Etihad pirmās klases apartamenti A380

20 replies [Last post]
Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Būs šādi pirmās kalses apartamenti viņiem:

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Iepriekšminētie apartamenti (9 gab) būs 'parastā' pirmā klase… Būs arī viena trīsistabu rezidence (iespaidu gan nedaudz bojā tā vājprātīgi kaitinošā sieviete):

procesors
Offline
Joined: 22/08/2012
Posts: 809
Last seen: 1 day ago

Švakas tās rezidences, man pat ar parastāko klasi ir bijusi iespēja skatīties pa logu, bet viņiem kautkāds loga kamuflāža...

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Procesor, pieņemu, ka Tu ironizē, jo tas viss vēl ir modelis, A380 viņi dabūs gada beigās, tad būs arī īsti logi. Smile

Biznesa klase salīdzinājumā vairs nav tik varena, kaut gan, objektīvi vērtējot, pārspēj daudzu citu aviosabiedrību pašreizējo pirmo klasi:

Linca
Offline
Joined: 11/10/2009
Posts: 3367
Last seen: 1 day ago

Danija Minoga varbūt drusku pārspīlē ar mākslīgo sajūsmu, bet man godīgi sakot ir prieks redzēt, ka šo pakalpojumu reklamē kāds, kam nav gluži 15 gadi Smile Citādāk paliek dīvaini skatoties kostīmu un kāzu kleitu reklāmas, kurās šos tērpus reklamē nepilngadīgas meitenes.

Krii
Offline
Joined: 24/09/2013
Posts: 203
Last seen: 2 years ago

Juris wrote:

Iespaidu gan nedaudz bojā tā vājprātīgi kaitinošā sieviete

Precīzāk pateikt nav iespējams!

andris1
andris1's picture
Offline
Joined: 29/07/2009
Posts: 2714
Last seen: 5 weeks ago
Location: RIX

Par sievietēm gaumes ir dažādas... tomēr "vājprātīgi kaitinoša"... pret dāmām tomēr kaut kā maigāk vajag!Smile

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Man jau likās, ka šis izteiciens būs gana saudzīgs. Smile

Par vecumu nav iebildumu, ja nu galīgi piekasos, nedaudz pārcentusies ar meikapu. Un es saprotu, ka viņai maksā, lai uzvestos kaut kā sajūsmināti, piedotu dzīvīgumu un cilvēcību produktu demonstrācijas video, bet ar visu to, nu ko lai dara — kaitina. Smile

Ekonomiskajā klasē kāju gan nespēra:

procesors
Offline
Joined: 22/08/2012
Posts: 809
Last seen: 1 day ago

Juri, jā es tik tā latviskā piekasīšanās stilā piebildu Smile Mašīnas jau arī vispirms kautkādā tur materiālā formu izveido pirms metālā/plastmasās izlej.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Starp citu, ekonomiskajā klasē tie galvas sānu atbalsti varētu būt ļoti noderīgi snaušanai.

Pirmās klases rezidencei ir sava privātā duša. Pārējiem deviņiem apartamentiem ir viena kopēja duša ejas otrā pusē pretī rezidencei. Uz zemes tās būtu istabas 1* Formule1 viesnīca par 30 EUR / nakts. Smile

Rezidence maksā ~13 000 mārciņas (LON-AUH), apartaments ~3000 mārciņas vienā virzienā (skatījos etihad.com 2015. gada janvārim).

mx781
Offline
Joined: 20/03/2013
Posts: 29
Last seen: 44 weeks ago

Ambīcijas nākotnei, heh. Smuki! Smile

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Manuprāt Etihad ar šo ir pamatīgi pārsteiguši visus konkurentus, nolikuši uz lāpstiņām. Smile

Citu aviosabiedrību biznesa / pirmās klases iekārtojums, par ko iepriekš domāju — nu ko gan vairāk var gribēt, kur iet tālāk — tagad liekas kā iepriekšējās paaudzes. Izrādās, ir gan kur iet tālāk, var izdarīt ko vēl iespaidīgāku.

Emirates nākamajā dienā paziņoja, ka viņi ari pie kā līdzīga strādājot, arī tādas kabīnes būšot. Jā, tagad noteikti strādā, vai pirms Etihad paziņojuma strādāja — ej nu sazini. Smile

infests
Offline
Joined: 24/05/2011
Posts: 3610
Last seen: 8 weeks ago
Location: Stokholma

Drusku offtopic.

Tiem, kam šie apartamenti nav pa kabatai, var palikt Boeing 747 apartamentos par lētāku cenu:
http://travel-dealz.de/blog/jumbo-stay-stockholm/ (izmantojiet chrome google translate)

Tiesa nekur tālu aizlidot ar šo nesanāks.

