Atvainojiet, jautajums zinātājiem šķitīs varbūt elementārs, bet par cik 1.x meginu rezervēt Ryanair biletes, izgāju visam cauri, visu atkekseeju, ierakstīju, gribeju maksat ar Visa Electron, man maksajums ir ** declined** nez kapēc. labi, tas nieks, mēģināšu ar Master Card
Bet problēma tajā, ka atpakalceļā vienam no pasažieriem gribu nopirkt 1 nododamo bagāzu, bet nekur tādu opciju neredzēju.
Bija opcija izvēlēties 1 checked bag 15 vai 20 kg, bet, ja so ieķesēju, tad tas ir spēkā gan turpceļā, gan atpakaceļā? Maksa viena, vienalga vai gribu abos virzienos 1 somu nodot vai tikai vienā virzienā? checked bag ir taču domāta nododamā bagāzā, pareizi? rokas bagāža ir automātiski 1 vienība bez maksas, vai ne tā?
paldies jau iepriekš par padomu!
Pērc atsevišķi turpceļu un atpakaļceļu. Cena visticamāk neizmainīsies, iespējams zaudēsi kādu procentu, jo cena atpakaļceļā būs tās valsts valūtā no kuras izlidosi.
nu es parasti pērku biļeti bez bagāžas, jo bagāžu var piepirkt klāt pēc tam jebkurā brīdī un tad arī var izvēlēties vienā vai abos virzienos. Arī tad, ja esi jau iečekojies var piepirkt bagāžu, tikai čhekin lapa jāizdrukā no jauna.
nu es parasti pērku biļeti bez bagāžas, jo bagāžu var piepirkt klāt pēc tam jebkurā brīdī un tad arī var izvēlēties vienā vai abos virzienos. Arī tad, ja esi jau iečekojies var piepirkt bagāžu, tikai čhekin lapa jāizdrukā no jauna.
drosvien,ka jarikojas sadi. kur bagazu var piepirkt klat? turpat pec tam Ryanair majas lapā? kurā sadaļā?
vai ir kāda nojausma, kāpēc var nesanakt apmaksa? (payment declied)
nauda uz konta ir, karte deriga. viss čiki čiki, bet nesanaca apmaksa.
ar Visa Classic nav komisijas maksas laikam. tadel meginaju ar to. nesanaca
meginasu varbut ar mastercard - taa skaitaas kaa Mastercard prepaid debitcard vai vienkarsi jaizvelas Mastercard?
Paldies!
«Each passenger may check in up to two checked bags upon payment of the applicable checked baggage fees by electing to purchase a checked baggage allowance of either 15 kilos or 20 kilos when make their initial booking. After the booking is made checked baggage can be added to a reservation via the Manage My Booking facility up to 4 hours before the scheduled flight departure time. The checked baggage fees are charged per person/per one way flight and are discounted when booked on-line. Higher baggage fees apply when checked bags are purchased via a Ryanair call centre or airport ticket desk, during peak periods and on selected routes. Fees may vary from time to time but it is the rates in force at the time you book and/or pay for your checked baggage allowance which apply.»
http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions#regulations-checkedbaggage
Pašas cenas: http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions#regulations-tableoffees
mēģināju 3.x
atkal neizdevās. parādījās šāds msg:
We are experiencing some difficulties with the website. Please wait 10 seconds and if you are not redirected back click here.
If you have already submitted payment your new reservation or flight change MAY have been confirmed.
Before starting again please firstly check your email account to see if you have received an email travel itinerary or alternatively you can check to see if your transaction processed by going to Manage Booking section of our website and completing the information required in Option 2.
Kas mēģinu ieiet Manage bookings, tas pats msg par **Your session has been locked**drosvien vinu kluda sistemaa sobrid ??
Komisijas maksas nav debeta kartēm. Visa Classic ir kredītkate. Vai tu izvēlējies pareizo kartes veidu? Ja ņēmi Visa Electron (kurai nav komisijas), bet rakstīji iekšā Visa Classic numuru, tad varēja būt kļūdas paziņojums.
Ja maksāsi ar Mastercard, izvēlies vienkārši Mastercard (ja Tev nav ārzemēs saņemts Prepaid variants).
Nē, nē, Juri, tik traki ar manu galvu nav Visa Electron izvelejos dropdown-aa un rakstiju ieksaa ari Visa Electron numuru
nu meginasu ar Mastercard nakosreiz. tagad nesaprotu, vai man ir kas nobookots vai nav
Iepriekš rakstīji, ka lietoji Visa Classic, tāpēc tāds jautājums.
Ja uz e-pastu nepienāca apstiprinājums, nav noņemta nauda no kartes, tad nav Tev norezervēts vēl lidojums.
opā, nu jā, kludijos sakot par Classic.
nav nonemta nauda un epasta nav. cik ilgi vajadzetu gaidiit iespeejamo epastu? meginat velreiz rezerveet jau tagad?
isteniba es meginu jau velreiz, bet tiklidz ievadu datumus, ieķeksēju, ka piekrītu notiekumiem un spiezu talak, taa atkal tas mats msg:
We are experiencing some difficulties with the website.
drosvien, ka jamegina vienakrsi velak. tehniskas kļūmes viņiem?
Pārstartē datoru! Man šitā bija pagājušo nedēļu, kad mēģināju iečekot 12 cilvēkus. Pēc pirmajiem septiņiem viss uzkārās
Vai nu iztīri cookies, vai nu atver citā pārlūkā vai ieej private browsing režīmā. Ja nauda kontā nav rezervēta, tad epastu vari negaidīt. Naudu viņi rezervē uzreiz, nav vēl bijis tāds gadījums, kad naudu vēlāk pierezervētu.
Session locked rodas pārāk ilgi tūļājoties rezervēšanas procesā. Lai tiktu darboties patiešām pietiek ar cookies izmešanu.
Viņiem tur ir kaut kāds čakars ar to session locked, visvienkāršākais it pamēģināt citu pārlūku. Ja norezervēts veiksmīgi, e-pastam jāatnāk momentāli.