Vai var kāds padalīties ar savu pieredzi braucienā ar kemperiem pa Eiropu.
Vai šāds risinājums vispār ir piemērots ģimenēm ar bērniem ap 3 gadiem vai tomēr labāk nē?
Normis rakstu izlasīju.
Kuru rakstu?…
Mēs ar ģimeni arī braucām uz Austriju, kad mazajiem bija vienam 7mēn, otram nepilni 3 gadi, jo vīram ļoti patika braukt kamēr nesačakarēja muguru. Teikšu tā - ja mēs dzīvotu tuvāk Austrijai, Vācijai utt., es to atzītu par pieņemamu un ērtu ceļošanas veidu ar bērniem, bet tikšana cauri Lietuvai, Polijai un Slovākijai bija ļoti nogurdinoša, īpaši atpakaļceļš. Pēc tam bija jāatpūšas no atpūtas Varbūt ja bērniem abiem vismaz 3, tad var izdomāt vairāk spēles, krāsojamās grāmatas, multenes utt, bet ar mazo bija pagrūti. Vienīgi - viss pa rokai un var apvienot ar iepirkšanos (mēs iepirkām Ikea mēbeles). Un vēl, apskatot kemperu piedāvājumu LV, secinājām, ka tā jau tā apdare ir nu tādā Opel līmenī (lai piedod Opel cienītāji) un ja vēl kemperis nav pēdējo 2 gadu izlaiduma, tad viņi izskatās pabriesmīgi. Īre arī ir dārga un rezultātā tās pašas avio+auto īres izmaksas vien sanāk, ja laicīgi visu meklē un izdodas atrast kādu labu piedāvājumu. Ja interesē smalkāk, varu pacelt pierakstus cik kas maksāja.
Debesmanna, jā būtu labi ja varētu savilkt ciparus
Braucām 2010.gada maijā uz 10 dienām. Maršruts Rīga-Polija-Slovākija-Austrija (Zell Am See) - Polija - Rīga.
Nobrauktie km ap 3900
Degviela 270L = 204Ls (bet tad degviela maksāja ap Ls0.73)
Kempera īre 600Ls + 40Ls par tīrīšanu, ķīmijām utt.
Kempingi: 1 nakts turpceļā Slovākijā, 6 naktis Austrijā 5* kempingā, 1 nakts Vīnē, 1 nakts Slovākijā, 1 nakts Polijā un viena nakts pie Ikea veikala stāvlaukumā = 197EUR+80PLN. Dārgākais bija Austrijā, bet tur tiešām skaistā vietā pie ezera ar labu servisa māju un visu pārējo. Polijā un Slovākijā kempingi vairāk kā stāvlaukumi drošai nakšņošanai, normālu servisa māju nav.
Ceļa nodeva Austrija 7.90EUR
Nu kaut kā tā. Varbūt kaut ko esmu piemirsusi, bet par kempingiem mans secinājums: tā cilvēcīgi var palikt tikai Austrijā, bet tur publika tikai pensionāri, tā kā sajutāmies tā jocīgi Toties klusums garantēts! Ja interesē vēl kas - vaicā.
Mans koments : Nav to vērts- īre 600LVL uz 10dienām viena nakts 60LVL naktsmītnei pilnīgi O.K. cena vienai naktij hotelī. + Kempers- neērtāka pārvietošnās, stāvvietas,lielāks degvielas patēriņš u.t.t.
Nevar jau rēķināt tikai īri pret viesnīcu, jo šādi ceļojot atkrīt avio izmaksas. Ja bērniem vairāk kā 2 gadi, cena kā pieaugušiem, tātad 4 aviobiļetes uz kaut kurieni + auto īre tur kaut kur. Bet nu, ņemot vērā lielo attālumu no Latvijas līdz, piemēram, Austrijai daudz laika (un enerģijas) paiet ceļā.
Dienvideiropā nomas auto + telts vismaz man šķiet labāks variants, bet piemēram Skotijā, kur ir vēss un lietains klimats, mazi attālumi, padārga ēdināšana kempers šķiet labs risinājums. bez bērniem arī telts ir ok, bet ar bērniem gan kemperis būtu daudz labāk.....
