Labdien!
Braucam 5dien uz kalniem, pa ceļam vienai naktij norezervējām viesnīcu Čehijā pie Brno. Rezervācijas brīdī booking.com piedāvāja secret deal uz šo viesnīcu, dabūju divus divvietīgus numurus + brokastis pa 28 LVL. (sviestmaize, ne?)
Šodien saņēmu epastu ar tekstu:
"Dear sir,
I like offer to You a new hotel ,because hotel Vranov is closed.A new hotel is hotel Pohoda in Lulec near Brno.You can see on WWW.penzionpohodalulec.cz,is it possible for You?
Please let me know
with best regards David Bezdek,hotel Vranov,hotel Pohoda"
Booking.com šobrīd šo viesnīcu nav iespējams vairs rezervēt, citos portālos var, pa desmit reiz lielāku ciparu. Vietā tiek piedāvāta pansija kaut kur netālu.
Ko darīt, kā labāk rīkoties?
Labāk ir rīkoties kā labāk tev! Kādu palīdzību tu īsti vēlies saņemt?
Nelūdzu pēc palīdzības. Padoms noderētu. Iespējams kāds ir jau saskāries ar ko līdzīgu.
Tikmēr.
Piezvanīju. Stāsta, ka viesnīca slēgta, jautāju - kāpēc - nemāk paskaidrot, Jautāju - kapēc vēl ir iespējams rezervēt numurus - nemāk paskaidrot.
Palikām pie tā, ka, ja nepatīk piedāvātā alternatīva, tad meklēs citu viesnīcu.
Ar Booking.com tā notiek. Taču pēc pieredzes piedāvātās naktsmājas nav sliktākas par rezervētajām. Ja tās ir dārgākas pēc cenrāža, tad jāmaksā par jauno nakstmītni tikpat cik par rezervēto.
Ar Booking.com tā notiek. Taču pēc pieredzes piedāvātās naktsmājas nav sliktākas par rezervētajām. Ja tās ir dārgākas pēc cenrāža, tad jāmaksā par jauno nakstmītni tikpat cik par rezervēto.
Un cik liela ir tā pieredze? Tavs koments manā skatījumā ir pilnīgs B/S , bet joprojām nav skaidrs: starp ko tēmas iesācējs nevar izšķirties?
Es parasti tādos gadījumos salīdzinu pakalpojumu līmeņus un atsauksmes viesnīcām. Ja piedāvātā viesnīca manā skatījumā ir labāka (tā arī bieži gadās), tad piekrītu, jo kāpēc nē?
Ar Booking.com tā notiek. Taču pēc pieredzes piedāvātās naktsmājas nav sliktākas par rezervētajām. Ja tās ir dārgākas pēc cenrāža, tad jāmaksā par jauno nakstmītni tikpat cik par rezervēto.
Un cik liela ir tā pieredze? Tavs koments manā skatījumā ir pilnīgs B/S , bet joprojām nav skaidrs: starp ko tēmas iesācējs nevar izšķirties?
Tēmas iesācējs gribēja dzirdēt kādu prātīgu, pamatotu viedokli par situāciju. Kā arī tēmas iesācējs ir izšķīries par to, kā rīkosies!
Jauku vakaru vēlot,
tēmas iesācējs.
Tēmas iesācējs gribēja dzirdēt kādu prātīgu, pamatotu viedokli par situāciju.
Draņķīga situācija! booking.com un viesnīcas saimnieks "sucks"! Ceļojums sabeigts!
ARD, kas lēcies, vai kāds jokdaris ielogojies Tavā kontā un ar dīvainiem izteicieniem mēģina iebojāt Tavu reputāciju?
mataleao — cienījamas viesnīcas šādā gadījumā (kaut kāda iemesla dēļ nevar izmitināt, kaut arī apstiprināta rezervācija) piedāvā kā alternatīvu tāda paša līmeņa viesnīcu vai labāku, un apmaksā pirmo nakti, kā arī transportu līdz tai. Nākamās dienas par tadu cenu, kā bija norezervēts. Tāds ir nozares «nerakstītais likums».
Ja ir kāda vienkārša viesnīciņa Brno, tad viņi iespējams nevēlēsies apmaksāt to nakti, bet līdzvērtīgu vai labāku viesnīcu par tādu pašu naudu gan viņiem vajadzētu nodrošināt. Skaties, vai piedāvātā tāda ir, ja nē, tā arī viņiem raksti.
Iespējams, ka vajadzēs iesaistīt booking.com, lai to panāktu; iespējams, ka viņi centīsies izvairīties, jo tad, kad kaut kas jādara par iekasēto komisiju, šiem patīk paziņot, ka ir tikai starpnieki, ar visām pretenzijām lūdzu pie viesnīcas…
Paldies, Juri!
ARD, es Tevi arī mīlu. No visas sirds.
