Meklējot viesnīcu pie Dženovas, atradu cenu kļūdu, kas par vienu nakti aprēķina precīzi 0.00 euro (aptuveno 100 euro vietā)! Varbūt kāds var apgaismot, ja es to rezervēju... kā tas notiek tālāk? Atsaka, aizbildinoties ar kļūdu vai pa kluso rezervē man pilno maksu (jāievada bankas dati!)???
Paldies!
Jebkurš normāls rezervāciju saits atsūta tev apstiprinājumu uz e-pastu, tajā e-pastā būs arī maksa ierakstīta. Ja tev atsūtīs apstiprinājumu ar 0EUR maksu, tad iekasēt vairāk viņiem nebūs it nekāda pamata.
Bet vēlāk rezervāciju atcelt viņi, protams, varēs.
Visdrīzāk atceļ. Un man liekas ka tas ir atkarīgs arī no tā nedaudz, kurā meklētājā Tu atrodi to viesnīcu. Jālasa Terms & Conditions.
Rezervēju pašas viesnīcas mājaslapā, atsūtīja jau apstiprinājumu! Pagaidām nekādus citus noteikumus, kā vien par personu datu aizsardzību, es neatrodu! Pameklēsu tūdaļ...
Arrival: | Thursday 17 January 2013 |
Departure: | Friday 18 January 2013 |
Number of rooms: | 1 |
Total amount: | € 0.00 |
Rate: | Mezza Pensione | Price:€ 0.00 |
For: | 2 Adulti | |
Room total amount: € 0.00 |
Izlabojuši mājaslapā! Tagad ir 140 euro!
Jā kad skatījos 3 reizi bija jau izlabots. Lai veicas izcīnīt viesnīcu par nulles cenu.
Vai vispār ir tāds precedents, ka viņi ļauj nakšņot par to cenu, par kuru ir pārdevuši (šoreiz 0.00 euro )? Laikam lielāka cerība man būtu, ja es būtu kaut ko samaksājusi! Pagaidām nekāds atteikums nav atnācis.
Buici - ja man būs jāizcīna, tad es nezinu kā! Varu tikai gaidīt kā tas beigsies, cerot, ka ierodoties (ja tik tālu nonāks!) viņi mani nepasūtīs...
Es teiktu, ka cerības ļoti mazas. Jā, būtu lielākas, ja cena būtu kaut vai 0,01 EUR, un ja tā būtu priekšapmaksas cena. Visticamāk atsūtīs atteikumu. Šādos gadījumos reizēm piedāvā kādu kompensāciju — piemēram atlaidi no standartcenas. Uz to gan var cerēt un pat palūgt, ja paši neprotas.
Nu ja...Par velti mūsdienās nav pat siers slazdā! Gaidīšu kā viss talāk risināsies. Nedomāju, ka ilgi būs jagaida!
Tici man. Ir viskaut kas pa velti. Un ne tikai siers slazdā. Vajag tik rakt. Lai veicās.
Nu redz, nemaz jau nebija tik ilgi jāgaida.......
sorry but for a computer error the rate of the day you have booked is wrong.
The exact rate is € 140.00, apologize for the inconvenience we apply a 10%
discount.
We look forward to your confirmation or cancellation.
Sincerely.
G.Felice Baracchini
Pagājušaj gadā hilton lapā norezervēju apartamentus par apmēram parasta DBL cenu, rezervācija skaitījās neatceļama utml. - naudu no konta neieturēja, bet samērā ātri atnāca paziņojums par kļūdu un rezervācijas atcelšanu.
Interesanti zināt, vai mēs pamatojoties uz kļūdu mūsu datoros varētu prasīt atcelt neatceļamas rezervācijas? man piemēram monitors sabojājās un cena neskaidra bija - rezervēju un tad sapratu, ka par dārgu
Bet tiesu darbiem šādos gadījumos neiztikt - viņiem ir pieeja KK kontam un var izrīkoties pēc saviem ieskatiem, kamēr mēs savu neatceļamo rezervāciju nevaram mainīt pēc pašu ieskatiem...
Piedāvātie 10% ir ļoti maz… Skopi tie itāļi. Vari pajautāt vairāk.