BT jauns komercdirektors

19 replies [Last post]
normina -iņš
normina -iņš's picture
Offline
Joined: 31/08/2012
Posts: 1954
Last seen: 4 hours ago
Location: RIX

AirBaltic iecēluši jaunu komercdirektoru, redzēs vai tas nesīs jaunas pārmaiņas BT politikā.

http://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/airbaltic-komercdirektora-amata-iec...

Interesanti, kāda ir Kosmiskās radioaktivitātes ietekme uz alu vasaras periodā?

nobi
Offline
Joined: 12/03/2013
Posts: 48
Last seen: 4 years ago

Kaut kā BT ļoti tuvinās attiecībās ar OK pēdējā laikā.  A319 no OK, tagad komercdirektors no turienes.

 

keflavik
Offline
Joined: 09/09/2012
Posts: 1433
Last seen: 1 hour ago

Nu arī šis ir no Čehijas :

 Martin Sedlacky

Chief Operations Officer

 

 

kam
Offline
Joined: 01/01/2009
Posts: 349
Last seen: 9 years ago

Ead jau varēja ņemmt arī  kādu ar vādu Šveiks, jo ne to am pludza aiziet, ne šim bakalauram nav internetā ayrodami spilgti aviobiznesa sasniegumi ir drizak tikai ceriba ka airCanada vai citas ieprieksejas darbavietas nav "pamestas jaunu izaicinājumu meklējumos", nekur statistiku nav nacies redzet, bet tas nav labi, ka pat uz FRA lidojumi ar DH8 klust neregulari

1. ATL 3. LHR 5. LAX 7. FRA 9. AMS

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4445
Last seen: 19 hours ago

nobi wrote:

Kaut kā BT ļoti tuvinās attiecībās ar OK pēdējā laikā.  A319 no OK, tagad komercdirektors no turienes.

tā ir, savāc visādu drazu no čehiem.

ancecb
Offline
Joined: 03/04/2009
Posts: 187
Last seen: 5 years ago

zahuj wrote:

nobi wrote:

Kaut kā BT ļoti tuvinās attiecībās ar OK pēdējā laikā.  A319 no OK, tagad komercdirektors no turienes.

tā ir, savāc visādu drazu no čehiem.

Domā ko runā! 

 

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4445
Last seen: 19 hours ago

ancecb wrote:

Domā ko runā! 

kas tieši iesāpējās?

Lei Fengs
Lei Fengs's picture
Offline
Joined: 26/07/2013
Posts: 11329
Last seen: 2 weeks ago

 

 Dārgie draugi! Vai mēs kopā nevarētu saņemties un iecelt cienīgu Nacionālās Aviokompānijas komercdirektoru??? Nekas jau daudz nav jāizdara. Tikai kopīgi jāsaņemas... Tas arī viss. Piedāvāju balsot.

 

 

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2508
Last seen: 1 day ago
Location: SEA

es gribētu nominēt Timu Clarku, Emirates CEO. Man šķiet, ka Emirates ir gandrīz vienīga valsts īpašumā esoša aviolīnija, kura ir normāli pelnoša.

Lei Fengs
Lei Fengs's picture
Offline
Joined: 26/07/2013
Posts: 11329
Last seen: 2 weeks ago

 

 Esi ar to čali kopā 1l viskija?Smile Adekvāts čomaks?

 

 

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2508
Last seen: 1 day ago
Location: SEA

Jāatved un jāpiedzirdina, lai noskaidrotu Grin

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4445
Last seen: 19 hours ago

shustrik wrote:

es gribētu nominēt Timu Clarku, Emirates CEO. Man šķiet, ka Emirates ir gandrīz vienīga valsts īpašumā esoša aviolīnija, kura ir normāli pelnoša.

vai (gandrīz) bezmaksas degvielu šis varētu paņemt uz Latvij? ja jā, tad derēs un BT beidzot būs pelnošs.

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2508
Last seen: 1 day ago
Location: SEA

zahuj wrote:

vai (gandrīz) bezmaksas degvielu šis varētu paņemt uz Latvij? ja jā, tad derēs un BT beidzot būs pelnošs.

Grūti, protams, pateikt, kā patiesībā ir, bet vismaz paši viņi noliedz, ka degviela viņiem izmaksātu savādāk nekā citiem.