He cik negaidīti, gribēju padalīties ar pieredzi, bet mani jau atraduši Jautājiet ja ir jautājumi kas nav rakstā apskatīti.
piebilde par augstāko, nu "izdevīgāk par 60ls palikt viesnīcā" būs atkarīgs no valsts, un no cilvēku skaita. 6 pieaugušie diez vai par 60ls dienā kaut kur nakšņos, īpaši ne jau kaut kur itālijā/šveicē.
Sveiciens visiem kemperu faniem! (ja tādi te ir). Tikai tāds skumīgs šis sveiciens sanāk. Redzu, ka visi raksti par šo tēmu mums te internetā ir tikai 2008., 2009. ...., nu līdz kādam 2011. gadam. Vai tiešām Latvijā nav neviena, ar ko aprunāties, padalīties iespaidiem? Tik daudz būtu ko runāt par šo tēmu, tikai kaut kāds klusums mums te valda. Ja arī ir kāds komentārs, tad tas ir tikai par tēmu: "Vai ar kemperi ceļot ir izdevīgi?", "Vai tas ir lēti?" , "Kemperis - vai tas ir labs risinājums vai slikts?", u.t.t. Ū-Ū-Ū! Vai mums te ir kāds īsts kemperu fans, vai nav? Tāds, kurš neprāto - dārgi vai lēti, izdevīgi vai neizdevīgi, prātīgi vai neprātīgi. Vai te ir kāds, kam kemperis ir hobijs, mīļmantiņa, kurš nefilozofē par īrētajiem kemperiem un visādām īrēšanas problēmām, bet lutina savu privāto mīluli un pretī saņem visu to jauko ceļojumu baudu, ko kemperītis var sniegt?
JJJ - neesmu kemperu fans, pat neesmu nekad ar kemperi ceļojis. Tomēr šad tad esmu iedomājies, ka tas varētu būt gan ērti, gan patīkami. Tiesa, ir arī problēmas, vajag gan pašu kemperi, gan laikam arī tiesības bik labākas par B kategoriju.
Jā man visu laiku uz Norvēģiju gribas aizbraukt, bet cik klausos tur problēmu vairāk kā prieka. Jāmeklē speciālas kemperu vietas, jāslēdzas pie komunikācijām un tad ja gribi kautko aizbraukt ātri pačolēt secini ka labāk nekur nebraukt , jo tas process ir smagnējs.
Kemperiem pietieks ar B kategoriju.
Profiņiem vienmēr līdzi ir viens no šiem: velosipēds, m.rollers vai mocītis. Kempers ir tikai guļamvieta. Ultra profiņiem esmu redzējis piekabi ar vieglo autiņu. Tie gan nebrauc uz 10-12d, bet 2-3 mēn. Citas kategorijas valstis. Naudīgākas.
Ārzemēs kemperus pērkot pa 4-5 ļaužiem kopā un tad sastāda grafiku, kurš un kad brauks.
Kartagietim: - Ja kempera pilnā masa ir zem 3,5 tonnām (manam 3499kg), tad pietiek ar B kategorijas tiesībām. Ja kemperis ir ne pārāk garš un noparkojoties ir kur nolikt garo dupsi (piemēram, pāri apmalei virs zālāja), tad vispār var skaisti nolikt to vieglās automašīnas stāvvietā. Ja nav alkovena (guļas vietas virs vadītāja kabīnes), tad tik ļoti netraucē sānu vējš un vējš, ko rada fūres un autobusi, ir mazāk jāuztraucās par zemiem tiltiem un koku zariem, un arī degvielas patēriņš ir relatīvi neliels. Un ja vēl zirgu ganāmpulks, kas to visu velk, ir milzīgs, tad ar tādu braukt ir lielāka bauda, nekā ar manu Audi vieglo mašīnu. Lielāka bauda - arī tapēc, ka sēdēšana sanāk augstāk, nekā vieglajā mašīnā un viss ir ļoti pārskatāms. Visām vieglajām mašīnām un džipiem rezultātā var redzēt pāri. Par cik pilnā masa manam ir zem 3,5 tonnām, ceļa zīme "Ar smagajām mašīnām iebraukt ir aizliegts" , vai "Svara ierobežojums 3,5 tonnas" - uz šādu braucamo neattiecās un varu uzskatīt savu par vieglo mašīnu (ja tikai nav uzlikta ceļa zīme "Ar kemperiem iebraukt aizliegts", vai augstumu ierobežojoša barjera pie vieglo automašīnu stāvvietas, ko ļoti mīl darīt Holandē). Atceros, šovasar Beļģijā, iebraucot pa pilsētas vārtiem Brigē (pilsēta ar šaurām ieliņām, kā mūsu Vecrīga), bija ceļa zīme "virs 3,5 t iebraukt aizliegts" - štrunts, uz mani tas neattiecas! Bet, ja iemetot parkošanās automātā 1 EUR, man tika izdrukāts čeks, ka drīkstu stāvēt ielas malā līdz 8:15 no rīta, kurš gan var aizliegt ielas malā palikt pa nakti??? Kāda gan kuram daļa, ka vienā no automašīnām, kas pa nakti stāv ceļa malā, kāds cep pankūkas, skatās TV, ēd, guļ, danco, vai dara vēl ko citu ?
