Labdien!
Sakiet lūdzu, vai marta vidū Sardīnijā ir ko darīt? Meklēju ceļojumu skolēnu brīvlaikā (var doties jau no 14.03. līdz 22.03.), taču nekas izņemot Ēģipti īsti nerādās, visur citur esot vēl vēss.
Priecāšos par jebkādu info/padomiem šajā sakarā.
Ja nav plāns peldēties, tad noteikti būs ļoti ok.
Bijām Sardīnijā oktobrī, kas ir marts no otras puses )
temperatūra bija ļoti laba. Martā būs jau daudz zaļuma visriņķī. Ņemiet auto nomā un braukājiet tik riņķī. Arī velo, skūteru nomu ir daudz un var daudz kur riņķī pabraukāt (bet kalnains!)
Principā jārēķinās, ka marta vidū ir laimes spēle ar laika apstākļiem Eiropas Dienvidos - var gadīties arī lietainas dienas un termometra stabiņš nerāda +20, bet salīdzinot ar LV laiku, protams, patīkamāks. Peldēties noteikti nevar, bet kā jau teica Dunduri - ir zaļumiņš apkārt jau
Ja gribas martā Eiropas siltumu, tad tās pašas Kanāriju salas, Madeira, varbūt arī Kipra, Malta, kāda no Grieķijas vai Vidusjūras salām.
Varbūt Maroka? Āfrika kā nekā
Uz Sardīniju vismaz ir tiešais reiss no Kauņas. Lidos mani vecāki, kas tīri labi ar visu tiek galā, taču 2 lidojumi vienā dienā, laikam, varētu būt par daudz
Paldies, citādi visi tūroperātori biedē ar aukstumu.
Kanarijas, seviski Tenerife berniem, Madeira, ja gribas peldet
ja ne, tad jau der viss dienvidgals- Portugale, Italija, Spanija, Griekija
Ieteiktu, kā variantu Barselonu (patreiz BT ir akcija un cenas ir 79eur uzvienu pusi no Rīgas cik maksā RT neskatījos) lidojumiem līdz 31.martam.
Pērc biļetes brīvdienām uz:
Oslo no EUR 35
Londonu, Frankfurti no EUR 39
Budapeštu, Stambulu no EUR 59
Kopenhāgenu, Stokholmu, Cīrihi no EUR 65
Barselonu, Parīzi, Prāgu no EUR 79
|
|||
Pērc: | Ceļo: | ||
16. – 19. janvārim, līdz 23:59 | no 1. februāra līdz 31. martam |
BT īpaši rupējas par skoniekiem – "draudzigas cenas" skolienu brīvdienas BCN:
turp:
Mar 14
no
155.99 |
Mar 15
no
183.99 |
Mar 16
no
174.99 |
|
Mar 17
no
125.99 |
Mar 18
no
174.99 |
Mar 19
no
78.99 |
Mar 20
no
174.99 |
atpakaļ
Mar 21
no
193.99 |
Mar 22
no
193.99 |
Mar 23
no
165.99 |
Mar 24
no
114.99 |
Mar 25
no
170.99 |
+ bagaža
nu 19.03 ir solītie 78.99eur, atpakaļ 114.99eur 24.03 ap 200+eur (ja ar bagāžu) nekāda super cena nav, bet ja ņem vērā, ka tās ir skolēnu brīv. tad nav slikti (vēl gan jāskatās cik biļetes ir par šo cenu).
Laikam tomēr vislētākais tomēr ir KUN - Cagliari -KUN Ryanaair pat ir samazinājuši cenas. maitas tādi. Vienam cilvēkam 235LTL. Apmēram 68EUR.
Jā! Te nu jāpiekrīt Biuicim! Ja 2013g. pēdējās dienās apšaubīju viņa atrasto biļešu cenu šajā maršrutā (uz abiem galiem ap 22.56Ls jeb ekvivalentu summu EUR naudās) janvāra nogalē un febr.sākumā, tad tagad, pastiprināti monitorējot šo maršrutu, esmu spiests atzīt, ka ir visai dīvainas organizācijas (daudz atzītie un tikpat daudz nīstie R.....r), kuras par sviestmaizi ir gatavas nogādāt Itālijas salā un arī atvest tepat pie mājām, Kauņā.
