Cau visiem.
lidoju majās ar turkish savienoto reisu Dubaija-stambula-riga, dubaijas reiss kavejas par stundu un musu rigas reiss aizlidoja bez mums. isteniba esmu shoka par sho turkish izdaribu, pirmo reizi rdzu ka savienotaja reisa aizlido bez pasazieriem. Kad reiss kavejas ipashi nesatraucos (aizmirsu piebilst, starp savienotajiem reisiem bija viena stunda), jo zinaju ka viss OK. Tagad trasfer deska meitene vienaldzigi pazino, ka nakamais reiss ir rit, izejiet paskontroli un ejiet uz turkish hotrl desk kur mes jums nodroshinasim viesnicu un trasferu uz to. Uz ko vel es varu pretendet shaja gadijuma? Vai izzina vajadziga officiala ka reiss kavejas un tadel tika nokavets nakamais?
Īsti nesaprotu, par ko satraukums? Lidmašīnas gandrīz nekad negaida cita reisa pasažierus, izņēmums var būt tikai kāda lielāka grupa, un, ja ir skaidri zināms, ka negaidīšana var radīt pašai aviokompānijai nopietnas problēmas. Pretējā gadījumā problēmas rada gaidīšana, jo atkal taču kāds kaut ko galu galā nokavēs.
Tev taču piedāvā bezmaksas viesnīcu, transfēru uz viesnīcu, vēl pienāktos nodrošināt arī vakariņas šodien un brokastis rīt. Principā, ja to visu piedāvā, Tev taču nav nekādu papildus izdevumu, ja neskaita morālo skrobi par nenokļūšanu Rīgā šodien. Kam gan Tev vajadzīga izziņa? Ja nu vienīgi darbavietai, ka nevarēji ierasties darbā... aviokompānija taču pati zina, ka ir nokavējusi savienoto reisu, un cenšas Tev nodrošināt to, kas šajā sakarā pienākas. Varbūt vari no viņiem dabūt vēl arī bezmaksas ekskursiju pa Stambulu.
To, vai pēc atgriešanās Rīgā varēsi pretendēt arī uz kompensāciju, saskaņā ar visiem zināmo regulu Tev varbūt kāds gudrāks pastāstīs. Nekad neesmu līdz galam sapratis, vai kavēšanās dēļ nepaspēšanas uz savienoto reisu skaitās, un kurā virzienā tad īsti regula darbojas neES aviokompānijām.
Arī nesaprotu, par ko "šoks". Sav.reisu gadījumā "viss OK" jau tieši to arī nozīmē, ka nokavēšanās gadījumā darbinieki "paziņo, ka nakamais reiss ir rit ,izejiet paskontroli un ejiet uz turkish hotrl desk kur mes jums nodroshinasim viecnicu un trasferu uz to", nevis paziņo, ka piedodiet atvainojiet, bet, tā kā reisu esat nokavējis, tālāk domājiet pats, kā nokļūt mājās par savu naudu. Viens gan - Stambulas lidostā tā attieksme viņiem tiešām ir tāda diezgan vienaldzīga, ja tā varētu teikt, par to pilnīgi piekrītu.
Tas taču loģiski, ka 100+ cilvēku laicīga nokļūšana galamērķi ir svarīgāka kā divu-trīs gaidīšana, īpaši, ja jāgaida >stundu.
Izziņu vajag, ja Tev ir ceļojuma apdrošināšana. Apdrošināšana segs pirmās nepieciešamības preces, ja tādas pirksi.
Regula 261/2004 nedarbojas, jo šis ir ne-ES aviosabiedrības lidojums no ne-ES.
Nu, reizēm jau pagaida, ja tas ir dažu minūšu jautājums, tā, protams, ir īpaša laipnība no aviokompānijas, bet, ja zina, ka reiss bezcerīgi kavējas, tad loģiski, ka negaidīs. Tā ka pamaini attieksmi un izbaudi vienu papildu brīvdienu Turcijā, tur taču laiks vēl ir silts un jauks, vai ne?
