Iekasē 1400 LVL par braucienu uz Tenerifi, viesnīcā nākas samaksāt vēlreiz:
http://travelnews.lv/index.php?m_id=18270&i_id=5&pub_id=80764
Droši vien ne pirmais un ne pēdējais šāda veida gadījums!
Es katru reizi brīnos par šādiem gadījumiem!!! Kāpēc cilvēki iet uz šādiem kaktu kantoriem!!!
Tāpēc jau ir vēlams pašiem plānot savus ceļojumus! Nebija laika? Un cik laika, nervu tika patērēts ar tūrfirmu? Cik vajag laiku lai caur Azuon sameklētu ērtākos, lētākos lidojuma variantus (ja nav pašam pieejams, var pajautāt citiem), cik laika vajag lai caur pāris meklētājiem piemeklētu visnīcu/apartamentus Kanārijās? Īstenībā pavisam nedaudz. Plānosim paši ceļojumus - tas ir ineteresantāk, lētāk un daudz drošāk. Nesaku, ka nevajag pirkt tūrpaketes uz Turciju, Ēģipti (tas caur tūroperātoru ir daudz izdevīgāk), bet Kanārijas, Spānija, Madeira utt. ir lētāk un izdevīgāk pašiem (vienmēr taču var šiet pajautāt padomu, palīdzību utt.). Ja galīgi pašam negribās (bail, neprot utt.), tad nopērk tūrpaketi uz Kanārijām no Stokholmas (uz Stokholmu ar prāmi, ja lidojums tuvu).
būsim reāli - cilvēkiem, kas neko tādu iepriekš nav darījuši, un neprot angļu valodu, kaut ko šādu norezervēt Internetā neuzraujoties uz tādu pašu krāpšanu (tikai no citas puses) ir pagrūti.
būsim reāli - cilvēkiem, kas neko tādu iepriekš nav darījuši, un neprot angļu valodu, kaut ko šādu norezervēt Internetā neuzraujoties uz tādu pašu krāpšanu (tikai no citas puses) ir pagrūti.
Nopirkt lidojumu, norezervēt viesnīcu, noīrēt auto ir vienkārši arī bez lielas pieredzes un angļu valodas (daudzi piedāvā krievu un pat latviešu valodu, un pat ja ne tad dažus angļu terminus saprast(iztulkot) var elementāri. Tas būtu tas pats, kas apgalvot, ka nomaksāt rēķinu internetbankā nevar bez IT izglītības un 'finanšu skolas beigšanas! Pirmo reizi ir mazliet nedroši, bet vienkārši un ērti ir noteikti!!
Es savu pirmo ceļojumu bez jebkādas iepriekšējas pieredzes norezervēju tieši uz Tenerifi. Un viss bija OK. Kāpēc gan lai rastos kādas problēmas, ja lidojums bija pirkts pa tiešo aviokompānijas mājas lapā un viesnīcu rezervēju caur booking.com.
http://www.pv2013.cvk.lv/CandidateBiography-3292.html
Es vēl Nilam arī aizrakstītu
Da labi, pat Ryanair/airBaltic lapā pērkot lidojumu, tevi piecas reizes apčakarēs, ja tu nezini, ko tu spied. Dabūsi visas bezjēdzīgās ceļojumu apdrošināšanas, bagāžas, transfērus, un visu pārējo tuftu
Nedomāju, ka šī būtu īstā vieta kārtējai diskusijai par to, kā pareizāk darīt- visu meklēt/rezervēt pašam vai labāk uzticēties tūrfirmai. Katram cilvēkam ir savi iesmesli tā vai šādi rīkoties. No iespējas, ka tiks apčakarēts, nav pasargāts neviens- gan pērkot caur tūrfirmu var "uzrauties", gan arī pašam meklējot var t.s. "iepirkties".
Vienkārši žēl lasīt, ka kārtējo reizi kādam sabojāts ceļojums.
