Kādas ir atsauksmes? Tālajos reisos nebūs patraki?
Vietas maz, cilvēku daudz, ēdieni daudz maz ok.. no Bangkokas 11 stundas bija traki..
interesanti uz kurieni viņiem lidojums 11 stundas?
Kyiv pret vēju. Uz BKK 9-10 stundas
Varbūt mans viedoklis ir subjektīvs, bet kaut kā Eiropas pilsētās esmu ievērojis, ka UIA ļoti bieži kavējas vai arī lidojumi ir atcelti pilnībā pat labos laika apstākļos. Ja lidojums tālā nākotnē, mani vismaz māktu bažas par to, kas nākotnē notiks ar UIA. 2012.gadā jau nobankrotēja ukraiņu Aerosvit. Daļu Aerosvit saistību un lidaparātu pārņēma UIA, bet, ņemot vērā situāciju Ukrainā kopumā, izskatās, ka arī UIA neiet spīdoši.
UIA pieder Janukoviča dēlam, tātad risks ir.
pat ja tā ir , domāju, ka bankrotēt neatļaus, bet īpašnieks gan varētu nomainīties.
Ar UIA lidoju no Astanas uz Kijevu - bija ok. Tā kā reiss bija agri no rīta, uzreiz pēc pacelšanās logiem priekšā tika aizvilkti tie plastmasas gabaliņi un stjuarti ilgi nebija manāmi - nedaudz sajutos kā pie partizāniem Ēdināšana bija daudz labāka kā Belavia. Vienīgā problēma bija ar iekāpšanas kartes saņemšanu uz Rīgas reisu ar BT pie tranzītgaldiņa Borispoles lidostā - visi darbinieki bija neieinteresēti kaut ko darīt un rezultātā pēc apmēram stundas gaidīšanas meitenei aiz galdiņa pa telefonu diktēja paroles, lai varētu ieiet BT sistēmā un izdrukāt iekāpšanas karti
Rek, iepostēšu par UIA smuko daļu. Tā, nu sanāca, ka parītdienas lidojums ir pilnīgi garām. 2 pers. Šorīt aizsūtīju infopostu, ka ir sagadījies visvisādi un, lai kancelē nost un atdod kādu departūres kapeiciņu. Tak dabūsim brangu naudu! Sākumā domāju, ka ap 13 EUR par 2 pers. Bet teicamās meitenes J. un I. no 50EURx2 atdos pa 38.50EUR katram. Vo, forši! Papļāpājam vēl drusku par netēmām un dikti salielīju teicamo servisu.
Nākamreiz par spīti lidošu.
Biļete bij no žīdu gala. Par EUR2. Abi gali. Atceļama par maksu. Un no show arī bij tāfelē.
Nevajag ņemties netā. Vajag normāli papļāpāt ar ļaužiem.
Es tikko lidoju ar UIA, caur Kijevu, divi lidojumi. Pirmais bija lielisks, jauna lidmašīna. Otrais no Kijevas uz Rīgu - so so. Pavecs Embraer, pati Kijevas lidosta ir sovjetu garā, bet kopumā nekas traks jau nav. Smaidīga apkalpe.
Manuprāt, plus UAI ir fakts, ka savienoto reisu gadījumā Kijevā gaida tranzīta pasažierus, kuriem ielidojošie reisi kavējas
Pavecs Embraer, pati Kijevas lidosta ir sovjetu garā, bet kopumā nekas traks jau nav.
vecākajam PS Embraer ir 3 gadi un 3 mēneši (pārnācis no VV, kam piegādāts 2013.gada jūnijā)
Manuprāt, plus UAI ir fakts, ka savienoto reisu gadījumā Kijevā gaida tranzīta pasažierus, kuriem ielidojošie reisi kavējas
ne tik labi kad seedi un gaidi...
Pavecs Embraer, pati Kijevas lidosta ir sovjetu garā, bet kopumā nekas traks jau nav.
vecākajam PS Embraer ir 3 gadi un 3 mēneši (pārnācis no VV, kam piegādāts 2013.gada jūnijā)
Nezinu, salons bija ļoooti palietots - 3 gadi tādam grūti iedot.
Nezinu, salons bija ļoooti palietots - 3 gadi tādam grūti iedot.
varbūt atkarīgs no tīrītāju centības un publikas kultūras - var jau arī pirmajā reisā jaunu gaisakuģi padarīt par cūkkūti, like:
Esmu lidojis padsmit reizes uz TBS. Lidmasinas parsvara nesvaigas. Parejais gan ir ok, nav nekadu iebildumu. Cenas uz borta uz 1/2 zemakas nekaa BT.
Nevis uz pusi, bet 2x zemākas (sviestmaize 3eur (ar lasi - 5eur), alus 3eur )
Apkalpošana smaidīga. Kad stjuarte, vicinoties drošības instruktāžā, iemauca holandietim pa ausi, tikai krietni pasmaidīja, nevis atvainojās
Pēc iekšējās sajūtas Ukraiņu boings pacēlās ievērojami vēlāk un gausāk nekā to bija darījuši KLM boingi. Bet tā tikai iekšējā sajūta - nekādus mērījumus neveicu
Cenas uz borta uz 1/2 zemakas nekaa BT.
