Sveiki, ceļakājieši!
Vēlos Jūsu padomu sakarā ar automašīnas nomu ASV. Ir nepieciešams īrēt auto Tucson, Arizona no lidostas (TUS) no 12.10 - 31.10.2013. (19 dienas). Esmu izskatījis vairākus nomātāju piedāvājumus (Alamo, Dollar, Budget, Hertz), bet labāko cenas piedāvājumu man izmeta netflights.com. Vienīgais, kas izbrīna, ka visi iepriekš minētie rāda summu 850-1100$ robežās, bet netflights.com piedāvā par 389GBP (~636 USD) un kā nomātāju norāda to pašu Alamo. Ja skatos pa taisno Alamo lapā, tad tur tiek piedāvāta cena 879$. Vai tiešām varētu būt 240$ starpība?
Šis ir netflights.com piedāvājums:
Automašīna: Toyota Corolla
Fully Inclusive Including:
*Unlimited milage
*Loss Damage Waiwer
*Local & State Taxes
*Airport Surchage
*Collision Damage Waiwer
*Theft Protection Insurance
*Supplement Liability Ins.
Vai šeit būtu iekļauts viss nepieciešamais, vai arī vajadzētu pirkt vēl papildus kādu apdrošināšanu?
Priecāšos par atbildēm. Paldies!
Jā, tas normāli. Šīs netflights.com cenas nav pieejamas ASV iedzīvotājiem. Tas ir aģents, caur kuru man vienmēr sanākusi vislabākā cena ar Alamo, tikai pozitīva pieredze (arī ar pašu kantori). Paskaties tikai vai 'excess' ir 'zero'. To redzēsi pie 'terms and conditions'. Visticamāk, ka būs, bet nenāktu par ļaunu pārbaudīt. Vienīgais, kas nebūs nosegts ir vējstikls un riepas, bet tas nekad neietilpst. Ja baidies par to, tad vari paņemt no insurance4carhire.com apdrošināšanu, kas nosegs arī to. Tev derēs 'Worldwide' vai pa dienām. USA & Canada tev nevajag, jo tajā ir CDW/SLI, kas tev ietilpst jau cenā.
Liels paldies par atbildi un atsauksmi!
Par excess ir minēts šādi: "Collision Damage Waiver is an agreement with Alamo Car Rental that the renter is free of any financial responsibility for damage to or loss of the vehicle, provided the renter remains in accordance with the terms and conditions of the rental agreement. Only keys are excluded. In short this means the car is completely covered, without excess."
Pēc tā es saprotu, ka excess ir zero?
Jā. Nav par ko uztraukties. Galvenais nevajag piekrist nekādām apdrošināšanām uz vietas, ko mēģinās pārdot (piem., road assistance un vējstiklus). Ja tiešām to vēlies, tad paņem jau pieminēto insurance4carhire.com uz gadu, sanāks tik pat, bet noderēs arī citām īrēm.
Vēl noteikti mēģinās pārdot lielāku auto par kura piemaksu var kaulēties, ja interesē pie tāda tikt. Visdrīzāk uz vietas jau arī nebūs Toyota Corolla, bet gan kaut kas līdzīgs.
Man Alamo uz vietas neko nemēģināja papildus pārdot un auto bija sadalīti pa klasēm - ej uz garāžu, izvēlies pats, kurš auto konkrētajā klasē patīk un stūrē ārā pa vārtiem Serviss labs, nekādu problēmu.
Problēma vienīgi bija, ka Netflights bija kaut ko saputrojuši rezervācijā un manā vaučerī parādījās nedaudz cita info, kā Alamo rezervācijas sistēmā - par vienu dienu mazāk. Nacās uz vietas zvanīt Netflights, skaidroties, bet viesu cieņu klientu servisam - problēma tika atrisināta un laimīgi nakts vidū tikām pie auto
Ņēmām no netflights.com, vislabākās atsauksmes, papildu apdrošināšanu neņēmām, bet jālasa noteikumi ar sīko druku! Nekādas papildu apdrošināšanas uz vietas nemēģināja uzspiest.
Tucson-ā ir ļoti skaists kaktusu parks!
