Lai gan pie mums nav īpaši populāri pozitīvi izteikties par Air Baltic, tomēr vērsīšu uzmanību uz kaut ko pozitīvu
http://travelnews.lv/index.php?m_id=18276&i_id=5&pub_id=86276
Neesmu dizaina speciālists, bet man vispār šķiet, ka Air Baltic zīmols ir vizuāli diezgan simpātisks, arī stjuartu formas ir acīm baudāmas.
Mans mērķis ir, lai te ir populāri izteikties objektīvi… Ja tā rezultātā pozitīvo ziņu par BT ir tik, cik ir, tad diez vai ir vainīgs 'termometrs'. Nepiekritīšu zemtekstam, ka BT tiek nepamatoti apbižots.
Senāk PSA un Southwest bija iespaidīgas uniformas:
No mūsdienās sastopamām izceļas singapūrieši, ne ar vienu nesajaukt.
Jā, BT foršas uniformas.
Man gan šķiet tieši otrādi - ka neiedziļinoties ir vieglāk par vieglu singapūriešus sajaukt ar malaiziešiem.
P.S. Es gan arī te reizēm manu ļoti nelabvēlīgu gaisotni attiecībā uz BT, kas manās acīs ir un paliek nesalīdzināmi labāka aviokompānija par Ryanair, Wizzair utt.
P.S. Es gan arī te reizēm manu ļoti nelabvēlīgu gaisotni attiecībā uz BT, kas manās acīs ir un paliek nesalīdzināmi labāka aviokompānija par Ryanair, Wizzair utt.
nu gan Tu pārspīlē!
Piekrītu Huskam.
Vienmēr krāsas un salikums licies pievilcīgs. Un stjuartes vienmēr sakoptas.
Piemēram, Air Asia darbinieki neastāja to labāko iespaidu ar konstantu ķiķināšanu un izpūrūšiem matiem.
Man gan šķiet tieši otrādi - ka neiedziļinoties ir vieglāk par vieglu singapūriešus sajaukt ar malaiziešiem.
Pareizi, par malaiziešiem aizmirsu… Nu tad šos abus uzreiz var pamanīt un atšķirt no citām aviosabiedrībām.
Nopietns jautājums, bez uzbraucieniem, un es tiešām labprāt dzirdētu atbildi — kādu metodi Tu izmanto, lai saprastu, kurš variants atbilst realitātei — 1) vairums ceļakājiešu ir sazvērējušies pret BT, Tu BT vērtē puslīdz objektīvi 2) vairums ceļakājiešu BT uztver puslīdz objektīvi, Tev pret BT ir maigas jūtas un Tu dod viņiem handikapu (es nesaku, ka tas ir slikti)?
Mans mērķis ir, lai te ir populāri izteikties objektīvi… Ja tā rezultātā pozitīvo ziņu par BT ir tik, cik ir, tad diez vai ir vainīgs 'termometrs'. Nepiekritīšu zemtekstam, ka BT tiek nepamatoti apbižots.
Es tak nesaku, ka BT tiek apbižots nepamatoti Vienmēr esmu teicis, ka ir jācīnās tajās situācijās, kurās BT uzvedas nekaunīgi, neievērojot pasažieru tiesības. Tomēr ir arī labas lietas, t.sk. BT kontekstā ir labas lietas, un par šīm labajām lietam mēs (arī es, droši vien) reizēm aizmirstam parunāt.
Man ir tādas aizdomas, ka BT šad un tad nomāc kādas negodprātīgas personas (alias ļaunie spēki )! Mūsu pienākums ir atšifrēt šos spēkus un publiski atmaskot!
Tāpēc mēs nevaram apšaubīt stjuartu (-šu?) godprātīgo darbu un formas tērpus. Bet sarunājam tā: meitenes, davai, draiskulīgākas frizūras! Lai tie priekšnieki aiz biezām ozolkoka durvīm iet sēņot!
