Nu arī es palūgšu padomu, kur nopirkt Matrix atrastās biļetes par 118.52 EUR ar LAN airlines. Mazāk par 500 USD nekur vairākas stundas neatrodu, padodos un eju gulēt.
SCL-LSC 01/12/2014
LSC-CJC 03/12/2014
CJC-SCL 07/12/2014
Nu arī es palūgšu padomu, kur nopirkt Matrix atrastās biļetes par 118.52 EUR ar LAN airlines. Mazāk par 500 USD nekur vairākas stundas neatrodu, padodos un eju gulēt.
SCL-LSC 01/12/2014
LSC-CJC 03/12/2014
CJC-SCL 07/12/2014
Par diezgan tuvu cenu man liekas ka var dabūt LAN chile majas lapā. 89597 CLP apm. 160USD.
Nu arī es palūgšu padomu, kur nopirkt Matrix atrastās biļetes par 118.52 EUR ar LAN airlines. Mazāk par 500 USD nekur vairākas stundas neatrodu, padodos un eju gulēt.
SCL-LSC 01/12/2014
LSC-CJC 03/12/2014
CJC-SCL 07/12/2014
Par diezgan tuvu cenu man liekas ka var dabūt LAN chile majas lapā. 89597 CLP apm. 160USD.
Es apskatījos, ka LAN Eiropai veltītajā lapā par to pašu prasa 375 EUR, un mocījos ar meklētājiem. Bet atrisinājums tik vienkāršs - tik tiešām, kad izvēlējos Čīles lapas versiju, cena uzreiz tāda, kā aptuveni rāda Matrix. Tagad jābrīnās, kā pats par to neiedomājos. Paldies, Buici!
Es apskatījos, ka LAN Eiropai veltītajā lapā par to pašu prasa 375 EUR, un mocījos ar meklētājiem. Bet atrisinājums tik vienkāršs - tik tiešām, kad izvēlējos Čīles lapas versiju, cena uzreiz tāda, kā aptuveni rāda Matrix. Tagad jābrīnās, kā pats par to neiedomājos. Paldies, Buici!
Par Čīles cenu politiku nezinu, bet vairums Peru aviokompāniju, tai skaitā LAN Peru it kā ļauj zemāko tarifu (BASE) piemērot tikai Peru rezidentiem. Arī tā pati "fižka" - LAN Peru mājaslapas spāņu var atrast zemākus tarifus ar piebildi, ka, ja pasažieris nevarēs pierādīt, ka ir Peru rezidents, papildus būs jāpiemaksā 177 USD vai arī tiks piemērots iekāpšanas atteikums. Varbūt, ka kāds var iekomentēt pie reizes, kā lētāk veikt iekšējos Peru aviopārlidojumus.
Viestursp1 - biļetes nopirku, bet būsim gatavi pārsteigumam pie gate. Paldies par brīdinājumu! Šāds nosacījums ir arī loģisks izskaidrojums, kāpēc citi meklētāji un angļu versija tādu cenu neatrod. Ja kādam ir pieredze ar LAN cenu politiku, dodoet ziņu! Jeb varbūt šo ielikt atsevišķā topikā, jo ne jau es viens uz Čīli iepirku lētās biļetes?
177 USD ir kaut kāda konstanta piemaksa? Ar visu to man tāpat lētāk sanāks kā 500 USD/pers + vēl atkrīt braukšana ar nomas auto no Santiago uz La Serena un atpakaļ, jo La Serena jau bijām iekļāvuši savā maršrutā (silts okeāna līcis). Tā vietā ietaupīsim laiku, un izskatīsim iespēju nomas auto uz 2 dienām paņemt jau La Serena, un apskatīt piekrasti.
Kad nopirku biļetes, protams, atķeksēju, ka piekrītu noteikumiem, bet kurš tad to var izlasīt? Atzīmēju, ka esmu Latvijas rezidents. Pie rezervāciju apstiprinājuma atnāca arī apraksts uz 6 lapām par kaut ko spāņu valodā, bet vārds Chile tur vispār nefigurē. Standartnosacījumi par bagāžu, check in u.tml.
