Februārī lidoju ar wiiz air no Eindhoven uz Rīgu un bija sekojoša situācija - biļetes bija nopirkusi mana draudzene un lidojumam iečekojāmies laicīgi, pievienoja bagāžu, bet kad mēģināja apmaksāt, tad tas nezidevās. Mēģinājumi bija kādi septiņi un visi nesekmīgi, to varēja redzēt arī pie maksājumu vēstures. Man arī bija lielā bagāža ko es pie čekina pievienoju, bet man pat nedeva iespēju apmaksāt, rādija tikai maksājumu vēsturi bez nekādiem kļūdas paziņojumiem(tikai to ka iepriekšējie mēģinājumi ir neiveksmīgi). Es protams gribēju savu bagāžu apmaksāt onlainā pie čekina, lai lidostā nebūtu jāmaksā paaugstinata cena, bet kā jau es rakstiju man tas neizdevās. Arī lidostas helpdeska meteine sākumā teica ka tagad būs jamaksā pilna cena jo tas nav izdarīts onlainā un online čekins jau ir slēgts, bet tad viņa apskatijās sistēmā, ieraudzija draudzenes neveiksmīgos mēģinājumus apmaksāt bagāžu un teica, ka tas ir tādēļ ka summa ir bloķēta, bet nav apmaksāta. Šīs bloķētās summas var noņemt tikai darbinieki kam ir pieeja sistēmai, bet šīs izņēmuma situācijas un instrukcijas kā rīkoties šādos gadījumos ir aprakstītas un atradās priekšā helpdeska darbiniecei. Viņa pašķirstija to grāmatiņu, bet man bija redzams tikai instrukcijas vāks uz kura bija uzzīmēts
Man būtu interesanti apskatīties kādas ir izņēmumu situācijas un kā jārīkojas pēc instrukcijas, jo rezultātā bija tā, ka man par bagāžu nebija jāmaksā, kas ir 60 EUR ietaupījums Mums iedeva iekāpšanas talonus, iečekoja bagāžu, izdrukāja čekinu ar bloķēto maksājumu vēsturi(visticamāk kā attaisnojošu dokumentu par to, ka no manis nepaņēma naudu par bagāžu) un mēs varējam braukt mājās
Domāju, ka vari meklēt uz "Operations manual" + aviosabiedrības nosaukums, bet, kā pats saproti, tie ir dokumenti iekšjai lietošanai un var būt pieejami no ārpasaules tikai kļūdas pēc.
Ja kādu interesē, šeit ir pieejams Star Alliance Reference Guide, domāts darbiniekiem; tur ir daudz informācijas, kā alianse strādā iekšienē — avio entuziastiem varētu būt aizraujoša lasāmviela!