Labsvakars, grasos lidot uz usa, bet isti nav skaidrības ka notiek ar tiem savienotiem lidojumiem, man ir bilete diviem lidojumiem turpceļā ar pārsēšanos, vai man jājiet ārpus tranzīta zonas, vai tur kautka pa tiešo var nokļūt? kas notiek ar bagāžu? kā ar security kontroli?
Ja laiks starp lidojumiem ir 2,5h vai var paspēt teiksim stockholmas lidostā?
kur notiek savienojums, detaļas varēji pateikt smalkākas. piemēram lidoju rix-arn airbaltic un tad no arn uz ņujorku. vai arī tevi satrauc asv iekšējais savienojums? vienmēr var nepaspēt, piemēram rīgā noplīst lidmašīna, uznāk lielā migla, vai arī negaiss virs rīgas. tāpēc ir tāda lieta kā apdrošināšana un tad tevi finansiāli nevajadzētu satraukt nokavēšana. vispārīgi 2.5h ir ļoti labs un ilgs laiks.
Ja lidojums ir vienā biļetē, tad:
1) ārā no tranzīta zonas nav jāiet;
2) bagāžu iečekos līdz galam (bet tā ir jāizņem pirmajā ielidošanas vietā ASV);
3) nokavēts savienojums ir aviokompānijas atbildība.
Orsons - man šogad vienā no lidojumiem uz ASV bija viena biļete, bet ar JetBlue pēdējais segments, kuru nevarēja iečekot līdz galam, dabūju iet ārā no tranzīta zonas, braukt uz citu termināli ar autobusu (vilcieni negāja tajā dienā) un iečekoties pa jaunu. Parasti var tikt pa taisno ar vienu biļeti, bet ne ar visām aviokompānijām.
Lidojums planots ar norwegian airline uz floridu, un turp ceļā parsešanās stockholmā, atpakaļceļā oslo.
Paldies, par atbildi.
Pagaidi, ar ko Tu tur lidosi, kas tas tāds par "norwegian airline"? Izskatās, ka tie varētu nebūt savienotie reisi.
iespējams: apmeklēja viņš mājaslapu http://www.norwegian.com/ nopirka biļeti RIX-FLL-RIX un tagad pamanīja ka patiesībā lidojumi ir RIX-ARN-FLL-OSL-RIX tāpēc viņu satrauca ko darīt ARN un OSL.
ja pie "Norwegian Air Shuttle ASA" iegādāti savienoti lidojumi vienā piegājienā, tad jau būs pat savienoti:
http://www.norwegian.com/uk/customer-services/travel-information/connect...
Nu vo, mūžu dzīvo, mūžu mācies, tagad zināšu.
Ja, skatijos lapa http://www.norwegian.com/en/, un esmu latvietis praktiskais, neko neperku pirms nav skaidrības pilnīgas. Bet plānoju pirkt, un saprotams ka reiss nav tiešais. Bet radās jautājums kā notiek pa vidu. lidojot pa eiropu un perkot atsevišķos lidojumus, ar 2 stundām tā riskanti ziemas mēnešos.
Vel bija jautājums, ņemot vērā ka šis pirmais lidojums uz USA, varbut ir kadi dokumenti kas jānokārto. Cik saprotu pases jāpiesaka "ESTA", bet varbūt ir velkas, ko ir labi izdarī?
Paldies par atbildi.
Ja, skatijos lapa http://www.norwegian.com/en/, un esmu latvietis praktiskais, neko neperku pirms nav skaidrības pilnīgas. Bet plānoju pirkt, un saprotams ka reiss nav tiešais. Bet radās jautājums kā notiek pa vidu. lidojot pa eiropu un perkot atsevišķos lidojumus, ar 2 stundām tā riskanti ziemas mēnešos.
Vel bija jautājums, ņemot vērā ka šis pirmais lidojums uz USA, varbut ir kadi dokumenti kas jānokārto. Cik saprotu pases jāpiesaka "ESTA", bet varbūt ir velkas, ko ir labi izdarī?
Paldies par atbildi.
Piesaki ESTA un nopērc divu gadu atļauju ceļojot uz ASV. pēc tam tik pērc biļetes.
Šajā sakarā man arī jautājums. Man nopirktas biļetes ARN-SFO pa vidu ar 19 stundu gaidīšanu Minhenes lidostā. Vai mēs varam doties ārā uz viesnīcu izgulēties un vai pēc tam ir jāiet visas kontroles no jauna? Un vai lielā bagāža paliek lidostā? Mēs ar no iesācēju gala tik tālā lidojumā.
