Tikko ienākusies ziņa, ka BT ir atcēlis visus lidojumus uz Stambulu jau sākot ar jūnija mēnesi (varbūt arī agrāk).
Tā kā ir iegādātas lētās biļetes (29 EUR) uz novembra mēnesi, lidot pavisam noteikti gribas, bet negribas visu dienu zaudēt pārlidojumos un dažādās lidostās, tad varbūt variet ieteikt, ko maksimāli var izspiest no šīs situācijas. Jau iepriekš pateicos par padomiem
Vari mēģināt izspiest, bet visticamāk, ka pat nevajadzēs spiest, lidojumu ar BT uz kādu citu viņu galamērķi. Ja gribās tieši Stambulu, tad būs vien jānīkst (lai gan ticamākais jāskrien) vien pa citām lidostām!
Ak jā, dienu, visticamākais, zaudēt nevajadzēs. Ja palūgsi, viņi noteikti iedos vismaz plus 1 dienu katrā virzienā. Man šāda nepieciešamība bija un plus divas dienas iedeva. Manā gadījumā bija paredzēts, ka tajā pašā dienā, kad ielidoju SAW, jālido no turienes tālāk, taču tā kā savienotais lidojums tika izpildīts uz IST, tad man bija jānokļūst SAW, kas starp tiem konkrētajiem lidojumiem nebija iespējams, tāpēc lidoju dienu ātrāk. Līdzīgi arī atpakaļceļā uz RIX.
Īstenībā mani priecē fakts, ka savienotie reisi visi ielido IST... kaut pavisam nesen rinda uz pasu kontroli tur bijusi 2,5 h garumā
Nu rinda tiešām nav no tām īsākajām. Bet IST ir stipri tuvāk centram un arī nokļūšana līdz tam ir ārkārtīgi lēta, ko nevarētu teikt par SAW. Tiesa gan SAW tīri subjektīvi man patika daudz labāk. Ne tik pārbāzti, kārtīgi, mājīgi un visādi citādi forši, izņemot padārgo un tālo braucienu no Taksimas! BT uz SAW savienotos lidojumus nepiedāvāja. Tikai IST.
Pagājušajā nedēļā pasu kontroles rindā IST trešdienas vakarā pavadījām kādu pusotru stundu, atpakaļceļā tas viss notika nedaudz ātrāk.
@airBaltic Sveiki! Reisi uz SAW atcelti pieprasījuma samazināšanās dēļ.
Tāda lūk atbilde.
Esmu lepns! Varēšu dižoties, ka mēs ar čomu bijām pēdējie visklasiskāk uzmestie pasažieri. Sāga sākās ar tiešo lidojumu variācijām, savienoto lidojumu putukrējuma garnējumu un beidzās ar viesošanos šoseju karaļu sēdvietās (E/lines), bet to jau visi zin, izņemot mūsu draudzeni, kura vairs neatbild: O.K. jaunkundzi!
Nu ta ko? Laikam visi jau bijuši Stambulā, esti meitas, poiši ar neraujas, suomilaineni/-nenes ar apsīkušas. Darbiņš turku kolēģiem! Varbūt viss būs OK?
un Tevi BT tā arī uzmeta? Ne patērētāju aizstāvji, ne citi kantori nespēja palīdzēt?
Patērētājiem došu nākamnedēļ!
Pagājušajā nedēļā pasu kontroles rindā IST trešdienas vakarā pavadījām kādu pusotru stundu, atpakaļceļā tas viss notika nedaudz ātrāk.
biju otrdienas vakarā, iestājos rindā labirinta otrajā līkumā = 23min. pasu kontrole + bagāžas skatīšana (laida arī pie turku robežsargiem), atpakaļ pilns labirints un ļooti ilgi = 35min.
laiks interesēja jo drīzumā gaidāmi lidojumi starp kuriem 1st.10min.
ja 1,5st rinda, tad platajam koridoram pirms labirinta arī jābūt pilnam..
??1,5st. pēc pulksteņa vai pēc izjūtām??
Labirints viss bija pilns un kustējās nežēlīgi lēni pilnīgā bezgaisā + vēl tādi, kas līda pa priekšu citiem, to visu pagarināja. Pie lodziņiem tikai daži vīriņi sēdēja, kuriem turklāt patika aprunāties. Pēc pulksteņa bija stunda desmit, pēc sajūtām bezgaisā ar pusaizmigušu bērnu uz rokām - visas divas
turku rindā nelaida.
next:
Please be advised that KGD flights BT428/429 are discontinued as of 01JUN14.
tas domāts, ka nelidos uz Kaļiņingradu?
Acīmredzot tā tas ir domāts...
Odesa ja kas arī no 03.06 tam sarakstam piebiedrojas, BT shema vairs netirgo tiešo savienojumu ar šo pilsetu.
