Nopirktas pamata klases biļetes uz Stambulu, tikai rokas bagāža. Tagad sakarā ar lidojumu maiņu, biļetes klase ir nomainījusies uz Ekonomisko (W un Z), kur nododamā bagāža ir jau cenā. Sapriecājos, ka varēšu atļauties vairāk bagāžas atpakaļceļā, bet ieejot rezervācijā, tur stāv rakstīts "tikai rokas bagāža". Esmu apmulsusi. Vai šis ieraksts ir domāts uz biļetes pirkšanas brīdi vai arī attiecas uz manām jaunajām-mainītajām biļetēm (ekonomiskā klase). Negribu lieki sapriecāties vai apbēdināties.
Nebūtu pārsteigums, ja bagāža iekļauta tik, cik pienācās pirkšanas brīdī. Aizraksti BT e-pastu un pajautā, vai bagāža iekļauta cenā (biļetes maiņas vari nepieminēt).
Paldies, aizrakstīšu BT. Domāju, ka šādas biļetes ir daudziem, kas pagājušajā gadā iepirka lētās biļetes uz Romu, Stambulu u.c. un tagad ir izmaiņas, īpaši Stambulas gadījumā.
Bija jau tāda nojauta. Tas, ka man tagad sanāk lidojums Ekonomiskajā klasē nenozīmē, ka ir iekļauta bagāža. No BT saņēmu atbildi, ka bagāžas pārvadāšanas noteikumi man nav mainījušies, kaut arī biļete Ekoniskajā klasē.
Nevar būt! Gribi teikt, ka Tev AirBaltic tik operatīvi atbildēja uz e-pastu? Vai tomēr zvanīji? Man viņi parasti atbild pēc nedēļas ātrākais.
Atbild, atbild, es ar tikko piektdienas vakarā aizsūtīju e-pastu un sestdien jau bija atbilde.