Interesanti, ka uzreiz vairākas aviosabiedrības par šo sākušas aizdomāties:
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/458381-aviosabiedribas_pasazieriem_a...
Nez cik reāli neizklausās.
Pēdējā lidojumā pāris rindas aiz manis sēdēja onka, nu uz aci kādi 150-180 kg un pamatīgs izmēros. Sēdēja tā, ka blakussēdētājai vajadzēja pamatīgi sarūmēties, lai šis nesaspiestu nabadzīti. Man liekas, tādam onkam ir nevis tāpat vien jāmaksā x2, bet viņam vajadzētu iedalīt par to 2 vietas, ja reiz maksā un lidmašīnai nebūtu arī papildus izmaksas smago cilvēku dēļ.
Tā vienkārši likt piemaksāt, ka esi, piemēram, virs 70kg būtu absurdi. Tādam viduvējam letiņam vienmēr būtu jāpiemaksā.
Manuprāt, godīgi būtu runāt par kādu papildus samaksu, ja virs 90 kg, tad netiktu diskriminēti augumā garie cilvēki. Piedodiet, kas daudz sver, bet man patīk doma, ka kāda aviosabiedrība, kurā, piemēram, ir maksas bagāža, piedāvātu man bezmaksas nododamo bagāžu uz "lielo" cilvēku rēķina. Taisnība jau ir, arī auto degvielu patērēs vairāk, ja to pielādēs līdz lūkai.
Drīzāk auguma/svara attiecība būtu pareizais variants.
Jo 2m čalis ar 100kg ir normāli (lai neteiktu pat kārns), bet 1.5m ar 100kg jau aizņem 2 vietas.
Virs 90. Es iebilstu!!
Tā ideja attīstīsies: Taxi uz durvīm paradīsies 4ais tarifs 1kg = 0.10 LVL, pirms iekāpšanas nosvērties! Tas pats autobusa pieturās.
Es tik prātoju- kā viņi to domā ieviest praksē? Liks pie check-in nosvērties, lai redzētu, vai atbilst nopirktās biļetes kategorijai? un ja nu no biļetes nopirkšanas brīža līdz lidošanai būs uzēdies, tad liks piemaksāt?
Es tik prātoju- kā viņi to domā ieviest praksē? Liks pie check-in nosvērties, lai redzētu, vai atbilst nopirktās biļetes kategorijai? un ja nu no biļetes nopirkšanas brīža līdz lidošanai būs uzēdies, tad liks piemaksāt?
Uztaisīs metāla būri (kā rokas bagāžai), ja varēsi iekļauties 50x50 cm ej uz lidmašinu, ja nē tad piemēri 60 vai 70 cm būrus un attiecīgi piemaksā Tas gan varētu būt smieklīgi
Bet lidmašīnā 70nieku piesēdinās 30niecei un viss būs OK
Ja, piemēram, A320 "tukšais" svars ir 42.6 tonnas, un svars ar pilnu degvielas rezervi ir 66.8t, tad kāds vispār vērā ņemams iespaids uz degvielas ekonomiju varētu būt tā ~150 pasažieriem un viņu somām? Piekrītu, ka tas ir citu pasažieru komforta jautājums, bet piešūt pie tā degvielas ekonomiju nu gan nav adekvāti.
piešūt pie tā degvielas ekonomiju nu gan nav adekvāti.
Izskatās, ka tomēr ir adekvāti, ja vidējā pasažieru svara pieaugums par 2 kg samazina aviokompānijas peļņu par 13%:
http://www.aircraftinteriorsinternational.com/articles.php?ArticleID=426
http://articles.businessinsider.com/2012-03-12/news/31150222_1_weight-al...
Domāju tomēr, ka nekas nesanāks ar tām piemaksām, jo būs protesti un, galvenais, ķēpa ar svēršanu. Manuprāt, ieviesīs skaidru prasību, ka 2 biļetes jāpērk tiem, kuri: a) neietilpst sēdvietā pie nolaistiem abiem elkoņu balstiem; b) nevar piesprādzēties, izmantojot vienu siksnas pagarinātāju (vai bez pagarinātāja).