Kāpēc tā domāju? Paskaidrošu. Nāk smuks meitēns pa vidējo gaņģi, bet iestīvināts tā, kā grib priekšnieciņš ar šlipsi kaut kur kabinetos. Tak nekritīs jau tas mats premium klases zupā vai brieža steikā. Kaut kā tā!
Eu, priekšnieciņi, ieklausamies profos!
..kādu metodi Tu izmanto, lai saprastu..
Es pat nezinu, gribētos jau domāt, ka veselo saprātu. Nu, lielā mērā tā ir mana personīgā pieredze ar BT, informācija, ko es par BT varu uzzināt, utt. Attiecībā uz negatīvo informāciju mēģinu saprast, vai BT ir objektīvi sliktāks par citām aviokompānijām. Ja man ir aizdomas, ka analoģiskos gadījumos ar citām aviokompānijām notikumi būtu risinājušies līdzīgi, tad man nešķiet godīgi izcelt BT kā sliktākus par citiem. Tai pašā airlinesquality.com, piemēram, esmu salīdzinājis sūdzības par BT ar sūdzībām par citām aviokompānijām. Godīgi sakot, reizēm rodas iespaids, ka neapmierinātie pasažieri būtu bijuši neapmierināti ar jebkuru aviokompāniju, jo tās sūdzības parasti ir visai vienādas.
Par Ceļakājas attieksmi pret BT - nu, tāds iespaids man ir radies. Kāpēc tāda attieksme, tas, protams, ir ļoti interesants jautājums, par ko mūsu uzskati droši vien arī atšķiras. Es nesaku, ka BT ir perfekta (pašam tikko bija ČP ar viņiem), bet tik slikti, kā var šķist, palasot Ceļakāju, arī nav.
Nav arī tā, ka es būtu tik augstās domās par savu spriestspēju, lai vispār neņemtu vērā citu domas. Ja izskatās, ka vairākums domā citādi nekā es, tas, protams, ir nopietns rādītājs, ka, iespējams, es kļūdos, bet tomēr ne vienmēr tas tā ir. Varbūt neizdevies piemērs, bet ar antisemītismu vai tamlīdzīgiem jūtīgiem jautājumiem saistītās tēmās arī cilvēkiem mēdz parādīties "interesanti" viedokļi, bet, lai vai cik trokšņaina daļa tos nepaustu, man tas nekādā ziņā neliek mainīt savus uzskatus. Vispār jau otra cilvēka uzskatus, sevišķi tādus, kas kaut kādā mērā ir ne tikai racionāli, bet arī emocionāli, ir ļoti grūti no malas izmainīt, īpaši jau internetā, - par to es pārliecinos atkal un atkal.
Es tak nesaku, ka BT tiek apbižots nepamatoti Vienmēr esmu teicis, ka ir jācīnās tajās situācijās, kurās BT uzvedas nekaunīgi, neievērojot pasažieru tiesības. Tomēr ir arī labas lietas, t.sk. BT kontekstā ir labas lietas, un par šīm labajām lietam mēs (arī es, droši vien) reizēm aizmirstam parunāt.
kaut kā nevelk par formu smukumu te runāt. tipa - jopcik, atcēla man reisu dienu pēc lielās izpārdošanas, bet tas jau nekas - tiiiik stilīgas šiem formas (mm)
Tomēr ir arī labas lietas, t.sk. BT kontekstā ir labas lietas, un par šīm labajām lietam mēs (arī es, droši vien) reizēm aizmirstam parunāt.
Nu nezinu, mēs te runājam par lietām, kas mums kā ceļotājiem ir svarīgas un aktuālas… Ja AirBaltic apčakarē Lei Fengu veidā, kā es savu mūžu neesmu dzirdējis nevienu aviosabiedrību izdarāmies (turklāt nevis viens darbinieks, bet visi pēc kārtas turpmākā sarakstē spītīgi neatzīst, ka darīts aplam), tad mēs runājam par to. Ja AirBaltic uztaisa izcilu 29 EUR akciju, tad priecājamies un diskutējam par to. Ja BT atņem saviem VIP klientiem priekšrocību pārvadāt vienu bagāžas vienību, tad skaišamies par to. Viss ir BT rokās — kā mežā sauc, tā atskan. Es nejūtu pienākumu 'neaizmirst', ka šodien kaut kas labs bija jāpasaka par AirBaltic.
