Sveiki
Gribēju pajautāt par nokļūšanu uz nākamo reisu.
Lieta sekojoša Brisele (Charleroy) ielidoju ar ryanair un pēc 1h 20 min nākamais reiss ar ryanair.
Kā ātrāk tikt uz nākamo reisu.
Bagāžas man nebūs tapēc vai tur ir iespējams iet caur transit pāreju vai arī kā savādāk ???
Es to kaut kur ceļakājā jau rakstīju - pēdējo reizi CRL izlaida tranzīta zonā, un varēja tur palikt, neejot caur drošības kontroli vēlreiz. Tas bija apmēram pirms gada, pirms tam visus dzina ārā. Es biju diezgan pārsteigts, jo parasti Ryanair izmantotajās lidostās nav tranzīta pārejas. Kā ir tagad, nezinu, var jau gadīties, ka tas bija īslaicīgi. Ja izdzen ārā, tad jārēķinās, ka drošības kontrole CRL ir ļoti nejauka un lēna - sastrēgumlaikā ir gadījies rindā pavadīt pat stundu. Nu bet līšanu bez rindas pasažieriem, kam maz laika jau vēl neviens nav atcēlis .
Un vēl jautājums tajā CRL nav kādas maksas kā Rīgā ryanairam.. Vai vajadzīga tikai parastā izdrukātā biļete?
Nav
Ja lidmašīna ļooooti nekavējas, tad pilnīgi pietiek ar 30 min lai pārsēstos.
Ryanair, atskjiriibaa no, piemeeram, Air Baltic, nekad nekavee, taa ka No Stress...
Absurds apgalvojums… Protams, ka kavē.
Ryanair, atskjiriibaa no, piemeeram, Air Baltic, nekad nekavee, taa ka No Stress...
wow!!! stulbāks koments te nav manīts.
Njā...teksts par to, ka Ryanair nekad nekavē, gan ir galīgi garām...viss ir laimes spēle...
Arvicc vienkārši pajokojās
Nu cerams sanāks tikt nākošajā lidmašīnā pa to 1 h 20 min ( ja nekavē)
Pamēģināšu iešļūkt pa to transfer eju... ( ja tāda tur eksistē... pēc lidostas kartes itkā ir)
Nekad nekavē, protams, nav taisnība, bet varbūtība ielidot laikā vai pirms laika tomēr ir krietni lielāka nekā citām aviokompānijām. Nav tas nekāds mīts, viņi patiešām ir punktuālākie Eiropā.
Pamēģināšu iešļūkt pa to transfer eju... ( ja tāda tur eksistē... pēc lidostas kartes itkā ir)
Nekur nebūs ''jāšļūc'', vai nu visus dzen caur tranzīta zonu, vai nevienu tur nelaiž, citu varianatu nav. Uzrakstī pēc tam, kā tur īsti tagad ir!
Nekad nekavē, protams, nav taisnība, bet varbūtība ielidot laikā vai pirms laika tomēr ir krietni lielāka nekā citām aviokompānijām. Nav tas nekāds mīts, viņi patiešām ir punktuālākie Eiropā.
To, ka punktuālākie, apgalvo tikai viņi paši. Kāpēc lai nebūtu mīts?
Te ir statistika par augustu: http://www.flightstats.com/go/story.do;web2:8009?id=1065
1 (TF) Malmo Aviation 96.94%
2 (NT) Binter Canarias 96.07%
3 (WA) KLM Cityhopper 94.62%
4 (ZN) NAYSA 94.56%
5 (DY) Norwegian Air Shuttle 93.32%
6 (AY) Finnair 93.18%
7 (WF) Widerøe's 93.14%
8 (BT) airBaltic 92.81%
9 (VO) Tyrolean Airways 92.50%
10 (KF) Blue1 91.87%
Un te ir iemesli, kāpēc viņi apgalvojumus ir pamats vērtēt skeptiski: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-22659822
Es biju diezgan pārsteigts, jo parasti Ryanair izmantotajās lidostās nav tranzīta pārejas. Nu bet līšanu bez rindas pasažieriem, kam maz laika jau vēl neviens nav atcēlis .
Rīga, Barselona
Es Charleroi esmu bijusi vairākkārt, nekad nav bijusi iespēja iet cauri tranzītā.
Par līšanu priekšā - nu kā reiz šajā lidostā tas maksā 4 EUR
http://www.charleroi-airport.com/en/passengers/prepare-your-trip/priority-lane/index.html?no_cache=1
Nekad nekavē, protams, nav taisnība, bet varbūtība ielidot laikā vai pirms laika tomēr ir krietni lielāka nekā citām aviokompānijām. Nav tas nekāds mīts, viņi patiešām ir punktuālākie Eiropā.
Vari, lūdzu, iedot datu avotu apgalvojumam, ka Ryanair ir paši punktuālākie?
Es līdz šim to esmu lasījis pašas aviokompānijas mārketinga saukļos, bet gribētu redzēt trešās puses apstiprinājumu.
