Sveiki, ceļotāji! Man ir pāris jautājumi saistībā ar airBaltic.
[1] Vai kādam ir kaut kāda papildus informācija, vai tiešām airBaltic aiziet no Tamperes? Man uz turieni pēdējos gados darba darīšanās sanāk diezgan regulāri lidot - tagad skatos, ka rudenī piektdienās reisa uz Tamperi vairs nav, lai gan ir palicis pirmdienās no rīta. Bet no novembra nav arī tā, un izskatās, ka Tampere kā galamērķis vairs neeksistē.
[2] Saistībā ar to man ir neliela baža par to, kas notiksies ar reisu 14.oktobrī Tampere-Rīga. Stāsts ir sekojošs: attiecīgajā nedēļas nogalē man ir jābūt Somijā, tāpēc 11.oktobrī nopirku biļeti uz Helsinkiem (jo Tamperes reisa, kā jau minēju, piektdienās vairs nav), un kad caur airBaltic.lv mājaslapu jau skatījos lidojumu atpakaļ 14.oktobrī, redzu nepatīkamus jaunumus, lasi, airBaltic nevar piedāvāt biļetes jeb arī tās ir izpārdotas. Nu ko, ieeju SkyScanner, meklēju alternatīvas, un šams uzrāda, ka airBaltic attiecīgajā reisā biļetes tomēr ir. Pirmo reizi izmantoju kaut kāda AirTickets pakalpojumus un biļeti nopirku. Apstiprinājumu saņēmu, tomēr nav tādas īstas pārliecības, ka airBaltic kaut ko nenokancelē. Kādam ir bijusi līdzīga pieredze?
Ja biļete ir (ir e-biļetes numurs, ne tikai rezervācija), tad AirBaltic ir jānogādā Tevi galamērķī (viņi gan reisa atcelšanas gadījumā centīsies visādi panākt, lai piekrīti biļeti atcelt vai izvēlies tā vietā lidot citur). Ja nepadosies, nogādās Tevi galamērķī ar kādu citu aviosabiedrību.
Jā, e-biļetes numurs ar 657-un 10 cipariem man ir - nu skaidrs, gan jau viss būs OK. Varbūt Skyscanner vai AirTickets allaž ir rezervēta kāda vieta visiem lidojumiem, analoģiski kā tas ir ar Booking.com. Tas ir tāds vecs joks iz dzīves - ieej viesnīcā, numuru nav. Paņem laptopu, turpat vestbilā caur Booking.com pasūti numuru un administrācijai uzrādi reģistrāciju, viss čikiniekā, numurs atrodas.
Un cik bieži tev tā ir gadījies? (ar booking.com)
Turpinot manis iesākto offtopic, tikai vienreiz, nav bijis iespējas pārliecināties vēlreiz. Esmu dzirdējis arī no citiem, ka viesnīcas nereti rezervē Booking.com pircējiem vismaz 1 istabu.
booking.com noteikti nav iemantojis tik lielu viesnīcu mīlestību Vienīgais ar ko var to izskaidrot - overbookings, bet visdrīzāk lielās viesnīcās un reti.
Vispār jau konkrētais reiss (14. okt. no Tamperes) vismaz pagaidām atcelts nav, jo ir iespējams nopirkt biļetei Rīga - Tampere 13. oktobrī (atpakaļ viņi lido nākamajā dienā). AirBaltic lapā šitādi brīnumi bieži gadās, vienā virzienā reiss ir, otrā nav. Variants, ka tas būtu pilnībā izpārdots nav galīgi ticams. Man šitā ir gadījies diezgan daudzas reizes, parasti pēc kāda laika pamana un salabo. Bet nu no AirBaltic jau visādus brīnumus var sagaidīt, nebūtu jābrīnās, ja līdz tam laikam vēl atcels.
Jā, e-biļetes numurs ar 657-un 10 cipariem man ir - nu skaidrs, gan jau viss būs OK. Varbūt Skyscanner vai AirTickets allaž ir rezervēta kāda vieta visiem lidojumiem, analoģiski kā tas ir ar Booking.com. Tas ir tāds vecs joks iz dzīves - ieej viesnīcā, numuru nav. Paņem laptopu, turpat vestbilā caur Booking.com pasūti numuru un administrācijai uzrādi reģistrāciju, viss čikiniekā, numurs atrodas.
Hm, interesanti. Viesnīcas parasti no walk-in klientiem mēģina nokāst pēc iespējas vairāk naudas, un principā ir ieinteresētas veidot overbookingu tieši no walk-iniem. Varbūt receptiona darbinieki, novērtējot tevi pēc izskata/uzvedības, izdomāja, ka tu tāpat neko daudz nemaksāsi, un tāpēc pasūtīja prom? Savādāk grūti iedomāties, kāpēc tā sanācis, ka tā vietā lai iepārdot tev uz vietas istabiņu par X naudiņām, pārdeva tev caur bookingu pa 1/2 X
Tamperes cienītājiem, kā arī visādu darīšanu darītājiem, viesos lidojošiem radiem un draugiem jāpievērš uzmanība nākamvasaras periodam no 17.jūlija līdz 12.augustam. Pirkkalas lidosta būs slēgta renovācijai.