Pēdējā laikā Ryanair uzskatu par Dieva dēliem! Ar Wizz Air-u neesmu lidojis.
Kas ļoti nepatīk BT? Par frizūrām jau minēju. Neatkārtošos.
Nez kāpēc tomēr nepamet sajūta par svarcēlāju, kurš jau pirmajā piegājienā ir palūdzis uz stieņa uzlikt agrāk nepieredzētu rekordsvaru!
Turpmāk no BT pirkšu tikai populāru maršrutu biļetes. Piepildītu laineru. Uz kreisajām un 1/2 kreisajām lidostām no citiem. Nav garantija par uzmetienu.
Šovakar, Juri, satikos ar savu bēdu brāli un nākamnedēļ tiešām uzsāksim spītīgu cīņu par taisnību! PTAC+tiesa.
Ja AirBaltic apčakarē Lei Fengu veidā, kā es savu mūžu neesmu dzirdējis nevienu aviosabiedrību izdarāmies
Piedod, Lei Feng, es Tev pm rakstīju, ka ticu, bet tiešām ir šausmīgi grūti noticēt, ka kaut kas tur pa vidu nav pazudis tulkojumā. Te jāsaka tā - kad tā notiks ar mani, tad ticēšu pa īstam un 100%-īgi, bet līdz tam netieku vaļā no šaubu velniņiem.
Tu zini, es nupat arī sāku aptvert, ka tādu ieberzienu neesmu nekad pieredzējis. Lost in translation nav noticis. Kā jau iepriekš rakstīts, šamie izlasa pirmās frāzes un atmet atpakaļ: ai, atkal kaut kāds alnis te burbuļo! Paldies par uzmundrinājumu, jo bišķi biju palaidies slinkumā!
Piekrītu Maris. man ir drusku virs simta lidojumi ar BT. Bet vienmēr esam civilizēti atrisinājuši problēmas. Te kaut kas tiešām ir "pazudis tulkojumā"
Hmmm? Neverending sarakste man apnikusi. Oksana Kovaļovas kundze ir no stabila granīta. Priekšlikumi?
Lei Fengs, tagad panesušās tēmas par apdrošināšanu. Kā Tavā gadījumā? Biji apdrošinājies?
Nē. Jo uzskatu, ka solījumi jāpilda. Varbūt esmu mūsdienīgi naivs. (bija savienotais reiss, ļotene aizbrauca no iekāpšanas 8min pirms laika). E-pastā bija 100% solījums (vārds, uzvārds), ka aizlidosim! Ja vinnēsim šo štelli, tik daudz apsolu alus mucās vai šampanietī seminārā Nr4. Visu vinnēto un vēl + no mums!
Hmmm? Neverending sarakste man apnikusi. Oksana Kovaļovas kundze ir no stabila granīta. Priekšlikumi?
Pretenziju formu aizpildīji?
http://www.airbaltic.com/lv/izteikt-pretenziju
Jāsaka paldies visiem faniem! Arī Buicim, Marim, ka atbalstījāt ar kļūdas iespējamību. Vienmēr loģiski visu izsecinu, bet klaja nevēlēšanās atzīt kļūdu ir acīmredzama! Esam novirzījušies no temata. Mēģināsim šo lietu sakārtot, cerams, ka tas neietekmēs stjuartmeiteņu un puišu pozitīvas pārvērtības reisos uz kuriem būs iespējams nokļūt!
Saprotu arī BT, ja jebkurš jefiņš atkaros naudu un pēc tam pa visu Pasauli kladzinās: re, kā es viņus!, tad šamie aizies pa burbuli ātri vien.
Ok! Dabosimies paši! Par rez.ziņošu!
