Nesen nopirku vienvirziena biļeti no Tampas uz Rīgu Kayak.com ar Amerikas debetkarti. Pēc rezervācijas attiecīgā summa uzreiz tika rezervēta. Pēc dažām dienām skatos, ka nauda ne pārskaitīta, ne rezervēta, it kā transakcija nemaz nebūtu notikusi. Biļete joprojām rādās apstiprināta gan Check My Trip, gan attiecīgās aviokompānijas mājaslapā.
Jāpiebilst, ka dienu iepriekš zvanīju uz viņu customer service un mēģināju samainīt biļeti uz nākamo dienu neparedzētu iemeslu dēļ. Operatore man atsūtīja iespējamos variantus (jāmaksā change fee), taču biļeti tā arī nesamainīju.
Pārdomas? Kas notiks ar naudu? Vēl vien jāpiebilst, ka attiecīgo karti plānoju drīzumā slēgt!
http://classic.checkmytrip.com rādās e-biļetes informācija?
Rādās.
Interesanti, ka arī alternatīvais maršuts nākamajā dienā, kuru neapstiprināju, rādās sistēmā, tiesa, ar citu booking reference.
Tam otram maršrutam droši vien nav e-biļetes klāt. Rezervācijas sataisīt neko nemaksā, būtiskais ir e-biļetes eksistence. Ja tā ir, tad viss kārtībā, lidot varēsi un gaidīšanas jautājums, kad noņems naudu.
Ja taisies slēgt karti, vari uzzvanīt Kayak un par to pabrīdināt, lai pasteidzas ar noņemšanu.
Liels paldies!