Būs šādi pirmās kalses apartamenti viņiem:
Iepriekšminētie apartamenti (9 gab) būs 'parastā' pirmā klase… Būs arī viena trīsistabu rezidence (iespaidu gan nedaudz bojā tā vājprātīgi kaitinošā sieviete):
Švakas tās rezidences, man pat ar parastāko klasi ir bijusi iespēja skatīties pa logu, bet viņiem kautkāds loga kamuflāža...
Procesor, pieņemu, ka Tu ironizē, jo tas viss vēl ir modelis, A380 viņi dabūs gada beigās, tad būs arī īsti logi.
Biznesa klase salīdzinājumā vairs nav tik varena, kaut gan, objektīvi vērtējot, pārspēj daudzu citu aviosabiedrību pašreizējo pirmo klasi:
Danija Minoga varbūt drusku pārspīlē ar mākslīgo sajūsmu, bet man godīgi sakot ir prieks redzēt, ka šo pakalpojumu reklamē kāds, kam nav gluži 15 gadi Citādāk paliek dīvaini skatoties kostīmu un kāzu kleitu reklāmas, kurās šos tērpus reklamē nepilngadīgas meitenes.
Iespaidu gan nedaudz bojā tā vājprātīgi kaitinošā sieviete
Precīzāk pateikt nav iespējams!
Par sievietēm gaumes ir dažādas... tomēr "vājprātīgi kaitinoša"... pret dāmām tomēr kaut kā maigāk vajag!
Man jau likās, ka šis izteiciens būs gana saudzīgs.
Par vecumu nav iebildumu, ja nu galīgi piekasos, nedaudz pārcentusies ar meikapu. Un es saprotu, ka viņai maksā, lai uzvestos kaut kā sajūsmināti, piedotu dzīvīgumu un cilvēcību produktu demonstrācijas video, bet ar visu to, nu ko lai dara — kaitina.
Ekonomiskajā klasē kāju gan nespēra:
Juri, jā es tik tā latviskā piekasīšanās stilā piebildu Mašīnas jau arī vispirms kautkādā tur materiālā formu izveido pirms metālā/plastmasās izlej.
Starp citu, ekonomiskajā klasē tie galvas sānu atbalsti varētu būt ļoti noderīgi snaušanai.
Pirmās klases rezidencei ir sava privātā duša. Pārējiem deviņiem apartamentiem ir viena kopēja duša ejas otrā pusē pretī rezidencei. Uz zemes tās būtu istabas 1* Formule1 viesnīca par 30 EUR / nakts.
Rezidence maksā ~13 000 mārciņas (LON-AUH), apartaments ~3000 mārciņas vienā virzienā (skatījos etihad.com 2015. gada janvārim).
Ambīcijas nākotnei, heh. Smuki!
Manuprāt Etihad ar šo ir pamatīgi pārsteiguši visus konkurentus, nolikuši uz lāpstiņām.
Citu aviosabiedrību biznesa / pirmās klases iekārtojums, par ko iepriekš domāju — nu ko gan vairāk var gribēt, kur iet tālāk — tagad liekas kā iepriekšējās paaudzes. Izrādās, ir gan kur iet tālāk, var izdarīt ko vēl iespaidīgāku.
Emirates nākamajā dienā paziņoja, ka viņi ari pie kā līdzīga strādājot, arī tādas kabīnes būšot. Jā, tagad noteikti strādā, vai pirms Etihad paziņojuma strādāja — ej nu sazini.
Drusku offtopic.
Tiem, kam šie apartamenti nav pa kabatai, var palikt Boeing 747 apartamentos par lētāku cenu:
http://travel-dealz.de/blog/jumbo-stay-stockholm/ (izmantojiet chrome google translate)
Tiesa nekur tālu aizlidot ar šo nesanāks.
