Pirkām Airbaltic biļetes man un diviem bērniem, bērniem biļetes tika iegādātas par punktiem, man par naudu, kā rezultā viņi ir uztaisījuši divas atsevišķas rezervācijas - man sava, bērniem sava. Tā kā ir atsevišķas rezervācijas, diezgan liela iespēja, ka vietas lidmašīnā netiks iedalītas blakus vai pat kaut kur tuvumā. Mazākajam bērnam 3 gadi, otrs arī pirmsskolas vecuma.
Zvanu Airbalticam, viņi saka - neko nevar darīt. Rezervācijas nevarot apvienot, vienīgā iespēja ir, ierodoties lidostā, pie check-in personāla lūgt, lai samaina vietas, bet nevarot apsolīt, ka tas izdosies, nekādas garantijas neesot. Atliek vien piemaksāt un tādā veidā izvēlēties sev sēdvietu.
Es nesaprotu, vai tas ir normāli? Ja sēdvietas iedalīs atsevišķi, ko viņi darīs ar to kliedzošo trīsgadnieku lidmašīnā? Man liekas dīvaini jau tas, ka viņi ir izsnieguši biļeti diviem tik maziem bērniem, formāli sanāk, ka viņi ceļo vieni paši, bez pieaugušā, jo mūsu biļetes nav nekādi savstarpēji saistītas. Gribas pastrīdēties ar Airbaltic par šo jautājumu, bet nezinu, vai ir kāds normatīvs, uz kura balstīties. Uz veselā saprāta argumentiem viņi nereaģē.
Airbalticam tas patiešām ir normāli Mums tā ir bijis - vecākiem iedala vietas vienā lidmašīnas galā, bērniem - citā. Gan jau lidmašīnā to lietu nokārtosiet, - par laimi apkalpē ir dzīvi cilvēki nevis roboti
Es darīju tā. Iepriekšējā vakarā aizbraucu uz RIX un palūdzu lai chekina meitenes mūs sasēdina kopā. Ja protams ir iespēja aizbraukt uz lidostu iepriekšējā vakarā.
Es darīju tā. Iepriekšējā vakarā aizbraucu uz RIX un palūdzu lai chekina meitenes mūs sasēdina kopā. Ja protams ir iespēja aizbraukt uz lidostu iepriekšējā vakarā.
Buicis, arī laba ideja, bet ja nu nesanāk, tad vienīgais variants varētu lidmašinā sarunāt, lai kāds samainās vietām, vienīgi problēma varētu būt tā, ka nepieciešamas 2. vietas blakus/tuvumā. Vēl jau pastāv cerība, ka reiss nebūs ''pilns''.
Tas, ka viņi nevar vai negrib apvienot divas rezervācijas, tas jau plus mīnus ir normāli - priekš tā jau ir paredzēta iespēja rezervēt sēdvietas biļešu iegādes brīdī. Normāli nav, manuprāt, ka viņi ļauj rezervācijā norādīt tikai bērnus bez pieaugušā.
Bet nu tik un tā gan jau lidostā vai lidmašīnā izdosies sarunāt sēdvietas kā vajag.
Man ir gadījies, ka iedod bērnam vietu ne-blakus, jo citu vairs neesot. Tad gāju pie geita un tur man mainīja vietas (un attiecīgi kādam citam arī), pat ļoti nebija jāuzstāj, ka bērns mazgadīgs un viens pats nevar sēdēt. Bet pēdējoreiz lidojot ar Turkish redzēju, kā vienai sieveitei ar meitu bija vietas pilnīgi pretējās lidmašīnas pusēs - nu tā, ka 20 rindas starpā. Apkalpe ilgi meklēja brīvprātīgos, kas būtu ar mieru samainīties, pēc 15 min ņemšanās samainīja. Tā ka atkarīgs no apkārtējo sapratnes. Man liekas tikai cilvēcīgi, lidojot vienai, pieteikties samainīties ar kādu, ja redzu, ka nav vietas kopā. Ja nav somu, kas jābīda šurpu-turpu un nedraud vieta blakus kādam specifiskam īpatnim, nav nekādu problēmu iet citur. Un daudzi jau tā dara
Līdzīgā situācijā man AirBaltic samainīja bez vārda runas, kaut gan viena rezervācija bija vīram, otra man ar bērnu. Bet, ak jā, tā bija Barselonas lidosta.
