Atceros, ka kaut kad jau par šo tēmu bija rakstīts, bet, nu meklēšanas rīks kaut kā nespēj atrast arhīvos, jo tiklīdz ieraksta vārdu "kļūda" kopā ar jebko citu, tā ir miljons rezultāti.. (tas liecina, ar ko te nodarbojamies)..
Kā tur bija ar to, ja gadījusies kļūda uzvārdā? Resp., cilvēkam uzvārdā izskaņa ir -zs, bet nejauši ierakstījies -ss? Ryanairs. Palicis atmiņā, ka par to nebija baigais stress jāķer, pareizi?
Jā, neienāca prātā meklēt šādā kombinācijā
Bet, nu, saprotu, ka nevajadzētu rasties problēmām..
Pēc tam pastāsti kā ''gāja''
Ir gadijies nejauši pie vārda pierakstīt klāt pirmo uzvārda burtu pamanot to tikai čekojoties. Bija pilnīgi neiespējami sazināties ar Ryanair un tiklīdz mēģināju mainīt burtu parādījās 110 EUR piemaksa. Tā kā bija jau zināms stress un dzirdēts arī, ka Ryanair bizness balstās arī uz šādām kļūdām, nopirku vēlvienu biļeti, jo cena bija vēl tomēr zemāka nekā maksājot vārda maiņas piemaksu. Protams, ka tas visticamāk nebūtu pamanīts, bet vismaz nebija vairs par to jādomā.
Rainis tomēr nav kāda mūsu brīnumzemes Latvijas iestāde, kur tiešām burta kļūdu reti kad piedos. Man ar Raini ir gadijies kļūdīties, rezultātā nebija nekādu problēmu. Ja pareizi atceros viņiem pašiem kaut kur noteikumos bija rakstīts tas, ka problēmas būs tikai tad ja kļūdu vairāk par 3. Katrā gadījumā Ineta Intas vietā pie viņiem mierīgi var lidot
Man neko tādu nav izdevies atrast, tikai mūžīgas atsauces forumos uz to, ka esot.
Man arī neizdevās atrast noteikumos šo punktu (meklēju cītīgi), bet praksē ar dažu burtu kļūdām problēmas laikam nevienam nav bijušas (cik dzirdēts).
Jā, aviokompānijas prasa precīzus vārdus uz biļetēm galvenokārt tāpēc, lai nenotiktu biļešu tālākpārdošana. Ja ir acīmredzami, ka biļete tika rezervēta tam pašam cilvēkam, kas ir ieradies uz lidojumu, nevajadzētu būt nekādām problēmām.
Ja baigi par to satraucies, var pazvanīt un paprasīt, lai viņi izlabo kļūdu uz rezervācijas (jāprasa tieši lai izlabo kļūdu, nevis lai nomaina vārdu). Visādos interneta forumos pieejamā informācija liecina, ka Ryanair to dara bezmaksas.
Man arī vienreiz gadījās kļūda uzvārdā. Sazvanīju Ryanair ofisu, izmainīja bez problēmām un uzreiz atsūtīja pareizo rezervāciju.
Man pašai tā bija, respektīvi bija nepareiza beigu galotne...(mainoties dzimtei virietis/sieviete)vienkārši piezvanīju uz ryanair un tas tika izlabots, ļoti laipni un atsaucīgi!