Nevis uz pusi, bet 2x zemākas
Jā, jā, un glāze bija puspilna, nevis pustukša ...
kā ir ar tālajiem reisiem UIA - vai ir spilveni u.c. papildus lietas, vai pašiem jāņēm līdzi?
Ir spilvens un sega.
Paldies!
Pret ārzemnieku atsauksmēm bieži esmu diezgan skeptiska
Spilvenu gan neatceros redzējis, sega ir. Man patika palasīt šo atskaiti par biznesa klasi. Pat ja nelido biznesa klasē, apmēram būs skaidrs ar kādu līmeni nāksies saskarties http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/11/20/ukraine-international-...
Ja cena ekonomiskajā klasē zemāka nekā citiem pārvadātājiem un ir vēlēšanās ietaupīt, ieteiktu tomēr izmantot Ukrain International. Nav tik briesmīgi kā raksta. Mīnuss reisam uz Dubaiju - lidojumu izpilda B-737 pavecs modelis (bez ONBOARD ENTERTAINMENT), nav ērti ap 6 stundu garam lidojumam. Garajā reisā uz BKK bija gana ērti un salons nebija īpaši aizpildīts, varēja brīvi migrēt pa salonu un izvēlēties ērtākos un tukšākos sēdekļus. Arī 2 - reizēja ēdināšana jau iekļauta cenā.
Es ar neko dizi baismigu, iznemot entertainmenta iztrukumu tajas atsauksmes nesaskatiju. Tie kapitalistu brecieni ir specigi jafiltre, pirms tos nemt vera...
Nakamnedel jalido uz CMB, tad ari redzesim ka ir ar to UIA komfortu...
UIA tagad ziemā iznomā vienu Airbus 330 no WINDROSE AIRLINES - ukraiņu čartera aviokompānija. (Wikipedia dati). Agrāk viņiem tālie reisi notika ar B-767, izņemot Dubaiju, kur var aizvilkt ar B-737. Skatos, ka uz CMB pārsvarā lidojumi notiks ar Airbus 330.
Laikam baigi individuāli tā komforta mēraukla. Es arī "kapitālistu atsauksmes" vērtēju kritiski, taču otrreiz garajā reisā ar viņiem nebrauktu ( BKK, ekonomiskās klases pieredze). Mazāk dēļ enterteimenta trūkuma, vairāk dēļ izcili neērtajiem krēsliem un kontingenta - amplitūdā no seriāla Svati personāžiem līdz abZolūti orientāciju zaudējušām alko apreibušām angļu lēdijām
Arī 2 - reizēja ēdināšana jau iekļauta cenā.
Pagājušajā gadā uz Dubaju un atpakaļ lidojot ēdināšana cenā iekļauta nebija vis. Varbūt ir kas pamainījies. Šāds serviss ir ukraiņu reisos uz Teherānu un pavisam tālajos - Pekinu, Bangkoku, piemēram. Bet ukraiņu galvenais pluss ir tas, ka cenā iekļauta reģistrētā bagāža, kas nu jau sāk kļūt par retumu.
Laikam baigi individuāli tā komforta mēraukla. Es arī "kapitālistu atsauksmes" vērtēju kritiski, taču otrreiz garajā reisā ar viņiem nebrauktu ( BKK, ekonomiskās klases pieredze). Mazāk dēļ enterteimenta trūkuma, vairāk dēļ izcili neērtajiem krēsliem un kontingenta - amplitūdā no seriāla Svati personāžiem līdz abZolūti orientāciju zaudējušām alko apreibušām angļu lēdijām
Jā, kā nu kuram. Ar ko, teiksim, jēgu pārdzērušie somu vai krievu puiši FINNAIR vai UZBEKISTAN reisos labāki par angļu lēdijām. Ar ukraiņiem man pilnīgi pretēji - labākais un ērtākais lidojums uz Bangkoku. Uz garā vidus beņķa varēju pat normāli pagulēt, jo abos virzienos pagājušajā sezonā lidojums KBP-BKK bija pa nakti un salons sevišķi atceļā nebija pārlādēts, neskatoties uz draudzīgo cenu 330 EUR. ENTERTAINMEMENT gan pavājš, bet UZBEKISTAN vecajiem modeļiem arī ar šo lietu arī ir pavāji un filmu izvēle - uzbeku gaumē. Ja cenai ir nozīme, es tomēr ieteiktu savus 100-180 EUR ietaupīt, lidojot ar Ukrain. Šogad gan šie uz BKK tik lēti nelido, vismaz no RIX nē. Ukraiņu biznesa klase gan esot pabēdīga.
Neko sliktu, tiesa arī labu, par ukraiņiem nav ko teikt. Ja cena zemāka, kāpēc gan nē. Uz vienu pusi gan bija tā jocīgāk, kad mūs divus braucējus garajā lidojumā nekādi nesalika kopā un tikai pēc lielas tielēšanās vienu aiz otra, bet mēs tādi nebijām vieni, tad nu iekāpjot puslidmašīna paši savā starpā mainījās, līdz samainījās kā nu katram vajag.
pēc izcili neērta lidojuma ar Deltu ARN - JFK (maz vietas, sēdējām atsevišķi, filmas nerādīja uz individuāliem ekrāniem, nebija spilvenu-segu) un Ryanair 6 stundu lidojuma no Zviedrijas uz Kanārijām, mani ar Ukraiņiem nesabiedēt! Es tik plānoju ko salonā ņemt un kas būs pieejams.