Šķiet, ka tai diskusijai jau arī vajadzētu izdalīt atsevišķu forumu - "citādu ceļotāju nodiršana"
Nedomāju, ka šis joks bija gaumīgs vai ar patiesības graudu.
nu tad dzēs ārā, ko lai saka. Ja 40% Latvijas iedzīvotāju nelieto internetu vispār, bet te cilvēki brīnās, kāpēc kāds nepērk Internetā ceļojumus, tad atliek tikai ieteikt paskatīties apkārt
nu tad dzēs ārā, ko lai saka. Ja 40% Latvijas iedzīvotāju nelieto internetu vispār, bet te cilvēki brīnās, kāpēc kāds nepērk Internetā ceļojumus, tad atliek tikai ieteikt paskatīties apkārt
Maza atkāpe - nu jau tikai 28% nelieto internetu
Jautājums patiesībā nopietns, kā pazīt krāpniekus (vai izvairīties no tiem) pirms esi apkrāpts. Gan tiešsaistē, gan dzīvē.
andris1 piedāvātais variants darīt pašam ir viena no pieejām (minimizēt starpnieku skaitu vai vismaz izvēlēties lielus / pazīstamus starpniekus, kas netaisās dažu latu dēļ riskēt ar savu reputāciju).
Konkrētajā gadījumā mani laikam būtu apstādinājuši uzstājīgie pieprasījumi pēc skaidras naudas. Kārtojot darījumus ar sīkiem nepazīstamiem kantoriem, daudz drošāk ar kredītkarti. Tad pietiktu uzrakstīt bankai pretenziju, un naudu atmaksātu. Protams, brauciens tāpat iebojāts.
Maza atkāpe - nu jau tikai 28% nelieto internetu
Paldies par aktualizāciju
Mans IMHO:
Katrai videi ir kaut kādi savi pieradumi, "paražas", ar kādām tiek kārtotas lietas, un īpatnības. Ja tu tajā vidē neesi bijis un nezini, kā tiek kārtoti darījumi, tad ļoti liela varbūtība tikt apkrāptam. Un dažreiz pat ne apkrāptam, bet vienkārši uzrauties uz kaut ko, kas citā vidē ir pavisam nepieņemami, bet šajā vidē ir gandrīz vai norma. Piemēram, pārtikas tirdzniecībā praktiski neviens nemaksā laicīgi, celtniecībā parasti nozags visu, kas nav uzskaitīts vai piesiets, un programētāji gandrīz nekad laikā nenodod projektus. Un man šķiet, ka šie nav tikai mani stereotipi
Tāpēc ja var atrast drošu starpnieku, kuram var uzticēties, un kurš zinās vietējās "īpatnības" un varēs uzņemties atbildību par savu darbu, tad jebkurā no šīm jomām cilvēkam bez pieredzes lietas kārtot būs daudz vieglāk, nekā bez starpnieka. Tas pats attiecās arī uz ceļojumiem. Tad atliek tikai jautājums, kā izvēlēties drošu starpnieku.
Manuprāt, labākais variants - vadīties pēc savu draugu/paziņu atsauksmēm. Mūsdienās arī atsauksmes Internetā kļūst aktuālas, bet diemžēl Latvijas gadījumā tās būs pieejamas tikai par vislielākajiem tirgus dalībniekiem. Man šķiet, ka Latvijā kādu laiciņu ir atvērta niša - atsauksmju portāls par visādiem pakalpojumu sniedzējiem. Nevis tikai tāds, kurā katrs kurš varētu rakstīt trashu, kā sudzibas.lv, bet ar kaut kādu verifikāciju, utml. Diemžēl, pagaidām nekā tāda nav, un atliek tikai prasīt visiem visapkārt, vai kāds var ieteikt kādus sakarīgus celtniekus. Tāpat ieteiktu darīt arī ceļotgribētājiem
Man ir radies iespaids, ka tūrfirmu Latvijā ir ļoti daudz un, ja jau viņas eksistē, tad, acīmredzot, ir arī pietiekami daudz cilvēku, kas viņas izmanto. Pati esmu daudz izmantojusi Latvia Tours darba vajadzībām, jo mums bija iepirkums. Vienreiz arī draugi netika un pēdējā brīdī atteica plānoto autotūri, līdz ar to vajadzēja domāt, ko darīt. Visu izpētot, caur aģentūru pēdējā brīža piedāvājums sanāca daudz lētāk nekā pirkt un kaut ko organizēt pašiem uz nākamo nedēļu. Esmu viesnīcu Ēģiptē rezervējusi caur aģentūru. Internetā cena bija ap Ls 1000, aģentūrā nopirkām pa Ls 420. Utt, utjpr.