Ir bijis gadījums, kad nejauši caur Booking.com pasūtījām viesnīcu, kur noteikumos bija rakstīts, ka nav atceļama bez maksas. Kaut kā neizlasījās tie noteikumi
Kad gribējām atcelt, booking.com palīdzēja visu nokārtot. Bez maksas
Tā ka ja kas neapmierina, es gan droši grieztos pie bookinga.
Nu lūk....., savas mīlestības (vēlēšanās palīdzēt) dēļ esmu sabeidzis savu reputāciju! SORRY!
mataleao, neesmu rakstnieks, turklāt LV nav mana dzimtā valoda, tāpēc mans rakstītais ne vienmēr atspoguļo manu dvēseles stāvokli. Piedod, ja vari!
Ar booking.com bijusi arī pozitīva pieredze. Viesnīca negribēja izmitināt par rezervēto cenu, jo bijusi kļūda, samaksāju pilno cenu, iesniedzu booking.com sūdzību, atmaksāja man starpību atpakaļ. Ko ar viesnīcu izdarīja nezinu.
Viesnīca atmaksāja? Nevar būt, ka bookings..!?
Kā reiz bookings atmaksā starpību. Varbūt, ka pēc tam no viesnīcas piedzen dubultīgi
Jā, tieši bookings atmaksāja uz kontu uin ar uzviju.
Man arī bijusi pozitīva pieredze. Es daru tāpat, kā jau iepriekš te kāds ir minējis - ja atrodu viesnīcu booking.com, tad rezervēju Agoda.com (kas ir plus mīnus tas pats kantoris), tikai agoda krājas vēl bonusi ko var vēlāk izmantot rezervācijām. Tad nu biju norezervējis neatceļamu viesnīcu Pērnavā caur agoda, atzīmējot "late arrival". Man zvana no viesnīcas, prasa cikos būšu. Saku, ka vēlu. Man saka, check-in mums līdz 18:00, pēc 18:00 par papildus samaksu (sviests, pirmo reizi ko tādu dzirdēju!). Es saku ka neesmu mierā, jo rezervējot nekas tāds nebija rakstīts. Man saka, apskatieties booking.com, tur viss ir rakstīts (tiešām bija rakstīts, ka check-in līdz 18:00). Es saku, ka rezervēju caur agoda.com un tur nekas tāds nav rakstīts. Viņi saka, ka mēs nezinam kas ir agoda, mēs tur neesam, mēs esam tikai booking. Es tēloju ka neko nezinu par booking/agoda saikni, saku ka neko nezinu par booking un rezervēju caur agoda. Man saka, ka viņi parunās ar savu aģentu un atzvanīs. Pēc brīža zvana Vācijas numurs (kurš iegooglējot parādās kā booking.com numurs), stādās priekšā kā agoda.com, atvainojas par situāciju, ka viņiem neesot bijusi šī check-in informācija mājas lapā, un ja vēlos, piedāvā man atcelt rezervāciju bez maksas. Tā arī izdarījām, un nobookoju citu viesnīcu bez šādiem low-cost check-in fee.
Jā, interesanti, ka bookings patiešām saliek viesnīcas Agodā, viņām pašām par to nemaz nezinot. Āzijā Agoda darbojas kā atsevišķs starpnieks, visur citur tai pamatā ir booking.com viesnīcas. Šoreiz viņi paši nolaiduši luni, un pārnesot uz Agodu, aizmirsuši pielikt info par vēlo čekinu. Lai gan papildus maksa jau pēc 18.00 ir diezgan ekstrēmi, taisnību sakot.
Starp citu, kad mana paziņa, kas izīrē savi dzīvokli caur booking.com vēlējās pievienot papildu maksu par vēlo čekinu (pēc 23.00; klienti no Krievijas nereti ierodas 2-3 naktī) viņai to neļāva, aizbildinoties ar to, ka tas ir slēptais maksājums (lai gan viss būtu acīmredzami norādīts). Uz jautājumu, kāpēc tad simtiem citu viesnīcu ir šāds maksājums, atbildēja, ka tām vēsturiski līgumā tāds bijis ielikts, tagad tādu vairs neatļaujot (par ko gan es šaubos, drīzāk tas izskatās pēc klientu seregācijas pēc apjoma un/vai ģeogrāfiskās zonas).
Mums arī bija vienreiz līdzīgs pārsteigums, rezervējot caur pašu booking. Viesnīcas īpašnieks zvanīja un prasīja, cikos mēs taisamies ierasties. Pateicu, ka ap plkst. 23:00, bet viņš norādīja ka check-in ir atvērts tikai līdz 22:00. Teicu, ka bookingā nekas tāds nebija norādīts, bet viņš teica, ka bija gan, bet viņš līdz 23:00 mūs pagaidīšot. Izrādijās, ka šī informācija parādās bookinga saitā, bet mobilajā aplikācijā gan nē.
orsons21, booking.com bija rakstīts ka check-in ir līdz 18:00, par to ka pēc tam viņš ir pieejams par maksu nebija rakstīts, to viesnīca teica tikai pa telefonu (18:00-19:00 5 EUR, pēc 19:00 10 EUR).