Smile

menson
Offline
Joined: 09/09/2012
Posts: 226
Last seen: 1 week ago

Pirmās un biznesa klases pasažieri to ir pelnījuši, jo tieši viņi nodrošina lielāko pārvadātāju peļņas daļu. Kaut gan pēc manām domām tomēr krietni ērtāk pavadīt nakti LDz plackarta vagona sānu plauktā pie WC, nekā Etihad un tamlīdzīgu aviācijas pižonētāju pirmajā klasē Wink Saprotams, ka lidmašīnā ir nedaudz citi telpas un svara ierobežojumi, nu bet daudz labprātāk pavadītu padsmit stundu lidojumu guļot uz šauras kušetītes, nevis sēžot smalkos ādas krēslos un ēdot sviestmaizes ar kaviāru. Interesanti, kāpēc netiek izmantots tāds pasažieru izvietojums, ka japāņu kapsulu hoteļos apmēram.  

FXQuadro
Offline
Joined: 06/02/2010
Posts: 2837
Last seen: 10 hours ago

menson wrote:

Interesanti, kāpēc netiek izmantots tāds pasažieru izvietojums, ka japāņu kapsulu hoteļos apmēram.  

Noteikti izmantos pēc kādiem 100-150 gadiem reisā: Zeme - Marss. Grin

Around the world
2023: RIX, GDN, ATH

2024: RIX, IST, LIS, FNC, AMS, MLA

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4445
Last seen: 21 hours ago

menson wrote:

Pirmās un biznesa klases pasažieri to ir pelnījuši, jo tieši viņi nodrošina lielāko pārvadātāju peļņas daļu.

no šīs vietas lūdzu turpini ar linkiem uz cipariem utt.

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Netiešs pierādījums būtu tas, ka neviena tradicionālā aviosabiedrība vēl nav atteikusies no premium klasēm tālajiem lidojumiem, kaut ķēpa ar tām liela. Pat AirAsia un Oasis (lai vieglas smiltis) bija premium klases. 

Kāpēc tad pilnībā neatsakās no ekonomiskās klases — jo premium lidotāju nepietiek (starp dažām bagātām pilsētām tomēr ir premium-only reisi, bija pat SIN-NYC). Ekonomiskās klases pasažieru gan netrūkst, bet economy-only tālo lidojumu praktiski nav.

Ja savos spriedumos kļūdos, lūdzu apgaismot! Smile

Buicis
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 5627
Last seen: 39 min ago
Location: RIX.

Juris wrote:

Netiešs pierādījums būtu tas, ka neviena tradicionālā aviosabiedrība vēl nav atteikusies no premium klasēm tālajiem lidojumiem, kaut ķēpa ar tām liela. Pat AirAsia un Oasis (lai vieglas smiltis) bija premium klases. 

Kāpēc tad pilnībā neatsakās no ekonomiskās klases — jo premium lidotāju nepietiek (starp dažām bagātām pilsētām tomēr ir premium-only reisi, bija pat SIN-NYC). Ekonomiskās klases pasažieru gan netrūkst, bet economy-only tālo lidojumu praktiski nav.

Ja savos spriedumos kļūdos, lūdzu apgaismot! Smile

Oasis man patika.  Nebiju gan premium klasē tur. Bet vienalga patika.  R.I.P.

2024: RIX, FRA, BER, SPU, OTP, IST, SIN, NAN, TBU, TVU.
http://my.flightmemory.com/buicis

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Es atceros, ka klikšķināju viņu lapu, un bija biznesa klase arī. Pārbaudīju, vai nemaldos — nē, wikipēdija arī saka ka bija: https://en.wikipedia.org/wiki/Oasis_Hong_Kong_Airlines

(Ar premium klasēm es domāju jebkuras, kas augstāka par ekonomisko, varbūt tur mums nesaprašanās.)

Coletya
Coletya's picture
Offline
Joined: 24/03/2013
Posts: 662
Last seen: 43 weeks ago
Location: CPH

Izskatās jau labi...

domā ietekmēs privāto lidmašīnu pieprasījumu, ja jau šāds serviss par stipri zemākām cenām (I suppose)?

Sievišķis smuks, bez 1cm meikapa būtu smukāks, bet nu .... prezentē gan viņa kaitinoši. Smile

Juris
Offline
Joined: 29/10/2008
Posts: 20447
Last seen: 7 weeks ago
Location: RIX

Jā, tā 3istabu rezidence varētu būt orientēta uz pirmās klases augšējo galu, tiem, kas īsajiem pārlidojumiem labprātāk izmanto privātās lidmašīnas. Ja grib lidot tālu, tad privātās lidmašīnas izmaksas strauji pieaug (kā sapratu no komentētājiem citos forumos, privāti tālais lidojums var izmaksāt 40—100 tūkstošus dolāru).

Rezidences cena starp citu nemainās, vai lido viens vai divatā.

Savukārt apartamenti ir standarta pirmās klases cenās.