Ir nopirktas biļetes ar TAP no FNC-LGW. Jautājums tāds - ja viens pasažieris (bērns) nelidos, vai ir kāda iespēja un vai vispār ir jēga dabūt atpakaļ kaut kādas naudiņas?
AIR FARE |
: EUR |
37.00 |
|||
TAX |
: |
EUR 28.00YQ |
EUR 18.47YP |
EUR 5.70PT |
|
TOTAL |
: EUR |
89.17 |
Var vai nevar kaut ko dabūt atpakaļ, to vajadzētu redzēt Tavā e-pastā. Parasti kopā ar "booking reference" sūta arī kaut ko līdzīgu tarifa (cenas) noteikumiem. Ja nē, tad vari uzjautāt to caur kompānijas mājas lapu. Ja rakstīts, ka biļete ir "NON REFUNDANBLE", tad gan neko atpakaļ dabūt nevar. Ar TAP neesmu lidojis, bet parasti ir tā, ka lidojums, kurš pirkts par pašu zemāko iespējamo cenu, nav maināms vai atceļams.
Pat sliktākajā gadījumā (lēto biļešu gadījumā), nodokļi un nodevas būtu jāatmaksā.
Samaksātajiem nodokļiem būtu jābūt atgūstamiem jebkurā gadījumā. Vienīgais, jāskatās vai "administratīvās" izmaksas par šo operāciju nepārsniedz atgūstamo summu
Par nodokļu atgūšanu var vērsties arī ar charge back prasību pie savas kredītkartes izdevēja.
Par nodokļu atgūšanu var vērsties arī ar charge back prasību pie savas kredītkartes izdevēja.
nu, nu, tā nu gluži nebūs gan. nodokļu atmaksai nav nekāda sakara ar chargeback, banka jebkurā gadījumā kontaktēsies ar pārdevēju. un tehniski varēs jūs atšūt tādēļ vien, ka ar pārdevēju pirms tam nav runāts.
Paldies visiem, biļetes ir TAP basic, noteikumi diezgan neskaidri, it kā maināmas, bet citas atkal ne, bet tad atkal ir daži izņēmumi. Lai vai kā online to nevarot izdarīt, jāsazinās ar tuvāko TAP office.
Kredītkartes izdevējs ir NORDEA, kādam ir pieredze ar viņiem charge back gadījumos?
jā, ir pieredze, tev visnotaļ nelabvēlīga:
http://www.celakaja.lv/forumi/expedia-zemakas-cenas-garantija-best-price...
Skaidrs, NORDEA tur "ņipričom". Sanāk laikam pareizāk rīkoties tā: atlidojot doties pie TAP lodziņa lidostā, izteikt savu sāpi, ka bērns salimis un nelidos un cerēt uz atsaucību. Vai tā?
Skaidrs, NORDEA tur "ņipričom". Sanāk laikam pareizāk rīkoties tā: atlidojot doties pie TAP lodziņa lidostā, izteikt savu sāpi, ka bērns salimis un nelidos un cerēt uz atsaucību. Vai tā?
nē, aizraksti/piezvani jau tagad. ja skaidrs, ka bērns nelidos, kādēļ gaidīt?
Nu labāk jau būtu sazināties ar biļešu pārdošanas saitu un prasīt viņam e-pastā, vai var biļeti atcelt. Ja esi pircis caur www.flytap.com, tad gan izskatās, ka viņiem var tikai zvanīt pa saita kreisajā pusē lapas lejasdaļā norādīto Nr. vai arī spiest uz "talk to us" (ilgi neverās vaļā), aizpildīt viņu prasītos parametrus un tālāk spiežot uz NEXT uzdot interesējošo jautājumu. Vienīgie, kuri lieto elektroniskos autoatbildētājus, cik esmu ievērojis, ir RYANAIR. Jācer, ka TAP-am uz e-pasta jautājumu atbild kāds kompānijas darbinieks. Nokļūstot līdz TAP lodziņam var gadīties tā, ka atteikties no biļetes ir jau par vēlu. Daudzām aviokompānijām ir kārtība, ka atteikties vai kaut ko mainīt var vismaz 24-72 stundas pirms lidojuma, jo samērā maz potenciālo pasažieru ir gatavi lidostā pirkt biļeti stundu pirms lidojuma. Tavu TAP lodziņā nododamo biļeti nebūs iespējams pārdot citam un, ticamāk, TAP piemēros kādu soda sankciju.
Viselementārākais risinājums būtu apdrošināšana. Man ar TAPU savukārt ir samērā pozitīva pieredze, sazvanot viņus, vismaz pa Vācijas numuru, biļetes pārcēla bez jebkādām problēmām, lai gan noteikumos bija rakstīsts, ka nav maināmas. Attieksme bija ļoti laipna.
Par nodokļu atgūšanu var vērsties arī ar charge back prasību pie savas kredītkartes izdevēja.
nu, nu, tā nu gluži nebūs gan. nodokļu atmaksai nav nekāda sakara ar chargeback, banka jebkurā gadījumā kontaktēsies ar pārdevēju. un tehniski varēs jūs atšūt tādēļ vien, ka ar pārdevēju pirms tam nav runāts.
Man tāda operācija ir nostrādājusi pāris reizes. Pie tam, atgrieza nevis starpību "nodokļi-admin. fee", bet visu nodokļu summu. Sadalījums bija apmēram 30LVL nodokļi, 25LVL admin. fee. Es uzrakstīju, ka uzskatu tik lielu apkalpošanas maksu par nepamatotu.
P.S. Karte ir MasterCard, izdevējs reģistrēts Menas salā.
