N gadus visus ceļojumus plānoju pati, un lai gan plānošanas un meklēšanas process man it kā sagādā prieku, tas tomēr paņem neeeeeeeeereāli daudz laika un pēc tam ir stress vai tiešām tiešām es visus savienojumus esu nopirkusi vienā datumā Tāpēc domāju reizi mūžā varbūt jāstiprina ceļojumu konsultabtu bizness. Kādas būtu vidējās izmaksas, lai saplānotu piekasīgai famīlija tripu uz Kanārijām?
P.S. Kāda ir shēma, ja man nepatīk ar pirmo reizi tas, ko man piedāvā, nabaga konsultants turpina piedāvāt unpiedāvāt?
Un vispār, ko prot mūsu konsulanti? Jo man ir doma, ka vrētu lidot uz kādiem britiem vai vāciem un tad varbūt paņemt kādu no čarteriem, jo tas enivej būs lētāk nekā nekā mūsu pašu teztūrs 4iem cilvēkiem.
Nākošais ieraksts droši vien būs no sērijas - "man baigi labi palīdzēja šis konsultants, noteikti viņu iesaku".
Neesmu nekad lietojis šādus pakalpojumus, bet iztēlojos, ka patiešām kvalitatīvi un ne par kosmiskām naudām izpildīt šo darbu varētu tikai incoming tūrizma aģentūra attiecīgā galamērķī. Bet pilnīgi iespējams, ka arī Latvijā varēs atrast kādu, kas labi mācēs tādu aģentūru atrast un ar to efektīvi sakomunicēt.
Jā, infests, protams!
Piedod par uzbraucienu, bet ļoti bieži šādas tēmas noved pie tāda rezultāta, īpaši no svaigi reģistrētiem lietotājiem.
Tādam konsultantam ir jādod konkrēts pienesums, lai atmaksātos viņu algot. Vai tie būs ietaupīti līdzekļi - visticamāk, ka nē, jo kaut kāda nauda jau ir jāpelna arī pašam konsultantam. Ja tas ir ērtums un drošības garants, ka viss būs saplānots korekti, tad varbūt arī kaut kāda jēga no viņa ir. Man šāds bizness šķiet šaubīgs, bet zinu, ka ir cilvēki, kas tā pelna.
Piedodu
Šeit es vairāk domāju par laika un nervu taupīšanu nekā līdzekļu.
Tāpēc es vairāk domāju, ko piedāvā konsltanti tūrisma aģentūrās, jo individuālie konsultanti - nu nezinu, esu pierakstījusies uz pāris lapām, kas sūta savus iknedēļas piedāvājumus, un parasti es pati varu atrast labākus/ērtākus, piemēram, tālāk no londonas lidot ar kādu Monarch vai Norvegian, kamēr vņi tikai klasiskos Ryanair neizdevīgos savienojumus izsūta.
Tāpēc interesējos - varbūt, ka kolumbos un vanilla travelos sēž tādi gudri un uzticami cilvēki?
Stāsts no manas pieredzes: bija darba komandējums uz Dubaju, kuru nolēmu pagarināt ar privāto atvaļinājumu Omānā. Tā kā lidmašīnas biļetes darba vietā jāpērk ar konkrētas tūrisma aģentūras palīdzību, un tā kā ir zināms, ka arābu vīzas saņemšanai labāk iesaistīt tūrisma kompāniju, tad vērsos pie viņiem ar vairākiem jautājumiem par variantiem, kā būs ar to vīzu, ja lidojums uz Omānu man ir no cita termināla, vai tie ir savienoti, vai man vajag tad 2-reizēju vīzu, kas ar bagāžu, vai to bez problēmām pārvedīs utml.
rezultātā es, protams, kaut kādas atbildes saņēmu, taču pilnīgi visas bija apšaubāmas un pretrunīgas. Rezultātā pati netā meklēju kaut kādus lidostas e-pastus un skaidroju visu pati.