Interesanc jautājums. Meklējot Googlē, atradu dažas pieredzes apmaiņas par šo tēmu:
Izskatās, ka svarīgi ir izvairīties no manuāla chek-in un vispār, pēc iespējas no cilvēciska kontakta ar lidsabiedrības darbiniekiem.
Jā, bēdīgi izskatās, ka vismaz visām tām aviokompānijām, kuras apkalpo Argentīnas un Peru iekšējos pārlidojumus (LAN airlines tai skaitā) ir viena cenu politika - ja esi ārzemnieks, tad zemākais tarifs (BASE un BASE FLEX) tev nedrīkst tikt piemērots. Ja nu esi nopircis biļeti par rezidenta cenu kādā Latīnamerikas mājas lapā, tad vienīgais kā var izdoties izšmaukt cauri - braukt tikai ar rokas bagāžu un "iečekoties" tikai online vai SELF CHECK-IN automātos. "Dzīvajā" check-in blēdība ar rezidenta biļetes cenu bieži tiekot atklāta. Lētāka cena parādoties arī LAN airlines ASV un Kanādas saitos, bet netradu komentus, vai ASV un Kanādas rezidenta statuss arī jāpierāda dokumentāli. Secinājums: iekšējais pārlidojums ar lielo bagāžu var neizdoties. "Denied boarding" gan esot jāsaprot kā samaksā biļetes cenas starpību starp ārzemnieka un reizdenta biļeti un lido vesels. Starpība cenās gan ievērojama - ārzemnieka biļete cena = rezidenta biļetes cena, reizināta ar 2.
Paldies, Viesturs1, par izsmeļošu secinājumu apkopojumu. Apsveram iespēju atstāt čemodānus Santjago lidostā bagāžas glabātuvē, lai ietaupītu diezgan iespaidīgu ciparu. (aptuveni 2000 USD vietā samaksājām 499 EUR). Neētiski jau ir, izmantot subsidētās aviobiļetes, bet mēs apņemamies visu ietaupīto summu atstāt Čīles ekonomikā
Pēc tam painformē, kā gāja! Varbūt Čīlē ir citi noteikumi, kā Peru...
Matrix cenas noteikumos ir kaut kas minēts par rezidentu / nerezidentu cenām?
Ja visur uzrādīji, ka esi LV rezidents un vienalga piedāvāja zemo cenu, tad manuprāt esi visu darījis godīgi.
Ja lidojot tomēr prasa piemaksāt, dari to ar kredītkarti, lai pēc tam var mēģināt uztaisīt chargeback.
Neētiski jau ir, izmantot subsidētās aviobiļetes, bet mēs apņemamies visu ietaupīto summu atstāt Čīles ekonomikā
Neētiski, manuprāt, ir likt vieniem maksāt vairāk kā citiem. Un vispār tā aviobiļešu padarīšana man neliekas diez ko ētiska, kad viens par tieši tādu pakalpojumu var reizēm samaksāt pat desmitiem reižu vairāk, kā cits. Es jau nu ar sirdsapziņas pārmetumiem nemocītos. Bet vispār vajag vēlriez kārtīgi visu izlasīt un izpētīt, varbūt ar, ka viss būs kārtībā.
Par Peru - TACA Peru un StarPeru speciāli reklamē ka viņu cenas ir visiem vienādas, pats esmu pircis un lidojis par lētākajām cenām bez problēmām.
Jā, tiešām - Star Peru un Peruvian airlines cenas visiem vienādas. TACA Peru vietējo lidojumu pērkot, pirkums tiek pāradresēts uz Avianca mājas lapu. Avianca cenas Peru iekšzemes pārlidojumiem ir atšķirīgas vietējiem un ārzemniekiem.
Pāris gadus atpakaļ, kad saskāros ar šo lietu. Es palūdzu lai man biļeti norezervē vietēja tūrisma kompānija. Viņi man laipni palīdzēja. Un lidoju par vietējiem iedzīvotājiem domātām cenām. Un nekādi jautājumi neradās. Chekinu taisīju gan fiziski lidostā, gan internetā. Tas gan bija ar LAN Peru.
