Kam ir bijusi un ar kuriem apdrošinātājiem pozitīva vai negatīva pieredze ar med palīdzības saņemšanu/atmaksu, kā arī vai palīdzība sniegta pret samaksu, jeb ārstniecības iestāde visus rēķinus kārtojusi pa taisno ar apdrošinātājiem.
Koroče kur drošāk drošināties , paldies.
Es parasti peerku Seesam, bet nav bijusi vajadziiba paarbaudiit.
Ar BTA bija beediiga pieredze, apmaksaaja tikai dalju no izdevumiem.Vajadzeeja rakstiit iesniegumu ar visiem chekiem, tad dalju paarskaitiija uz kontu jau peec atgrieshanaas Latvijaa. Uz vietas viss bija jaamaksaa pashai.
Man arī ar Baltu ir bijusi negatīva pieredze, kādu mēnesi ar viņiem strīdējos, par lidojumā nozaudēto bagāžu kompensāciju, visādi centās izlocīties, lai tik nebūtu nekas jāsedz, tad beigās man apnika ar viņiem strīdēties.
Es daudzus gadus pērku IFā, online. Man ir bijusi pieredze Vjetnamā - pati apmaksāju rēķinu, bet pēc atgriešanās IF man 2 nedēļu laikā naudu atgrieza.
Tev vienmēr ir iespēja sazvanīt emergency norādīto numuru un tad viņi iedos iestādi kas varbūt norēķinās ar viņiem pa tiešo, bet baigi atkarīgs no valsts un konkrētās vietas kur valstī atrodies - ne vienmēr tuvumā ir līgumorganizācija vai ārsts.
Bieži ātrāk un veiglāk ir samaksāt pašam un pēc tam piestādit viņiem rēķinu. lai gan paprasīt lai uz tā rēķina kaut kas būtu uzrakstīts kādā no lielajām starptautiskajām valodām, nevis tikai hieroglifi.
Bija pieredze ar BTA. Telefonu ārzemēs (kaut gan biju "galvenā kantora" valstī Francijā) vakarā sazvanīt nevarēja, ieslēdzās autoatbildētājs franšu valodā, lieki piebilst, ka pēc tam neatzvanīja:(
Pirms vairākiem gadiem bija gadījums Turcijā, kad vienam ceļabiedram nācās vērsties pēc medicīniskās palīdzības. Vietējā ambulance negribēja ķēpāties ar apdrošināsanas lietām (turklāt bija nakts!), tāpēc samaksājām skaidrā naudā un pretī dabūjām, manā skatījumā, diezgan apšaubāma izskata dokumentu. Apdrošināšana bija pirkta no Seesam, kas visu naudiņu atmaksāja.
Tā ka es personīgi esmu par Seesam. Viņiem turklāt ir ļoti laba cena, pērkot internetā.
Parasti jau pērkot apdrošināšanu, rēķinās, ka nekas nenotiks
Man, savukārt, bija reti pozitīva pieredze ar Baltu (slēpojot mazliet samežģīju kāju, izstādīja nežēlīgu rēķinu, apdrošinātājs samaksāja), tāpēc kopš tās reizes esmu uzticams viņiem, turklāt baigi ērti nopirkt internetā.
Bet principā domāju, ka saprātīgi ņemt starptautiskajās kompānijās - Balta, If, Seesam, Ergo.
Ir pieredze ar BTA, likās, ka problemas ar sirdi, izsauca ātros, aizveda uz slimnīcu, uztaisīja kardiogrammu, beigās izrādījās nedaudz paaugstināts spiediens. Bija svētdiena,tādēļ ar BTA sazināties nebija iespējams, nācās diezgan astronomisko rēķinu par slimnīcu apmaksāt pašiem. Atgriežoties Latvijā iesniedzām čeku apdrošinātajiem un kā par brīnumu (biju gatava, ka vainu neatzīs par pietiekoši nopietnu) bez nekādam pretenzijām atmaksāja visu līdz pēdējam santīmam.
Man ir pozitīva pieredze ar Baltu. Taizemē radās nopietnas problēmas ar veselību. Visus čekus pēc atgriešanās iesniedzu un nedēļas laikā man naudu ieskaitīja kontā.
Palieku pie Baltas, visiem paldies.
Hello.
Veel labs kantoris ir ERGO un viniem ari ir visletakas cenas un kaa bonuss vel nak klat bagazas apdrosinasana.
Kā ir ar http://ban.lv baigi lēts izskatās varbūt kāds ir saskāries (kā arī iesaku citiem kā lētu)
Man ir pieredze ar BAN - aizkavējās bagāža par 4 dienām. Naudu atmaksāja polises limita robežās, bet ķēpa bija ~2 mēnešu garumā. Varbūt kāds var padalīties ar "piedzīvojumiem" Swedbank ceļojumu apdrošināšanas sakarā?