Arviic! Nesatraucies, derības vēl spēkā! Sākumā biju gatavs izbraukt notikuma vietā (Kaunas) un pačekot, cik tad ļaužu ir noilgojušies pēc šīs salas, bet reālāk būtu iekāpt ļotenē turp/atpakaļ un live režīmā ziņot par redzēto!
Pagaidām sausais atlikums: Ryanair nav pie pilna prāta! Vismaz šajā maršrutā!
Pamatīgs kauns par vārda Buicis nepareizu uzrakstīšanu! (it sevišķi tāpēc, ka klases audz.bija latv.val.) Atvainojos!
Ryanair strādā ar regulāru peļņu un vai ir pie pilna prāta vai nav ir cits jautājums (par to prātu un zināšanām ir visai slidena lieta - no kura punkta skatīties).
Jā, Ryanair ir pelnošākā lidsabiedrība Eiropā, tā kā par tās metodēm var brīnities vai smieties, bet rezultāts ir rezultāts.
Nu, viņi arī, piemēram, no Rīgas uz Tamperi lidoja ilgus gadus, un šķiet, ka pat katru dienu. Es varu saprast, ka šajā maršrutā varēja atrast itin daudzus pasažierus, kas ir gatavi lidot par 0.01 Ls, bet kā ar šo maršrutu varēja pelnīt un nenoņemt to no trases tik ilgi - tas man ir pilnīga mistērija. Tagad jau kādu laiku beidzot tas ir noticis.
Spriežot pēc rezultātiem Ryanair pie plānošanas strādā prātīgi cilvēki, kas spēj skatīt izdevīgumu arī tālāk par vienu konkrētu reisu (redzēt kopskatu, nejau katrs paxis lido tikai point to point). Lai arī kā tur nebūtu, bet Ryanair ir pelnošākā un arī laikam lielākā aviokompānija Eiropā.
Nav ne pelnošākā, un nav arī lielākā Lielākā Lufthans grupa un KLM/AirFrance, abām +_600lidmašīnas, labu gabalu tālāk tik Rynairs ar uz pusi mazāku flotes lielumu. Par pelnīšanu rezultāti protams arī līdzīgi.
Pēc kā mēs skatāmies lielumu?
Pēc pārvadāto pasažieru skaita Ryanair ir otra lielākā Eiropā. Pēc flotes lieluma - ceturtā. Un tomēr, salīdzināt grupas ar aviosabiedrību nav gluži korekti!
Nu bet grupai ir viens īpašnieks, tikai saglabāti katrai konkrētai vietai vēsturiskais nosaukums, tas ka saucas grupa tas jau ir nekas.
Ja pareizi atceros tad Rynair bija lielākā pēc Eiropā pārvadādo pasažieru skaita (LH, KLM ir daudz starpkontenentālo lidojumu).
Grupai (LH vai KLM/AirFrance) ir viens īpašnieks? Varbūt vari minēt kurš tas ir? (jautājums Kubim)
Par pelnīšanu rezultāti protams arī līdzīgi.
Tu, laikam, smejies? KLM un AF nes tikai simtiem miljonu zaudējumus. Lufthansa Group gan ir profitable, bet tā 524 miljonu operating profit par 2012. gadu tomēr ir mazāki par Ryanaira 560. Protams, šī starpība ir tik maza, ka pilnīgi iespējams, ka par 2013. gadu bilde jau būs savādāka, bet pagaidām nav īsti nekāda pamata teikt, ka Ryanairs nav pelnošākais.
Un tomēr. Grupa un viena aviokomānija nav viens un tas pats. Nevar to gluži tā iebāzt vienā maisā. Katrai aviokompānijai, kas ietilpst kaut vai tajā pašā Lufthansa Group ir gan savas slogans, logo, savi Key people, gan arī savi Headquarteri. Pieņemu, ka katrai no grupā ietilpstošajā aviosabiedrībām ir gan savs naudasmaksts, savs mārketinga un biznesa plāns. Tas, protams, skaidrs, ka lielais tētis Lufthansa group to visu pieskata, bet tas jau nemaina lietas būtību. Tās jau nav filiāles. Turpretim viss skaidrs ar Ryanair - tas viss ir viens veselums. Vieni cilvēki, viens logo un viss pārējais, kas jau iepriekš tika minēts.