Tūrisma kompānija - itin liela, arī darba vieta varētu būt nozīmīgs klients.
tā ka es nezinu, kāds serviss ir gadījumā, ja pasūtītājs ir nenozīmīgs, bet zinošs un piekasīgs klients. Prognozēju, ka rezultātā gan maksāsi par pakalpojumu, gan pati/pats daudz plānosi. Tas, ko viņi noteikti labi izdarīs - iedos tev sarakstu ar iespējamiem lidojumiem un nopirks biļetes ar pareiziem pasažieru datiem, laikiem.
Ja žēl naudas, tad kombinē paši un lido ar Ryanair / Monarch / Norwegian.
Ja žēl laika, aiziet uz expedia.com vai orbitz.com un nopērk savienoto lidojumu RIX-LPA-RIX (AirBaltic + AirBerlin ar savienojumu Vācijas pilsētās), brīvi pieejami par 400-500 EUR, un nekādu uztraukumu par savienojumu paspēšanu, pareizajiem datumiem utt.
vai arī no pērk paketi no LV tūrisma aģentūras - dārgi, bet lido ar čarteri no RIX pa tiešo, aiz rociņas uz viesnīcu utt. cenas sākas a 650eur (lidojums + viesnīca uz 7 naktīm ar HB + transfērs utt.), nekāda sava laika ieguldījuma (tikai vizīte aģentūrā) un naudiņa jāsamaksā.
cenas piemērs: http://www.begonija.lv/system/user_files/prices/To_14.pdf
vai arī no pērk paketi no LV tūrisma aģentūras - dārgi, bet lido ar čarteri no RIX pa tiešo, aiz rociņas uz viesnīcu utt. cenas sākas a 650eur (lidojums + viesnīca uz 7 naktīm ar HB + transfērs utt.), nekāda sava laika ieguldījuma (tikai vizīte aģentūrā) un naudiņa jāsamaksā.
cenas piemērs: http://www.begonija.lv/system/user_files/prices/To_14.pdf
shis gan mani neinteresē..
Ja žēl naudas, tad kombinē paši un lido ar Ryanair / Monarch / Norwegian.
Ja žēl laika, aiziet uz expedia.com vai orbitz.com un nopērk savienoto lidojumu RIX-LPA-RIX (AirBaltic + AirBerlin ar savienojumu Vācijas pilsētās), brīvi pieejami par 400-500 EUR, un nekādu uztraukumu par savienojumu paspēšanu, pareizajiem datumiem utt.
nu vienmēr jau gribas kaut ko pa vidu atrast. skaidrs, jau skaidrs, ka lēti un labi ir reti. Tavs minētais 400-500 ir, kas domāts, lindojums only?
Jā, tas tikai lidojums. Bet, skatoties, kā veicas pašrocīgu savienojumu plānotājiem: http://www.celakaja.lv/forumi/riga-tenerife, starpība cenā nav liela…
Juris
Paldies, šis bija vērtīgi
Es pat domāju, ka galu galā arī, piemēram, tas Begonijas piedāvājums nav zemē metams - pirmkārt, tiešais lidojums, tātad visērtākais iespējamais variants, nekādas pārsēšanās, laika tērēšanas vai bažīšanās par nokavēšanu, otrkārt, cenā ir arī viesnīca.
Es pat domāju, ka galu galā arī, piemēram, tas Begonijas piedāvājums nav zemē metams - pirmkārt, tiešais lidojums, tātad visērtākais iespējamais variants, nekādas pārsēšanās, laika tērēšanas vai bažīšanās par nokavēšanu, otrkārt, cenā ir arī viesnīca.
tiešais lidojums ne vienmēr nozīmē arī ērtāko. Diemžēl. Pirms 5 vai 6 gadiem guvām neaizmirstamu pieredzi ar charteru - lidojums Rīga- Tenerife. Ar piespiedu nosēšanos Viļņā un pirms tam vairāk kā stundu rinķojot virs lidostas un dedzinot degvielu, tad pāri par 3 h gaidīšana Viļņas lidostā ar nulli informācijas - būs, nebūs, kas noticis.... Tad neplānota nolaišanās Malagā un stundu nīkšana lidmašīnā kaut kādā lidostas kaktā, kamēr pilda degvielu un reuzltātā ielidojām tenerifē kādas 5 vai pat vairāk stundas vēlāk nekā plānots.
