Lūgums pēc padoma. Veicu lidojuma uz Malagu rezervāciju caur edreams (viena rezervācija). Lidojums maija beigās RIX-FRA-AGP (100% Lufthansa); AGP-MAD-FRA-RIX (līdz Madridei Spanair, pēc tam Lufthansa). Tagad skatos checkmytrip un redzu, ka atpakaļlidojuma pirmā daļa AGP-MAD ar Spanair pārcelta uz nākošo dienu, bet tālākais lidojums no MAD ar Lufthansa palicis iepriekšējā dienā… Vai man jāsāk satraukties? Vai arī tā kā rezervēju visu kā vienu ceļojumu, viņiem jānodrošina, ka tieku atpakaļ tajā dienā kad plānots un jāsaliek reisi tā, lai uz tiem vispār var paspēt? Kaut kā muļķīgi – kā es varu plānot viesnīcas, auto nomas utt, ja viņi ik pa laikam kaut ko maina – kas kompensēs papildus izmaksas, ja, piemēram, man ir neatceļamas rezervācijas? Jāpiebilst, ka nevienu epastu par rezervācijas izmaiņām neesmu saņēmusi.
Līdz šim neviens mans lidojums nav bijis atcelts vai mainīti lidojuma laiki, tāpēc tiešām nav ne jausmas ko darīt.
Es sāktu ar noskaidrošanu, kas noticis – vai vajadzīgajā dienā vēl ir reiss. Ja nav, tad Spanairam, kurš to acīmredzot atcēlis un izmainījis biļeti, protams būtu jānodrošina, lai laikā paspēj uz MAD. Viņiem Tev arī bija jāziņo par izmaiņām.
Ja savukārt gribi izmainīt maršrutu, lai nesanāk vēl viens papildus savienojums (no AGP lidot uz kādu citu pilsētu, no tās uz FRA un tālāk uz RIX), tad pēc manas saprašanas tas jāprasa edreams. Tas viņiem arī jāizdara bez maksas.
Bet tas man vienmēr licies ķēpīgs jautājums, par ko visādu izmaiņu gadījumā atbildīga aviosabiedrība, par ko aģents. Parasti viņi mēdz sūtīt viens pie otra…
Rezervācijā e-pastu norādīji korekti? Man gan ir bijusi pieredze, ka checkmytrip rāda muļķības (tas gan attiecībā uz čekotās bagāžas info - kur bija nopirkta, rādīja, ka nav nekā un otrādi, savienotie turp-atpakaļ reisi), bet nu labāk, manuprāt, jau laicīgi sakontaktēt ar Spanair klientu servisu rakstveidā un skatīties, ko viņi atbild.
Es paskatītos Spanair Mājas lapā, vai Tavā oriģinālajā datumā tāds reiss vēl eksistē, ja jā, tad droši vien satraukumam nav pamata un checkmytrip kaut ko nogļukojis, ja nē - tad būtu jāsāk satraukties un kontaktēties ar edreams vai Spanair.
Rīt sazināšos ar Spanair, jo izskatās pavisam jocīgi - Matrix manu reisu atrod, Spanair pie Check my booking rāda gan sākotnējo variantu (bez piebildēm, ka tas ir atcelts), gan saraksta beigās pielikts jaunais reiss nākošajā dienā. Savukārt sadaļā Timetable Online tiešais reiss no Malagas un Madridi nerādās ne tajā ne turpmākajās 5 dienās (tikai visi reisi caur Barselonu).
Epasts norādīts pareizi, otram ceļabiedram tā pati situācija un arī nekādu ziņu ne no edreams, ne no Spanair. Lasot citu ceļotāju pieredzi ar edreams, cerības kaut ko izcīnīt robežojas ar sirmiem matiem..
Paldies par padomiem
Es ar matrix Spanair tiešo reisu maijā AGP-MAD neredzu.
Ja izņem ķeksīti no Only show flights and prices with available seats tad 30.maijā 9:00 AM Matrix rāda tiešo reisu
Kaut kā neticās, ka uz maiju pilnīgi visas biļetes ir izpārdotas, drīzāk tiešām izskatās, ka reiss ir atcelts.
Check my trip rāda maldīgu informāciju tikai attiecībā uz bagāžām, kas attiecas uz lidojuma informācija tā 99.9% ir precīza...
Es ietektu nocekot uz kāda dokumenta ir izdrukāta biļet, ja tā ir Lufthansa, tad pa tiešo sazinātos ar viņiem un noskaidrotu kas par lietu.
