Nopirku ( bet varbūt arī nenopirku) biļeti uz Briseli ar Ryanair jūlijā, atsūtīja Flight Number, bet skatos, ka nauda no konta nav noņemta, arī rezervēta nav.
ko tas varētu nozīmēt?
būšu pateicīga par kādu padomu!
Ieej Ryanair lapā un apskaties savu rezervāciju! Ja tā tur ir atrodama, tad visam jābūt kārtībā.
mājas lapā neko nevaru pārbaudīt, jo rezervācijas numuru uz e pastu neatsūtija. biļeti nopirku tik ar trešo piegājienu, kaut ko tā lapa niķojās utt, bet nu ar trešo piegājienu it kā nopirku, parādijās lapā lidojuma numuru, bet uz e pastu nekas nav atnācis un nauda kontā ar nav noņemta, vai tas varētu nozīmēt, ka nekādu biļešu nav?
Ja tā bija Ryanair lapa, tad 99%, ka nav nopirkts, jo viņi e-pastu atsūta gandrīz momentāli. Kādu numuru - lidojuma numurs neko neizsaka, Tev vajadzēja atvērties lapai ar rezervācijas kodu, pēc tā tad arī vari pārbaudīt rezervāciju.
paldies!
Nav jau obligāti jāzin rezervācijas numurs, lai apskatītos, vai rezervācija notikusi. Pietiek, ja uzrāda izlidošanas datumu, meilu, no kurienes uz kurieni lido.
Jā, starp citu, Ryanair lapā var atrast rezervāciju arī bez rezervācijas numura, izvēlies Manage booking--> View my booking --> Option 3 un tad jāievada tikai lidojuma datums, e-pasts un maršruts. Ja pēc šiem datiem nekas netiek atrasts, tad arī nekā nav.
pēc Option 3 ar nekas nesanāk, izmet paziņojumu, ka nav iespējams paradīt, ka kaut kas ievadīts nepareizi, lai pārbaudu, vai ievadītā info ir pareiza.
nu tad jau laikam nekā nebūs, būs jāmeklē vēlreiz lidojumi, bet paldies par padomiem, mierīgāka tagad sirds
Ja nu vienīgi ievadīji nepareizu e-pastu, un tagad visa info par pirkumu sūtās uz to. Bet, ja jau naudu no konta nenoņem, tad jau tā nebūs.
Sakiet, cik ilgi var stāvēt nauda rezervēta par nopirktām avio biļetēm? Apskatot rezervācijas gan Air Baltic lapā, gan Air France, gan tajā, lapā kur pirku avio biļetes, gan lapās, kas norādītas - noderīgajās saitēs, savu rezervāciju visur redzu ... bet nu nedaudz uztraucos, ka nauda netiek noņemta ...
Nav man tās pieredzes tik lielas, tāpēc jautāju...
Un vēl man ir jautājums, par sēdvietu rezervāciju ... saprotu, ka man jāreģistrējas lidojumam - chek in ... bet vai man arī jarezervē sēdvietas, skatījos, ka Air Baltic to piedāvā par atsevišķu maksu?
Par naudu laikam gan nebūtu vērts uztraukties, ja jau visās sistēmas rezervāciju redzi.
No Tava raksta nav īsti saprotams, ar ko un uz kurieni Tu lido, bet sēdvietas izvēli iečekojoties internetā Tu vari veikt bez maksas, ja attiecīgā aviokompānija to piedāvā. Ja tas ir maksas pakalpojums, kā gadījumā ar AirBaltic, tad, protams, obligāti nav jāņem, sistēma iedos vietas pēc savas izpratnes. Vispār es saprotu ka Tavs lidojums varētu būt ar AirBaltic un tālāk ar AirFrance - iespējams, ka šajā gadījumā vispār nebūs iespējams veikt iečekošanos internetā, jo viņiem var būt kaut kāda sistēmu nesaderība - var gadīties, ka nāksies čekoties lidostā.
Paldies!
Jā, lidojums paredzēts Riga- Parīze - Rīga ar Air Baltic un pa vidu Parīze - Los Angeles-Parīze.
Biļetes pasūtīju no viena no šeit noderīgajā forumā norādītajām lapām ... lidojums jau vēl tik aprīlī, bet nu kā blondīne ... lasu un lasu šeit, netardau nekur par to sēdvietu rezervāciju .. tāpēc jautāju.
Vispār ļoti daudz noderīgas informācijas nepieredzējušiem ceļotājiem šeit
Reisiem uz ASV AirBaltic vispār neļauj (vismaz neļāva agrāk) čekoties internetā (lai gan AirFrance un KLM saviem lidojumiem to ļauj), tā kā var pamēģināt, bet visticamāk to varēs izdarīt tikai lidostā.
Satraukumam tiešām nav pamata - naudu dažkārt paņem tikai pēc 3-4 nedēļām, man ir bijis kad sākumā summa tiek rezervēta, pēc 2 nedēļām naudu atbloķē (vairs nav rezervēta), bet pēc 4 nedēļam noskaita no konta (nav dzirdēts, ka aviokompānija naudu nepaņem). Tur ar viņu grāmatvedības sistēmām saistīts šis proces un tā dažkārt notiek, kad lidojums vēl vairākus mēnešus priekšā.
Visu pareizi cilvēki saka, tikai vienu aspektu piebildīšu — ja checkmytrip un līdzīgās lapas rāda rezervāciju (protams tradicionālām aviosabiedrībām, ne Ryanair), tas vēl neko nenozīmē, tā ir tikai rezervācija. Ja 1-3 dienu laikā (atkarībā kādi kurai aviosabiedrībai uzstādījumi) pēc nopirkšanas klāt neparādās e-biļetes numurs, tad rezervācija tiks automātiski atcelta.
Juris ...
ja man ir šādi atsūtīts Ticket Number :AF 057-2648434939 .... un to es arī redzu tajās checkmytrip lapās, tad jau sanāk ka viss OK.
Jā, tad viss labi.