RX, baigi laiciigi saac plaanot... Mees ar bambasso lidojam uz Ciili 16. novembrii un ar tagad saaksim skatiities ljotenju biljetes, tad jau padosu zinjas kaa sanaaks ar tiem lidojumiem....Bet nu tuurisma firma laikam nav taa sliktaakaa opcija....
Matrix cenas noteikumos ir kaut kas minēts par rezidentu / nerezidentu cenām?
Ja visur uzrādīji, ka esi LV rezidents un vienalga piedāvāja zemo cenu, tad manuprāt esi visu darījis godīgi.
Ja lidojot tomēr prasa piemaksāt, dari to ar kredītkarti, lai pēc tam var mēģināt uztaisīt chargeback.
Laba doma par to chargeback. Komentāros lasīju, ka viens tādā veidā naudu atguva. Laikam nebūtu bijis jāraizējas, ja pirktu pie vietējiem aģentiem - tad tiktu pa lēto arī ar čemodānu. Matrix neko pie speciāliem nosacījumiem nemana. Uzrādīju, ka esmu LV rezidents. Viss pa godīgo, ja neņem vērā, ka spāņu valodā noteikumus LAN lapā izlasīju pavirši.
Vanilla travel piedāvā biļeti kas maksā 220 eur LAN mājas lapā Santjago uz Punto Arenas par 370,ja pērk no GB valsts tad 550.Kā tad rezervē Vanilla travel un vai tas nav fufelis?
Tas ir bizness!
Atradu šādu informāciju, nezinu, cik patiesa:
http://www.flyertalk.com/forum/lan-lanpass/1049601-lan-tickets-big-diffe...
Lasīt pēdējos trīs komentārus.
Ja saprotu pareizi, tad LAN uzspiež rezidenci dažām valstīm (Peru, Argentīna, Ekvadora), bet ne Čīlei. Tāpēc lidojot Čīles robežās, iespējams viss būs kārtībā.
Dienvidamerika ir laba vieta Skymiles tērēšanai. Lidojums turpatpakaļ (pieļaujams open-jaw un viens stopover) maksā 25 tūkstošus jūdžu (tik var sakrāt ar 2 tālajiem lidojumiem). Stāstīju kādā no semināriem.
Tikai informācijai. Iespējams, ka situācija līdzīga. Kolēģis lidoja no Tenerifes uz Madridi ar Ryanair. Biļeti bija pirkta kā Spānijas rezidentam (ir viņš tāds), un iekšējos lidojumos rezidentiem cenu starpība ir būtiska - 50 un vairāk pct. Nodokļu dēļ. Šis aizmirsa mājās savu Residence certificado un netika ielaists lidmašīnā. Lidostā neviens ar viņu pat nerunāja. Kamēr aizbrauca uz mājām pēc certificado, lidojumu nokavēja. Nācās pirkt jaunas biļetes gan uz MAD, gan tālāk..
Ja kolēģis ir arī EU pilsonis, tad ož pēc tiesu lietas...
Pričom tur tiesa, tad jau arī Ušakovs nevarētu rīdzinieku atlaides bīdīt, ja tiesai tur būtu kaut kāda teikšana.
Ja nu kādam aktuāli, tad tikko jau izlidoju divus lidojumus ar "lētajām" aviobiļetēm Čīlē bez jebkādām problēmām - iečekojos pie "letes" un nodevu arī bagāžu.
Atbildot uz privāti uzdotu jautājumu (varbūt vēl kādam noder):
Biļetes nepirku Čīlē, bet vienkārši internetā (no Zviedrijas, nemaskējot ne IP adresi ne ko) LAN Čīles mājaslapas versijā, kura piedāvā zemāko klašu biļetes, kuras nepiedāvā citiem tirgiem.
Biļetes pirms tam meklēju ar Matrix, vienkārši ierakstot sales city Santiago, Chile.
