Medijos parādījušies vairāki raksti par aģentūru Ceļojums Tev - http://travelnews.lv/index.php?m_id=18270&i_id=5&pub_id=81263
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/478970-krapnieces_del_cietusi_desmiti...
Vai jums ir bijusi kāda pieredze ar Ceļojums Tev? Kuras aģentūras variet ieteikt kā uzticamas?
Skaties lielos un nenošausi garām. Novatours, TezToure, GoAdventure, Alida, Impro.
Ja interesē grupu ceļojumi ar programmu, tad vēl varu ieteikt Jēkaba aģentūru (www.lidojumi.lv). Pakešu čarterniekus visos virzienos agrāk vienmēr pirku "Begonijā" (www.begonija.lv). "Begonijai" sakarīga mājas lapa un viņi strādā gandrīz ar visiem Latvijas tūroperatoriem, kā arī ar Lietuvas un Igaunijas pakešu ceļojumu piedāvājumiem. NOVATOURS pakešu ceļojumus uz tām valstīm, kur nav vajadzīga vīza, var nopirkt arī internetā caur LV mājas lapu. Caur Lietuvas NOVATURAS mājas lapu ceļojumi LV banku lietotājiem gan pagrūti nopērkami Lietuvas mājas lapā, jo norēķināties var tikai tiešsaistē ar kādu no Lietuvas bankām. Latvijas SWEDBANK vai Citadele tur neiet cauri, jo maksājums tiek pāradresēts SWEDBANK vai Citadele Lietuva, bet kartes viņi nelieto.
Ceļojumu aģente skaidro, kur palikusi klientu nauda
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/479154-celojumu_agente_skaidro_kur_pa...
parasta afēriste, kam patīk paturēt svešu naudu. Parasti maksāts tiek skaidrā naudā, īsti pat līgumu nav utt. Īstenībā tas ir smags sitiens par nelielām (godīgām) tūrfirmām.
Ilgi domāju vai rakstīt, jo aģentūra pieder manai draudzenei, un tomēr nolēmu, kā uzticamu, pieminēt arī aģentūru "365 brīvdienas" www.365brivdienas.lv Viņi arī strādā, kā tūroperatori un komplektē lidmašīnas uz Taizemi, Bali un citiem galamērķiem. Manas kolēģes un citas paziņas ir pirkušas no viņiem braucienus uz Venecuēlu, Brazīliju, Taizemi, Ķīnu un vēl daudz kur citur. Viss noticies kā solīts un sūdzības nav bijušas.
Ja cilvēks ir cērpjamā aita, tad kāda starpība kas viņu īsti nocirps, kāds tāpat to nedaudz ātrāk vai vēlāk izdarīs, tā kā nav jēgas iespringt. Un jautājums - par kādu taku iet lai mani neapcirptu - savā būtībā ir lieks.
Ja cilvēks ir cērpjamā aita, tad kāda starpība kas viņu īsti nocirps, kāds tāpat to nedaudz ātrāk vai vēlāk izdarīs, tā kā nav jēgas iespringt Un jautājums - par kādu taku iet lai mani neapcirptu - savā būtībā ir lieks.
tīra demagoģija! Apkrāpt var jebkuru cilvēku un tamdēļ ir daudz "uzraudzšo" iestāžu kuras cilvēki uztur par savu'(tieši savu!!) nodokļu naudu lai nenokļūtu upuru lomā. Neizliecies pārāk "kruts un gudrs"...
nevajag cilvēkus, kas nonākuši krāpnieku rokās saukt par cērpjamām aitām! Karāpnieki mēdz būt ļoti slīpēti un par upuri var kļūt katrs (īpaši Brinumzemē)! Nevajag sevi uzskatīt par pašu gudrāko un domāt, ka ar mani nekad un nekas nenotiks jo esmu tik kruts!!! Nejau par termina "demagogs" jēgu ir šis topiks! Runa iet par krāpniekiem (neiedziļinoties kāpēc to dara - slimība, alkatība utt.).
Jā, jā - ir jābūt neiedomājami krutam, lai kaut teorētiski varētu pielaist iespēju, ka lētāka cena neslēpj sevī iespējamus riskus. Tas pats ar kļūdas biļetēm - lēti, bet ar zināmu riska momentu vai nepieciešamību pēc tam pacīnīties par savām tiesībām. Tāda ir dzīve - jo lētāk, jo attiecīgi pastāv savi riski, pastāv iespēja uzrauties, un tas ir jāpzinās! Ja cilvēks saprot ko dara un aptver iespējamās sekas, tas ir risks, riskējot mēs nekļūstam par aitām. Man liekas, ka strapība ir acīmredzama. Bet aitas vienmēr ir bijušas, ir un būs, klasika.