Ā, nu tas tas pats, kas manai paziņai - neatļāva rakstīt, ka late check-in par maksu. Viņa gan ir ar mieru pieņemt klientus bez maksas līdz pat 23.00. Rezultātā bookingā stāv rakstīts, ka var ierasties līdz 23.00, klientam tiek sūtīta vēstule, kurā brīdināts, ka var jau principā arī vēlāk, bet par maksu. Drusku jau nesmuki sanāk, bet bookings ne pa kam nepiekrita visu ierakstīt tiešā tekstā. Nu bet 23.00 tomēr nav 18.00.
Esmu pats pārliecinājies, ka, ja booking.com naktsmītne sadomājas atcelt rezervāciju, tad viņai jānodrošina analoga vai labāka naktsmītne tai pašā lokācijā par to pašu rezervācijas cenu (visus izdevumus jāsedz viesnīcai) un viesi tas skar tikai tik daudz, ka mainās adrese.
Booking.com tiešām ir dažas lietas, kas vēsturiski saglabājušās no senākiem laikiem un tā nav kādu īpašu naktsmītņu izcelšana, vai diskriminēšana, tam ir citi finanšu rīki )
Neliels update par manu situāciju. Booking.com atsūtīja citu piedāvājumu, 4 zvaigznes, viss skaisti, viss labi, tikai 200 km nost no plānotā maršruta. Ja radīšoties vēl kādi izdevumi, lai saglabājot maksāšanas dokumentus, viņi atlīdzināšot. Rakstu, ka neder un, ka neder arī viesnīcas menedžera piedāvātais variants. Pēc brīža atnāk jauns piedāvājums, kas atrodas tur pat netālu un atbilst visām vēlmēm. Rakstu, ka ir ok, ņemam, lai sūta confirmation. Tad šie raksta, ka man jārezevē viņu sistēmā tā viesnīca, jānosūta viņiem booking No, šie pārsūtīs pirmās viesnīcas menedžerim/īpašniekam, kurš tālāk segs starpību jaunajai viesnīcai. Darīts. Ceru, ka tā arī notiks un, ka aizbraucot galā, neizrādīsies, ka tomēr man jāmaksā pilna summa par jauno viesnīcu.
Ieteikums citiem, ja ir līdzīgi sarežģījumi, ļaujiet tos risināt booking.com aģentiem!
Prieks, ka viss labi atrisinājies!
Kad atgriezīsies, uzraksti, vai viss notika kā solīts
Laimīgi!
mataleao, nu mums bija pieredze, kad atbraucām uz viesnīcu (Lisabonā) ar booking rezervāciju uz rokas, bet viesnīcā nez kāpēc vietu nebija. Bet atrisināja divu minūšu laikā un mums piedāvāja tur pat aiz stūra viesnīcu, paskaidrojot, ka tā esot vienu un to pašu īpašnieku viesnīca. Mums nekādi iebildumi nebija, jo piedāvātā viesnīca bija pat nedaudz labāka. Neko piemaksāt nevajadzēja. Es domāju, ka Tev arī neko piemaksāt nevajadzēs, jo viņiem ir jāgarantē tā cena, kas norādīta jau rezervējot. Ja nu kas tomēr ne tā (bez es domāju, ka viss būs kārtībā), zvani uzreiz uz booking, viņiem ir bezmaksas tālr. norādīts.
Lai jauks ceļojums!
Katram sava pieredze... Man līdzīgā situācijā bija jāmaksā pilna summa par jauno viesnīcu (par ko jau iepriekš vienojos ar bookingkoma aģentu), bet pēc tam ieskenēts čeks, kas apstiprina samaksu, jāsūta bookingkomam. To izdarīju jau pēc ierašanās Rīgā. Starpību bookingkoms ieskaitīja kontā apmēram nedēļas laikā.
Man arī bija interesants gadījums - brauca paziņas uz Poliju, nevarēja saprast, cik tālu tiks, jo startēja pēcpusdienā un bija noguruši. Tad, kad saņēmu viņu ziņu par vēlamo nakšņošanas dislokāciju, nobukoju booking.com - uzzināju, ka konkrētajai dienai viņiem ir īpaši piedāvājumi, aizmirsu gan to nosaukumu. Nu un tā mani paziņas tur ap 23 ierodas, bet viss ciet, uz tel poliete atbild, ka viss pilns, neko nezinot, nekas no booking neesot saņemts. Nu tā arī paziņas brauc tālāk, atrod citu viesnīcu, mani netraucē, tik nākamajā rītā uzsit ziņu, ka tāda bēda bijusi. Pieteicu paņemt čeku, to nobildēja, atsūtīja. Nosūtīju bookingam ar stāstu par situāciju un kādu 3 dienu laikā bez neviena papildus jautājuma starpība tika ieskaitīta kontā. Skaisti!
Sveiki!
Nekādu problēmu, viss notika kā booking.com aģents ziņoja. Viss veiksmīgi.