Switchs: - Norvēģijā esmu bijis kādas 5 reizes, bet pagaidām tikai ar vieglo automašīnu. Ar kemperi aizbraukšu nākošajā vasarā. Es par Norvēģiju esmu pilnīgi pretējās domās. Norvēģija - tā ir vienīgā valsts, kur pa nakti drīkst ar kemperi palikt jebkurā privātā teritorijā un, manuprāt, bija tikai kaut kāds ierobežojums (metros) - ne tuvāk par 100 vai 150 metriem no norvēģu mājām. Un, protams, nevar palikt tur, kur ir ceļa zīmes, kas aizliedz apstāšanos, stāvēšanu vai ir ceļa zīmes, kas speciāli norāda, ka ar kemperi nevar palikt pa nakti. Visur citur - palikt var. Un kapēc jāslēdzas pie komunikācijām? Ja ir 3 lieli akumulātori un saules baterijas uz jumta, tad elektrības problēmas nav (pat tad, ja visu laiku darbojas jumta kondicionieris, skan mūzika, u.t.t.). Ja ir liels ledusskapis un saldētava, paikas pietiek vismaz 2 nedēļām. Paliek tikai tīrā/netīrā ūdens un tualetes problēma. Bet ja pa kādai tīrā ūdens kanniņai atnes šad un tad no kāda benzīntanka (jo arī izkustēties vajag), ja ik pa brīdim atrod kādu oficiālo netīrā ūdens izliešanas vietu, vai tā .... pa kluso, un ja dienā, pa ceļam iespēju robežās izmanto publistās tualetes, tad kempings ir jāmeklē tikai ik pēc 5 dienām. 14-16 dienu ceļojumam 2-3 kempingi ūdens izliešanai/ieliešanai un tualetes sakārtošanai un viss!!! Pārējā laikā mēs varam būt pilnīgi autonomi. Man problēmas ir tikai divas - matu fēns un internets.
Bet runājot par Norvēģiju - tur ir citas problēmas. No sava kempera dīlera dzirdēju, ka viņam ļoti bieži nākas remontēt sānu spoguļus saviem īres kemperiem, kas atgriežas no Norvēģijas šauro ceļu dēļ. Jā, atceros, ka Lofotu salās samainīties pat divām pretīm braucošām vieglajām mašīnām bieži vien bija diezgan grūti. Un vēl - Norvēģijā ir ļoti jāuzmanās no ātruma pārsniegšanas. Pirms kādiem 5 gadiem mani pieķēra ceļu policija, ka ārpus apdzīvotas vietas 80km/st vietā es braucu ar 92 km/st, par ko es dabūju samaksāt sodu 600 Ls
Ņemot vērā kemperu nomas cenas, neesmu īsti izpratis, kāpēc būtu jēga tādu nomāt. Man šķiet, ka lētāk un labāk ir iznomāt auto un palikt viesnīcā. Ja kemperi nopērk, izbraukā puspasauli un tad pārdod atpakaļ - jā, tas varētu būt interesanti. Bet tas vairs nav vien ceļojums, tas jau ir dzīves stils
Lei Fengam: - "Kempers ir tikai guļamvieta". Nē, tās tas noteikti nav. Kemperis - tās ir mūsu MĀJAS un to man gribas rakstīt ar lielo burtu. Vienalga, lai arī kurā pasaules malā mēs būtu, mēs katru reizi, pēc kārtējās ekskursijas vai izklaides atgriežamies uz savu kemperīti kā uz savām mājām. Kemperis - tā ir Latvijas teritorijas daļa, kura vienmēr ir ar mums. Un kemperis - tā nav tikai guļamistaba, tā ir arī virtuve un ēdamistaba, atpūtas vieta un vieta, kur var nodušoties, atdzesēties vai sasildīties, tā ir arī sava darba istaba, kas ceļojuma laikā var ievajadzēties. Tās ir savas mājas vai dzīvoklis, kurā mēs dzīvojam visu ceļojuma laiku. Līdz ar to cik foršu un patīkamu mēs to iekārtojam, tik labi mēs tajā jūtamies.