Tad jau arī mana lauku tante varētu brīnīties, kāpēc pienu jāpērk veikalā (diespas, vēl nejauši ieskābis trāpīsies), izdevīgāk tak pašam govi turēt.
Drīzāk atšķirība ir vai pirkt pienu lielveikalā, vai tieši blakus esošā bodītē, kur no Tevis par to pašu paku iekasēs 2x vairāk un paprasīs vēl, vai nevari aizdot 2 latus smēķiem. Kā uzņēmējs uzņēmējam.
Nu piemēram UHT-piens Polijas veikalā maksā 32 santīmus litrā. Tā kā brīnos, kāpēc kāds vispār pērk to Latvijā veikalā
nu tad dzēs ārā, ko lai saka. Ja 40% Latvijas iedzīvotāju nelieto internetu vispār, bet te cilvēki brīnās, kāpēc kāds nepērk Internetā ceļojumus, tad atliek tikai ieteikt paskatīties apkārt
40% ir aplams skaitlis un to jau šeit minēja
Cik % no LV iedzīvotājiem ceļo? Cik % no tiem, kas nelieto internetu ceļo (pieļauju, ka tādi ir bet pavisam maz)? Pārāk daudz cilvēku nepamatoti baidās organizēt paši savus ceļojumus (pat BT lapā var 5 reizes apčakarēt utt.'.. tūrfirmas grib klientus bet...)
Pirms gadiem 100 bija cilvēki, kas neprata (vai prata ļoti vāji) lasīt/rakstīt un to var salīdzināt ar mūsdienu prasmi/neprasmi lietot internetu - ir cits informatīvais lauks un citas iespējas. Konkrētajā gadījumā gan cilvēks prata lietot internetu (e-pastus sūtīja daudz), bet gribēja vienkārši samaksāt par to lai viņa vietā noorganizē atpūtu (normāla vēlme) un saņēma nekvalitatīvu (iespējams pat krāpniecisku) pakalpojumu.
Ja kas, apkrāptā Indara sūdzība sākās ar vārdiem "Tā kā visi strādājam tūrisma nozarē". Varbūt, viņš arī sekoja kāda rekomendācijām, grūti spriest, kā viņam tā ir sanācis.
Laikam (cik saprotams no raksta ievada) cilvēks pats strādā tūrisma nozarē (bet neorganizē ārzemju braucienus) un cerēja no kolēģiem iegādāties labu (varbūt uz īpašiem, koleģiāliem noteikumiem) pakalpojumu (ceļojumu). Vienmēr ir jāņem vērā, ka tūrfirma piedāvās nevis labāko un izdevīgāko (lidojumu, viesnīcu utt.), bet tikai to par ko ir iespējamas saņemt komisijas maksu (vai arī komisijas maksa tiek ņemta atsevišķi un tas, iespējams, pat ir labākais variants klientam). Ja pasūta pats: vari pa tiešo sazināties ar viesnīcu lai pārbaudītu (precizētu viesnīcas apstiprinājumu, nevis, kā rakstā, kad čaur tūrfirmu to nebija iespējams izdarīt), viesnīcu (apartamentu) izvēle ir nesalīdzināmi plašāka utt. Ir gadījumi, kad tūrfirma var piedāvāt izdevīgākus noteikumus (lai gan arī tas parasti ir nopērkas tūrfirmas mājas lapā online režīmā, līdzīgi, kā maksājums internetbankā ir lētāks par maksājumu bankas filiālē). Varu tikai vēlreiz aicināt - organizējiet savus ceļojumus paši (Kanārijas, Spānija, Maroka, Madeira, Taizeme, Portugāle utt.), tas ir vienkārši, interesanti un arī ievērojami lētāk. Tūrfirmām nav viegli pieskaņoties jaunajam interneta laikmetam un lētticīgu (un maksātspējīgu) klientu skaits kļūst aizvien mazāks un līdz ar to... nu rakstā minētais būs atkal un atkal. Vismaz ņemit tad kārtīgu apdrošināšanās polisi (lai arī tas ir jānoskaidro, kā šādā gadījumā (kad par viesnīcu liek maksāt atkārtoti) reaģē apdrošinātājkompānija un vai šādu risku apdrošina).
Tie, kas lasa šo forumu, arī lielākajā daļā gadījumu plāno ceļojumus paši. Tā ka aicinājums plānot pašiem (šajā vietnē) daudziem šķiet jau pašsaprotami. Taču uz feikajiem ceļojumiem uzķerās tie, kas lasa citus forumus un kuriem pamatā ir citas intereses.
