AirBaltic iecēluši jaunu komercdirektoru, redzēs vai tas nesīs jaunas pārmaiņas BT politikā.
http://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/airbaltic-komercdirektora-amata-iec...
Kaut kā BT ļoti tuvinās attiecībās ar OK pēdējā laikā. A319 no OK, tagad komercdirektors no turienes.
Nu arī šis ir no Čehijas :
Martin Sedlacky
Chief Operations Officer
Ead jau varēja ņemmt arī kādu ar vādu Šveiks, jo ne to am pludza aiziet, ne šim bakalauram nav internetā ayrodami spilgti aviobiznesa sasniegumi ir drizak tikai ceriba ka airCanada vai citas ieprieksejas darbavietas nav "pamestas jaunu izaicinājumu meklējumos", nekur statistiku nav nacies redzet, bet tas nav labi, ka pat uz FRA lidojumi ar DH8 klust neregulari
Kaut kā BT ļoti tuvinās attiecībās ar OK pēdējā laikā. A319 no OK, tagad komercdirektors no turienes.
tā ir, savāc visādu drazu no čehiem.
Kaut kā BT ļoti tuvinās attiecībās ar OK pēdējā laikā. A319 no OK, tagad komercdirektors no turienes.
tā ir, savāc visādu drazu no čehiem.
Domā ko runā!
Domā ko runā!
kas tieši iesāpējās?
Dārgie draugi! Vai mēs kopā nevarētu saņemties un iecelt cienīgu Nacionālās Aviokompānijas komercdirektoru??? Nekas jau daudz nav jāizdara. Tikai kopīgi jāsaņemas... Tas arī viss. Piedāvāju balsot.
es gribētu nominēt Timu Clarku, Emirates CEO. Man šķiet, ka Emirates ir gandrīz vienīga valsts īpašumā esoša aviolīnija, kura ir normāli pelnoša.
Esi ar to čali kopā 1l viskija? Adekvāts čomaks?
Jāatved un jāpiedzirdina, lai noskaidrotu
es gribētu nominēt Timu Clarku, Emirates CEO. Man šķiet, ka Emirates ir gandrīz vienīga valsts īpašumā esoša aviolīnija, kura ir normāli pelnoša.
vai (gandrīz) bezmaksas degvielu šis varētu paņemt uz Latvij? ja jā, tad derēs un BT beidzot būs pelnošs.
vai (gandrīz) bezmaksas degvielu šis varētu paņemt uz Latvij? ja jā, tad derēs un BT beidzot būs pelnošs.
Grūti, protams, pateikt, kā patiesībā ir, bet vismaz paši viņi noliedz, ka degviela viņiem izmaksātu savādāk nekā citiem.
http://www.emirates.com/uk/english/images/12_tcm275-523298.pdf
Un Wikipedia saka
Un iepriekšējā gada financial statement saka:
http://www.theemiratesgroup.com/system/aspx/download.aspx?id=tcm:409-120...
Aktuālam salīdzinājumam - BA 2012. gada izdevumu struktūrā degviela ir 3,712M GBP, jeb 22,373M AED, jeb 35.17% no kopējās viņu izdevumu struktūras.
es gribētu nominēt Timu Clarku, Emirates CEO. Man šķiet, ka Emirates ir gandrīz vienīga valsts īpašumā esoša aviolīnija, kura ir normāli pelnoša.
Domāju, ka viņam ietu pasmagi! Maigi izsakoties, nedaudz atšķiras maksātspēja......
Kopējās tiešās valsts subsīdijas Emirates pastāvēšanas laikā sastāda 90M$, kas ir mazāk par summu, kuru Latvijas valsts ir tiktāl ieguldījusi airBalticā, tā kā nezinu, kurā vietā te trūkst maksātspējas
Kopējās tiešās valsts subsīdijas Emirates pastāvēšanas laikā sastāda 90M$, kas ir mazāk par summu, kuru Latvijas valsts ir tiktāl ieguldījusi airBalticā, tā kā nezinu, kurā vietā te trūkst maksātspējas
laikam jau runa bija par klientu maksātspēju.
Tas jau ir jautājums par to, kādus klientus piesaistīt un kuros tirgos. Abas aviokompānijas strādā galvenokārt uz tranzītu - ne Emirates rēķinās ar klientiem, kas lido uz/no AAE, ne airBaltic rēķinās ar lidotajiem uz/no Latvijas, tā kā ja runa ir par ienākuma līmeņa salīdzinājumu starp šīm valstīm, tad tas manuprāt būtu ierobežojošais faktors tikai attiecībā uz darbaspēka izmaksām. Kas traucē BT piesaistīt amerikāņu klientus, kā to dara Emirates, piedāvājot viņiem tranzītu uz Āziju?
nu laikam jau jāsāk ar to, ka te tiek salīdzināts p..pis ar pirkstu, neprecizējot gan, kurš varētu būt BT un kurš EK.
Ja tu saskati tik tiešām būtiskas apstākļu atšķirības, dēļ kurām BT nekad nevarētu kļūt par konkurentu EK, tad lūdzu tās arī uzraksti
Ja abām kompānijām ir dots 90M$ finansējums (BT gadījumā pat lielāks), bāzes lidosta ģeogrāfiski izdevīgā vietā, un subsidēta apkalpošana lidostā, tad manuprāt tas, ka viena kļūst par p...pi, bet otra par pirkstu, ir galvenokārt kompānijas pārvaldes un attīstības jautājums.
taisnība jau vien tev ir, tikai šobrīd salīdzinot tās var saukt par dažādiem locekļiem, bet būtībā jau attīstība būtu varējusi būt līdzīga, ja vien būtu nosprausti līdzīgi mērķi utt.