Viss raksts šeit: http://www.db.lv/tirdznieciba/paplasina-pateretaju-tiesibas-iegadajoties... , bet saistībā ar avio un viesnīcu rezervāciju interesanta šķita šī rindkopa:
Nekādas papildu maksas par kredītkaršu un īpašu telefonlīniju izmantojumu. No patērētājiem, kuri izmantojuši savu kredītkarti (vai kādu citu maksāšanas līdzekli), tirgotāji vairāk nevarēs iekasēt augstāku maksu par faktiskajām izmaksām, kas saistītas ar šo maksāšanas līdzekļu izmantojumu. Tirgotāji, kuriem ir speciālas telefonlīnijas, kuras patērētāji var izmantot, lai sazinātos ar tirgotājiem noslēgto līgumu sakarībā, nevarēs šiem zvaniem noteikt tarifus, kas būs augstāki par pamata tarifu.
Nez kā tas realizēsies dzīvē, vai tik pat skaisti kā uzrakstīts un turpmāk nebūs mistiskās (dažreiz astronomiskās) kredītkaršu piemaksas un maksas zvani (piem. AirBaltic maksas tālrunis) !?
Te nedaudz pārskatāmāk visas izmaiņas:
http://www.esia.gov.lv/news/stajas-speka-es-direktiva-par-pateretaju-tie...
Jā, nebūs vairs paaugstinātas maksas tālruņu, astronomisku piemaksu par kredītkarti un automātiski atķeksētu piemaksu. Ļoti jauki!
Ātrumā pagūglējot gan nespēju atrast direktīvas oriģinālo tekstu.
Lai arī direktīva stājas spēkā no šodienas, vismaz AirBaltic nestaidzas ar viņas ieviešanu dzīvē - mājas lapā kontaktos par zvanīšanu viss pa vecam:
Aviobiļešu rezervācijas un vispārējo uzziņu tālruņi:
Da štrunts par air boltiķi, bet tas, ka VID'am ir tikai maksas tel.nr. priekš konsultācijām, tas gan man liekas pilnīgi nenormāli...
Da štrunts par air boltiķi, bet tas, ka VID'am ir tikai maksas tel.nr. priekš konsultācijām, tas gan man liekas pilnīgi nenormāli...
VID nav maksas numurs, bet gan vienkārši īsais numurs, par kuru tu maksā, tik, cik esi nolīdzis ar operatoru, kura pakalpojumus pats izmanto. no LMT zvanot, tas maksā 0.00 EUR/LVL.
Ātrumā pagūglējot gan nespēju atrast direktīvas oriģinālo tekstu.
http://ec.europa.eu/justice/consumer-marketing/rights-contracts/directiv...
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&...
Paldies! Tātad numurs ir 2011/83/EU.
Te izvēlne ar visām EU valodām: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX:32011L0083
VID nav maksas numurs, bet gan vienkārši īsais numurs, par kuru tu maksā, tik, cik esi nolīdzis ar operatoru, kura pakalpojumus pats izmanto. no LMT zvanot, tas maksā 0.00 EUR/LVL.
značit sūdīgi esmu nolīdzis . LMT manā skatījumā mani/kompāniju ir pietiekoši kāsis, liekas, ka padsmit gadu garumā, izmantojot 90. gadu lobiju izveidoto monopolstāvokli.
Klau, zahuj, gadījumā no avio neesi pārmeties uz telekominikāciju nozari?
značit sūdīgi esmu nolīdzis . LMT manā skatījumā mani/kompāniju ir pietiekoši kāsis, liekas, ka padsmit gadu garumā, izmantojot 90. gadu lobiju izveidoto monopolstāvokli.
Klau, zahuj, gadījumā no avio neesi pārmeties uz telekominikāciju nozari?
nope, lidostas apriņķī darbojos bet neesmu arī nekad pametis LMT kopš 1998.gada