Monsters, ar tādu filozofiju, ja Tev būtu ceļojumu aģentūra, es pie Tevis neietu, būtu bail, ka apkrāpsi.
"Iekritieni-ieberzšanās" dzīvē ir vajadzīgi! Tie norūda! Lai nesekotu nākamie...
Manuprāt, lielākoties šajos gadījumos cilvēkiem pat nav fizisku pierādījumu par to, ko un ar kādiem noteikumiem viņi iegādājušies. Bieži vienošanās ir mutiskas un maksāts skaidrā naudā. Tāpēc tas ir galvenais no kā uzmanīties - pēc iespējas maksāt ar karti un saņemt noteikumu/līguma kopiju par saņemto pakalpojumu. Un galu galā, ja tā piekrāpj, tad var taisīt chargeback (lūdzu neigrimsim šajā diskusijā, tam ir atsevišķa tēma, kuru es vairs nelasu...).
Cilvēki, atvainojiet, bet te jau aizgāja galīgs valodnieciskais offtopiks, es pēc ilgām pārdomām tomēr padzēsu 'demagoģijas' tulkojuma / skaidrojuma apspriešanu.
Mācīsimies no citu kļūdām. Ja tā padomā, varbūt daži ceļakājieši tik ļoti pierod pie izcilām cenām un izdevībām, ka būtu pat vieglāks mērķis dažādiem krāpniekiem par aizdomīgo ierindas ceļotāju.
Varbūt kādam liekas, ka vajadzētu būt savādāk, bet pašreizēja juridiskā sistēma neatbalsta upura vainošanu apkrāpšanā, un es tam pilnībā piekrītu. Galu galā krāpnieki ar krāpšanu nodarbojas diendienā, mēs pārsvarā sastopamies ar godīgiem cilvēkiem, sanāk profesionālis pret amatieri. Šis gadījums gan neizskatās pārāk izsmalcināts.
Atbildības nocelšana no indivīdiem varbūt ir patīkama mums pašiem, bet tam noteikti jau ir, un nākotnē būs vēl lielākas sekas, pie tam negatīvas - cilvēki ātri izlaižas Ne pārāk saulaina perspektīva manā skatījumā, pie tam uz šādas takas uzkāpjot, tautas degradēšanās un izmiršana ir jau tikai laika jautājums. Nu bet labi, ne par to bazars, pie tam mēs jau to stabili nepieredzēsim, nav ko iespringt
Par tēmu - kaut kur atmiņā palicis, ka pēc pāris nopietniem metieniem gadsimtu mijā, visiem šitajiem pakešu pārdevējiem, jeb citiem vārdiem - tūrfirmām, vajadzēja apdrošināt savu civiltiesisko atbildību uz 100 štukām, un tas bija domāts tieši šādiem kāzusiem. Tā kā, ja meitene ir apdrošinājusies, tad neviens savu naudu nepakāsīs. Man liekas, ka bija pat kaut kāds saraksts kur varēja pārbaudīt šito.
Ilgi domāju vai rakstīt, jo aģentūra pieder manai draudzenei, un tomēr nolēmu, kā uzticamu, pieminēt arī aģentūru "365 brīvdienas" www.365brivdienas.lv Viņi arī strādā, kā tūroperatori un komplektē lidmašīnas uz Taizemi, Bali un citiem galamērķiem. Manas kolēģes un citas paziņas ir pirkušas no viņiem braucienus uz Venecuēlu, Brazīliju, Taizemi, Ķīnu un vēl daudz kur citur. Viss noticies kā solīts un sūdzības nav bijušas.
Ceļošana grupā ir pāri maniem spēkiem, bet 365 brīvdienās vairākkārt ir taisītas Taizemes vīzas. Varu teikt visu to labāko.
Man liekas, ka viņas rīcība daudz neatšķirās no airBaltic rīcības, ar vienu būtisku atšķirību - airBalticam valsts dod naudu, un tāpēc visi (?) ceļotāji laimīgi tiek līdz galamērķiem
Man liekas, ka viņas rīcība daudz neatšķirās no airBaltic rīcības, ar vienu būtisku atšķirību - airBalticam valsts dod naudu, un tāpēc visi (?) ceļotāji laimīgi tiek līdz galamērķiem
Ir nu gan salīdzinājums ...
BT konstanti tirgo biļetes zem pašizmaksas, lai iekarotu tirgu. Viņa taisnojās, ka darīja to pašu, tikai neparūpējās par finanšu resursu pieejamību
Nekādā veidā nemēģinu viņu attaisnot, bet interesanti liekas, kāpēc bankrotējošo aviokompāniju (piem. Aerosvit) identisku rīcību mēs parasti tomēr neuztvēram kā krāpniecību.
