Protams, ka ceļojot, šad un tad ieskatamies atsauksmēs. Te nu jābūt piesardzīgam optimistam! Man vismaz tā šķiet! Vispirms paskatamies bildītes, solījumus un tad klientūras secinājumus. Ir visai dīvaini, ja kādam cilvim omlete ir padzisusi 2C zem normas, jeb saules zvilnim viena eņģe atskrūvējusies par daudz, kamēr 9-iem viss ir OK! Kā tad noteiksim, kur ir čūsku midzenis un kur čūskaini ļauži samuldējušies?
Personīgi secinu, ja 9-iem ir OK, tad tas 1-iens ir maķenīt Rokfellers ar 15EUR ķešā!
Rakstu atsauksmes tikai tad, ja kaut ko dod pretī (punktus). Bet pēdējā laikā uzmanos ar negatīvajiem komentāriem par subjektīvi vērtējamām lietām, jo kādam (īpaši mazo viesnīcu īpašniekiem) tas var kaitēt biznesam. Kas vienam nepatīk, citam nav tik būtiski, un svarīgākas ir citas manis nenovērtētās lietas. Noroku tikai tādas viesnīcas, kas ir reāli čūsku midzeņi. Bet tad atklāju, ka tur tādu komentāru netrūkst, un viesnīca velk tikai ar zemāko cenu dārgajā pilsētā.
Es parasti vados sākotnēji pēc kopvērtējuma, un tad lasu atsauksmes, lai saprastu, kādas ir galvenās sūdzības/uzslavas, kas rodās lielai daļai ceļotāju. Lietām, kas parādās tikai vienā atsauksmē, parasti nepievēršu uzmanību. Viesnīcas bez atsauksmēm vai <10 atsauksmēm vispār neskatos.
Tad Tu palaid garām daudzus labus piedāvājumus no gluži jaunām vai mazajām privātajām viesnīcām, kam vienkārši maz klientu, jo tikai pāris numuri.
Ja viesnīcai ir daudz vērtējumu, tad nebūs nekādu pārsteigumu. Ja komentāru nav vai to ir maz, tad ir jābūt gataviem pārsteigumiem. Ja viesnīcai ir mainījies īpašnieks, tad nez vai jaunais īpašnieks grib paturēt vecos vērtējumus.
Tad Tu palaid garām daudzus labus piedāvājumus no gluži jaunām vai mazajām privātajām viesnīcām, kam vienkārši maz klientu, jo tikai pāris numuri.
Par mazajām privātajām nepiekrītu, jo pat viesnīcā ar diviem numuriem parasti pa sezonu paliek daudz vairāk nekā 10 klienti, tā kā ja viesnīca kaut vienu sezonu nostrādājusi, 10 atsauksmēm būtu tā kā jābūt. Iespējams, jā, ka laižu garām kādus piedāvājumus no viesnīcām, kas tikko atvērušās. Kā liecina mana ierobežota pieredze ar restorāniem un veikaliem, kuri tikko atvērās, tajos bieži darbinieki vēl nezin, ko viņiem būtu jādara, un nav arī kam paprasīt. Tā kā tas mani pilnīgi apmierina
Man darba specifikas dēļ reizēm nākas apmesties miestos, kur vispār ir tikai pāris viesnīcu, un tām pašām ir labi ja pāris atsauksmes. Skaidrs, ka Londonā vai Parīzē var izvēlēties no simtiem un tūkstošiem variantu; dziļos laukos jāņem kas ir, un jācer, ka būs labi.
Nu protams, ja citu variantu nav, tad nav jāguļ uz ielas, labāk tomēr varētu būt viesnīcā bez atsauksmēm
Starp citu, lai cik dīvaini tas nebūtu, ir tūkstošiem viesnīcu, par kurām ne tikai atsauksmes - arī pašas viesnīcas ir absolūti neiespējami atrast interneta plašumos. Turklāt tās nebūt visas neatrodas džungļos vai tuksneša vidū valstīs ar zemu attīstības līmeni. Kaut vai tā pati Francija - nepieciešama viesnīca miestā X - izmeklējos pa visdažādākajiem resursiem, un atrodu divas vai trīs. Aizbraucot uz vietas izrādās, ka tur viesnīcas ir uz katra stūra, nu desmit jau nu vismaz. Dīvaini, protams, kā gan tās pārējās vispār strādā, bet fakts nu tāds ir.
A kāds tad ir jautājums?
95% no negatīvām atsauksmēm ir par planām sienām un troksni aiz sienām.
