http://www.echo-online.de/region/darmstadt/Kostenlos-um-die-Welt-22-Jaeh...
Doma tāda — lai varētu iekasēt maksu par kredītkartes lietošanu, Lufthansai nācās piedāvāt kādu maksāšanas līdzekli bez piemaksām. Tādēļ Lufthansa ieviesa iespēju samaksāt ar pārskaitījumu. Bet tas nepienāk acumirklī, tādēļ, ja biļete tālu nākotnē, LH deva 8 dienas, lai pārskaitījums pienāktu. Students rezervēja biletes tālu nākotnē, izvēlējās maksāt ar pārskaitījumu, pēc apstiprinājuma saņemšanas nomainīja datumus uz rītdienu un lidoja. Kopējā summa ap 150 000 EUR, tātad diezgan ilgi tā darīja.
Atjautīgi, bet skaidrs taču, ka pieķers…
Gūgles tulkojums angliski: http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=en&ie=UTF8...
Nu stulbas gan tās aviokompānijas reizēm ir!
Zēns, protams, pāršāva pār strīpu, bet kādi idioti strādā Lufthansā, kas to pielāva!
Cerams, ka čali neiesēdinās!
Nez cik ilgi tas būtu turpinājies, jo iekrita patiesībā ar to, ka pārdeva tādu biļeti citam studentam, un turklāt biļeti atcēla; otrs viņu nosūdzēja. Tā vismaz sapratu no raksta.