Dīvaini salīdzinājumi, kam nav nekā kopīga. Krāpniecei daudz aizstāvju (nezinu, varbūt smuka dāma)... Krāpt cilvēkus nav labi un šī dāma to ir darījusi ļoti apzināti.
Vispār vajadzētu beigt šo tēmu (labāk runāt par gaišākām lietām nevis rakņāties netīrumos).
Dīvaini salīdzinājumi, kam nav nekā kopīga. Krāpniecei daudz aizstāvju (nezinu, varbūt smuka dāma)... Krāpt cilvēkus nav labi un šī dāma to ir darījusi ļoti apzināti.
Vispār vajadzētu beigt šo tēmu (labāk runāt par gaišākām lietām nevis rakņāties netīrumos).
Smukas ir tikai cūkas un Maikls Džeksons.. Dāmas ir skaistas Nevarēju noturēties, bija jāuzraksta
P.S. Pilnīgs offtopic jau aizgāja...
rīkojās jau viņa tiešām cūciski!
Šis laikam ir dīvainākais un nesakarīgākais salīdzinājums, kādu līdz šim šai vietnē un vispār mūžā esmu dzirdējis.
BT ir pilnīgi ok aviokompānija, nepavisam ne tā sliktākā, ar kuru nācies lidot. Mums vajadzētu būt lepniem, ka mums tāda ir, bet mūsu nac. īpatnība aplikt visu savējo gan ir diezgan nejauka. Arī nevarēju noturēties, bija jāuzraksta.
Es domāju, ka viņas 50 klientiem, kuri aizbrauca uz Ēģipti, arī būtu tikai tās labākās atsauksmes - lēti labi atpūtās
Varbūt var palūgt piemērus par to, kura aviokompānija ir vēl sliktāka par BT?
Lidoju pietiekami daudz un bieži, bet no BT cenšos izvairīties cik vien var...
manuprāt pilnīgs offtopic, bet BT gan ir interesanta tēma, tikai tam atbilstošā topikā.
Klientu naudas apdrošināšana ir nepieciešama tikai tūroperatoriem, jo viņi organizē šos braucienus. Tūrisma aģentūra pēc būtības ir tikai pārdevējs pa vidu. Tā kā šī tūristu apdrošinātā naudiņa vairāk ir paredzēta kaut kādiem ČP gadījumiem tūrisma operatora pusē. Tūrisma aģentūrai savukārt par šādiem kompleksiem tūrisma pakalpojumiem ir jāslēdz līgums ar klientu, kurā ir atrunātas visu pušu tiesības un pienākumi. Šāds līgums, kuram būtībā ir jābūt arī parakstītam, tad vēlāk var tikt izmantots tiesā kā pierādījums.
Tieši tā. Arī mēs esam maza tūrisma aģentūra, tāpēc katrs šāds gadījums ir kā zobu sāpes. Mums gan ir savs klientu loks utt. Bet jāteic tiešām, ka bieži izbrīna arī klientu rīcība un attieksme. Gadījumi iz dzīves...
1) klients šķobās, ka jāparaksta kaut kāds līgums vēl, kāpēc nevar samaksāt un vienkārši braukt,
2) klients izvēlas maksāt labāk skaidrā naudā lielas naudas summas (protams, pretī tiek dota stingro norēķinu kvīts, rēķins utt., bet tāpat man idejiski šķiet vieglāk pierādāms, ka esi samaksājis tādu un tādu summu caur banku).
pirms pāris gadiem (vispēr jau kādi 5)gadi pagājuši) pirku 4 cilvēkiem tūri uz ēgipti (365.brīvdienas), puisis kantorī uz manu jautājumu kur ir līgums izbolija acis un teica, ka tādu dodot tikai pēc pilnas samaksas un kad tūroperators apstiprina (blondā neapvainojies, bet tavas paziņas katoris man toreiz mazliet stresu sagāgāja lai arī vēlāk viss notika, kā solīts). Šodien noteikti nevienam naudu bez līguma nemaksātu (arī citiem silti iesaku), neatkarīgi no tūrfirmas ieganstiem. Darījums ir darījums un tūrfirmas nav izņēmums - ir vajadzīgs līgums, kas nosaka pušu tiešibas un atbildību (krāpnieki gan var uzmes arī ar līgumu, bet ja ir līgums uz rokas, tad ejot uz policiju nejutīsities, kā pilnīgi duriki (termins no paziņas teiktā).
"Ceļo ar stilu", šis nav bezmaksas reklāmas lauciņš!
andris1, Ceļo ar Stilu manuprāt turas tēmas ietvaros, tā ka es neredzu iemeslu pārmest par reklamēšanos.
OK, Saimniekam labāk redzams.