Irējam no Alamo Tucsonaa, viņi Compact klasē bija ielikuši vienu maziņu Fiat [arī rezervācijā bija pieminets, ka tāds Fiat skaitas pie Compact klases ], priekšā divi LV vīriesi nevarēja pat apsēsties, lai gan beņķi bij atbīdīti līdz galam. Citu autiņu it kā no tās klases vairs nebija. Nācās piemaksāt 200 $ , lai iedod no nakamās klases.
Es domāju, ka no sākuma nevajag piekrist uz klases upgrade, jo lielākoties tiešām viņiem tā mazā mašīna var nebūt uz vietas un var dabūt lielāku bez maksas. Un ja nu tomēr tā mazā ir uz vietas un viņa tik tiešām ir tik ļoti maziņa (nevis Chevrolet Aveo, kur manuprāt, normāli var sasēsties), tad jau vienmēr var pateikt "ai, es tomēr pārdomāju, ņemšu to lielāko", viņi būs tikai priecīgi pārformēt papīrus, jo viņiem ir labas komisijas no pārdotajām ekstrām un upgrade uz vietas.
Mes mēģinajam visādi. Visi papīri bija uz rokam un stundu mēģinajam dabūt citu autiņu, izstaigājām arī stāvlaukumu, un starp Mustangiem bija tikai mūsu mazais kroplītis Sie bija nelokāmi, ka cita uuto bez upgreida nedošot. Beigas nolēmām, ka jāņem lielaks, jo attālumi nobraukt planoti bija lieli! Iedeva mums volkswagen tiguanu.
Līdz šim ASV gandrīz vienmēr deva klasi vai divus lielākus auto, jo tur tie pavisam mazie gluži vienkārši gandrīz neeksistē. Bet nu lasot pēdējos komentārus nākas secināt, ka šie arī tur tagad palikuši žmodzīgāki, un laikam speciāli tur pāris pundurus, lai varētu klientam iesmērēt maksas apgreidu. Žēl, ka tā.
Nesen lasīju rakstu, ka arvien vairāk tomēr autonomas pērk tos mazos auto, lai gan ļoti bieži tiešām var dabūt klasi augstāk. Ja viņiem uz vietas ir klasei atbilstošs, tad, protams, ka nekā savādāk, kā bez upgrade, lielāku auto nedabūt.
Klasē Compact bija Nissan Versa, Ford Focus, Shevrolet Aveo utml. Ar tadiem modeļiem viss būtu ok! Tomēr viena no mašīnām šajā klasē bija ielikta FIAT 500. Nekad nebūtu domajis, ka tāda ir Compact klasē. Tapēc Alamo vairs neizvēlos. Irēts tika šā gada martā.
Te neliels raksts, kāpēc nevajag īrēt compact klases auto, bet economy:
http://www.where.ca/blog/check-in/car-rental-insider-the-difference-between-economy-and-compact/
Turklāt nav nekur strikti nodefinēts, kas viņiem skaitās kura klase. Arvien vairāk īres kompānijas sāk likt mazākas mašīnas lielākās klasēs, diemžēl, neatrodu atsauci, bet ideja bija apmēram tāda "compact is new standard". Ka tagad, ja ņemsi "standard" klases auto dabūsi kaut ko tādu, kas agrāk bija "copact".
Arvien vairāk īres kompānijas sāk likt mazākas mašīnas lielākās klasēs,
Un arvien vairāk īres kompānijas ASV sāk reāli iepirkt mazās mašīnas economy klasei. Agrāk neko mazu ASV auto nomās dabūt nebija iespējams, jo praktiski tāda economy klase neeksistēja - deva compact mašīnu economy rezervācijai. Bet šovasar dabūju svaigu 2013.gada Chevrolet Spark Un tādi tur placī stāveja rindiņā. Labi, ka biju viena - divatā būtu smagi. Turklāt divus koferus bagāžniekā izdevās iedabūt tikai pēc 10 minūšu domāšanas kā gan to izdarīt.
Paldies visiem par atbildēm! Norezervēju auto uz 20 dienām caur netflights.com un kā izīrētājs būs Alamo. Sirdsmieram gan vēl paņemšu apdrošināšanu (priekš riepām un vējstikla) no jau ieteiktā www.insurance4carhire.com. Pēc brauciena noteikti uzrakstīšu atsauksmi ar savu pieredzi
Jā, padomā tik, dod tikai tādu mašīnu, par kādu samaksāts.
Jā, padomā tik, dod tikai tādu mašīnu, par kādu samaksāts.