Piedod, bet šie cipari ir bullshits Ryanair maksas tualešu stilā. $472 ir 13% no peļņas no A380 lidojuma LON-SYD? T.i. vidēji aviolīnija uz tik gara lidojuma nopelna 3630$, jeb ~5-6$ uz vienu pasažiera vietu? Tas nozīmē, ka viena papildus nopirkta Business Class biļete dubulto aviokompānijas peļņu? Jeb degvielas cenas(A380 degvielas kapacitāte ir 320t!) kāpums par 1.5% liek aviokompānijai strādāt mīnusos?
Tas ir vienkārši labi konstruēts pseidopierādījums, lai pierādītu nepatiesu apgalvojumu. Ja šīm maršrutam būtu gada peļņa 10$ (nav nekas neiespējams, ir maršruti un pat veselas aviolīnijas arī ar negatīvo peļņu), tad sanāktu, ka pasažiera svara palielināšana samazina peļņu pa 1,000,000%.
Iedomājies, ja kāda cilvēka ieņēmumi ir 1000LVL, bet izdevumu budžetā ir pozīcijas - dzīvoklim 300LVL, ēdienam 300LVL, transportam 200LVL, izklaidei 100LVL, par telefonu 20LVL un uzkrājumos 75LVL. Paliek 5Ls. Tad cilvēks aiziet pie ārsta, un tur viņam par vizīti prasa 10LVL. Loģiskāk ir streikot par ārstu pakalpojumu dārdzību, izvairīties iet pie ārsta, jeb tomēr revidēt pārējo izdevumu pozīcijas, jo ieņēmumi 100x pārsniedz šo izdevumu?
Ja, piemēram, A320 "tukšais" svars ir 42.6 tonnas, un svars ar pilnu degvielas rezervi ir 66.8t, tad kāds vispār vērā ņemams iespaids uz degvielas ekonomiju varētu būt tā ~150 pasažieriem un viņu somām? Piekrītu, ka tas ir citu pasažieru komforta jautājums, bet piešūt pie tā degvielas ekonomiju nu gan nav adekvāti.
Man tāds pats jautājums radās, kad AB Bombardier lidmašīnā bijām 4 pasažieri un man lika pārsēsties, lai nobalansētu lidmašīnu (nez ko tie mani 55 kg viņiem mainīja)
Buiča svaram vēl nav ne vainas, salīdzinot ar tēvaini, kas man vienreiz sēdēja blakus pārpildītā lidmašīnā. Pēc izkāpšanas biju viss notirpis un stīvs, jo sēdēju pie loga, un mana telpa kājām samazinājās uz pusi. Pašam nācās krietni sarauties, lai neizjustu blakussēdētāja miesas siltumu. Tas bija murgains lidojums, un labi ka ar trombozi un sirdslēkmi viss nebeidzās nevienam no mums. Tādam toč’ jāpērk 2 vietas vai arī aviokompānijai jāpiedāvā alternatīvi risinājumi saspiestajiem pasažieriem. Nez kas būtu, ja blakus trāpītos 2 resnīši, kas nemaz fiziski nevar satilpt blakus sēdekļos?
Par būriem laba ideja, iedomājoties vien to skatu, kā pāris, augumā nelielas darbinieces cenšās aizstūķēt pēdējā izmēra būri, kurā iedzīts apmēram 150 kg smags Spēkonis Šķiņķis
Gardermoen lidostā starp citu pirms izejas ir jāiziet caur tādu šauru eju, kurā manuprāt kāds varētu arī iesprūst. Es vēl šķērsām tur nelienu, bet, ja vairāk apkrāvies ar mantām, tad jau ir problēmas. Tādas droši vien varētu ielikt arī pirms ieejas, un problēma atrisināta.