Neadaudz off - topic. Ar patukšu RYANAIR nācies lidot tikai reizi mūžā, lai gan ar FR lidoju regulāri. Lidojot ar tradicionālajām kompānijām, kuras izvēlas dārgas cenas, nekad jaunajos laikos nav nācies lidot kaut cik pilnā lidmašīnā (izņemot čarterus, bet tiem jau cita cenu politika). Vienīgais izņēmums - Jaunzēlande ar BA, bet tas jau bija kļūdu cenas rezultāts. "Rainis" gūst peļņu, kaitinot citus tirgus dalībniekus ar zemām cenām un pamatīgi aizpildot savas lidmašīnas, "dārgie" lido patukši, jo grib maksimāli "noslaukt" mūsu kabatas.
Man nekad vēl nav nācies lidot starpkontinentālajā lidojumā, kur būtu vairāk par 10 brīvām vietām, parasti tās ir pilnībā izpārdotas. Reģionālajos gan brīvas vietas redzamas bieži, parasti ļoti patukšas ir SAS lidmašīnas, Swiss arī nav bijušas pārāk aizpildītas, tas no manas pieredzes. Gan jau ka atkarīgs no maršruta. Piemēram, ar pēdējo SAS reisu HEL-ARN, šķiet lidojām kopā tikai ap 10-15 pasažieriem.
Ryanair ir savdabīga aviokompānija (tās trūkumus var pieciest zemo cenu dēļ), bet nenoliedzami tā ir izmainījusi Eiropas aviobiznesu, padarot to stipri demokrātiskāku un pieejamāku ļoti daudziem (vai pat katram).
Manuprāt, tas nav diskutabls jautājums, ka Ryanair ir lauzis ceļu un priekšsatus par aviobiznesu Eiropā tāpat kā Southwest Amaerikā. Pats uzskatu, ka tas ir nišas produkts, jo vienmēr būs cilvēki, kas uztrauksies par cenu un cilvēki, kam intresēs, tas, lai viņu kājas tik masētas lidojuma laikā. Ja pakalpojums, ko viņi sniedz ir rentabls, un ļoti, cik mēs zinam, tas strādā! Ryanair pierāda, ka var strādāt savādāk, kā visi līdz šim. Kas notiks tālāk ar aviāciju ir vēl jautājums, bet tendences jau ir manāmas, ka tas paliek ar vien vairāk līdzīgāk sabiedriskajam transportam. Man tagad ir liela interse redzēt, kurš un kā sāks piedāvāt "sabiedrisko transportu" starpkontinentālajos lidojumos, tas varētu būt arī lūzuma punkts aviācijā un biļešu cenās.
P.S Laikam esam tālu novirzījušies no tēmas
Apakštēma par ryanair ir pat interesantāka nekā skolēnu brīvdienas..
Mani 2 eirosantīmi. Ryanair lielākā peļņa, manuprāt, tomēr ir no viesnīcām, shutlebussiem u.c., ar lidmašīnām tieši nesaistītām lietām. Līdzīgi kā Statoil galvenā peļna ir no kafijas un cīsiņbulkām
Nezinu, kā ir Lufthansai, taču šķiet, ka viņi tomēr spēj pelnīt ar lidošanu, nevis papildpakalpojumiem
Mani gan interesē tāma "skolnieku brīvdienas"
Nu gan tu, Bzh, šķiet, pilnīgās auzās brauc... No kurienes tev infa par tām peļņām? Cīsiņu bizness ir kļuvis profitablāks par naftu, c'mon?
Man tagad ir liela interse redzēt, kurš un kā sāks piedāvāt "sabiedrisko transportu" starpkontinentālajos lidojumos, tas varētu būt arī lūzuma punkts aviācijā un biļešu cenās.
Šķiet, ka pirmais starpkontinentālais ''sabiedriskais transports'' starpkontinentālajos lidojumos varētu Norvegian. Šķiet, ka līdz šim vēl neviena aviokompānija nav starpkontinentālajos lidojumos piedāvājusi ņemt līdzi savas maizītes, t.i., maksu par ēdienu iekasējot (ja vien vēlamies) atsevišķi! Tas pats attiecas arī uz reģistrējamo bagāžu...