Izlasīju šo rakstu, varbūt kādam aktuāli
http://www.nozare.lv/business/top/0A5D7A81-7019-4B38-BB73-AB345818CBBD/
Šī noteikti nav pozitīva tendence un laba ziņa
Ryanair uz Skavstu nelido, prāmji jau tagad ir pārpildīti, īpaši autoklājs, nāksies peldēšanas prasmes atsvaidzināt
Vēl ir izmantots Ventspils prāmis, un sliktākajos gadījumos arī uz Tallinu ir braukts.
Ja ar auto, tad nav ne vainas prāmim no Ventspils uz Nynashamn. Vai Klaipēda - Karlshamna. Atkarībā, uz kurieni vajag.
Tad jau laikam Ziemassvētku braucienus nesagaidīt
Bet nopietni, ja man ir nepieciešams brauciens oktobrī uz Stokholmu un atpakaļ, tad man būtu jāiepērk biļetes jau tagad, jeb gaidīt kādu akciju no Tallink, vai Airbaltic?
Paskaties uz ARN no RIX lido arī Norwegian par labām cenām ar jaunām skaistām lidmašīnām.
Sveiki,
man kā reiz ir aktuāli!!! Biju jau iepirkusi augusta beigās, lai prāmja ienākšanas dienā Stokholmā sēstos tālāk no ARN uz LAX. Tagad Tallink ir atsūtījis vēstuli ka uzkāpšana uz prāmja ir Tallinā! Vai es varu prasīt, lai viņi par saviem līdzekļiem mani nogādā līdz Tallinai???
Noteikti prasi! Tas būtu tikai normāli ja Tallink izmaksātu busu!
Kāds (neteikšu kurš) rakstīja, ka prāmji ir pārpildīti, skaitļi gan rāda pretējo http://www.db.lv/tirdznieciba/sarucis-tallink-parvadato-pasazieru-skaits-visos-marsrutos-418446
sarucis par dažiem %, un tad? Vai tas nozīmē, ka atsevišķi reisi nevar būt pilni? Rakstā nav teikts, ka prāmji kursē pustukši!
Sveiki,
man kā reiz ir aktuāli!!! Biju jau iepirkusi augusta beigās, lai prāmja ienākšanas dienā Stokholmā sēstos tālāk no ARN uz LAX. Tagad Tallink ir atsūtījis vēstuli ka uzkāpšana uz prāmja ir Tallinā! Vai es varu prasīt, lai viņi par saviem līdzekļiem mani nogādā līdz Tallinai???
kā beidzās? Busu izmaksāja?
Paskaties uz ARN no RIX lido arī Norwegian par labām cenām ar jaunām skaistām lidmašīnām.
Jā, cilvēki kaut kā bieži piemirst par Norwegian, kaut tiem par labām cenām ved no RIX uz CPH, ARN un OSL.
Pašlaik iet ļoti lēna komunikācija ar galveno biroju ( uz e pastu viņi atbild precīzi 2 darba dienu laikā). Viņi piedāvā mums braukt vienu dienu ātrāk no Rīgas, kas būtu ok, bet tad mums jānakšņo Stokholmā. Tagad atsaucamies uz ES regulu un gribam, lai sedz nakšņošanas izdevumus, kas saistīti ar atcelto reisu. Tagad gaidu atbildi, jo nav īsti skaidrs kā tas notiek. Mums tā kā pašiem jāatrod un jārezervē, tad kā viņi to apmaksā? Vai to dara viņi, piedāvājot kaut kādus variantus?
Norweigian galīgi neder pēc ielidošanas laikiem, ļoti jau nu negribas pirms tik tāla lidojuma nakti pavadīt lidostā.
Tātad, sarunas beigušās tā, ka viņi pārliek no Rīgas tomēr uz Tallinu, jo Stokholmā viesnīcu neapmaksā un finālā ceļu līdz Tallinai arī neapmaksā. Cūcība, kā tad paliek ar manām pasažiera tiesībām, jo biļeti taču pirku no Rīgas uz Stokholmu!
Tavas pasažiera tiesības nosaka EU regula 1177/2010, kura saka, ka viņi tev ir parādā:
17. pants
Palīdzība atiešanas atcelšanas vai aizkavēšanās gadījumā
...
2. Ja atiešanas atcelšanas vai aizkavēšanās gadījumā ir jāpārnakšņo viena vai vairākas naktis vai jāuzturas ilgāk, nekā pasažieris bija paredzējis, pārvadātājs – ja vien un kad tas ir fiziski iespējams – pasažieriem, kuri izbrauc no ostas termināļiem, papildus 1. punktā paredzētajām uzkodām, maltītēm vai atspirdzinājumiem bez maksas piedāvā atbilstīgu izmitināšanu uz kuģa klāja vai krastā un pārvadāšanu starp ostas termināli un izmitināšanas vietu. Pārvadātājs var noteikt ierobežotu viena pasažiera kopējo izmaksu summu izmitināšanai krastā, kas nepārsniedz EUR 80 par nakti (ilgākais trīs naktis), kurā neiekļauj izmaksas par transportu abos virzienos starp ostas termināli un izmitināšanas vietu.
...
18. pants
1. Ja pārvadātājam ir iespējams paredzēt, ka pasažieru pārvadājumu pakalpojums tiks atcelts vai atiešana no ostas termināļa aizkavēsies ilgāk nekā par 90 minūtēm, pasažierim nekavējoties piedāvā šādas izvēles iespējas:
a) |
mainīt maršrutu līdz galamērķim, izmantojot pēc iespējas drīzāku pārvadājumu ar nosacījumiem, kas pielīdzināmi pārvadājuma līgumā izklāstītajiem un bez papildu maksas; |
b ) |
saņemt biļetes cenas atlīdzību un, attiecīgā gadījumā, bez maksas pēc iespējas drīzāku atpakaļbraucienu uz sākotnējo izbraukšanas vietu saskaņā ar pārvadājuma līgumu. |
Jā, es zinu, uz šo jau arī atsaucos. Pat aizsūtiju citātus un regulas numuru. Vai nu viņi cer ka neviens nesūdzēs viņus tiesā par pārkāpumu ( ko laikam jau arī nedarīšu), bet segt šīs papildus izmaksas viņi arī netaisās. Par to viņi piedāvā bez maksas pārlikt rezervāciju un neprasīt papildus samaksu, ja biļete izmaiņu gadijumā kļūtu dārgāka.
Nav jāsūdz tiesā, jāiet uz PTAC.
Ja nesaņem no viņiem apmaksātu transportu/viesnīcu pirms brauciena, saglabā visus maksājuma dokumentus un mēģini saņemt kompensāciju jau pēc brauciena. Ja biļešu pārdevējs ir Latvijas uzņēmums Tallink Latvija, tad ar PTACu noteikti vajadzētu pietikt.
No vakardienas NRA intervijas ar A. Ameriku:
– Vai Tallink neplāno regulārajā līnijā atjaunot iepriekšējo reisu skaitu, respektīvi – piesaistīt maršrutam Rīga–Stokholma vēl kādu kuģi?
– Man ir bijusi saruna ar Tallink lielākajiem akcionāriem, kurā pārrunājām turpmāko sadarbības stratēģiju. Ieplānots, ka no nākamā gada 16. marta no Rīgas uz Stokholmu atkal kursēs divi kuģi. Taču Tallink liek uzsvaru uz kravu pārvadājumu apjoma palielināšanu, tāpēc otrs kuģis varētu būt ar lielāku kravas klāju ietilpību. Pagaidām nav ziņu, kāds tieši būs šis kuģis, bet tas būs!