Izskatās, ka šis topiks vismaz dod iespēju iegūt kādu papildus C vitamīna devu
Bet, ja nopietni, ir dzirdēti atstāsti par blakussēdētājiem, kuri ar lielām mokām ierūmējas starp nolaistiem roku balstiem, tikai tas jau neko daudz neglābj, ja viss liekais tāpat pa apakšu zem roku balsta spiežas uz visām (tievāko blakussēdētāju) pusēm. Humors, ne humors, bet redzot kontingetu, kas atpūšas Dominikānas kurortos un nokļūst tur ar reisiem no ASV, domāju, ka tajā kontinentā šī drīz vien varētu kļūt par ļoti nopietnu problēmu- ka nelīdzēs vairs pāris pasažieru pārsēdināšana, lai nobalansētu lidmašīnu
Nu ja gadās tādi eksemplāri... kuri uz krēsla var novietot tikai vienu vaigu
Es varu iedomāties , ja viņš sēdētu pa vidu )
http://www.sectalk.com/board/topic/51790-fat-guy-on-a-airplane/
Šiem tiešām būtu grūti piemeklēt būri , butu jamēra manuāli )
Mazliet jāpagaida, lai tālāk attīstās mobile payments un tad viss aizies. Pie boardinga, stāvēsi uz svariem un ar telefonu gan boardingpass parādīsi, gan samaksāi par visiem liekajiem kg
Esmu pārliecināts, ka pēc šādas sistēmas ieviešanas cilvēku skaits ar lieko svaru dramatiski samazinātos.
Un kā tad šādā siuācijā var izbraukt ar pārtikas ratiem pa eju?! Viņam jau arī citur nav kur ierūmēties.
Kamdēļ būtu jātiek garām, pēc viņa rati būs tukši )
Kamdēļ būtu jātiek garām, pēc viņa rati būs tukši )
Labs jox
Tieši šāda izmēra kungs nesen lidoja divas rindas pirms manis uz ASV, divas sēdvietas gan aizņēma. Un atpakaļceļā ne daudz tievāka dāma man sēdēja blakus. Kā tikko es cēlos kājās, roku balsti tika celti augšā zibenīgi. Un pusdienu galdiņu viņa arī nevarēja nolaist.
Es tikai domāju kā ir no drošības viedokļa - nez tāds pasažieris vispār pats ir spējīgs izkļūt pa avārijas izeju? Nesen saskāros ar situāciju, kad interesējoties par iespēju pasažierim braukt ar to mazo mašīnīti lidostā, lai būtu vieglāk pēc operācijas, jautājumu skaits un raksturs no aviosabiedrības puses bija ārprātīgs un radās iespaids, ka viņi vispār atteiks tam cilvēkam lidojumu.
Es arī pievienojos Buicim un iebilstu par "virs 90".
"Es tik prātoju - kā viņi to domā ieviest praksē? Liks pie check-in nosvērties,"
Starp citu, lidojot uz Filipīnu Katiklan lidostu visus svēra..., tiesa gan piemaksāt neko nelika.
Ņemt vienkārši pēc svara ir pastulbi (ja runa iet par citu pasažieru ērtībām). Es, piemēram, esmu pagarš, pamuskuļains un ap 120kg, bet savā vietā ietilpstu. Nesen lidojot blakus sēdēja apaļa spāņu tantiņa, kuras svars droši vien nebija lielāks par 80kg, bet viņas riepa vēlās pāri roku balstiem un stutējās uz maniem sāniem.
svēršana un prasība ietilpt vietā varētu daļēji ierobežot arī čemodānmētelišu valkātājus - nevarēs sabāzt "kabatās" telti, guļammaisus utml. lietas
Samoa laikam bija viena no vietām, kur liekais svars ir soc.stāvokļa zīme (un skaitās skaisti), tāpēc nav nekāds brīnums.
Pieļauju, ka, ja "flotē ir divas lidmašīnas ar 10 vietām katrā un viena četrvietīga lidmašīna", tad tam tiešām varētu būt kaut kāda jēga, bet ne jau lielajos Boeingos un Airbusos...
Nu re indieši ķērušies klāt arī stjuartēm
Kadēļ regulari pārvadāt lieku svaru? Uz to vien varot gadā ietaupīt £329,000.
Papildus varot ietaupīt uz lasāmo žurnālu izmēra rēķina
Lūk uz ko jāvirzās BT un citām lidsabiedrībām , lai samazinātu savus izdevumus uz BT , nevis pasažieru rēķina
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/india/10147851/Indian-air...