Nezinu tos pareizos terminus, bet doma tāda....
Kā ir ja nopērku biļeti ar 14h connection starp lidojumiem, man jāsēž lidostā, jeb var arī iet pilsētu apskatīt (konkrēti būtu SIN). (Ar Emirates 3 lidojumi uz vienu galu.)
Un koferis man aizietu uz galapunktu 'kopā ar mani' ar to lidojumu pēc 14h, respektīvi turpat SIN gaidītu tās 14 stundas?
Kā labāk.... 14h SIN vai 21h KUL? (cena atrasta vnk labākā šitiem)
Ja vīza nav nepieciešama (un Latvijas pilsoņiem nav nepieciešama ne Singapūrā, ne Malaizijā), tad droši var doties uz pilsētu. Par koferi var diskutēt pie iečekošanas, pie tik gara transfera vajadzētu būt iespējamiem abiem variantiem (gan iečekot līdz galam, gan savākt pa vidu)
Abos gadījumos vari iet apskatīt pilsētu, jo gan SIN, gan KUL - bezvīzu režīms LR pilsoņiem. Koferim pēc 14 stundu lidojuma vajadzētu turpināt ceļu tālāk un visu šo laiku atrasties SIN. Ar to 21 stundas gaidīšanu jau ir sarežģītāk - tas jāprasa check-in laikā (kas tad īsti būs ar koferi). TK (Turkish airlines), piemēram, negrib glabāt koferi 25 stundas. KUL uzturēšanās izmaksām vajadzētu būt lētākām nekā SIN. Ja gribi kaut ko skatīt, tad, protams, labāk būs 21 h. Pašā KUL jau arī nav īpaši daudz ko skatīt. Ja gribi nakšņot, tad KUL, ticamāk, būs lētāki hoteļi un ēšana.
Kāds ir bijis DBX naktī 7 stundas?
Cik lasīju, ja lido ar Emirates un jāgaida vairāk kā 4h, dod vienu maltīti pa brīvu.
Kur to lasīji? Šis man arī varētu būt aktuāli 7.jūnijā
Ja mazāk par 24 stundām starp reisiem, tad nevajadzētu būt problēmām iečekot somas līdz galamērķim. Ja vairāk, tad jau tas ir stopover un somas visticamāk būs jāizņem.
Skaidrs!
Vispār, Emirates baigi pieturās pie tiem 7kg rokas bagāžā?
Heh, man kompja lietas vien 5kg.
Polijā Emirates cītīgi svēra rokas bagāžu pie check-in (pat rokassomas lika likt uz lentes) tiem, kas lidoja pa tiešo uz Dubaiju. Bet tālajiem lidojumiem (Singapūra) viņus mans koferis neinteresēja ne svara, ne izmēra ziņā. Cik skatījos lidmašīnā, tur gan tauta neaizraujas ar rokas bagāžas stiepšanu salonā - es ar savu koferi mēreni izcēlos.
Man bij šoks, ka checked in baggage ir 30kg!
Tik liela, ka tiešām nav vērts uz to skatīties.
Jā, tā ir. Lidoju uz Sidneju ar Emirates un izmantoju bezmaksas maltītes talonu gan turp, gan atpakaļceļā. Tranzītzonā var atrast Emirates galdiņu, kur parādot biļeti, kas norāda uz to, ja nemaldos, 4h gaidīšanas laiku, var pretī saņemt šo te talonu. Cik atceros bija kādas trīs opcijas-dažādas ēstuves, kur to iemainīt (no ātro ēstuvju saraksta).
Pēc jautātā es izvēlētos SIN, ja vien tās 14 stundas nav tīri naktī, ķipa ielido 2200 un izlidošana 1200. Tuvāks/ērtāks ceļš līdz pilsētai un 8-9 stundās to var diezgan pamatīgi izstaigāt. Viesnīca nakšņošanai gan pēc definīcijas būs lētāka KUL, par ēšanu gan tā neteiktu, jo arī SIN par nelielām naudiņām var izbaudīt Āzijas/indusu virtuves.
Par bagāžu te jau viss ir apzelēts.
IF with a travel agent they will know that when an airline is a member of IATA they are obligated (it is not set in concrete) to offer you access to a hotel room, transfers to and from the airport IF the hotel room is ‘land side’, organise a visa also if the hotel room is ‘land side’ and food vouchers when it is the airline's timetabling that causes a minimum of a 7 hour transfer delay. The airline will have this in their ticket rules (aka Contract of Carriage) - yes that is the small print - STPC stands for "Stopover Paid By Carrier’. However I remember that unless an airline specifically says that,STPC will not be provided in their fare rules, it has an obligation to provide.
Es domāju, ka daudzi lidotāji, ieskaitot mani, šādu lietu nemaz nezin.
Kā ir reālajā dzīvē? Tiešām tā vienkārši var pieprasīt dot pajumti, ja viņi (Emirates) man stopoveru iedevuši 19h un 9h?
Conditions of Contract neko nesaka par šādām fīčām.
Par Emirates:
Viņi dod gan hoteli, gan vīzu, ja tuvākājs nākošais reiss ir pēc 8 stundām. Ja gaidīšanas laiks ir virs 5 stundām, tad tie dod ēdienu (bet par 5 stundām - jau neatceros, vai nebija tā pie Qatar).
Apmeklēju Dubaiju jau 3x reiz pilnīgi bezmaksas, jo kad lidoju no DXB uz WAW, tad vienmēr nemu garu savienojuma reisu.
Jā, bet palasījos vairāk, un tur tā fīča, ka, ja iespējams izvēlēties mazāku savienojumu, neko nedos gan. Būs jāpiezvana, jāpmēģina enīvei.
Tad var apskatīt Emirates my booking sistemā, parasti tur pie rezervācijas jau ir uzrakstīts Dubai connect, tad var sanem vīzu un hoteli.
Vot tur tā lieta, ka man tas Dubai connect nerādās pie 'My booking'.
Būtu jābūt tajā galvenajā lapā, kur izvēlēties ēdienu un sēdvietas utt., ne?
Ar Turkish Airlines tikko dabuju bezmaksas viesnicu Stambulaa, kura man noteikti nepienācās.
Šodien steidzamības kārtā nopirku biļeti caur Stambulu un bija divas iespējas eDreams.it -> pirkt bez gara savienojuma (ieverojami dargak) vai pirkt ar nakts gaidisanu stambulaa (letakais variants).
Nopirku letako variantu un zinaju, ka viesnica nepienaksies. Ierados Stambulaa un gaju uz vilcienu, pa celam pamaniju "Turkish Airlines Hotel Desk". Iedevu biļeti, darbinieks pat acis nepamirkšķināja un nolika čupā.
Grupā kopā ar vēl 9 cilvēkiem ierados labā viesnicā = "Eser Premium" 5 zvaigžņu viesnīca. (Papētīju Expedia.com, ka šāds variants izmaksā 173$ par nakti).
Tā kā noteikti iesaku arī citiem, kuri ir līdzīgā situācijā - bez liekiem jautājumiem iedot biļeti Turkish Hotel Desk Stambulā.
Skaties tik, ka tev nav bez liekiem jautājumiem jāapmaksā rēķins, kad to viesnīca izsniegs
Man ir vaučeris, kas apliecina, ka Turkish ir samaksājuši. Un es vēl vairākkārt pārjautāju lidostā vai tiešām par brīvu.
Glauni!
Cik skatījos, Emirates liek tik *** viesnīciņās.