Par plānām sienām... tā reizām var būt khm problēma. Reiz Spānijā sestdienas vakarā nācās 7gadīgo meitu vest vakara pastaigā dēļ tām
Bezkauņas! Ir gadījies. Nākamreiz, ceļakājiešu uzmundrināts, uzstājīgi klaudzināšu Morzes ābeci pie šo bezgožu durvīm! Arī municip.polic. tiks izsaukta!!! Vadmotīvs: kreizī sings dūing in neighbōr rūm!
Bišķi jautājums gan ne pa tēmu aizvirzījās. Es biju iedomājies apokaliptisku taisnvirziena domātāju sūdzamies par kaimiņistabas bērniem, kuri pilnā balsī atkārto reizrēķinu! Vietējās zemes naudā reizrēķinu!
es parasti rezervēju caur booking.com (izņemot gadījumus, kad varu dabūt izdevīgu ķēdes viesnīcas piedāvājumu, kuru punktu dēļ rezervēju pa tiešo viņu mājas lapā) un vienmēr atstāju komentāru un savu vērtējumu. Citu ceļotāju vērtējums un atskauksmes ir visobjektīvais viensīcas novērtējums IMHO, visbiežāk tikai komentāros var uzzināt par kaut kādiem negatīvajiem knifiņiem kas oficiālajā aprakstā neparādās (visbiežāk saistīti ar atrašanās vietas niansēm, interneta pieejamību/ātrumu vai brokastu kvalitāti)
Lai gan jāsaka, ka nesen uzdūros uz dažiem komentāriem Berselonā, kuru autentiskums man raisīja šaubas. Komentārs latviešu valodā, bet sajūta bija ka labākajā gadijumā tas ir kaut kāds autotranslate.
Dažas lietas ir tomēr atkarīgas no personāla - gan check in, gan citur. Vienam iztīrīja numuriņu viens cilvēks, viss smuki, cits atstāja iepriekšējā dvieļus, neiznesa miskasti un pilns ar aizdomīgas izcelmes matiem uz grīdas. Vai arī vienā numuriņā svaigi piečurājis kaķis, acīmredzot iepriekšējā apmeklētāja laikā (tādu gadījumu pirms nedēļas piedzīvoju). Ja viesnīca to problēmu atrisina, tad sliktu nerakstīšu. Ja sola atrisināt, bet nerisina, vai ir vēl sliktāk, neklusēšu. Sen jau pierādīts, ka cilvēks par labu lietu pasaka 2-3 cilvēkiem, bet par sliktu 5-6. Mūsdienās ar internetu vēl plašāk.
Vēl jau tas, ka cits varbūt to viesnīcu rezervējis kaut kādā ļoti sezonā par milzu naudu un par to gaidījis vairāk, bet cits samaksājis dažus eiro un ir apmierināts
Bet korelācija ir tiem vērtējumiem, nupat trīs nedēļas gandrīz katru nakti dzīvoju citā viesnīcā ASV, un tām kurām bija zem 3.5 no 5, bija jau diezgan ne visai. Un tā, kurai bija 4.7, tiešām bija izcila. Mani tikai ieinteresēja uz durvīm norādītie "seasonal rates", es viņu rezervēju kā deluxe numuru par 89$+nodoklis (parastais maksāja tieši tikpat), bet uz sienas bija izlikts ka tādam numuram jāmaksā 539$+nodoklis. Droši vien par tiem 500+ es gaidītu krietni vairāk, bet tik cik es samaksāju - numurs bija super!
Linca — nevajag nopietni skatīties uz tām cenām, kas uz numura durvīm. Dažās valstīs ir ar likumu noteikts, ka jābūt norādītajai maksimālajai cenai, kādu var paprasīt par numuru. Tad nu viesnīcas sacer visādus fantastiskus skaitļus un uzraksta, lai viss būtu likumīgi. Patīkamas blakusefekts ir tāds, ka vērīgie ceļotāji pamana šīs cenas, salīdzina ar to, ko paši maksā, un ir priecīgi, ka dabūjuši kārtīgu atlaidi.
Man tāds jautājums par tēmu - vai jūs rakstat atsauksmes tripadvisor? Lasu tur diezgan, bet vairāk par izklaides vietām, ne viesnīcām, bet rakstīt tur parasti nodomāju, bet noslinkoju.. Vai es viena tāda slinka vai tomēr vajag saņemties?