Un otrs pagājušogad maija vidū lidojām ar Ryanair no TFS un tajā pat dienā bija čarters uz Rīgu, kuru cilvēki lidostā gaidīja (baidos samelot) kādas 6 stundas - par to pēc atgriešanās Rīgā ceļotāju forumos izlasījām.
Un par konsultantiem - es ar esmu par to domājusi, bet nu zinot sevi - tak tāpat miera nebūtu un mēģinātu atrast kaut ko labāku nekā konsultants piedāvā
Njā, to, ka čarteri mēdz mežonīgi kavēt, es arī esmu ievērojis (bieži vien ieskatos RIX mājaslapā, kas šodien ielido, kas izlido).
Es šad tad izmantoju konsultantu, kad par biļetēm vajag rēķinu uz firmu, jo ar karti nevar maksāt, vai arī par viesnīcām Āzijā viņa caur vācu partneriem var dažreiz pat labākas cenas piedāvāt nekā es atrodu pati. Bet tad parasti nosūtu vai nu matrix izdruku, vai arī linkus no viesnīcām, kas mani interesē. Plus, piemēram, vienreiz salika vienā biļetē airBaltic + Emirates, ko pati nevarētu kopā nopirkt.
Ja čarters kavē, tad tā ir neērtība, jo ir kādas stundas jāpatorčī lidostā. Bet ja kavē pirmais no paša savienotajiem lidojumiem, un nokavē otru, tad tā jau ir problēma, kurai jāmeklē risinājums.
Es pat domāju, ka galu galā arī, piemēram, tas Begonijas piedāvājums nav zemē metams - pirmkārt, tiešais lidojums, tātad visērtākais iespējamais variants, nekādas pārsēšanās, laika tērēšanas vai bažīšanās par nokavēšanu, otrkārt, cenā ir arī viesnīca.
Nē, nu kādreiz jau vajadzētu izmēģināt to 'pakešu' padarīšanu, bet tā kā es ilgāk par divām dienām vienā vietā nevaru notupēt, tad tāds variants man nav izdevīgs. Bet gan kādreiz..
Bet ne šoreiz, jo mēs esam 5i lidotāji. Begonijas (trīszvaigžņu) variants man maksātu 450x5 - 2260 Ls. Kamēr tas, ko es gribu ir - apmēram pa 150 Lsx5= 750 ls ceļš un villa apm 500 ls. - 1250 Ir taču starpība
Pavasarī 4atā izbraukājām Andalūziju visu visu visu (avio, naktsmājas, mašīna, dzīve) ieskaitot pa apm 1200 Ls. Lidojums bez nakšņošanas ar 2ām avikompānijām. Vairākas viesnīcas uz dullo un villa ar baseinu. Bet nu, godīgi, man tas arī prasīja nervu visu to toreiz saplānot, jo manas zināšanas tālāk par scyscanner un ownersidrect nestiepjas, kautkāds pilnmēness toreiz bija. Tāpēc šoreiz gribēju drošu alternatīvu.
150 LVL lidojums uz cilvēku - domāju ka tikai ar ryanair vai citiem lētajiem un ar nesavienotajiem reisiem
Es pat domāju, ka galu galā arī, piemēram, tas Begonijas piedāvājums nav zemē metams - pirmkārt, tiešais lidojums, tātad visērtākais iespējamais variants, nekādas pārsēšanās, laika tērēšanas vai bažīšanās par nokavēšanu, otrkārt, cenā ir arī viesnīca.