Te ir statistika par augustu: http://www.flightstats.com/go/story.do;web2:8009?id=1065
1 (TF) Malmo Aviation 96.94%
2 (NT) Binter Canarias 96.07%
3 (WA) KLM Cityhopper 94.62%
4 (ZN) NAYSA 94.56%
5 (DY) Norwegian Air Shuttle 93.32%
6 (AY) Finnair 93.18%
7 (WF) Widerøe's 93.14%
8 (BT) airBaltic 92.81%
9 (VO) Tyrolean Airways 92.50%
10 (KF) Blue1 91.87%
Un te ir iemesli, kāpēc viņi apgalvojumus ir pamats vērtēt skeptiski: http://www.bbc.co.uk/news/magazine-22659822
Šķiet, ka šajā statistikā viņi nav pirmajā desmitniekā tādēļ, ka viņus tur vispār neskaita, jo visā lapā, arī pilnajos statistikas datos Ryanair nav pieminēts. Arī HHN, NRN lidostas nav pieminētas.
Mazās lidostas arī ir pateicīgākas labākas statistikas iegūšanai, jo vienkāršāka apkalpošana.
Statistika jau pamatā ir vieni lieli meli. Neiedziļinājos Jura dotajā linkā, bet aprej un nozākā viņus jau nu visi, kam nav slinkums (es tai skaitā, reizēm). Ja man būt jāveido punktualitātes tops no personiskās pieredzes, tad es viņus viennozīmīgi liktu pirmos. Jā, viņi mēdz kavēties un atcelt reisus, bet tad tas pamatā ir saistīts ar ārējiem apstākļiem, varbūt pat biežāk kā citi atceļ un kavē laika apstākļu dēļ, bet normālos apstākļos viņi ir vispunktuālākie.
Statistika ir meli, bet O'Līrija saukļi ir tīrākā patiesība
Kur ir datu avots kavējumu statistikai grupējot pa apstākļu veidiem?
Atvaino, tāds apgalvojums ir vēl lielāki meli…
Nelasīju, bet ir viedoklis…
Šķiet, ka šajā statistikā viņi nav pirmajā desmitniekā tādēļ, ka viņus tur vispār neskaita, jo visā lapā, arī pilnajos statistikas datos Ryanair nav pieminēts. Arī HHN, NRN lidostas nav pieminētas.
Nezinu, kurā mirklī un kādēļ viņiem (flightstats) izbeidzās Ryanair statistika. Bet Ryanair savos paziņojumos apgalvo, ka ~90% lidojumu ir laikā, tad nu šī tabula noder salīdzinājumam…
Atvaino, tāds apgalvojums ir vēl lielāki meli…
Nelasīju, bet ir viedoklis…
Ehhh, izrādās, Jurim arī patīk pakasīties !
Nav te ko ņemties, man vienalga, ko saka statistika, un ko O'Līrijs, ir personiskā pieredze, un tā šoreiz ir par labu Ryanair. Mani novērojumi sakrīt ar O'Līrija apgalvojumiem, tāpēc nav pamata neticēt savām acīm.
Man ir nācies kādas 26 reizes lidot ar raini un kādas 18 ar BT. Rainis ir kavējis (ar kavējumu saprotot vairāk par 15-20min) vienu reizi (reiss no Oslo uz Standstedu) dēļ lidmašinas bojājuma (nācās atgriezties Oslo un tad ar citu li dmašīnu tālāk), ar BT labi ja kādi 5reisi ir bijuši laikā (jāsaka, ka pēdējos 3 gadus ar BT nesmu lidojis). Tas protams ir subjektīvi un "lielā"statistika zina labāk, bet...
Pielikšu arī savus 5 santīmus. Man ar Raini arī diezgan daudz lidojumu un tiekai viens būtisks kavējums - par kādām pāris stundām. Tiesa, negatīvajā sarakstā jāiekļauj 2 atceltas rezervācijas (uz Romu un Brēmeni), jo pārtrauca lidot rezervētajos virzienos no Rīgas. Ar AirBaltic kavējumu ir vairāk, bet arī nevarētu teikt ka tas būtu katru reizi un ka nu lido tie, kā nu ienāk prātā (es šeit nerunāju par krietni pirms lidojuma veiktām lidojuma laiku izmaiņām, kas pēdējā laikā BT kļūst gana populāri). Statistika ar EasyJet - viens piegājiens un viens kavējums par apmēram pusotru stundu Es protams tāpēc neapgalcoju, ka EasyJet 100% vienmēr kavē
Man gan liekas, ka visi kavē, tikai te, manuprāt, ne vienmēr aviokompānija ir vainīga! Man liekas, ka lielu bremzi šajā pasākumā lidosta pieliek!
Tieši tāpēc jau arī Ryanair ir līderos - viņi pārsvarā izmanto mazas lidostas, kur nav vai tikpat kā nav rindu uz pacelšanos un nolaišanos un pārējā lielājām lidostām raksturīgā bardaka. Vēl, protams, viņiem nekad nav jāgaida pasažieri un bagāža no kavējošā savienotā reisa.