Nu labāk jau būtu sazināties ar biļešu pārdošanas saitu un prasīt viņam e-pastā, vai var biļeti atcelt.
Biļete tika pirkta pa tiešo pie TAP, un lidostā mēs ierodamies 9 dienas pirms atpakaļlidojuma ar TAP.
Viselementārākais risinājums būtu apdrošināšana. Man ar TAPU savukārt ir samērā pozitīva pieredze, sazvanot viņus, vismaz pa Vācijas numuru, biļetes pārcēla bez jebkādām problēmām, lai gan noteikumos bija rakstīsts, ka nav maināmas. Attieksme bija ļoti laipna.
Nu labi, ir man IF apdrošināšana. Ja bērns nevar ceļot, varbūt varu dabūt atpakaļ ne tikai TAP, bet arī BT un EasyJet biļešu cenu -50eur pašrisku. Kopējā return biļetes cena ir ~150ls. Kāds ir izmantojis ceļojuma atcelšanu pie IF, vai ir reāli iespējams ko atgriezt?
Viselementārākais risinājums būtu apdrošināšana. Man ar TAPU savukārt ir samērā pozitīva pieredze, sazvanot viņus, vismaz pa Vācijas numuru, biļetes pārcēla bez jebkādām problēmām, lai gan noteikumos bija rakstīsts, ka nav maināmas. Attieksme bija ļoti laipna.
Nu labi, ir man IF apdrošināšana. Ja bērns nevar ceļot, varbūt varu dabūt atpakaļ ne tikai TAP, bet arī BT un EasyJet biļešu cenu -50eur pašrisku. Kopējā return biļetes cena ir ~150ls. Kāds ir izmantojis ceļojuma atcelšanu pie IF, vai ir reāli iespējams ko atgriezt?
Labāk jau piezvani uz IF, skatījos viņu noteikumus un tur rakstīts:
Ceļojuma atcelšana
(Zaudējumi tiek atlīdzināti tikai tad, ja šis risks īpaši norādīts apdrošināšanas polisē)
23.1.1. saistībā ar Apdrošinātā, tā Radinieka vai apgādībā
esošas personas akūtu veselības stāvokļa pasliktināšanos
pēkšņas Saslimšanas vai Nelaimes gadījuma rezultātā, kā
rezultātā nepieciešama ārstēšanās stacionārā, vai nāvi, un
tas ir būtisks iemesls, lai atceltu Ceļojumu;
Ja Jūs nevarat uzsākt ceļojumu, jo esat saslimis un Jums jāārstējas stacionārā, Jums nekavējoties jāatceļ iespējamās rezervācijas,
kā arī jāpieprasa dokumenti par viesnīcas rezervācijas atcelšanu, un biļešu apmaksu apliecinošus dokumentus. Nekavējoties, tiklīdz tas ir
iespējams, dodieties uz If Apdrošināšana, lai iesniegtu prasību pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.
Ps. Saprotu, ka viņi kaut kādu atlīdzību izmaksās, ja ārstējas stacionārā (slimnīcā).
zaksis rakstīja
Ja Jūs nevarat uzsākt ceļojumu, jo esat saslimis un Jums jāārstējas stacionārā, Jums nekavējoties jāatceļ iespējamās rezervācijas,
kā arī jāpieprasa dokumenti par viesnīcas rezervācijas atcelšanu, un biļešu apmaksu apliecinošus dokumentus
Tīri teorētiski interesē, kas notiktu, ja būtu apdrošinājies ar IF, saslimtu un ārstētos stacionārā, bet visas nopirktās aviobiļetes būtu NON - REFUNDABLE, kurām arī nekāda rezervācija nav atceļama vai maināma, respektīvi - atcelt Tu vari, bet aviokompānija neko neatmaksā. Vai tad IF kaut ko atmaksātu vai vienkārši atbildētu, ka pats vien esi vainīgs, ja pirli tik lētu aviobiļeti.
nu vismaz nodokļus aviobiļetes gadījumā atmaksās. Tā kā par to aviobiļetes cenas daļu viņi tev nekompensēs.
Nu un būsim reāli - aviokompānijas arī nav vienmēr pavisam necilvēcīgas. Ja tev ir reāla dokumentācija par to, ka tu esi bijis slimnīcā, dažas aviokompānijas (jā, ne visas), atmaksās naudu par biļeti vai ļaus pārcelt biļeti.
Intreses pēc sazinājos ar IF un viņi man paskaidroja, ka tik cik liels ir limits ceļojumu atcelšanai, viņi atmaksās, pat tad, ja biļetes/rezervācijas ir NON-Refundable. Protams, ka pašam arī jāatceļ viss ko var :)
Limits ceļojumu atcelšanai IF ir 2000 EUR, 50 EUR pašrisks.
Ps. Protams, tikai tad ja ārstējas stacionārā.
Ja neatmaksātu, tad jau apdrošināšanai nebūtu nekāda jēga
Biļete tika pirkta pa tiešo pie TAP, un lidostā mēs ierodamies 9 dienas pirms atpakaļlidojuma ar TAP.
Man jau patīk ļoti laicīgi ierasties lidostā, bet 9 dienas iepriekš to krietni pārspēj. Joks
Biļete tika pirkta pa tiešo pie TAP, un lidostā mēs ierodamies 9 dienas pirms atpakaļlidojuma ar TAP.
Man jau patīk ļoti laicīgi ierasties lidostā, bet 9 dienas iepriekš to krietni pārspēj. Joks
Mjā kaut kā stulbi sanāk ierasties Madeirā 9 dienas pirms atpakaļceļa.