"Ārzemēs kemperus pērkot pa 4-5 ļaužiem kopā un tad sastāda grafiku, kurš un kad brauks." - nē, ar kemperi ir tieši tā pat, kā ar savu mīļoto sievieti - to nedrīkst uzticēt nevienam. Ir mums lietas, ko mēs varam aizdot citam, bet ir lietas, ko mēs neaizdodam nekam. Un kemperis ir tāds. Mums katram ir savi principi, kurus mēs ievērojam. Bet kopīgs kemperis - tas būtu tas pats, kas braukt ar īrētu kemperi ar visām no tā izrietošajām sekām. Tad neviens nav pasargāts no tā, ka uzsākot savu ilgi gaidīto ceļojumu, pēkšņi atklājas, ka abi gāzes baloni ir tukši un, tā vietā, lai turpinātu ceļu, ir jāmeklē vieta, kur apmainīt šos gāzes balonus. Vai pēkšņi atklājas, ka logu mazgājamā šķidruma nav un nav arī trektera, ar ko to ieliet. Vai iepriekšējais braucējs ar šo kemperi ir kaut kur ietesies un kaut kādus stiprinājumus ir atrāvis starp kabīni un "alkovenu" un tik mežonīgi pūš, ka bez cepures pabraukt nevar. Un tad nu mēs bāžam lupatas un tualetes papīrus visādās šķirbās, lai nepūstu un varētu turpināt ceļu. Jā, zināma jautrība ir arī šāda
Bet ja nu pēkšņi man iegribas ar kemperi aizbraukt nedēļas nogalē kaut kur te pat pa Latviju ar vienu nakšņošanu, bet saskaņā ar šo grafiku ar kemperi ir jābrauc citam? Nē, tas nekam neder.
Shustrikam: - Ja mēs runājam tikai par cenām, tad kemperi nav jēgas ne iznomāt, ne pirkt. Manuprāt, ar kemperiem neceļo tapēc, ka būtu lētāk. Nekādā ziņā. Ne jau lētuma dēļ izvēlās kemperus. Aizlidot ar lidmašīnu, izīrēt auto un dzīvot viesnīcās - noteikti būs lētāk. Arī tad, ja ceļo ar savu vieglo automašīnu un guļ viesnīcās, hoteļos, moteļos, teltī kempingos, tad degvielas +gulēšanas izmaksas ir precīzi tik pat lielas, cik tās ir kempera ceļojumā: degviela + tie pāris kempingi (bet mainās tikai šo izdevumu struktūra), toties kempera ceļojumā nāk klāt vēl visādas citas papildus izmaksas, kuras ir milzīgas (īrēta kempera gadījumā īres maksa, bet privāta kempera gadījumā .....par to pat runāt negribas).
Kemperis - tas ir dzīves stils, hobijs, veča mīļmantiņa, u.t.t. Piemērs - dārgus, hromētus močus bārdainie veči pērk ne jau tapēc, lai lēti aizbrauktu no punkta A uz punktu B. Nekādā ziņā, jo ar troleibusu vai tramvaju vienmēr būs lētāk. Dārgas bises mednieki pērk ne jau tapēc, lai lēti tiktu pie gaļas, jo gaļa tirgū vienmēr būs nopērkama lētāk. U.t.t. Tieši tā pat ir ar kemperiem. Ar tiem ceļo ne jau tapēc, ka tā ir lētāk.
Pag, pag, pag! Filosofiju metam pie malas!
Ok! Piekrītu, ka ir pa smuko vienmēr būt mājās. Es ceru, ka tūlīt nesabojāsi manu viedokli, ka ik pa brīdim aizskrien (kompānijā) uz 10-12 dienām un tūlīt atpakaļ izcilas kompānijas 299 menedžera darbā ?