Nu ja nesanāk ar lūgumu un smaidu, tad pajautā, kas lidojuma laikā rūpēsies par Tava bērna drošību, teiksim uzliekot viņam skābekļa masku. Un vispār, kā tur bija ar likumiem, līdz cik gadiem bez uzraudzības nevar atstāt?
Es piekristu samainīties tikai tad, ja ir "pielīdzināmi apstākļi", proti, ja bija vieta pie loga, tad lai arī paliek pie loga, ja bija malā, tad lai ir malā. Tad nav problēmu samainīties.
Trīs krēslu rindā mainītos uz jebkuru vietu, man ar maniem 183 cm vienīgā vieta, kur ir ērti, ir avārijas izeja, visur citur ir vienādi neērti sēdēt Bet nu jā, specifiskie pasažieri būtu būtiskākais - blakus ļoti resnam cilvēkam, blakus un/vai priekšā bērnam es gan negribētu sēdēt. Nesen gan pirmo reizi saskāros ar aromātisko zeķu fenomenu, kad aizmugurē sēdošais novilka kurpes un izstiepa kājas zem mana roku balsta. Nu to gan nekādi nevar paredzēt...
Bet atgriežoties pie bērnu tēmas, vismaz ASV ļoti elementāri bija - he's a minor, can't sit alone. Ņemot vērā kā viņiem bērnus līdz 12 gadu vecumam vispār nekur vienus nedrīkst laist vai mājās atstāt, nekādu jautājumu. Un lidmašīnā stjuartēm vēl palūdzu iedot kādu mantu, mazākajiem bērniem visiem puzles izdalīja, mums iedeva kaut kādu tā kā spēļu konsoli, kuru A380 piespraudām roku balstā un gāja vaļā spēles.
Es jau saprotu, ka uz vietas ar smaidu (vai skandālu) visticamāk izdosies izcīnīt vietas blakus, vienkārši škrobe, ka būs papildus stress un laika/enerģijas patēriņš dēļ tā, ka nav līdz galam pārdomāta rezervēšanas sitēma + grib no manis izspiest tos padsmit eiro par vietas izvēli.
Es īsti neasaprotu par ku Tu dusmojies. Pati saki ka divas atsevišķas rezervācijas. Kāpēc lai jūs sēdinātu blakus? Kā BT sistēma var zināt, ka esat viena ģimene?
Mēs taču neprasījām divas rezervācijas. Rezervējot biļetes, rakstījām viņiem - lūk, mums vajag biļetes 1 pieaugušajam, kas brauks ar 2 bērniem, jautājām, vai varam dabūt par punktiem. Viņi atbild - jā, bērniem sanāk par punktiem, pieagušajam par maksu. Mēs piekrītam, un viņi mums par lielu brīnumu atsūta divas rezervācijas. Viņi ļoti labi zināja, ka esam viena ģimene.
Vai jums abām rezervācijām ir viens PRN nummurs?
Kas ir PRN numurs?
(Buicis domāja PNR, kas ir «passenger name record», respektīvi tā pati rezervācija vien ir.)
Es uzskatu, ka uztraukumi šajā gadījumā ir nedaudz pārspīlēti. Nezinu nevienu aviosabiedrību pasaulē, kas vienā rezervācijā varētu salikt bonusa biļetes un maksas biļetes. Līdz ar to loģiski, ka ir divas rezervācijas un iedalītās vietas var gadīties atstatu. Nu būs nedaudz jāpiestrādā, ja grib sēdēt blakus — nedaudz ātrāk jāatbrauc uz lidostu, un iečekotāja samainīs vietas. Vai arī pajautāsi pasažieriem / stjuartēm lidmašīnā. Viss noteikti atrisināsies, nav nepieciešamības stresot. Pāris iztērētas minūtes taču nav augsta cena par to, ka vispār var dabūt tādas bonusa biļetes, pat ja tā rezultātā rodas nelielas neērtības ar vietām.