Nakama Kijeva ???
jā, tas ir domāts tieši un precīzi tā kā domāts.
Jūnija lidojumam no Stambulas esot piedāvāts savienojums caur Kijevu, tātad vismaz jūnijā Kijevai vēl vajadzētu būt...
Kijevam 03.06 atsledz gazes padevi (labi ka pagaidam tikai iespejami un uz papira), tā kā visu situaciju šaja galda var modelet tikai divi speletaji.
Man nopirkts lidojums uz SAW septembrī, bet nekādu brīdinājuma epastu neesmu saņēmusi. Gaidīt? Pašai interesēties?
pašai interesēties būtu prātīgāk. Ir bijis gadījums, kad gandrīz palaidu garām laika izmaiņu savam reisam - nebūtu saskaņojis, atceltu manu biļeti pavisam.
Vēlreiz atgādināšu pasažieru tiesības šajā gadījumā (Regula 261/2004, 5. pants):
Pēc pasažiera paša izvēles vai nu saņemt atpakaļ samaksāto naudu (7 dienu laikā), vai lidot uz iecerēto galamērķi pa mainītu maršrutu — vai nu pēc iespējas tuvāk sākotnēji plānotajam laikam, vai arī vēlāk, ja pasažieris tā vēlas.
Ja iedod lidojumu uz citu pilsētas vai reģiona lidostu, jāapmaksā transports līdz sākotnēji paredzētajai.
Ja par atcelšanu AirBaltic pasažieriem nepaziņos vismaz 2 nedēļas pirms izlidošanas, tad pienāksies arī kompensācijas. Ja paziņos laicīgi, tad tikai augstākminētais.
Tiem, kuri jau sazinājušies ar BT - lūdzu, informējiet, ko BT piedāvā vietā. Naudas atpakaļsaņemšana šajā gadījumā jau nu galīgi nav interesanta
Kā jau teicu, jūnija lidojumam tika piedāvāts savienojums caur Kijevu.
Arī septemebris caur Kijevu.
Cerams, ka bez nakšņošanas Kijevā?
bez nakšņošanas...
zemāk redzamais variants:
Rīga-Kijeva 09.25 - 11.15 , Kijeva-Stambula (Ataturk) 19.30 - 21.30
Stambula (Ataturk)-Kijeva 06.05- 08.05, Kijeva-Rīga 11.45- 13.40
Pagājušajā nedēļā man bija connection Kijevā lidojumam no Astanas uz Rīgu. Jāsaka godīgi, ka transfer desk tur it visdīvainākais, kādu nācies redzēt - neskatoties uz to, ka lidoju biznesa klasē, iegūt jaunu iekāpšanas talonu nebija viegli: pie transfer desk visi darbinieki atbildēja, ka iekāpšanas talons uz Rīgu un Vīni (turp lidoja mana kolēģe) nav viņu problēma, kaut biļete, vismaz man, bija iegādāta Ukrainas aviolīnijās... apmēram pēc stundu ilgas gaidīšanas, izdevās vienu no darbiniecēm pielauzt kaut kur piezvanīt, viņai pa telefonu nodiktēja paroli pieejai datoram un pēc trešā vai ceturtā mēģinājuma viņa tomēr programmā iekļuva un izdrukāja man iekāpšanas karti. Bet manai kolēģei nācās gaidīt un cīnīties vēl krietnu pusstundu līdz viņa tika pie savas iekāpšanas kartes. Ejot tālāk un transfēra drošības kontroli mūs sagaidīja smaidīgs drošībnieks, kurš jautāja kur mēs klīstot, un teica, ka sen jau esot mūs pazaudējuši...
Izrādās, ka ar novembri lielākas problemas kā ar septembri
Saņemtā atbilde nav diez ko iepriecinoša:
"Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, sakarā ar atceltiem lidojumiem. Šajā gadījumā varam piedāvāt pilnu naudas summas atmaksu vai galamērķa maiņu."
Mēģināt prasīt, lai ved uz Stambulu septembrī (caur Kijevu)? No citiem maršrutiem pilnībā apmierinātu Atēnas, bet uz turieni novembrī nemaz nav reisu...
Droši prasi to pašu Stambulu novembrī! Nebūs caur Kijevu, būs caur MUC vai FRA ar LH!
vienkārši cenšas nezinātājus piešmaukt.
Mēģināt prasīt, lai ved uz Stambulu septembrī (caur Kijevu)? No citiem maršrutiem pilnībā apmierinātu Atēnas, bet uz turieni novembrī nemaz nav reisu...
Nu kas tā par piekāpību un padevību… Tu esi nopircis lidojumu uz Stambulu un to arī dabūsi, jo atbilstoši regulai Tev tas pienākas. Ja vien pats labprātīgi neatteiksies. Caur kurieni taisīt savienoto reisu — nav Tava problēma, bet AirBaltic.