Šī gan pozitīva ziņa no Air Baltic http://www.apollo.lv/zinas/airbaltic-uzlabo-registracijas-sistemu/550824
Kas tur pozitīvs, ka par iečekošanos lidostā būs jāmaksā 7 lati?
Kas tur pozitīvs, ka par iečekošanos lidostā būs jāmaksā 7 lati?
Tas, protams, mīnuss, bet citāti liekas, ka OK, dēļ mobilitātes.
Bet tagad taču ir tieši tāda pati mobilitāte, vienīgā atšķirība, ko pamanīju - varēs iečekoties stundu pirms lidojuma pašreizējo divu stundu vietā.
Mobilo iečekošanos jau notestējām - iečekojos lidojumam no Minhenes un visur rādīju QR kodu. Minhenē gan security pārbaudē un TAX FREE lasītāju nav - varēja rādīt visiem jebkādu QR kodu. Pie geita gan smuki lasījās no telefona.
Pavasarī process tika pirmo reizi izmēģināts ar OLIMPIC air no KOS, tur arī no sākuma netiku ielaists lidojumu zonā, kamēr tantes kopā izlēma, ka QR kods varētu būt derīgs, jo pārbaudīt nebija ar ko
Tāds jau ir mārketinga nodaļas uzdevums — pasniegt esošas lietas kā lielu jaunumu, apbārstīt ar pozitīviem vārdiem, pa vidu ieslēpt kādu reālo (nepatīkamo) jaunumu par papildmaksām, un rezultātā lasītājam šķiet, ka patīkama ziņa.
Slikta zina,
vienigais jaunums: visiem kas paradas Rīgas līdosta pec 1.februāri (biletes pirkuma datums) bez BT checkinn, jamaksa Ls7/cilv., nav skaidrs kas bus ar kioskiem un arzemes lidostas.
Tas softs karajas applestore jau paris gadus un reali strada tikai iPhone, iPada neiet vispar (vismaz paris men. atpakaļ) - pedejais apdeits bija Oct 04, 2011
Androidam vispar nav.
Iemesli tur kaut kadi citi.
Ne gluži, tas ir biļetēm, kas pirktas pēc 1. februāra, un pieņemu, ka iečekošanās automātu lietošana joprojām bezmaksas.
Nav skaidrs kas bus ja iečekoties no dažas nonApple viedtālruņos: ievadot adresi «airBalticMobi.com» iečekoties bez izdrukas iespejas – radit lidosta 240x320pix ekraninu ar kaut kadu .pdf, jabut vel pieslegtam mob. internetam un atbilstoša operatora zonai, jo RIX nekadas free wifi nav.
Es vēl sapratu to, ka tie, kas iečekojās i-netā, bet grib nodot bagāžu, iet pie cita ''lodziņa'', nevis pie kopējā ''maksas''
Vai tas arī nav jau sen, «baggage drop-off» atsevišķā rindā?
Ir, protams.
QR kodu var saņemt arī kā .jpg filu epasta pielikumā. Un to jau nav problēmu parādīt uz vairuma ekrānu, arī maziņa.
Jā, es kāreiz pagājušo nedēļ kasījos Helsinku lidostā, kur viņiem pie security nav skaneru. Lika meklēt meilu, un rādīt pašu boarding pass.
QR kodu izmantoju RIX, nebija nekādu problēmu, man šķiet, ka pat lielajā bodē nebija problēmu noskenēt.
Bet lidostā tak var iečekoties arī tai aparātā, ja nav nets pieejams, ne?
RIX starp citu ir free wifi, vismaz tad kad iziet drošības kontroli pilnīgi noteikti.
Nav skaidrs kas bus ja iečekoties no dažas nonApple viedtālruņos: ievadot adresi «airBalticMobi.com» iečekoties bez izdrukas iespejas – radit lidosta 240x320pix ekraninu ar kaut kadu .pdf, jabut vel pieslegtam mob. internetam un atbilstoša operatora zonai, jo RIX nekadas free wifi nav.
RIX'ā ir free wi-fi.
Šī ir laba opcija, ja nu kādam vajag nokancelēt jau nopirktas biļetes (pirktas pirms 01.02.) ar izlidošanu pēc 15.03. - ar iemeslu, ka negribat izmantot online vai mobilo check-in un nepiekrītat maksāt lidostas check-in fee AirBaltic piedāvā atmaksāt pilno samaksāto cenu.
Hmm.... šitais labs. Sanāk, ka vēl līdz parītdienai var sapirkties jebkuras neatceļamas AirBaltci biļetes ar izlidošanu pēc 15.03. un pēc tam atcelt bez kādām sankcijām.
kāda jēga sapirkties biļetes un pēc tam bez soda naudas kancelēt?