Labais!
Jā, padomā tik, dod tikai tādu mašīnu, par kādu samaksāts.
Pilnīga cūcība, cilvēki takš bija pieradināti, ka standarts ir dabūt milzīgu minivenu vai džipu ekonomiskās klases vietā !
visi iepriekš minētie rāda summu 850-1100$ robežās, bet netflights.com piedāvā par 389GBP (~636 USD) un kā nomātāju norāda to pašu Alamo. Ja skatos pa taisno Alamo lapā, tad tur tiek piedāvāta cena 879$. Vai tiešām varētu būt 240$ starpība?
Kā jau minēja citi, tas ir normāli. +/- to pašu cenu var dabūt arī oficiālajos saitos, ejot, piemēram, caur UK linku (http://www.alamo.co.uk/). Mašīnām es parasti izmantoju agregatoru Kayak - UK cenām tas būtu http://www.kayak.co.uk/
Informācijai, ja kādam gadās līdzīgi - arī caur Netflights paņēmu Alamo mašīnu, Floridā, prasu par riepām, vai ir M+S pieejamas, jo braucu uz ziemeļiem un tad atpakaļ. Apgalvo, ka tādu neesot, arī ne kanādiešu(!) minivan, ko piedāvā par $260 dārgāk, piedāvā ņemt SUV AWD, es saku, ka, ja ir vasaras riepas, man tas sniegā nepalīdzēs. "THIS IR FLORIDA, we don't get snow tyres." Pēc maniem atkārtotiem lūgumiem zvana tehniķiem skatīties vai ir M+S, skaidroju, ka tas nav tas pats, kas ziemas riepas, nē, nesaprot, un tādu riepu neesot. Sarunājām, ka Džordžijā nomainīšu uz citu, tas esot bezmaksas (tātad - var ar jebkuru mazāko sūdzību mainīt mašīnu un nekas nav jāpiemaksā!). Aizeju uz garāžu... visām mašīnām ir M+S riepas kamēr skatījos vai tiešām visām ir, pienāca tehniķis un sāka prasīt vai var palīdzēt, beigās vēl vajadzēja viņam parādīt, kur var izlasīt M+S un ko tas nozīmē, šis bija baigi priecīgs, jo visi prasot, jo ziemeļos sniegs un šie nevar palīdzēt.
Ņemot vērā, ka mašīnu ņem dienvidos, tad jau manuprāt sagaidīt ziemas riepas, kas nebūtu lietojamas dienvidu apstākļos, ir jocīgi
Dienvidu štatos Džordžijā un Alabamā patreiz valda īsta ziema ar sniegu un mīnus temperatūru, līdz ar to tur ir baigais haoss uz ceļiem, jo viņiem nav sniega tīrāmās tehnikas un sāls ko kaisīt, nerunājot nemaz par ziemas riepām!
Ņemot vērā, ka mašīnu ņem dienvidos, tad jau manuprāt sagaidīt ziemas riepas, kas nebūtu lietojamas dienvidu apstākļos, ir jocīgi
shustrik - tāpēc jau es prasīju M+S, kas nav īstās ziemas riepas nemaz neviens neko neprasīja par īstajām ziemas riepām. Un ņemot vērā, ka nomā ir ne tikai Floridas mašīnas, bet no visas ASV, tas ir tikai normāli. Bet ja reps saka, ka pat Kanādas mašīnām ir vasaras, nunu...
Atlantā pirms dažām dienām bija metrs sniega, es pat apsvēru savu braucienu sākt no otras puses. Un, uz visiem tiltiem rakstīts brīdinājums, ka apledo, tā ka te nu galīgi nav tikai plusi, tas pats ziemeļu Floridā.
Pārpratu, sākotnēji uztvēru no tava teksta, ka tu neakceptēji M+S riepas un gribēji tieši ziemas riepas. Atvainojos
Nē, nē, pie +30 Floridā es noteikti ziemas negribēju
Bet mašīnu tāpat nācas mainīt, pēc 1200 jūdzēm sāka rādīt visādus brīdinājumus un vakar tiku pie jaunas. Interesanti, ka reps parādīja tikai vienu rindu ar atbilstošajām mašīnām, bet savā nodabā paklīstot pa stāvvietu atradās daudz vairāk un labākas mašīnas.