Vienā no forumiem lasīju, ka ir pirktas biļetes šajos saitos - veicot rezervāciju prasa norādīt adresi, bet izvēlnē ir tikai Skandināvijas valstis, ko Jūs tur rakstat?
Piezvani viņiem pa telefonu.
Lapās, kur nevar izvēlēties Latvijas adresi, es viemēr sarakstu visu tajos laukos, kur var, rezultātā sanāk piemēram: Brīvības iela 100-22, LV-1030, Latvia, Sweden.
Viņi jau tavu adresi nevienā brīdī nepārbauda. Norādi kaut kādu vietējo adresi (piemēram, ielu un māju Latvijas, bet pilsētu/valsti/indeksu kaut kādu veitējo) un brauc. Biļetes viņi tāpat sūta elektroniski, nevis uz mājām pa pastu.
Es vienmēr esmu zvanījis un viss ir bijis ok.
Visbiežāk problēma rodas tur, ka norādītā (kreisā) adrese nesakrīt ar kredītkartes billing adresi, tādēļ labāk piezvanīt.
Man gadu gaitā radies tāds iespaids, ka Latvijas bankas pārdevējam vispār šādu servisu nepiedāvā – pārbaudīt adreses atbilstību. Eksperimentos esmu pārbaudījis, ka pat vārds nav svarīgs. Vienīgais būtiskais ir kartes numurs, drošības kods, beigu datums. Pārējo var dzejot kādu grib.
Protams, problēmas var būt tad, ja pārdevējs sagaida, ka noteikti varēs pārbaudīt adresi. Pieņemu, ka viņš, to darot, saņem kaut kādu kļūdas paziņojumu, ko var interpretēt kā neatbilstību. Tādos gadījumos noder norādīt izdomātu adresi Vācijā, jo tur šādas adreses pārbaudes aizliegtas ar likumu (privātuma nolūkā), un pārdevēji to zina un ievēro.