Man swedbank apdrošināšana samaksāja naudu par saplēstu koferi 3 dienu laikā.Koferi saplēsa Aerosvit lidojot no Bankokas uz Stokholmu.Kad Stokholma saņēmu ieplēstu koferi,devos pie informacijas,tie sastādija aktu.
pats gadiem ilgi pērku Seesam, pašam nevajadzēja, bet vienai meitenei no manas grupas atgadījās nelaimes gadījums, tad kārtoju apdrošināšanas lietas, dārgi gan bija zvanīt uz Franciju, bet citādi izdevās labi atrisināt situāciju.
Esmu izmantojusi BAN ceļojuma apdrošināšanu braucot slēpot uz kalniem. Gadījās saraut saiti celim. Sazvaniju BANu, šamie 30 minūšu laikā sazvanija vietejo kantori un noinformēja, kurš vietējais ārsts mani gaida. Dakteris mani salaboja, iedeva speciālus elstigos apsejus, visadas zales, šprices un porceduras un pec vienas dienas jau vareju slēpot. Jāmaksā ne par ko nebija. Tā kā, ātri un lieliska attieksme pret klientu.
Man ir sajūta, ka medicīniskos izdevumus +/- saprāta robežās visi apdrošinātāji arī pieklājīgi maksā - ja ir pašam finanses, lai apmaksātu uz vietas izdevumus, kuri rodas brīvdienās vai ārpus biroja darba laika, tad sevišķi satraukties nevajadzētu - gan pēc tam atmaksās. Vislielākās problēmas rodas ar bagāžu, ceļojuma aizkavēšanos, streikiem, vulkāniem utt - lūk, te jau sākas interpretācijas un atteikumi.
Man ir veselības apdrošināšanas pozitīva pieredze ar Baltu (pati uz vietas maksāju - negribējās sēdēt un gaidīt, kamēr no-kurienes-tur atsūtīs polises apstiprinājumu, lai veiktu visas manipulācijas bez maksas. Pozitīvi bija arī tas, ka polise sedza arī zāļu, kājas šinas izdevumus, kur bija ārsta recepte). Bija pozitīva pieredze ar Swedbank reisa atcelšanas gadījumā, kas notika iepriekš nepasludināta streika dēļ. Negatīva pieredze ar Ergo - aviokompānija AA atcēla reisu (nevis aizkavēja) lidostas ugunsgrēka dēļ un tas nekvalificējās pēc Ergo noteikumiem, lai kompensētu viesnīcas izdevumus, būtu aizkavējuši uz 24h - tad, redz kvalificētos.
Esmu izmantojusi BAN ceļojuma apdrošināšanu braucot slēpot uz kalniem. Gadījās saraut saiti celim. Sazvaniju BANu, šamie 30 minūšu laikā sazvanija vietejo kantori un noinformēja, kurš vietējais ārsts mani gaida. Dakteris mani salaboja, iedeva speciālus elstigos apsejus, visadas zales, šprices un porceduras un pec vienas dienas jau vareju slēpot. Jāmaksā ne par ko nebija. Tā kā, ātri un lieliska attieksme pret klientu.
Tad, kādēļ mēs bildē redzam tikai pēdas baltās čībiņās?
Man laba pieredze ar Seesam – ASV sniega vētras dēļ atcēla reisu, lidoju nākamā dienā. Pēc prasības iesniegšanas apmaksāja gan atkārtotu transportu uz lidostu, gan papildus nakti viesnīcā Ņujorkā, gan vakariņas. Bez kādas tielēšanās.
Man ir zviedru Europeiska, http://www.europeiska.se/en/, vai viņu var tā no malas nopirkt, es nezinu, bet viņa ir izcila, pārbaudīts uz aizkavētiem koferiem - pirmās nepieciešamības preces atmaksā ļoti pieklājīgi turpceļā un pat kaut ko atpakaļceļā. Daži pat gaida, lai koferis drusku aizkavējas, piemēra, braucot uz ASV. Tad ir iepirkšanās svētki Viņai ir arī veselības apdrošināšana iekļauta, bet, par laimi, nekad nav bijis jāizmanto.
Izskatās ka visiem ir laba pieredze ar visu. Nekā negatīva, tas labi Kā ir ar EVAK, kāds ir izmantojis? http://www.vnc.gov.lv/lat/es/LV_iedzivotajiem/EVAK/
Evak nav apdrošināsana, tā ir iespēja saņemt medicīniskos pakalpojumus par vietējo iedzīvotāju cenām
Es zinu. Tā kā ar apdrošināšanu visi laimīgi, jautājums par EVAK.
