Analoģisks gadījums jau kaut kad bija, kāds pāris Kanādas vietā nokļuva Austrālijā vai otrādi, pilsētas neatceros.
Izbrīna gan aviokompānija rīcība šajā situācijā, jo principā jau kundze pati vainīga.
Ko var gribēt no pasažieriem, ja paši biļešu pārdevēji nereti nesaprot, ko tirgo.
Ejam uz avio.lv, izvēlamies lidostas no saraksta Trinidadā un Tobago. Līdz šim bija zināmas divas - POS (Port of Spain - Piarco International) un TAB (Tobago -Crown Point International).
Bet avio.lv versijā ir nedaudz savādāk - POS nozīmē Posadas (faktiski atrodas Argentīnā), savukārt TAB - Tableland (Austrālijā).
Un ko gan lai parastais lietotājs te saprot?
A tantuks neattapīgs.. es jau nu būtu paklusējis un sajūsmā turpinājis sūkt rumu
Tik neattapīgs nemaz nav
Tagad gan tiks uz Granadu, gan uz Jaunzēlandi.. Bet Tu būtu tikai pie bezmaksas ruma ticis
Rakstā jau tāpat kaut kas ir saputrots.
Rezervējusi pa telefonu, izmantojot vīra sakrātās jūdzes - tātad bonusa lidojums. Cik man zināms, bonusa lidojumi vispār nevienai aviokompānijai jūdzes nepelna - par kādu Jaunzēlandi te var būt runa. Turklāt kundze izkāpa un atlidoja atpakaļ, tā arī nenokļūstot galamērķī, tātad lidojums faktiski nemaz neskaitās noticis.
Var jau būt, ka aviokompānija tās bonusa jūdzes tāpat vien piešķīrusi PR kampaņas ietvaros, bet tad nav skaidrs, kāpēc medijos neparādās šīs devīgās aviokompānijas nosaukums.
Latvijā daža laba restorāna dzērienu kartē var atrast Austrālijas vīnu, kas nosauktas par Austriijas vīnu