Kādu laiku atpakaļ bija nopirktas 2 airbaltic biļetes Minhene-Rīga-Minhene. Tā kā airbaltic tagad būs 2 reisi dienā, tad man tiek piedāvāti citi lidojuma laiki. Interneta adresē ko viņi nosūta, lai es apstiprinu jaunos lidojumu laikus viņi piedāvā iespēju atgriezt naudu par visu lidojumu, tomēr situācija ir tāda, ka es gribu atgriezt tikai vienu biļeti un vienā posmā(šo biļeti nebūtu tāpat izmantojis). Izmantojot radušos situāciju, kā jūs domājat cik reāla ir iespēja ar viņiem pacīnīties par naudas atgriešanu tikai vienai biļetei vienā posmā?
Domāju, ka sakarā ar izmaiņām var mēģināt sarunāt. Ieej kāda no viņu birojiem un pasaki, ka neder neviens no laikiem, lai atdod naudu par vienu posmu.
Es domāju, ka šajā situācijā 100% vari atgūt naudu par posmu, kuru netaisies izmantot. Var rakstīt uz viņu e-pastu, bet tur viņi atbild nedēļām ilgi, labāk tiešām iegriezties Tērbatas ielā vai lidostā un izstāstīt kur un kad gribi lidot un kad negribi, un viņi visu uz vietas sakārtos! Man bija noprikta biļete Parīze-Rīga-Stokholma (nu tā bija lētāk), posmu Rīga-Parīze izmainīja, nu, es sašutis paziņoju, ka tagad man uz Stokholmu lidot nav nekādas jēgas, un viņi atdeva naudu par šo posmu.
Es arī ieteiktu iet uz biroju un teikt, ka viņu piedāvājums Tevi neapmierina, ka Tavs piedāvājums ir sekojošs.... Katrā ziņā nesen veiksmīgi samainīju biļetes uz Izraēlu, kad viņi bija nokancelējuši abus lidojumus turp un atpakaļ. Paziņoju, ka man viņu piedavatie datumi nepatīk, bet vēlos lidot 2 nedelas ātrāk, akurat pa garajām maija brīvdienām. Meitene paskatijas sistēmā, tad ar kaut ko sazvanijās, dzirdeju, ka viņa jautāja, ka nesakrīt klases vai kas tamlīdzīgs, viņai teica, ka ok, lai taisa vaļā rezervāciju un dod man tos datumus, kurus es vēlos.