Var jau pa smuko braukt visu mūžu. Kaut kur piestrādā, izveido stabilus kontaktus (darba!), kad apnīk, brauc tālāk. Ļoti pozitīva ir iekš kempera esošā biedra/enes klātbūtne. Laikam jau vairāk otrais variants, jo varavīksņu būšana lai paliek varavīkšņu pētniekiem!
Lei Fengs, es 5 reizes pārlasīju Tavu vēstuli un tā arī nesapratu, ko ar to vēlējies pateikt. Jā, man patīk "pa smuko". Jā, man patīk ceļot divatā. Jā, es strādāju. Ik pa laikam aizbraucu kādā garākā ceļojumā, bet esmu sapratis, ka arī ļoti daudzās nedēļas nogalēs var sarīkot kādu patīkamu sīko ceļojumiņu. Un ja mums nepatiktu varavīkšņu krāsas, mēs droši vien ceļotu, sēžot mājās pie TV ekrāna.
Neko jau sarežģītu negribēju pateikt! Ja ceļotājs, tad ceļotājs! Ceļo ilgi, tālu un gandrīz vienmēr.
Šī sadaļa saucās "Pieredze ar kemperiem". Interesanti, vai šeit starp tiem, kas raksta, komentē un izsaka savus viedokļus, ir kāds, kas ir kaut reizi ceļojis ar kemperi? Vai te ir kāds, kam ir savs kemperis, ar kuru būtu bijis vērts aprunāties? Ū - Ū, atsaucieties! Vai tiešām Latvijā nav neviena paša kemperu fana? Kāda jēga vispār bija taisīt šādu sadaļu "Pieredze ar kemperiem", ja nav ne kemperu, ne pieredzes un pat ne intereses.
JJJ - topica pirmā ziņa Tev dos atbildi par topica galveno mērķi.
Kas tas par topica?
ir savs kemperis, ar kuru būtu bijis vērts aprunāties?
Lai aprunātos ar kemperi, nav jānāk interneta forumā. Kam tavs patoss ir domāts? Vai gribi atrast ceļabiedrus, dot padomus.... ? Īsti nav skaidrs...
JJJ - Tak izlasi beidzot pirmo ziņu! Es nesaprotu, kas ar mums Latviešiem ir, vienmēr visi grib būt gudrāki par parējiem, vienmēr jāizceļas ar savu dzēlīgumu un lētu kritiku... Kāda Tev starpība, ka portālā, kurā Tu tikko piereģistrējies ir temats par kemperiem, un tauta par to ir diskutējusi gadu iepriekš! Ja gribi palīdzēt ar padomu - lūdzu, ja gribi parādīt, ka esi ērglis tad piedāvāju nomainīt portālu. Šeit nav tādu cilvēku.
P.S. Atvainojos visiem pārējiem, ka uzvilkos...
Priekš kam ir vajadzīga šāda sadaļa "Pieredze ar kemperiem", ja nav ne pieredzes, ne kempera. Un, es pieņemu, ka kemperi neesi pat redzējis, kur nu vēl ceļojis ar tādu. Un kapēc šeit vispār izsakās tādi, kam ar kemperiem nav ne mazākā sakara?
Normina-iņš:- "tauta par to ir diskutējusi gadu iepriekš!" !!! Skumīgi, ka tautai veselu gadu nav bijušas nekādas domas par kemperiem! Nekam, nevienam, nekas nebija interesējis ne par ceļošanu ar kemperi, ne pašas kemperu padarīšanas? Tad - kas tā par tautu, kurai nekas neinteresē?!
Lietuvieši, piemēram, reizi gadā savācās visi kopā ar saviem kemperiem un sarīko kopīgu 2-3 dienu tusiņu (ar kopīgu izbraucienu uz skaistām vietām Lietuvā) un viņiem ir doma šos jaukos saietus rīkot biežāk. Vai Latvijā kaut kas tāds notiek? Varbūt notiek un es vienkārši to nezinu? Pamāciet , lūdzu, mani! Vai man no Latvijas braukt uz šādiem tusiem uz Lietuvu tikai tapēc, ka te nekas, nevienam neinteresē?!
Man nav vienalga tas, ka šeit ir sadaļa par kemperiem un sākotnēji tas mani iepriecināja, jo es cerēju te sastapt kādu, kam šis temats interesē (bet vismaz pagaidām tas man neizdodas).