Es rakstu tripadvisor.ru par visu ko, jo tur par visām atsauksmēm dod Aeroflot Bonus punktus
Es ar slinkoju, par maz punktus sola.
nav jau daudz cilvēku, kas čakli raksta atsukasmes, pats arī slinkoju, dažkārt uzrakstu, kad dod kādu bonusu (parasti punktus kādā lojalitātes programmā)
Es ar slinkoju, par maz punktus sola.
Aeroflot Bonus dod 100 punktus par jebkuru atsauksmi (bet vismaz vienai no trijām jābūt par naktsmītni). Mēneša laikā limits 1200 punkti (tātad rakstam max 12 atsauksmes, vismaz 4 par naktsmītnēm). Teorētiski gada laikā tikai par atsauksmēm vien var nopelnīt 14400 punktus. Pašlaik piemēram ir akcija lidojumam par punktiem: Maskava - Baku par 15000 punktiem (+nodokļi ~55 EUR).
Es ar slinkoju, par maz punktus sola.
Aeroflot Bonus dod 100 punktus par jebkuru atsauksmi (bet vismaz vienai no trijām jābūt par naktsmītni). Mēneša laikā limits 1200 punkti (tātad rakstam max 12 atsauksmes, vismaz 4 par naktsmītnēm). Teorētiski gada laikā tikai par atsauksmēm vien var nopelnīt 14400 punktus. Pašlaik piemēram ir akcija lidojumam par punktiem: Maskava - Baku par 15000 punktiem (+nodokļi ~55 EUR).
Kādreiz es arī biju tik čakls rakstītājs, un diezgan ātri pie 10 000 Miles & More punktiem tiku. Pēc tam pārslēdzos uz Balticmiles krāšanu. Taču ar laiku mans rakstīšanai veltītais laiks kļuva vērtīgāks par ieguvumu (darbs, ģimenes pieaugums). Šad tad kaut ko uzrakstu, ja nedaudz pietrūkst lidojumam.
Es gan vairāk rakstu kopējam labumam, jo arī pats paļaujos uz atsauksmēm. Tā teikt kolektīvā labuma dēļ. Bet reizēm, ja daudz viesnīcās palikts, tad tiešām tas prasa diez gan daudz laika un pa reizei arī noslinkoju.
Cik var uzticēties Tripadvisor atsauksmēm: http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/tripadvisor-denies-rating-system-is-flawed-after-fake-restaurant-tops-rankings-in-italy-10354818.html Īsumā: viltus restorāns mēneša laikā kļuva par labāko restorānu pilsētā. Interesanti, kurš tam rakstīja atsauksmes?...
Esmu sevi pieķērusi, ja pamanu kaut vienā atsauksmē pieminētas blusas vai kas nu cits vēl slēpjas zem nosaukuma bedbugs, momentā šo viesnīcu izsvītroju no saviem mērķiem
Parasti aiz šī nosaukuma slēpjas blaktis.
Es gan nezinu, kur, vellos, tik daudz blakšu iekš Europe mājo? Nupat vazājāmies krustu šķērsu pa šo mazo kontinentu un tikai čaklas un rūpīgas bites mājoja naktsmītnēs! Arī pa dažam atsaucīgam tranam gadījās. Un ielāgojiet! Visi/-as aicināja paviesoties atkal! Vai nu mēs pilnīgi dulburi vai forši saimnieki un apstākļi? Filosokismums ne pa jokam?!!!
Oi, reiz Kuldīgas Kolonnā biezļauži sūdzējās, ka vien tik 1/2 rullītis padots lietošanai! Riskēju un metos piedzīvojumos! Apstulbis secināju, ka esam aplaimoti ar 1/1 opciju! Nu, tādu laimi necerējām gūt Kurzemes sirdī...
Ja reiz ir izvēlēta smieklīga cena, tad nevajag vaidēt par iznākumu.
Ja ir izvēlēta pabieza cena, tad k-gam ir jāuzvelk fraka un jādodas uz recepciju sūdzēties par līdzpaņemtās meitenes iegribām un labklājību. Kaut kā tā. Mož arī pats ir no sērijas: maksājam 5, bet pieprasām par 1250?
Pareizā sērija ir tā - Meitene sūdzās: atnesa tikai kolu, bet pretenzijas.. Te krūtis par mazu, te dibens par aukstu
Man šķiet, ka Bzh ir ceļojis daudz! Krietnu brīdi saspringu atbildes iztirzāšanā, līdz beidzot daleca! Baigais pipars! Neko piebilst es nevaru, cik ceļojumu, tik situāciju!