Apskatījos, ka tikpat auksts, kā pie mums, un līst lietus - diez kas nav. Bet nu gan jau var kaut ko izdomāt, kā pavadīt vakaru forši.
Apskatījos, ka tikpat auksts, kā pie mums, un līst lietus - diez kas nav. Bet nu gan jau var kaut ko izdomāt, kā pavadīt vakaru forši.
Izej ārā, atraujies no datora! Ir silts un spīd saule!
Klausu Tevi un jau esmu celaa uz mezu. Mums saulains, Stambulaa list.
Mja, likas savienotie reisi ir baigi droshi, izradas nemaz. bet labi ka ne turpcela. ja shitds aksidents notiktu lidojot uz guandzau (tpu tpu tpu) tad gan butu cakars paliels, jo talak seko ari citi lidojumi...
ps
ara nelist, apmacies, briziem skaidrojas, plus 18 apmeram.
Bet kas tad 'nedrošs' ir noticis? Mums šķiet ir dažāda izpratne par drošību.
Turkish Tev apmaksā stopoveru Stambulā, nav jāuztraucās, kā nokļūsi tālāk. Ja vien nebija kas steidzams paredzēts darāms šodien RIX, tad pamata neapmierinātībai maz.
Nu pa lielam, jā. iedeva gan viesnicu, gan 3x ēdināšanu, bet ko darīt bija mājās...
mazais74, man bija līdzīgs gadījums lidojot no AUH uz RIX, un tā kā nesteidzos nemaz uz RIX, tad uzskatīju to kā bonusu, protams, ja mājās gribās ātrāk cita lieta, daraudzene bija ļoti priecīga, ne tikai nakšņot Stambulā, bet pāris galvenos objektus redzēt
TK vispār diezgan bieži kavējas. Piemēram, lidojumiem no RIX uz DEL un BOM un pretējā virzienā, ielidojot IST starpā ir tikai 1stunda abos virzienos. Vienreiz, kad lidoju ar grupu, 45 min. atceļā uz RIX mūs tomēr gaidīja, bet otrreiz, kad lidojām divatā, pārlika uz nākošo dienu. Ar manu apdrošināšanu bija gaužām jokaini. Liekas toreiz, kad gala rezultātā nācās diennakti pavadīt IST, bija SEESAM apdrošināšana. Gala rezultātā izrādījās, ka pēc SEESAM noteikumiem sanāk tā, ka, ja kavējums veidojas atgriežoties mītnes zemē, tad tas nemaz neesot uzskatāms par apdrošināšanas gadījumu. No tās reizes nekad neņemu SEESAM apdrošināšanu. Turpceļā, lidojot uz BOM ar grupu, tika nokavēts arī lidojums uz COK, jo TK BOM ielidoja 2 st.50 min. vēlāk, jo IST gaidīja tranzītpasažierus. Grupai tomēr atrada 20 brīvas vietas uz nākamo Spice Jet lidojumu uz COK dienas vidū. Morāle ir tāda - starp TK lidojumu un nākamo lidojumu, ja tāds ir, tomēr labāk plānojiet lielāku "šķirbu", lai kas nenojūk.
Apdrošināšanas noteikumi jālasa tik ilgi, līdz tos saprot. Nevajag pieņemt, ka, nopērkot kaut kādu mistisku apdrošināšanu, tā automātiski segs mūsu iedomātos riskus.
Pirms un pēc tālajiem reisiem es parasti ieplānoju vismaz diennakti (paša veidotiem savienojumiem).
Jurim, taisnība, esmu lasījis daudzus aprdrošinātāju noteikumus (šos gan nē, BTA, Baltikums, BAN), un sapratu, ka Swedam, ir paši labākie.
Ps. Es nekko nereklamēju, jo Swedā nestrādāju, tas tikai ieteikums Gaidam nākošo Swed akciju.
Liekas toreiz, kad gala rezultātā nācās diennakti pavadīt IST, bija SEESAM apdrošināšana. Gala rezultātā izrādījās, ka pēc SEESAM noteikumiem sanāk tā, ka, ja kavējums veidojas atgriežoties mītnes zemē, tad tas nemaz neesot uzskatāms par apdrošināšanas gadījumu. No tās reizes nekad neņemu SEESAM apdrošināšanu.
nezinu neko par seesam noteikumiem, bet, kas seesam šajā gadījumā bija jāsedz, ko no viņiem prasīji?