Es tak nesaku, ka BT tiek apbižots nepamatoti Vienmēr esmu teicis, ka ir jācīnās tajās situācijās, kurās BT uzvedas nekaunīgi, neievērojot pasažieru tiesības. Tomēr ir arī labas lietas, t.sk. BT kontekstā ir labas lietas, un par šīm labajām lietam mēs (arī es, droši vien) reizēm aizmirstam parunāt.
kaut kā nevelk par formu smukumu te runāt. tipa - jopcik, atcēla man reisu dienu pēc lielās izpārdošanas, bet tas jau nekas - tiiiik stilīgas šiem formas (mm)
Un tomēr - neskatoties uz reisa atcelšanu, formas ir stilīgas
Tomēr ir arī labas lietas, t.sk. BT kontekstā ir labas lietas, un par šīm labajām lietam mēs (arī es, droši vien) reizēm aizmirstam parunāt.
Es nejūtu pienākumu 'neaizmirst', ka šodien kaut kas labs bija jāpasaka par AirBaltic.
Pateikt kaut ko sliktu - tas, sanāk, ir pienākums, bet pateikt par kaut ko labu - tas nav pienākums. Es pareizi uztvēru domu?
Nu es tiešām negribu kašķēties, kā no malas varētu izskatīties
Es pat nezinu, gribētos jau domāt, ka veselo saprātu. Nu, lielā mērā tā ir mana personīgā pieredze ar BT, informācija, ko es par BT varu uzzināt, utt. Attiecībā uz negatīvo informāciju mēģinu saprast, vai BT ir objektīvi sliktāks par citām aviokompānijām. Ja man ir aizdomas, ka analoģiskos gadījumos ar citām aviokompānijām notikumi būtu risinājušies līdzīgi, tad man nešķiet godīgi izcelt BT kā sliktākus par citiem. Tai pašā airlinesquality.com, piemēram, esmu salīdzinājis sūdzības par BT ar sūdzībām par citām aviokompānijām. Godīgi sakot, reizēm rodas iespaids, ka neapmierinātie pasažieri būtu bijuši neapmierināti ar jebkuru aviokompāniju, jo tās sūdzības parasti ir visai vienādas.
Manuprāt Tu nedaudz maini tēmu. Man rodas iespaids, ka uzskati — pret BT daudziem ceļakājā ir nepamatoti kritiska attieksme. Es to saprotu tā, ka ir lietas, par ko BT tiek pārmests, bet citām aviosabiedrībām tiek piedots. Nudien nezinu, kurā jautājumā tas tā būtu. (Ja nu vienīgi par alternatīvām reisu atcelšanas gadījumā — Ryanair un Wizzair ir viltīgi noslēpušies savos ofisos aiz maksas tālruņiem, un vairums pasažieru pat nesāk cīņu par citu lidojumu atceltā vietā. Bet tā būtu uzvarama. Turklāt BT nav point-to-point aviosabiedrība, tā ka godīgāk salīdzināt ar Lufthansu, Finnair utt, no kuriem nekad neesmu pieredzējis problēmas šajā jomā.)
Par neapmierinātajiem pasažieriem ar jebkuru aviosabiedrību. Ja man kaut kas šķiet pretlikumīgs vai vismaz pret manu taisnīguma izjūtu, tad es pret to iebilstu, vienalga, vai tā dara tikai AirBaltic, vai vairums, vai visas aviosabiedrības. 'Visi tā dara' nebija attaisnojums pat bērnudārzā.
Pateikt kaut ko sliktu - tas, sanāk, ir pienākums, bet pateikt par kaut ko labu - tas nav pienākums. Es pareizi uztvēru domu?
Nu es tiešām negribu kašķēties, kā no malas varētu izskatīties
Nē, doma ir tāda — kad kaut kas gana nozīmīgs notiek BT sakarā, lai ceļakājiešus iedvesmotu rakstīt, tad viņi par to te uzraksta. Vai tā būtu Lei Fenga epopeja, vai laba izpārdošana, jebkas. Ja tās pārsvarā izrādās negatīvas lietas, tad tā tas vienkārši ir, realitātes atspoguļojums. Ja grib pozitīvus komentārus, ļoti vienkārši — lai BT dara lietas, par ko cilvēki raksta ar prieku.