Quote:
The other claim we hear ad nauseum, usually fired from a grassy knoll in the Frankfurt area, is our secret supply of free fuel.
I imagine this comes from the somewhat simplistic view that all Gulf States are oil rich and therefore must have fuel pumps dispensing give-away Avgas.
The truth is that we, like almost all other airlines, buy fuel on the open market from multiple global suppliers.
The jet fuel price paid by Emirates at Dubai Airport is based on the Arab Gulf jet fuel traded in Singapore.
We often pay a higher price for jet fuel at Dubai Airport than at many other international airports on our network.
And the price we pay in Paris, Frankfurt or Heathrow is courtesy of these well-known European charities, Royal Dutch Shell and British Petroleum.

http://www.emirates.com/uk/english/images/12_tcm275-523298.pdf

Un Wikipedia saka

Quote:
In FY 2007/08, fuel accounted for more than 30% of Emirates total expenditure, comparable with other international long-haul carriers such as British Airways, Lufthansa, Qantas or Singapore Airlines.

Un iepriekšējā gada financial statement saka:

Quote:
Jet fuel costs at AED 27,855 million (2011-12: AED 24,292 million) comprised a significant 39.6% of the total operating costs, only slightly reduced from 40.2% in the previous year.

http://www.theemiratesgroup.com/system/aspx/download.aspx?id=tcm:409-120...

Aktuālam salīdzinājumam - BA 2012. gada izdevumu struktūrā degviela ir 3,712M GBP, jeb 22,373M AED, jeb 35.17% no kopējās viņu izdevumu struktūras.

muerto
muerto's picture
Offline
Joined: 24/01/2011
Posts: 160
Last seen: 5 years ago

shustrik wrote:

es gribētu nominēt Timu Clarku, Emirates CEO. Man šķiet, ka Emirates ir gandrīz vienīga valsts īpašumā esoša aviolīnija, kura ir normāli pelnoša.

Domāju, ka viņam ietu pasmagi! Maigi izsakoties, nedaudz atšķiras maksātspēja...... Cool

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2508
Last seen: 1 day ago
Location: SEA

Kopējās tiešās valsts subsīdijas Emirates pastāvēšanas laikā sastāda 90M$, kas ir mazāk par summu, kuru Latvijas valsts ir tiktāl ieguldījusi airBalticā, tā kā nezinu, kurā vietā te trūkst maksātspējas Smile

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4445
Last seen: 19 hours ago

shustrik wrote:

Kopējās tiešās valsts subsīdijas Emirates pastāvēšanas laikā sastāda 90M$, kas ir mazāk par summu, kuru Latvijas valsts ir tiktāl ieguldījusi airBalticā, tā kā nezinu, kurā vietā te trūkst maksātspējas Smile

laikam jau runa bija par klientu maksātspēju.

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2508
Last seen: 1 day ago
Location: SEA

Tas jau ir jautājums par to, kādus klientus piesaistīt un kuros tirgos. Abas aviokompānijas strādā galvenokārt uz tranzītu - ne Emirates rēķinās ar klientiem, kas lido uz/no AAE, ne airBaltic rēķinās ar lidotajiem uz/no Latvijas, tā kā ja runa ir par ienākuma līmeņa salīdzinājumu starp šīm valstīm, tad tas manuprāt būtu ierobežojošais faktors tikai attiecībā uz darbaspēka izmaksām. Kas traucē BT piesaistīt amerikāņu klientus, kā to dara Emirates, piedāvājot viņiem tranzītu uz Āziju?

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4445
Last seen: 19 hours ago

nu laikam jau jāsāk ar to, ka te tiek salīdzināts p..pis ar pirkstu, neprecizējot gan, kurš varētu būt BT un kurš EK.

shustrik
Offline
Joined: 02/04/2012
Posts: 2508
Last seen: 1 day ago
Location: SEA

Ja tu saskati tik tiešām būtiskas apstākļu atšķirības, dēļ kurām BT nekad nevarētu kļūt par konkurentu EK, tad lūdzu tās arī uzraksti Smile

Ja abām kompānijām ir dots 90M$ finansējums (BT gadījumā pat lielāks), bāzes lidosta ģeogrāfiski izdevīgā vietā, un subsidēta apkalpošana lidostā, tad manuprāt tas, ka viena kļūst par p...pi, bet otra par pirkstu, ir galvenokārt kompānijas pārvaldes un attīstības jautājums.

zahuj
Offline
Joined: 27/10/2009
Posts: 4445
Last seen: 19 hours ago

taisnība jau vien tev ir, tikai šobrīd salīdzinot tās var saukt par dažādiem locekļiem, bet būtībā jau attīstība būtu varējusi būt līdzīga, ja vien būtu nosprausti līdzīgi mērķi utt.