Ja, skatijos lapa http://www.norwegian.com/en/, un esmu latvietis praktiskais, neko neperku pirms nav skaidrības pilnīgas. Bet plānoju pirkt, un saprotams ka reiss nav tiešais. Bet radās jautājums kā notiek pa vidu. lidojot pa eiropu un perkot atsevišķos lidojumus, ar 2 stundām tā riskanti ziemas mēnešos.
Vel bija jautājums, ņemot vērā ka šis pirmais lidojums uz USA, varbut ir kadi dokumenti kas jānokārto. Cik saprotu pases jāpiesaka "ESTA", bet varbūt ir velkas, ko ir labi izdarī?
Paldies par atbildi.
Piesaki ESTA un nopērc divu gadu atļauju ceļojot uz ASV. pēc tam tik pērc biļetes.
Kā tas ir nopirkt atļauja 2 gadus ceļot uz asv? ESTA to ietver?
[/quote]
[/quote]
Tas ir tas pats! ESTA ir tā atļauja ASV ieceļot divus gadus. Sanāk nopirkt, jo par to ir jāmaksā! (14 USD)
Paldies.
Šajā sakarā man arī jautājums. Man nopirktas biļetes ARN-SFO pa vidu ar 19 stundu gaidīšanu Minhenes lidostā. Vai mēs varam doties ārā uz viesnīcu izgulēties un vai pēc tam ir jāiet visas kontroles no jauna? Un vai lielā bagāža paliek lidostā? Mēs ar no iesācēju gala tik tālā lidojumā.
Ja ejat ārā no lidostas Minhenē, tad gluži dabiski, drošības kontroles jāiet no jauna. Ar lielo bagāžu savienotajos lidojumos vairumā gadījumu ir tā, ka, ja gaidīšana pārsēžoties līdz 24 stundām, tad bagāžu iečeko līdz galam. Garāku gaidīšanu gadījumā bagāžu jāņem ārā. Ir arī izņēmumi. Tikko kā man no Reikjavikas līdz Tallinai atteicās "iečekot" bagāžu līdz galam, lai gan gaidīšana 21 stundu, jo neesot tehnisku iespēju un lidostas bagāžas iečekošanas sistēma to neļaujot.
Paldies! Tātad vairumā gadījumu ja es iečekoju bagāžu ARN līdz galam, tad varu mierīgu sirdi doties ārā pa vidu un zināt ka SFO to bagāžu dabūšu?
Jā, ja no Minhenes uz SFO ir tiešais lidojums. Ja vēl arī jāpārsēžas ASV, tad bagāža jāizņem pirmajā ielidošanas vietā un ar to jāieziet muita, pēc tan to vienkārši nodod tālāk.
Paldies!
Paceļu vēlreiz. Man jautājums sakarā ar lidojumu atpakaļ no ASV. Lidojums SFO-ORD-FRA-ARN. Ja Sanfrancisko mēs iečekojam bagāžu līdz galam ARN ,tad Čikāgā par lielo koferi nav jāuztraucas un var doties uz nākamo savienoto lidojumu? Un bagāžu izņemam tikai ARN.Vai kaut kur ir vēl kādas muitas jāiziet?
Protams, ja lido atpakaļ no ASV caur citu ASV pilsētu, tad bagāžu iečekos līdz galam, ja vien nerodas kādas īpašas tehniskas problēmas (bet tas var būt ārkārtīgi reti). Muita nekur citur nav jāiet kā vien galamērķī (ja tā tur vispār būs).
Kā labāk rīkoties situācijā, ja lidojot no IAD uz ARN caur LHR(ar British) ir nepieciešams izkāpt LHR ar visu bagāžu, ja laiks starp nākamo reisu uz ARN ir tikai 2.25h. Vai ir vērts mēģināt jau čekojoties teikt, lai čeko tikai līdz LHR ? Vai par to nevar likt maksāt papildus?
Jā, prasi, lai čeko līdz LHR. Ja negrib, saki ka tāpat LHR ņemsi ārā un būs aviosabiedrībai lielāks čakars un izdevumi. Neko nevar likt maksāt papildus. Varbūt aviosabiedrība gribētu, bet nav nekāda pamata no Tevs prasīt naudu par kāda posma neizmantošanu. Un pat ja paprasa, Tev nav nekāda pamata piekrist un maksāt.
Mani tomer negribeja čekot, tagad eju Lhr prasit bag