Etihad Airways, Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) nacionālā aviokompānija, un airBaltic, Latvijas nacionālā aviokompānija, no 2013.gada 16.decembra sāks tiešos lidojumus maršrutā Rīga - Abū Dabī.
http://www.airbaltic.com/etihad-airbaltic-saks-jaunus-tiesos-lidojumus-r...
Nu ko, jāgaida, kāda Etihad akcija no Rīgas
BT neizmanto A319, tad kāda kompanija lidos? Interesanti, vai pie EY būs kādas kludas cenas, kā no Italijas
hm, spriežot pēc tās ziņas BT būs arī codeshare uz BKK un citiem galamērķiem. Cerams, būs kādas interesantas akcijas arī no BT tajos virzienos.
Es īsti nesaprotu, kas tad tur lidos? BT raksta, ka viņi, bet viņiem taču nav A319. Vai tiešām Etihad?
Laba ziņa no BT puses, bet interesanti, ka Matrix rāda, ka šo lidojumu izpildīs Czech Airlines ar A319.
Jā es to pašu atradu.
airBaltic to Start Abu Dhabi Service with CSA Czech Aircraft from mid-Dec 2013
airBaltic starting 16DEC13 is adding new service to the Middle East, with 4 weekly Riga – Abu Dhabi service on board CSA Czech Airlines Airbus A319 aircraft.
nu nomās čehu lidmašīnu.
Gibētos, lai BT šādu pašu sadarbību izveido arī ar EK un atsāk lidojumus uz DXB
airBaltic izmantos tā saucamo "wetleasing", kad izīrē visu lidaparātu kopā ar visiem kabīnes dabriniekiem, izņemot stjuartiem. Manuprāt diezgan straujšs pavērsiens, ņemot vērā, ka nesen Etihad un Korean Air cīnijās, kurš iegādāsies CSA daļas, pašlaik viss pieklusis.
Interesanti, ka BT salīdzinoši nesen atteicās no reisa uz Dubaiju, un toreiz to motivēja ar nerentabilitāti - lai tik garš reiss būtu rentabls, esot nepieciešama liela lidmašīna pilna ar maksājošiem pasažieriem. Rīgā tādu neesot pietiekami, un arī B757 ir ''tikai'' 200 vietu.
A319 ir gandrīz divas reizes makāks, un Abu Dabi turpat vien ir, kur Dubaija. Vai pēkšņi tirgus likumi būtu pagriezušies citā virzienā?
Kubis, vai tad Korean Air neiegādājās CSA daļas??? Man liekas ka tiku lasījis ka iegādājās...
BT tiekot pie codeshare ar EY pieļauju cer, ka dabūs caur Rīgu kaut nedaudz pasažierus, kas plaīdzētu mazo A319 piebāst vienmēr pilnu līdz galam, kas varētu būt tīri reāli manuprāt, ja rēķinam, ka EY piedāvās caur Rīgu Bilundu, Kopenhāgenu, Tallinu, Helsinkiem, Lapēnrantu, Turku, Hamburgu, Alesundu, Bergenu, Oslo, Stavangeru, Viļņu, Varšavu, Stokholmu, Kijevu, Vīni, Prāgu, Barselonu un Stambulu.
Lielākoties EY uz turieni paši nelido, it īpaši mazās Ziemeļu pilsētas, kur BT plivina katru dienu, domāju, ka ar laiku šis varētu iet cauri un prasīt pat lielāku lidojamo.
Man jau tāda sajūta, ka viņiem ir viens pīpis kur braukt! Pēc būtības netērē jau viņi savu naudiņu šajos ačgārnajos reisos!! Nu nekas, būs zaudējumi, palūgs māmiņai, lai sedz kārtējo blamāžu! Vai tad pirmo reizi! Mēs visi sametīsimies! Kamēr nebūs atbildības par sastrādāto - tikmēr nekas nemainīsies!