Nē, nu kādreiz jau vajadzētu izmēģināt to 'pakešu' padarīšanu, bet tā kā es ilgāk par divām dienām vienā vietā nevaru notupēt, tad tāds variants man nav izdevīgs. Bet gan kādreiz..
Bet ne šoreiz, jo mēs esam 5i lidotāji. Begonijas (trīszvaigžņu) variants man maksātu 450x5 - 2260 Ls. Kamēr tas, ko es gribu ir - apmēram pa 150 Lsx5= 750 ls ceļš un villa apm 500 ls. - 1250 Ir taču starpība
Pavasarī 4atā izbraukājām Andalūziju visu visu visu (avio, naktsmājas, mašīna, dzīve) ieskaitot pa apm 1200 Ls. Lidojums bez nakšņošanas ar 2ām avikompānijām. Vairākas viesnīcas uz dullo un villa ar baseinu. Bet nu, godīgi, man tas arī prasīja nervu visu to toreiz saplānot, jo manas zināšanas tālāk par scyscanner un ownersidrect nestiepjas, kautkāds pilnmēness toreiz bija. Tāpēc šoreiz gribēju drošu alternatīvu.
Pagātnē ir lidots uz Maroku. Turpceļš 2.5EUR atpakaļ pa 27EUR. Bet tas bija pagātnē. Jāskatās ir šobrīdējās reālās cenas. Pie tām tad arī jāpieturās. Ja balstīsies uz pagātnes cenām, tad nekur vairs dzīvē neaizlidosi.
150 LVL lidojums uz cilvēku - domāju ka tikai ar ryanair vai citiem lētajiem un ar nesavienotajiem reisiem
man nav nekas pret lētajiem.
nesaspringstot man šobrīd sanāk 200 ls bez nīkšanas lidostās. pieņemu, ja saspringtu, varētu arī mazāk..
Savulaik uz apaļu jubileju man darba vieta uzdāvināja tūrisma agēntūras dāvanu karti. Gribēju ar sievu aizbraukt uz Venēciju. Par katras airBaltic biļetes rezervēšanu prasīja 25 Ls. Komisija turp 25x2=50 Ls, atpakaļ arī tikpat. 100 Ls tikai par to, ka internetā manā vietā nopērk airBaltic biļetes, bišķi par daudz! Par dāvanu karti toreiz noerezervēju viesnīcu, kas man papildus izmaksāja 25 Ls komisijas. To pašu es varēju izdarīt booking.com, kur bija daudz lielāka izvele, nekā man piedāvāja aģentūra.
Vienreiz interese pēc apskatījos, kāda starpība veidojās ģimenei braucot atpūsties uz Lloret de Mar. Izmantojot āgentūru vai visu kārtojot pašām, vienos un tajos pašos datumos un tajā pat viesnīcā, starpība bija ap 400 Ls. Vienīgi ar aģentūru ldojums uz Barcelona un tad 100 km transfērs, pašm rezervējot - ar Ryanair uz Gerona un 20 km ar sabiedrisko transportu.
Ar šādiem piemēriem esmu iedrošinājis savus darba kolēģus pašiem plānot savus ceļojumus. Pirmo reizi palīdzēju, bet tagad viņi to dara paši un ir ļoti apmierināti. Jebkurā gadījumā kaut kur plānojot braukt cilvēks pats ievāc kaut kādu informāciju un vismaz galvā izdomā aptuvenu maršŗutu. Galu galā neviens ceļojuma konsultants nezina labāk par tevi pašu, ko tu vēlies un kas tev ir svarīgi un kam nav lielas nozīems. Tālāk jau ir tikai tīri tehniskas lietas.
Man seciacnājums, ka agentūras ir vajadzīgais tikai juridiskām personām, kas negrib maksāt ar kredītkarti un kurām vajag kaut kādu rēķinu ar parsktiem un zīmogu vai cilvēkiem kas nedraudzējas ar datoru un internetu.