Vai kādam ir pieredze ar tik īsu (1 h) pārsēšanās laiku Parīzes lidostā. Biljetes ir nopērkamas kopā abiem reisiem, izpilda Air France, bet mani mulsina tik īss starplaiks... no Termināļa 2F uz 2E. Jā un biļetes no eDreams, nevis AirFrance mājas lapas. 1.reiss no Eiropas, jāpārsēžas uz tālo... un vēl - mēs ar maziem bērniem.
Kādi viedokļi ņemt man tādu, vai labāk neriskēt?
Ja nekas nav ieplānots nākamajā dienā galamērķī, tad es mierīgi ņemtu. Riskē tikai ar to, ka nokavējot apmaksās ēdināšanu, viesnīcu un ieliks nākamajā reisā. Es tādu pavērsienu uztvertu kā interesantu piedzīvojumu ar potenciāli ienesīgām sekām (papildus punkti par viesnīcu, lidojumu).
Nav jāmaina terminālis un jāizņem bagāža, varētu paspēt. Nekad CDG neesmu redzējusi garu rindu uz pasu pārbaudi izlidojošajiem reisiem. Air France mājas lidosta, var pagaidīt, ja zināms, ka būs pasažieri.
Paldies, Juri
ok, man nekas nav ieplānots neesmu nekad lidojusi ar Air France, viņi tad vai nu gaidīs vai nodrošinās palikšanu līdz nākamajai dienai?
un pie reizes tad jautājums, skatījos - tās biļetes par 5eur dārgākas tomēr ir viņu pašu mājas lapā - tad labāk pirkt tur?
un par punktiem jautājums, neesmu baigais eksperts šajā lietā, bet tik daudz saprotu - ka man tā viņu karte "flyingBlue" nav (ir dažas citas, kuras viņu sarakstā neatradu), ir vērts mums visiem uztaisīt vai ne, ja tālais lidojums?
Kā jau ulla saka, iespējams pagaidīs; ja pārāk kavēsieties, pārliks nākamajā reisā. Jebkurā gadījumā parūpēsies par jums.
Salīdzinot cenas, aizklikšķinies līdz pašam galam, visiem patīk pielikt kredītkaršu un citas piemaksas beigās. Ja cenas būtu identiskas, noteikti ieteiktu pirkt pa tiešo, bet 5 EUR x ceļotāju skaits arī ir nauda.
Par jūdzēm — noteikti ir vērts paņemt, ja jau bez papildus maksas dod. Sliktākajā gadījumā vienkārši neizmantosi, labākajā kaut kad var ļoti noderēt…
Vienreiz man lidojot ar AirFrance bija 20 min laika laika, jo lidmašīna nedaudz aizkavējās. Mani un vēl dažus cilvēkus sagaidīja pie ieejas un pa taisno, bez atkārtotas drosības pārbaudes aziveda pa taisno vajadzīgo geitu. Tiesa gan, otrais bjia iekšzemes pārlidojums.
Es tādu pavērsienu uztvertu kā interesantu piedzīvojumu ar potenciāli ienesīgām sekām (papildus punkti par viesnīcu, lidojumu).
Vai tas ir saprotams tā: ja tiek nokavēts reiss M un tā vietā pēcāk tiek iedots reiss N, tad tiek saņemti punkti par abiem reisiem, piem., FRA-JFK x 2?
Ja jaunais lidojums ar citu aviosabiedrību (vēl labāk citā aliansē), tad tā var mēģināt (tas gan nenotiks automātiski, par sākotnējo lidojumu būs jāprasa original routing credit, un tas viss jādara divās atsevišķās lojalitātes programmās), es gan biju domājis, ka jaunais lidojums ļoti ticams būs citā rezervāciju klasē, kas pelna vairāk jūdzes (piemēram Lufthansai lētākās ir K un L klases, kas dod 25% no nolidotā, pēdējā mirklī var būt pieejama tikai V vai Q vai pat B klase, kas dos 100%).
Ja viss notiek pēc saraksta, vajadzētu paspēt. HEL lidostā gandrīz vienmēr paspēju uz nākamo savienoto lidojumu pa 50 min. ar visu Eiropas robežas šķērsošanu. Vienīgi uzmanīgi ar e-dreams mājas lapu - cik es esmu pētījis viņiem ap 25-28 EUR ir tās saucamās "slēptās izmaksas". Rezervējot biļeti un cenšoties pirkt, cena ir zemāka, bet, aizejot līdz pirkšanas procesam drošajā lapā maksājumam "piemet" klāt vēl "nieka" 25 EUR/ per person. Pēc tam E-dreams sūta e-pastus , tjipa, "PRICE IS STILL AVAILABLE", noklusējot to, ka gala cena samaksai ir par kādiem 25 EUR dārgāka nekā viņu norādītā. Es pirktu, bet ne pie e-dreams. Mūsu ikdienā lietojamajām kartēm viņi baigi "piemet" klāt cenu.