Pirmās un biznesa klases pasažieri to ir pelnījuši, jo tieši viņi nodrošina lielāko pārvadātāju peļņas daļu. Kaut gan pēc manām domām tomēr krietni ērtāk pavadīt nakti LDz plackarta vagona sānu plauktā pie WC, nekā Etihad un tamlīdzīgu aviācijas pižonētāju pirmajā klasē Saprotams, ka lidmašīnā ir nedaudz citi telpas un svara ierobežojumi, nu bet daudz labprātāk pavadītu padsmit stundu lidojumu guļot uz šauras kušetītes, nevis sēžot smalkos ādas krēslos un ēdot sviestmaizes ar kaviāru. Interesanti, kāpēc netiek izmantots tāds pasažieru izvietojums, ka japāņu kapsulu hoteļos apmēram.
Interesanti, kāpēc netiek izmantots tāds pasažieru izvietojums, ka japāņu kapsulu hoteļos apmēram.
Noteikti izmantos pēc kādiem 100-150 gadiem reisā: Zeme - Marss.
Pirmās un biznesa klases pasažieri to ir pelnījuši, jo tieši viņi nodrošina lielāko pārvadātāju peļņas daļu.
no šīs vietas lūdzu turpini ar linkiem uz cipariem utt.
Netiešs pierādījums būtu tas, ka neviena tradicionālā aviosabiedrība vēl nav atteikusies no premium klasēm tālajiem lidojumiem, kaut ķēpa ar tām liela. Pat AirAsia un Oasis (lai vieglas smiltis) bija premium klases.
Kāpēc tad pilnībā neatsakās no ekonomiskās klases — jo premium lidotāju nepietiek (starp dažām bagātām pilsētām tomēr ir premium-only reisi, bija pat SIN-NYC). Ekonomiskās klases pasažieru gan netrūkst, bet economy-only tālo lidojumu praktiski nav.
Ja savos spriedumos kļūdos, lūdzu apgaismot!
Netiešs pierādījums būtu tas, ka neviena tradicionālā aviosabiedrība vēl nav atteikusies no premium klasēm tālajiem lidojumiem, kaut ķēpa ar tām liela. Pat AirAsia un Oasis (lai vieglas smiltis) bija premium klases.
Kāpēc tad pilnībā neatsakās no ekonomiskās klases — jo premium lidotāju nepietiek (starp dažām bagātām pilsētām tomēr ir premium-only reisi, bija pat SIN-NYC). Ekonomiskās klases pasažieru gan netrūkst, bet economy-only tālo lidojumu praktiski nav.
Ja savos spriedumos kļūdos, lūdzu apgaismot!
Oasis man patika. Nebiju gan premium klasē tur. Bet vienalga patika. R.I.P.
Es atceros, ka klikšķināju viņu lapu, un bija biznesa klase arī. Pārbaudīju, vai nemaldos — nē, wikipēdija arī saka ka bija: https://en.wikipedia.org/wiki/Oasis_Hong_Kong_Airlines
(Ar premium klasēm es domāju jebkuras, kas augstāka par ekonomisko, varbūt tur mums nesaprašanās.)
Izskatās jau labi...
domā ietekmēs privāto lidmašīnu pieprasījumu, ja jau šāds serviss par stipri zemākām cenām (I suppose)?
Sievišķis smuks, bez 1cm meikapa būtu smukāks, bet nu .... prezentē gan viņa kaitinoši.
Jā, tā 3istabu rezidence varētu būt orientēta uz pirmās klases augšējo galu, tiem, kas īsajiem pārlidojumiem labprātāk izmanto privātās lidmašīnas. Ja grib lidot tālu, tad privātās lidmašīnas izmaksas strauji pieaug (kā sapratu no komentētājiem citos forumos, privāti tālais lidojums var izmaksāt 40—100 tūkstošus dolāru).
Rezidences cena starp citu nemainās, vai lido viens vai divatā.
Savukārt apartamenti ir standarta pirmās klases cenās.