Reāli demo netiek solīti, bet tiek apgalvots, ka nav īpaši grūti pārņemt fly by wire un autopilota datu plūsmas kontroli, īpaši ja ir aprīkotas ar wlan vai entertinment un tas dažos gadījumos esot noticis.
http://uk.reuters.com/article/2014/08/04/us-cybersecurity-hackers-airpla...
A380 esot aprīkots ar ECB-System (Electronic Circuit Breaker) un arī ELB-System (Electronic Logbook), kur visiem datiem var piekļūt no wlan, protams jāzin parole
Malaizijas expremjerministram ir versija, ka lidmašīnas tik vienkarši nezaudē kontroli un skarus, vinš uzskata ka to ir kontrolējis kāds cits.
http://www.sundayworld.com/top-stories/crime-desk/donal-macintyre-s-crim...
5 valstu gaisa telpās 5.jūnijā NATO treniņu laikā uz vairākam stundām lidmašīnām tika bloķēti otrie radari un tās pazuda no ekrāniem, kā rezultāta notika 100 stundas kavejumu, ka ari TCAS parstaja stradat
P.S un frankfurte trauceta bagazas konveijera darba del 6000 bagazas vienibu paika bez saimnieka. pirms 2 gadiem lidzigas problemas tie bija 160000.
Iespējams, ka līdz ar airFrance A330 katastrofu, Lufthansas A321 gandrīz katstrofu, kad cela no Spanijas pagajusogad deveji izdomaja, kaautopilotam ir jauzsak strauja nolaisanas=nogasanas, ari soreiz kaut kas ir nogajis greizi ar Air Asia A320, jo lidmasinas altimetrs parada sausmigi strauju augstuma pieaugumu, ko pat iznicinataji veic tikai arkartas gadijumos.
Ta kaelektronika patbez hackeru atbalsta nospele launu joku.