Tādēļ man likās ārkārtīgi dīvaina Tava frāze 'Tomēr ir arī labas lietas, t.sk. BT kontekstā ir labas lietas, un par šīm labajām lietam mēs (arī es, droši vien) reizēm aizmirstam parunāt.' Kas jau velk uz kādu pienākuma un vainas kompleksu… Kā saprast 'aizmirstam parunāt'… Vai mums būtu pienākums reizi dienā atcerēties uzrakstīt kaut ko labu par BT?… Nē, kā jau rakstīju, es tādu pienākumu neizjūtu. Rakstu par to, kas man liekas būtiski un interesanti, un tīri AirBaltic rokās, vai tā ir pozitīva vai negatīva ziņa.
Nē, doma ir tāda — kad kaut kas gana nozīmīgs notiek BT sakarā, lai ceļakājiešus iedvesmotu rakstīt, tad viņi par to te uzraksta. Vai tā būtu Lei Fenga epopeja, vai laba izpārdošana, jebkas. Ja tās pārsvarā izrādās negatīvas lietas, tad tā tas vienkārši ir, realitātes atspoguļojums. Ja grib pozitīvus komentārus, ļoti vienkārši — lai BT dara lietas, par ko cilvēki raksta ar prieku.
Tādēļ man likās ārkārtīgi dīvaina Tava frāze 'Tomēr ir arī labas lietas, t.sk. BT kontekstā ir labas lietas, un par šīm labajām lietam mēs (arī es, droši vien) reizēm aizmirstam parunāt.' Kas jau velk uz kādu pienākuma un vainas kompleksu… Kā saprast 'aizmirstam parunāt'… Vai mums būtu pienākums reizi dienā atcerēties uzrakstīt kaut ko labu par BT?… Nē, kā jau rakstīju, es tādu pienākumu neizjūtu. Rakstu par to, kas man liekas būtiski un interesanti, un tīri AirBaltic rokās, vai tā ir pozitīva vai negatīva ziņa.
Nu labi, tad tā arī paliekam, ka katrs rakstam par to, kas tobrīd uz sirds - vienalga pozitīvi vai negatīvi, bez pienākuma apziņas. Tā kā mani BT vēl nav paguvis uzmest, tad neņemiet neviens, lūdzu, ļaunā, ka iepostošu laiku pa laikam arī kaut ko pozitīvu BT kontekstā.
P.S. Vēlu sekmes Lei Fengam un citiem, kas apkrāpti, panākt taisnību
Laikam es arī nebūšu populārs. Man gan liekas, ka BT stjuartu - sieviešu formas lieliski iederas galvenokārt bēru gadījumiem. Man pazīstama BT stjuarte bija ieradusies uz ģimenes drauga bērēm tieši no avioreisa, jo savādāk vienkārši nevarēja. Viņas apģērbs bēru gadījumam bija vienkārši perfekts. Jau visiem zināmā dzejniece Māra Zālīte Tautfrontijas laikos latviešus dēvēja par "bāra bērniem" vai "bāra tautu" (ar to domāti bāreņi nevis bārs). Arī kapu svētki latviešiem ir tāda odioza tradīcija, kuros aizgājēji tiek godināti vairāk nekā dzīves laikā, kad neviens viņus neatceras gadiem ilgi. Par kapu svētku PR savulaik ir tapusi Nacionālā teātra izrāde Valda Lūriņa režijā. BT stjuratu formas tikai turpina mūsu "bāra bērnu tautas" un "kapu svētku PR" tradīcijas.
Bt viss zīmols ir viens no stilīgākajiem. Formas smukas. Pelnīts apbalvojums.
Īsti nesaprotu par kādām formām tauta jūsmo, bet ja par šo, tad ir OK - man arī patīk.
Te ir tā žurnāla lapa:
No topa mani nedaudz pārsteidz Qantas nominācija. Izskatās pa taisno no deviņdesmitajiem…