Gribēju padalīties ar pieredzi lidojuma atcelšanā. Gadu atpakaļ man atcēla lidojumu un šo tēmu jau apspriedu forumā, bet uzreiz neatradu veco diskusiju, tāpēc īsumā pārstāstīšu.
Lidojot atpakaļ no tālā lidojuma caur Varšavu, pie iečekošanās uz Air Baltic lidojumu uz Rīgu pēkšņi paziņoja, ka lidojums ir atcelts un būs nākamajā dienā. Iemesls esot tehnisks. Viesnīca un viens pusdienu vaučers tika nodrošināti (lai arī to nokārtošanai bija jāpatērē vairākas stundas laika un nervu). Tā, kā tomēr bija plāni un paredzēts darbs Rīgā, tad pieprasīju no Air Baltic kompensāciju, kas pienākas saskaņā ar regulu. Air Baltic nesteidzās ar atbildes sniegšanu un katru atbildi sniedz tikai pēc vairākkārtējiem atgādinājumiem. Atbildes bija "iemesls ir tehnisks - salūza durvis un tie "saskaņā ar regulu" ir ārkārtas apstākļi". Tā nu diskusija ar Air Baltic par tēmu vai tehniska problēma ir ārkārtas apstākļi turpinājās trīs mēnešus, līdz Air Baltic paziņoja "atteikums ir galīgs un viņi vairs neatbildēs". Tad nu griezos PTAC. Izrādijās, ka tā, kā gadījums ir noticis Polijā, tad ar to nodarbosies poļu PTAC. Poļi uzlika Air Baltic par pienākumu nokārtot lietu trīs mēnešu laikā. Šķiet, ka Air Baltic vispār viņiem neko neatbildēja. Poļi pagarināja termiņu vēl uz trīs mēnešiem "jo iesaistītās puses ir ārpus viņu valsts".
Nezinu, kur tālāk ir noticis kaut kāds misēklis, bet tagad saņemu no Air Berlin atvainošanos par atcelto lidojumu un kompensāciju (tiesa vaučera izskatā kā atlaidi nākamajam lidojumam 250EUR). Tā, kā nekādas sūdzības par nevienu citu nevienam neesmu sniedzis, tad pieļauju, ka tas ir tas pats Air Baltic gadījums, tikai kāds kaut kur sajaucis nosaukumus.
Morāle: a) Air Baltic vienkārši "šķauda virsū likumiem/regulām", kaut arī viņiem nav taisnība, turpretīm citas sabiedrības, kas pat nav vainīgas, mēģina būt korektas pret klientiem, ātri nokārtot lietu un nebojāt reputāciju. b) Varbūt, ka ir vērts cīnīties par savām tiesībām, lai arī tas paņēma pāris stundu iedziļināšanos un gada gaidīšanu. Tiesa, rezultāts gan sanāca dīvains.
Kārtējie bezkaunīgie meli no BT puses, salūzušas durvis nav "saskaņā ar regulu" "ārkārtas apstākļi". Nožēlojama kompānija.
Oooo! Juris pavilcies! Es tūlīt pieliešu ātri uzliesmojošu degšķidrumu! Uz mūsu apčakarējienu Minhenē, esam saņēmuši tikai BT priekšnieku akceptētas, Osanas izpildītas, bla-bla-bla! tipa atbildes ar glamūrīgām uzrunām sākumā. Labāk būtu, ja nosauc par veco āzi un pajautā uz kurieni pārskaitīt naudu, komplektā ar bonusiem par uzmetienu!
Ja man BT būtu jāsalīdzina ar kādu priekšmetu, tad vēja rādītājs būtu tas īstais! Nav zināms uz kuru pusi un kurā brīdī pagriezīsies.
Ne tikai mēs jaucam BT un AB
Piedodiet, bet mainu domas! BT ir kā svarcēlājs, kurš katrā stieņa galā pieprasa uzlikt vismaz 2-as liekas 20kg ripas, bet nekāds cēlājs nav!
Tulkoju! Pārdodam, pārdodam, pārdodam, atveram jaunus reisus, lielamies, naktīs sūtam e-pastus , ...... kad vajadzēs, nometīsim tās liekās 20kg ripas (pasažierus) nost no svara!