Ne visi cilvēki visus ceļojumus ir spējīgi noorganizēt paši, it īpaši uz eksotiskākām vietām - un tas ir normāli, lai cik dīvaini tas nešķistu
Kanāriju salas noteikti nav eksotiska vieta! Iespējams, Hukam ir cits viedoklis... Katrā ziņā tūrfirmu LV ir par daudz un tikai daļa piedāvā arī savus tūrproduktus, tā ka daudzas aizies no tirgus (diemžēl, kopā ar klientu naudu dažkārt).
Protams, nav eksotiska! Mums tak pašiem savs Gaiziņš un sava jūra, un ziemā gadās pa kādai ne tik aukstai dienai.
Vairākus gadus atpakaļ, dzīvodams Londonā, rezervēju viesnīcu Fuertaventurā. Izmantojot (neatminos kādu) online booking aģentu. Lidojumus ar Monarch. Pa tiešo.
Dienu pirms izlidošanas atnāca ziņa no viesnīcas, ka tā esot slēgta jau mēnesi dēļ remonta un, ka likšot mani citā. Papētīju - sūdīgākā. Pateicos, protams atteicos, saņēmu naudu atpakaļ un pēdējā brīdī norezervēju citu, sev tīkamu.
Tur gan laikam remonti netika noziņoti aģentam un tapēc radās tāda situācija, ka šie vēl piedāvāja rezervēt slēgtu viesnīcu. Jā, varbūt es varēju čīkstēt, ka par vēlu man paziņo utt, bet visu veiksmīgi atrisināju un dusmu nebija.
Un piedzīvojumi ar to nebeidzās. Aizlidoju. Nākošajā rītā medijos ziņas par "vulkānu". Mājās tikšana bija gana interesanta, nogurdinoša un dārga. Bet tas jau ir cits stāsts.
Pirms gadiem 3 rezervēju hoteli Spānijā caur galahotels.com ar priekšapmaksu. Saņēmu voucheri, bet ierodoties hotelī viņi par mani nezināja un par tādu GalaHotels vēl jo vairāk. Kādas 2h mēģinājām kopā ar receptionisti sazvanīt GalaHotels līdz tas sanacāca, lauzītā angļu valodā "operātors" piedāvāja tuliņ pat nosaukt kartes datus lai taisa charge no viņu it kā firmas kartes, receptioniste prasīja lai atsūta fax'u ar kartes kopiju, tam "operators" it kā piekrita, bet tad sākās pac labākais, hotelis pieprasija protams cenu uz to brīdi par numuriņu ar ko GalaHotels "operātors" nebija mierā un mēģināja sarunāt lētāku cenu pamatojot to, ka tas būšot pamatīgs zaudējums viņu kompānijai. Tirgus caur telefonu notika apmēram stundu zvanoties. Beigās ņēmu hoteli vēlreiz par savu naudu un dārgāk, protams pieteicu chargeback bankā. Naudu dabuju atpakaļ. Vienā momentā vēl mēģināju ar "operātoru" sarunāt lai sūta man ar bankas pārskaitījumu atpakaļ naudu, domāju pēctam vēl papildus uztaisīt chargeback lai ir viņiem mācība, apsolijās, ka izsutīs pārskaitījumu, bet tā arī neko nesaņēmu. Kopš tā laika, priekšpamaksas hoteļu bookingam izmantoju tikai Expedia.
es arī braucot uz Spāniju 9 gadus atpakaļ rezervēju ceļojumu caur internetu, un 5* viesnīcas vietā dabūju aparthotel... Izrādijās, ka viņiem bija vienāds nosaukums
Kanāriju salas noteikti nav eksotiska vieta! Iespējams, Hukam ir cits viedoklis... Katrā ziņā tūrfirmu LV ir par daudz un tikai daļa piedāvā arī savus tūrproduktus, tā ka daudzas aizies no tirgus (diemžēl, kopā ar klientu naudu dažkārt).
Iespējams, ka Tu izlasi to, ko vēlies izlasīt, nevis to, kas patiesībā ir rakstīts... Kurā brīdī es teicu, ka Kanāriju salas ir eksotiska vieta?
Hukam
Atvaino, ja jūties aizskarts un nesaprasts.