Edzus
Tā, kā 56% ir Čehu valdībai, un Korean air bija jau neliela daļa, no pārējām daļām, un viņi ieguva vēl 3%, ja nemados kopā 14%, kas viņiem īsti neko nedod, bet Čehu valdība vēlējās pārdot atlikušās daļas (kontrolpaketi 56%), bet vēljoprojām klusums, tāpēc CSA vēljoprojām pa lielam neatkarīgs
Domāju, ka Etihad sponsorē šo pasakumu, jo piemeram Czech Airlines ir tiešais Etihad partneris - kā Air Berlin. Ar airbaltic var pamegināt apskatīt tirgu, ja ies labi, tad pēc kāda laika aizsūtīt savu lielo A330/B777/B787. Ja neies, tad nebūs tik lieli zaudējumi, kā lidot pašiem. Etihad arī dara to pašu tagad ar WAW, tagad ir iespēja pirkt ar Etihadu bileti no WAW uz kādu SIN. Reiss: WAW-PRG-AUH-SIN. WAW-PRG-AUH lido tas pats Czech
Un nebūtu slikti, ja BT sadarbībā ar ETIHAD nodrošinātu tādu pašu vīzu servisu kā CSA. Kad lidoju uz DXB ar CSA, tad varēju caur CSA/ETIHAD uztaisīt AAE vīzu un man nebija jāčakarējas ar viesnīcām (kas bija būtiski, jo braucu ciemos un dzīvoju pie draugiem).
Biezie varēs lidot uz gonkām, jo Abos Dabos tak notiek baigi glamūrīgais F-1 posms.
Edzus
Tā, kā 56% ir Čehu valdībai, un Korean air bija jau neliela daļa, no pārējām daļām, un viņi ieguva vēl 3%, ja nemados kopā 14%, kas viņiem īsti neko nedod, bet Čehu valdība vēlējās pārdot atlikušās daļas (kontrolpaketi 56%), bet vēljoprojām klusums, tāpēc CSA vēljoprojām pa lielam neatkarīgs
Korean Air Lines Co., Ltd. (44%)
tad kaut kur būšu palaidis ziņu gar ausi.
Te jau ir doma, ka šī sadarbība ar Etihad Airways nākotnē varētu izveidoties ''daudz ciešāka''
Pavirsis
F1 jau būs beidzies, kāmēr BT sāks turp lidot.
Nepalaid garām! Tikai šodien – īpašais iepazīšanās piedāvājums: |
|
||||
Pērc: | Ceļo: | |||
9. oktobrī | no 16. decembra - 31. martam |
Cerams, ka saistībā ar šo LV pilsoņiem mainīsies vīzas noteikumi, kā tas jau ir ar dažām citām ES valstīm.
Varbūt tāpēc ka kopā ar Etiad, airBaltic pasažieriem vīzu taisīs Etihad??
Cerams, ka saistībā ar šo LV pilsoņiem mainīsies vīzas noteikumi, kā tas jau ir ar dažām citām ES valstīm.
Šī konkrētā iemesla dēļ jau nu gan nekas nemainīsies. Ja nu vienīgi aviokompānija palīdzēs vīzu iegūšanas procesā.
Cik zinu, tad ir bijuši mēģinājumi iepriekšējās valsts vizītes laikā situāciju mainīt, bet nekas tā arī nav mainījies. Varbūt šis varētu būt papildus arguments.
Tomēr Etihad lapā lidojumus no Rīgas nopirkt nevar. Lai gan AirBaltic apgalvo par sadarbību, un, ka caur Abu Dabi tagad varēs nokļūt Etihad galamērķos visā pasaulē. Var jau būt, ka šie vēl nav sakārtojuši savu mājaslapu. Arī AirBaltic lapā, šķiet, ka nevar nekur tālāk par AbuDabi tikt.
F1 var nokjert
Redz kur čehu aparāts jau Rīgā, lai sāktu izpildīt reisus. Ar BT uzlīmēm, ja kas. Interesanti.
jā, atlidoja šodien kā OK9300 PRG-RIX.