Tā kā man nav bijusi absolūti nekāda pieredze lidošanā, tad vēršos pie jums pēc padoma un ieteikuma.
Mani ļoti baida jautājums par bagāžu, ja ir paredzēts lidojums ar pārsēšanos. Ņemšu līdzi lielo bagāžu un rokas bagāžu. Uztarucos par to, vai man bagāža ir jareģistrē tikai tepat Rīgas lidostā un tālāk varu par to vispār neuztraukties lidz pat pašam galamērķim, vai tomēr ir savādāk? Vai visām aviokompānijām ir vienoti bagāžas pārvadāšanas noteikumi? kā tad īsti ir ar to chek-in? Šie jautājumi varbūt šķiet mazliet jocīgi un muļķīgi, taču esmu ļoti ļoti satraukusies par visām šīm niansēm. Vai kāds ir lidojis no Rīgas uz Sidneju? Lūdzu padalieties ar savu pieredzi šaja lidojuma maršrutā. Dodos ceļā jau pirmdien.
Nevajag satraukties. Ja Rīgas lidostā saka, ka bagāža ies līdz galam tad viss kārtībā. Ja saka, ka pa ceļam kur jāizņem un jāreģistrē no jauna, tad tas jādara. Drusku par maz informācijas, lai precīzi pateiktu. Bet ja lidojums pirkts vienā biļetē tad esmu diezgan drošs ka bagāža aizies līdz SYD.
Katrā ziņā der paprasīt/pateikt, lai iečeko līdz galam, t.i Sidnejai, jo ne vienmēr tas tā tiek izdarīts 'automātiski'.
Jā, Rīga-Sidneja ir lidojuši daudzi.
Visticamāk, ka nododamo bagāžu varēs iečekot Rīgā līdz pat Sidnejai, ja pa ceļam nav paredzētas apstāšanās kādā pilsētā ilgāk par 24 stundām. Tas gan vēl jāpārprasa reģistrēšanās darbiniekiem lidostā, reizēm ir kādas tehniskas grūtības, kas liedz iečekot līdz galam. Tad viņi pateiks, kurā pārsēšanās lidostā tomēr jāpaņem bagāža un jāatdod tālāk.
Bet dodu 90%, ka varēs neuztraukties un bagāžu saņemt Sidnejā.
varēs bagažu iečekot līdz galam, ja kāda vietā nav pārsešanās vairāk par 24h, aviokompanijām ir noslēgts interline agreements, un nav vairak kā 2 parsēšanās, jo bagāžu max vair aizsūtīt ar 3 destinācijām uz bagāžas birkas. tīri teorētiski, bagāžu var nosūtīt līdz galam, ja arī ir divas atsevišķas biļetes, jābūt līdzi izdrukām ar nākamajiem reisa numuriem, tad aģents var nākamo reisu pielikt manuāli.
Ja nemaldos, ja ir vairāk kā 2 pārsēšanās, iečekošanās darbinieki drukā divas bagāžas uzlīmes.
varaviiksne, pēc tam pastāsti lūdzu, kā veicās ar bagāžas iečekošanu.
vismaz rīgā tā noteikti nedara, čeko līdz vietas kur lielākais laiks starp lidojumiem. Ja lido caur DXB vai AUH, tad ir iespēja bagāžu iečekot tikai līdz turienei un pie transfer centra, gan par atsevišķu samaksu viņi somai pārlīmē birkas bez pasažiera klātbūtnes.
Īsā atbilde - kā Rīgas lidostā teiks, tā arī būs (nu 99%). Bagāžas noteikumi: Viss atkarīgs no aviokompānijas, kura ir galvenā pārvadātāja (tas kurš izpilda lidojumu p.m. eiropa-āzija, vai garākais lidojums) . Visos pārējos lidojumos bagāžas noteikumi tiek piemēroti vadoties no galvenā pārvadātāja. Tas viss attiecas tikai ja visi lidojumi ir ar vienu "biļeti".
Praksē nav problēmu ar Finnair, nevajadzētu būt ar Lufthansa (Singapore Airlines). Ir problēmas ar KLM & Air France (Airbaltic pirmais lidojums) - tie nespēj iečekot bagāžu līdz galam. Pa vidu (Kulumpurā) ir bijis jāķēpājas - jāpaņem koferis, jāstāv robežkontroles rindas, un tad atkal jānāk iekšā caur visām kontrolēm. Mana īsākā Malaizijas vizīte
Kad lidoju uz Sidneju, bagāžu Rīgā iečekoja līdz galam, bet atpakaļ lidojot austrālieši čekoja tikai līdz UK, paskaidrojot, ka atbildību uzņemas tikai par viņu lidmašīnas veikto maršrutu Sidneja-Londona.
Bet piemēram tādiem Turkish, ja pa nakti jāpaliek Stambulā un nākošajā dienā ap pusdienlaiku tikai lido (bet 24h nesanāk starpā), tur tad arī jāņem laukā bagāža?
Bet piemēram tādiem Turkish, ja pa nakti jāpaliek Stambulā un nākošajā dienā ap pusdienlaiku tikai lido (bet 24h nesanāk starpā), tur tad arī jāņem laukā bagāža?
TK vienmēr paši pasaka jau iepriekš pie check- in Rīgā, parasti gan, ja mazāk par 24 st. - nav jāņem ārā. Vari uzzvanīt TK Rīgas ofisam Merķeļa ielā un viņi pateiks konkrēti, tikai jānosauc visa lidojuma konstrukcija ar konkrētiem reisu Nr.
Ja mazāk kā 24 stundas, nav jāņem ārā, ja vien pati negribi.