Parasti kabata EVAK kartina un AMEX kreditkarte (kada it ka kopa ar BTA sedz apdroshinahsanu ari gimenes locekliem ari sleposhana) - viss par vinu standartcenam - bezmaksas, pieredzes ar konkreto izmantoshanu nav.
Un kā ir ar kredītkaršu piedāvātajām apdrošināšanām? Piemēram Chartis ko piedāvā Mastercard caur Nordea.
Man ir EVAK, bet izmantot nav nācies...
Bet kopš ir, pa Eiropu braucot papildus neapdrošināmies...
heh, es gan nepiekritisu par pozitivo pieredzi - pretigaku kantori par seit jau mineto ban'u pat nespeju izteloties, nemaz nerunajot par pieredzesanu. un vardu pretigi lietoju loti apzinati, citadi vinu attieksmi pret klientiem/sadarbibas partneriem nespeju noraksturot...
Juriss... nu jaa gadijumi jau ir dazadi, bet varbut pastasti, ko konkretak par BANu un to ka del bija tik pretigi, padalies lietas butiba, lai mums parejiem neiznak, ka Tev, jo es BANu lietoju regulari. Gribetos zinat no ka jauzmanas.
nu, es nezinu, vai raksturosu, no ka jauzmanas, jo mana gadijuma bija ta, ka nokaitinaja attieksme, ka rezultata nekad so kantoriti neizvelesos pats un neieteiksu citiem. konkretas lietas, kas attieksme nepatika:
1) vini atteicas paatrinat lietas izskatisanu, izmantojot elektroniskus sazinas lidzeklus (piem., skanetas kvisu kopijas utt.), ka rezultata nacas visu laiku planot klatienes tiksanas vinu biroja, teret laiku, lai tur noklutu, ka ari klatiene visu apspriestu.
2) sis pasas ieprieks noteiktas tiksanas katru reizi tika kavetas (ja pareizi atceros - no 15 lidz 48 min.).
3) klerku izturesanas so tiksanas laika bija uzkritosi nekorekta par spiti ieprieks minetajam faktam par kavesanos.
4) tika izmantota katra iespeja, lai lietu vilktu garuma, meginatu samazinat izmaksajamo atlidzibu, kas visu so procesu lieki sarezgija un pagarinaja (arkartigi nepatikama nianse: ja tu nepiekriti klerka argumentiem - ari acimredzami nepareiziem - un sac tos apstridet, peksni izradas, ka klerks nekadu lemumu pienemt nespej, bet nepieciesama cita klatienes tiksanas ar darbinieku, kam ir plasakas pilnvaras, tacu so tiksanos nekadi nav iespejams veikt saja pasa diena).
domaju, ka ieprieksminetajam nekadus papildu komentarus nevajag, var saprast manas nepatikas iemeslus, bet katram gadijumam salidzinajumam lidzigs process seesam'a (if'a):
1) sazvanies ar klientu konstultantu,
2) nosuti epastu ar iesniegumu/dokumentiem,
3) ja nepieciesams, vienreiz ierodies biroja, lai to parakstitu.
viss - no fuss, no muss (protams, pienemot, ka dokumenti ir korekti un gadijums ir atbilstoss liguma nosacijumiem). un atskiriba cena tiesam ir marginala, ja ir, tadel nespeju iedomaties nevienu argumentu, lai izmantotu ban'u.
Evak nav apdrošināsana, tā ir iespēja saņemt medicīniskos pakalpojumus par vietējo iedzīvotāju cenām
Tieši tā - tā īsti nav apdrošināšana. Nesenajā gadījumā ar Laimi Rācenāju, kuram bija transporta negadījums Romā, viņam bija EVAK. Tomēr tagad ir atvērti ziedojuma konti, lai apmaksātu operāciju uz vietas. Tādēļ - tas tāds plāksteris, bet neteikšu, ka droša sajūta. Tomēr apdrošināšanām ap 50.000 - 70.000 medicīnisko izdevumu limits parasti ir noteikts.
Par kredītkaršu apdrošināšanām - te jāpalasa noteikumi. Atceros, ka Nordea gadījumā apdrošināšana ieslēdzās tikai tad, ja biji ceļojuma biļetes pircis ar šo karti. Apdrošināšanas veids kartēm - standarta pakete (lielākoties bez bagāžas, bez ceļojumu atcelšanas). Bankas to pozicionē kā minimālo paketi biznesa cilvēkiem, kas bieži ceļo
Zinu meiteni ar ļoti pozitīvu EVAK pieredzi - dzīvojošu/studējošu Vācijā. Ieguva traumu - pasmagi sasistu muguru, bez jebkādiem jautājumiem tika uzņemta slimnīcā, veica visas izmeklēšanas, lai pateiktu, ka, paldies Dievam, tikai sasista un nekādu lūzumu vai plīsumu nav. Nekas jāmaksā nebija, bet valsts slimnīca gan bija jāatrod.