Nu, jēga ir tikai tad, ja nav īsti precīzi zināms, vai vajadzēs lidot, vai nē, vai arī precīzi datumi. Zinu cilvēkus, kas nopērk sievai trīs pārus zābaku, tad atstāj vienu, kurš der un pārējos atdod atpakaļ veikalā. Nu šajā gadījumā var kaut kā līdzīgi.
Īsti nesaprotu, kā lai atceļu lidojumu, ja nepiekrītu šai jaunajai sistēmai - ir lidojums maijā, bet pie rezervācijas nekur neredzu iespēju šo lidojumu atcelt. Jāsagaida 1. februāris?
Cik ilgi varu domāt - atcelt vai nē? Varēs atcelt kaut vai 2 dienas pirms lidojuma?
No citas diskusijas, bet šeit šis jautājums ir piederīgāks
Reisiem uz ASV AirBaltic vispār neļauj (vismaz neļāva agrāk) čekoties internetā (lai gan AirFrance un KLM saviem lidojumiem to ļauj), tā kā var pamēģināt, bet visticamāk to varēs izdarīt tikai lidostā.
Kā būs ar to paaugstināto čekošanās maksu šādā gadījumā?
AirBaltic prasīs papildus naudu, lai iečekotu līdz galam - resp., līdz ASV?
Īsti nesaprotu, kā lai atceļu lidojumu, ja nepiekrītu šai jaunajai sistēmai- ir lidojums maijā, bet pie rezervācijas nekur neredzu iespēju šo lidojumu atcelt. Jāsagaida 1.februāris?
Cik ilgi varu domāt- atcelt vai nē? Varēs atcelt kaut vai 2 dienas pirms lidojuma?
Domājams, ka atcelt varēs kaut vai 2 dienas pirms lidojuma, tikai, lai to izdarītu, visticamāk būs jāzvana viņiem. Var mēģināt rakstīt, bet uz e-pastiem viņi atbild nedēļām ilgi.
No citas diskusijas, bet šeit šis jautājums ir piederīgāks
Reisiem uz ASV AirBaltic vispār neļauj (vismaz neļāva agrāk) čekoties internetā (lai gan AirFrance un KLM saviem lidojumiem to ļauj), tā kā var pamēģināt, bet visticamāk to varēs izdarīt tikai lidostā.
Kā būs ar to paaugstināto čekošanās maksu šādā gadījumā?
AirBaltic prasīs papildus naudu, lai iečekotu līdz galam - resp., līdz ASV?
Loģiski, ka gadījumos, kad nav iespējam iečekoties internetā, maksu par čekošanos lidostā nedrīkst prasīt. Turklāt galvenais pārvadātājs šai biļetei jau nemaz nav AirBaltic, viņi tikai nodrošina pirmo posmu, tā kā visas procedūras attiecībā ar bagāžu arī ir atbilstoši galvenā pārvadātāja noteikumiem.
FYI, ko par saliktajiem reisiem atbildēja Air Baltic.
Ja = reiss ar pārsēšanos, un negribas maksāt pat check in lidostā, tad jāiečekojas on-line pirmajam posmam (respektīvi tam kas ar BT), un ja tas tiks darīts lidostas darbinieki iecekosot uz tālākajiem pārlidojumiem bez maksas.
Man gan gribētos redzēt kā tas strādās realitātē.
Ja es rādīšu iekāpšanas kartes visai gimenei (4 cilv.) vienā mobilajā telefonā, tas var izvērsties jautri, bet ne pavisam ātri ) Nav prasības, ka katrai iekāpšanas kartei ir jābūt savā telefonā.
Un kas būs, ja brauks palielāka kompānija ar vienu telefonu
FYI, ko par saliktajiem reisiem atbildēja Air Baltic.
Ja = reiss ar pārsēšanos, un negribas maksāt pat check in lidostā, tad jāiečekojas on-line pirmajam posmam (respektīvi tam kas ar BT), un ja tas tiks darīts lidostas darbinieki iecekosot uz tālākajiem pārlidojumiem bez maksas.
Man gan gribētos redzēt kā tas strādās realitātē.
Jau tagad darbojās, esmu izmantojusi. Var arī izejot drošības kontroli pie transfera loga to izdarīt.
Lietuvieši želojas ka AirBaltic noapaļo lidostas check-in cenas uz lielo pusi, un vispar par finansu teroru no BT puses
http://www.balsas.lt/naujiena/725418/airbaltic-finansinis-keleiviu-teroras
Redzams, ka AirBaltic piedāvā priekš mobile check-in tikai iPhone aplikāciju.
Vai kāds ir mēģinājis kādu Android aplikāciju? Piemēram:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.travjous.check_incompanionworld
vai
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobitek.unitcoast.airlinecheckin
Diemžēl Airbaltic iPhone aplikācija nedarbojās mēģinot iečekoties Stambulā. Nācās meklēt steidzami citus variantus. Kā saprotu, arī ne visas lidostas ņem pretī šīs mobile check-in. Vai nav zināms, kurām lidostām der šāds iečekošanās veids?