Jurim, taisnība, esmu lasījis daudzus aprdrošinātāju noteikumus (šos gan nē, BTA, Baltikums, BAN), un sapratu, ka Swedam, ir paši labākie.
ko lieliskā Swed piedāvā šādā gādījumā, kas šajā topikā tiek apskatīts? nu respektīvi gadījumā, kad aviokompānija nodrošina visus savus pienākumus - jaunu reisu, palikšanu viesnīcā, ēdienreizes utt. un personai nekādi citi zaudējumi nav īsti radušies? je neko īpašu, tad tomēr neizprotu šo swed reklāmu.
Prasīju SEESAM, lai izmaksā kompensāciju par lidojuma aizkavēšanos uz 24 stundām. SEESAM toreizējais viedoklis - atgriežoties mājup kompensācija nepienākas, ja aviokompānija ir segusi visus izdevumus sakarā ar piespiedu uzturēšanos transfēra pilsētā sakarā ar lidojuma aizkavēšanos. Droši vien tā ir arī citām apdrošināšanas kompānijām. Arī tagad SEESAM līdzīgi noteikumi. Ne velti viņiem regulāras ceļojumu apdrošināšanas atlaides. Par SEESAM gan kopumā ir sliktas atsauksmes. Man pat viena aģentūra par SEESAM teica - "Spasenije utopajuschih etogo agenstva, delo ruk samih utopajuschih".
Nu, reizēm jau pagaida, ja tas ir dažu minūšu jautājums, tā, protams, ir īpaša laipnība no aviokompānijas, bet, ja zina, ka reiss bezcerīgi kavējas, tad loģiski, ka negaidīs.
No Mērfija likumu krājumiem:
Orsona postulāts: Lidmašīna gaida citas lidmašīnas aizkavējušos pasažierus tikai tādā gadījumā, ja šajā lidmašīnā atrodies tu, un tev nākamajā lidostā plānota pārsēšanās ar mazāk kā stundu starp reisiem.
Jura-Buiča secinājums: Tava otrā lidmašīna negaida...
Man vienreiz gadījās, ka es pieskrēju pie savienotā reisa lidmašīnas brīdī, kad viņu tieši atstūma no lidostas vārtiem, tā teikt vēl paspēju pamāt atvadas. Un viņu atstūma 5 minūtes pirms oficiālā izlidošanas laika (jā, zinu, ka vārti oficiāli var aizvērties ātrāk). Bet nu reāli viņi zināja, ka mana pirmā lidmašīna nemaz tik daudz nekavējas un varēja jau tomēr pagaidīt, bet nekā.
Jap, pēc Mērfija likumiem tā sanāk.
Prasīju SEESAM, lai izmaksā kompensāciju par lidojuma aizkavēšanos uz 24 stundām.
kas tā par tādu kompensāciju? domāju, ka neviena apdrošināšana neizmaksā kompensāciju vienkārši par to, ka reiss ir kavējies un nekādi zaudējumi nav radušies? :?
Prasīju SEESAM, lai izmaksā kompensāciju par lidojuma aizkavēšanos uz 24 stundām.
kas tā par tādu kompensāciju? domāju, ka neviena apdrošināšana neizmaksā kompensāciju vienkārši par to, ka reiss ir kavējies un nekādi zaudējumi nav radušies? :?
Es precīzi neatceros, bet šķiet, ka Ģensidige bija iekļāvusi punktu - neērtību novēršanai lidojuma aizkavēšanās gadījumā Labi, ka nesanāca izmantot, bet pēc tā konteksta šķita, ka tas viss ir paralēli aviokompāniju kompensēšanai
Var jau gadīties, ka lidmašīnā, uz kuru nepaspēj, ir pasažieri, kuriem šis ir savienotā reisa pirmais lidojums... tāda kā ķēdes reakcija - tad ko, dēļ viena pasažiera aizkavēt visus lidojumus?