Es nepiereģistrējos šeit ne tapēc, lai "tēlotu ērgli", ne tapēc, "lai kādu mācītu". Es piereģistrējos un kaut ko cenšos te rakstīt, jo ceru, ka varēšu no Jums kaut ko iemācīties, es ceru un gaidu jūsu padomu un es ceru dzirdēt Jūsu viedokļus. "Normina-inš", - vai vari man palīdzēt ar padomu un vai vari mani pamācīt?
Vai vari man nosaukt kādu satelītiekārtu firmu Latvijā vai kādu meistaru, kurš kaut ko saprastu no automātiskās satelītantēnas sistēmas TELECO Flat SatEasy? Man tas nav izdevies, kaut arī apzvanīju visas lielākās satelītsistēmu firmas UNISAT, INTERSAT, u.t.t. Palīdzi man ar padomu! Vai tiešām man ir jābrauc uz garantijas remontu uz Itāliju tikai tapēc, ka latvieši no tā nekā nesaprot?
Vai kāds Latvijā izmanto iespēju no sava kemperīša piekļūt internetam caur satelītu? Dodiet man padomu.
Normina-inš , vai es varu uzklausīt Tavu padomu, kā labāk iekārtot kemperīša velosipēdu/motorolleru garāžiņu, jo ziema ir pateicīgs laiks, lai gatavotos nākošajiem ceļojumiem. Vai es varu uzklausīt padomu un pamācīties, kā Jūs tiekat pie 220v (ar savu ģenerātoru vai izmantojat jaudīgu sprieguma pārveidotāju), vai Jums ir kafijas automāts uz 12v, ja ir -tad kāds un kāds ir Jūsu komentārs? Kādas firmas marķīze (sānu nojumīte) Jums ir un cik apmietināti ar to esat? Kādu videoreģistrātoru, kādu GPS "trekeri", kādu GPS navigācijas iekārtu izmantojat, kādi parkošanās sensori vai videokameriņas ir Jūsu kemperim? Kāda ir Jūsu pieredze ar rezerves riteņa novietošanu? Vai esat kādreiz ar kemperi aizpērušies no Latvijas uz Portugāli, vai esat mēģinājuši aizceļot līdz Gruzijai caur Turciņu, u.t.t., u.t.t.? Pamāciet mani, lūdzu!
Tauta, no "Pieredze ar kemperiem"! Kāda ir Jūsu pieredze? Gribu padomu. Runa par kempera riepām. Ja vasaras riepas ir 215/70R15CP, ko nozīmē pēdējais burts "P". Ja pareizi saprotu, tā ir speciāla kempera riepa? Vai tas ir tā? Internetā esmu redzējis, ka ir vasaras un M+S riepas ar šo "CP", bet vai arī ir ziemas riepas kemperiem ar šo "P"? Vai kāds zin? Vai ir jaapmierinās ar komercbusiņu ziemas riepām kemperim? Kāda ir Jūsu pieredze??????
JJJ. Nevajag satraukties un sabēdāties, ja cilvēkiem nav interese par kādu konkrētu lietu.
Man liekas ka problēma ir kur citur. Iespējams ka nelielās pieredzes dēļ šinī forumā neesi pamanījis/usi, ka forumu tēmu izveido pirmā komentāra autors. Tāpēc iespējams ir radusies nesaprašānās. Šinī gadījumā šis forums tika izveidots ar jautājumu:
Vai var kāds padalīties ar savu pieredzi braucienā ar kemperiem pa Eiropu.
Vai šāds risinājums vispār ir piemērots ģimenēm ar bērniem ap 3 gadiem vai tomēr labāk nē?
Bet noteikti ar laiku kāds atradīsies, kam tēma par Kemperiem ir tuva.
P.S. Šis gan man patika
Skumīgi, ka tautai veselu gadu nav bijušas nekādas domas par kemperiem! Nekam, nevienam, nekas nebija interesējis ne par ceļošanu ar kemperi, ne pašas kemperu padarīšanas? Tad - kas tā par tautu, kurai nekas neinteresē?!
Buicis, paldies! Jā, es esmu te otro dienu un iespējams, kaut ko nesaprotu. Bet vai man ir tiesības un iespējas izveidot šeit savu foruma tēmu? Nu, piemēram, "Kā mēs iekārtojam savu mīļmantiņu - savu kemperīti", kaut ko par ceļojumu maršrutiem, par piedzīvojumiem un iespaidiem kempera ceļojumā, u.t.t.?