Sveiki,
laiku pa laikam lasu šeit tēmas par un ap reisu kavēšanos/atcelšanu u.c ķibelēm un pašai gaidāms starpkontintentāls reiss, tāpēc gribētos zināmu drošības sajūtu un iegādāties apdrošināšanu.
dodos prom uz 7 mēnešiem, veselības apdrošināšana ir(bet nesedz izdevumus saistītus ar pārceļošanu), tāpēc aktuāli būtu iegādāties ko, kas ļautu būt drošai,ka reisu atcelšanas/kavēšanās/streiku un citu ligu rezultātā nepalieku sēžot uz čemodāna lidostā.
tā nu lasu tēmas,bet tiešām nesaprotu- jāskatās LV firmu piedāvājumi (lasīts,ka jāizvairās no tām,kas uz B burta sākās) vai kāds no ārzemju piedāvājumiem (piem, worldnomads)? ja ir kāda labi izskaitdrojoša tēma,priecāšos par linku,pati atrast neprotu.
ņemot vērā ilgo palikšanas laiku un faktu,ka veselības apdrošināšana man jau ir, gribētos kauč ko tādu, kas nodrošinātu mani uz šīm 3-4 ceļošanas dienām (Rīga-Frankfurte ar AirBaltic pirmais reiss, vairāk kā 24 brīvas stundas, lai bez stresa un viss mierīgi; tālāk sekojošs FRA-POA ar 2h55min pārsēšanos LIS vienā virzienā un 3h30 min pārsēšanos atpakaļceļā).
ja nu kādam ir pieredze- kāda pieredze, ieteikumi, ko darīt,ko lasīt, kādu apdrošināšanu iegādāties?
Es tā saprotu, ka RIX-FRA ir pirkts vienā biļetē, tālākais ceļojums otrā? Tad jāuztraucas tikai par savienojumu Frankfurtē, jo tālākais ir uz izpildošo aviosabiedrību atbildību.
Man ir ļaunas aizdomas, ka neviens Latvijas apdrošinātājs neapdrošinās šo risku, jo viņiem ir prasība, ka apdrošināšanai jābūt uz visu ceļojuma laiku, kas uz 7 mēnešiem nav reāli. Es gan ieteiktu pazvanīt Swedbankai un pajautāt, varbūt tomēr piekrīt. IF man viennozīmīgi atteica līdzīgā situācijā.
Cik bij lasīts Swedbankas noteikumos, apdrošināšana stājas spēkā valstī A -> B līdz atgriezšanās laikam punktā A. Tāpēc nācās ņemt arī uz maniem 5 mēnešiem to piekabināto risku apdrošināšanu.
jā, tālākais ceļojums vienā biļetē, iegādājos kādā tur vācu lapā.
tātad man nav īsti ko uztraukties par šo te lidojuma daļu? izpilda TAP. vai tas ir uz aviokompānijas vai uz šī te saita, kur biļete iegādāta, sirdsapziņas? pērkot biļeti,vāciski tika piedāvāta kāda tur viņu apdrošināšana, ja nemaldos (tas bija jau sen, īsti neko atrast vairs nevaru), bet to neizvēlējos. vai tas nozīmē, ka nu ir ziepes un jāzvanās un jārunā, vai tieši aviokompānija ir tā,kam būtu jānodrošina,lai viss ritētu kā nākas?
man tiešām par ceļojumu apdrošināšanām nav ne jausmas- ja pirkts savienotais reiss,tad teorētiski mani lidostā uz palikšanu bez biļetes neatstās?
Jā, ja ir vienā biļetē, tad par to brauciena daļu nav jāuztraucas. Vienīgais Tavs uzdevums ierasties laicīgi Frankfurtē uz TAP reisu, ja tālāk kaut kas viņu vainas dēļ kavēsies, Tevi pārliks nākamajā reisā, ja sanāks ilga neplānota gaidīšana — baros un izguldīs viesnīcā utt. Ne tikai teorētiski, bet arī praktiski.
Ļoti pareizi, ka nepaņēmi to apdrošināšanu, ko piedāvā pērkot biļeti, no tām parasti nav nekādas jēgas.
paldies,paldies,paldies par atbildēm Juri. jau paspēju sadomāties,ka kaut ko ne tā esmu paspējusi izdarīt.