Pavisam lēti jau gan nesanāca, bet tomēr apmēram 30-50% lētāk nekā, ja pirktu ne Čīles tirgum domātās.
Atkaites punktam varu pateikt, ka trīs biļetes Santiago - Puerto Montt (SCL - PMC), Puerto Montt - Punta Arenas (PMC - PUQ) un Punta Arenas - Santiago (PUQ - SCL) izmaksāja vienam cilvēkam 110'000 CLP jeb ap 147 EUR. Ar standartā iekļautu bagāžu.
Nezinu, vai iespējams nopirkt pašā pēdējā brīdī. Ja var, tad krietni dārgāk. Skatījos, ka maniem lidojumiem aptuveni mēnesi pirms tam sāk pazust pašas zemākās cenas un pirku nost.
Pērkot rakstīju visus īstos datus (īsto dzīvesvietas adresi un pases datus (ko arī prasīja)), tā kā nekādi nemēģināju šmaukties.
Iečekojos normāli, divos (no trip lidojumiem) viss noritēja gludi, neviens neko neprasīja un nepiesējās.
Vietējos lidojumos dod arī nelielas uzkodas - dzērienu pēc izvēles (bezalkoholisko un laikam alu), kā arī var izvēlēties divus no četriem snack - piedāvā tādu mazu trauciņu ar augļiem, cukura kompotā, riekstiņus ar žāvētiem augļiem, divas grauzdētas maizītes ar sieru, keksveidīga kūciņa. Kā jau teicu, tad no šiem var izvēlēties divus (var arī abus vienādus).
Lidojumā no Puerto Montt uz Punta Arena pilots izdomāja izmest nelielu līkumu ap Torres Del Paine parku, jo laikam viņam patīk lidot un bija netipiski skaidrs laiks bez mākoņiem. Tas ir Patagonijas epicentrs un top galamērķis Čīlē, kurp rīt dosimies arī mēs. Pēc tam uz veitas runājot ar tūrisma info centra ļaudīm sapratu, ka tas kaut kas nedzirdēts jeb katrā gadījuma notiek ne katru reizi
Paldies - iedrošināji čekoties ar bagāžu, nevis atstāt visu Santiago lidostas viesnīcā. Arī citos forumos lasīju, ka problēmas ar lēto biļešu iečekošanos Čīlē problēmas nav radušās, bet labāk to dzirdēt no savējiem. Arī citiem lūgums informēt par savu pieredzi, jo vēl daudzi turp dosies, kam pārsvarā laikam lētās biļetes ir sapirktas.
Par to pilota izgājienu - atcerējos Costa Concordia kapteiņa novirzi no maršruta.
paldies! izskatās, ka nevajag atlikt un tad šodien arī centīšos visus iekšējos lidojumus sapirkt. Dīvaini, ka Matrix neatrod Pucon lidostu, lai gan tur tā ir un arī LAN vismaz savā www norādījuši, ka uz turieni lido (tiesa, arī viņi paši nepiedāvā uz turieni lidojumus, kad grib pirkt biļetes). Kodus salīdzināju, sakrīt.
Varbūt kādam ir pieredze šādā situācijā, ja biļete pirkta Argentinas aerolineas iekšzemes lidojumam par cenu, kas domāta rezidentiem. Cik ļoti viņi šo lietu pārbauda un kādas varētu būt sankcijas? Paldies.
Atbilde uz savu jautājumu.Varbūt kādam noder. Izbraukāju maršutu FTE-USH-FTE ar Argentīnas rezidenta biļetēm,tika iečekota arī bagāža.Nekādu problēmu vai lieku jautājumu no Argentinas aerolineas puses.
Paldies, ka padalījies. Man bija pieredze tikai ar Čīli, bet tagad pēc svaigākās pieredzes piemēra zināsim, ka līdzīgi ir arī Argentīnā.
Paldies, ka padalījies. Man bija pieredze tikai ar Čīli, bet tagad pēc svaigākās pieredzes piemēra zināsim, ka līdzīgi ir arī Argentīnā.
Tad jau jātaisa brauciens uz Argentīnu