Jā paldies, es vakar tieši aizgāju līdz pašam galam eDreams, kur jau kartes dati jāvada, un tur tiešām kaut kāda mistiska summa pienāca klāt, pat vairāk kā vienkārši norādīts par mūsu kartes lietošanu. un beigās visizdevīgākā cena izskatās pašā AF mājas lapā, tur nekas vairs nenāca klāt. Ja līdzbraucēji piekritīs, laikam riskēsim ar to 1h transfēru. Tiešām ir tad cerība dabūt labāku klasi, un būs ērtāks lidojums garajā reisā. Ja ne, laiks nespiež nakti kārtīgi atpūsties pirms garā reisa
Tās jūdzes labāk taisīt uz Skymiles vai FlyingBlue?
Es nerunāju par ekonomisko / komforta ekonomisko / biznesa / pirmo klasi. Runāju par rezervācijas klasēm (K, L, V utt). Saprotu, ka terminoloģija ir mulsinoša.
Ekstrēmas veiksmes protams gadījumā var pārlikt arī uz augstāku komforta klasi, bet tas ļoti retos gadījumos.
Jūdžu jautājums jāizlemj pašai, mēs tikai varam uzskaitīt plusus un mīnusus variantiem.
Paldies, Juri!
Es jau te, šķiet, novirzos ārpus tēmas, bet gribētu mazliet tikt skaidrībā!
Tātad, ja lidojums ar LH tika atcelts (tā reize, kad streiks) un tā vietā tika iedots TK lidojums tad es, cik saprotu, varu mēģināt dabūt jūdzes par atcelto LH lidojumu. Par TK lidojumu jūdzes jau ir ienākušas Mileage Plus kontā, tātad tīri teorētiski LH lidojuma jūdzes es varētu mēģināt dabūt uz Miles&Smiles kontu?
Jā, mēģināt var.
Domāju, ka arī tad, ja nokavēsiet savienoto lidojumu tālāk no CDG, cerība dabūt augstāka komforta klasi garajā lidojumā par to pašu cenu ir visai niecīga. Man tikai vienreiz ir paveicies un šī veiksme nebija saistīta ar kavēšanos, bet gan ar to, ka uzbekiem kaut kas nebija pareizi nopārdots vai sarēķināts un posmā RIX-TAS pietrūka sēdvietu ekonomiskajā klasē. Domāju, ka kavējuma gadījumā (it īpaši ja lidojums uz ASV), Jūs drīzāk iesēdinās citas aviokompānijas lidaparāta ekonomiskajā klasē. No CDG uz ASV lido daudzas aviokompānijas un bieži.
Ja bērni ir labi skrējēji un viss pirmais reiss ienāk precīzi kā plānots, tad nekādu problēmu nevajadzētu būt, tikai pirms tam vajag izpētīt lidostas karti, jo, ja nemaldos, 2E un 2F ir viens pretī otram, bet pa apakšzemi jāšķērso ceļš. Ja braucēji ir 4, tad kavēšanas gadījumā lidmašīnu noteikti aizturēs vismaz 30 min. Kā rāda mana pieredze CDG, tad 4 cilvēku dēļ limašīna tika turēta 50 min, bet tas bija mazais reiss CDG- DUS un ejot cauri visām drošības pārbaudēm visur iedegās sarkanās lampiņas, drošības kontrole vispār neko neskatījās, teica tikai faster faster
Divas reizes esmu lidojis RIX-CDG-BCN ar 1h pārsēšanās laiku, abas reizes esmu nokavējis jo Rīgā man neiedeva abus boarding pass. Abas reizes pārlika uz tuvāko reisu. Lidojums bija RIX-CDG ar AirBaltic, CDG-BCN ar AirFrance.
Nesen lidoju SDQ-JFK-BCN ar 1:40h pārsēšanās laiku iekš JFK, abi lidojumi bija no Delta un tos izpildija Delta, bet SDQ man neiedeva abus boarding pass. JFK bija jāiet ārā, jaizņem bagāža un jātaisa check-in par jaunu, protams nepaspēju. Pārlika uz tuvāko kas bija ar AirFrance JFK-CDG-BCN.