Otrs variants zvanitu biļetes pārdevējam....
Spanairam realas problemas:
www.businessweek.com/news/2012-01-27/spanair-considering-its-future-as-qatar-airways-scraps-bid.html
Jā, Spānijas prese ziņo, ka Spanair nekavējoties pārtrauc darbību: http://www.preferente.com/transportes/noticias-de-aerolineas/spanair-ces...
Šodien saņēmu epastu no edreams (spāņu valodā), google diezgan nesaprotami tulko (liku uz angļu valodu), bet doma aptuveni tāda, ka viņi no preses redz, ka spanair atceļ lidojumus, bet oficiāla info viņiem nav, tāpēc ja gribu lidot, jāpērk pašai lidojums trūkstošajam posmam..
In another case, and if you want to keep their travel plans, we recommend of good faith, to purchase a ticket from another airline
Spanair subsequently managed with eDreams reimbursement of their tickets,
but we can not guarantee the success of such management, as this depends economic situation of Spanair.
In order to expedite the process, please do not call us telephone,
because we have more information but that you submit your claim,
Kas tas par murgu? Man jāpērk par savu naudu lidojums, kaut bija savienotais reiss? Vai tad edreams nav nekāda atbildība?
Nu škiet ka jums ir riktīgi nepaveicies - puslīdz nopietnas aviosabiedrības nemaz tik bieži nebankrotē... Iespējams ka kautko tomēr varēs izsist no edreams, bet ja nu tomēr nekā tad nokļūt no Malagas lidz Madridei nav īpaši sarežgīti jeb dārgi - pavisam īsa meklēšana rāda 60 eiro caur Palma de Mallorca jeb 80 eiro ar vilcienu (tiešais lidojums gan ir padārgs). Ātrvilcieni Spānijā ir ļoti labas kvalitātes, es droši vien izvēlētos šo variantu.
Vispār spriežot pēc maršruta apraksta tēmas sākumā, man izskatās, ka tā ir 100% Lufthansas biļete, kurā tikai vienu posmu izpalda codeshare partneris Spanair. Turklāt, kā rāda turpceļš, tad Lufhansai eksistē arī tiešais reiss FRA-AGP, tātad loģiski ir tāds arī atpakaļ. Domāju, ka šajā gadījumā jāgriežas pie Lufthansas, un viņiem gandrīz noteikti jānodrošina alternatīva. Iespējams, ka nebūs tik ērts savienojuma laiks, var gadīties ar nakšņošanu Franfurtē, bet vienalga, labāk nekā nekas, un iespējams, Lufthansa arī to nakšņošanu apmaksās.
viel viena regionala vacu lidsabiedriba Cirrus Airlines ari vairs nellidos, lenam ir laikam javeido tema ar lidsabiedribu sarakstu ar kuram bus/ ir nedrosi tuvaka laika ceret lidot
American Airlines?
Cirrus Airlines
Spanair
kurs nakosais SAS, Malev, CSA, Austrian, Finnair, Iberia?
Vai kāds nesaprot spāņu valodu? Edreams šodien atsūtījuši jaunu meilu ar tekstu, ka vēl nezin kāda būs biļešu atgriešanas procedūra, bet vēstules beigās ir teikums par jaunu biļešu pirkšanu un man liekas par to kas to apmaksā. Google uz angļu val.iztulko jocīgi, uz krievu arī, tā kā nesaprotu.
Spāniski: eDreams abonará sus gastos de gestión de esta nueva compra.
Angliski: eDreams paid its management costs of this new purchase.
Par braucienu ar vilcienu arī vakar skatījos, bet baidos, ja neveikšu pirmo posmu vai neatcelsies nākošie. Mēģināšu rakstīt Lufthansa, bet gan jau viņi teiks, ka tā ir edreams problēma kas piedāvāja šādu savienojumu.
te ir kntakti tiem kas nopirk no Spanair
Tātad - ja esmu pirkusi ar edreams - man jākontaktējas ar edreams (no Spanair info lapas), bet edreams vienīgi piedāvā pirkt jaunu reisu par saviem līdzekļiem, kā "pretimnākšanu" atmaksājot iekasēto service fee jaunajam lidojumam. Vai tiešām edreams ir tiesības neko nekompensēt???
Es ieteiktu piezvanīt tepat uz Latvijas Lufthansu, un paprasīt, ko viņi par to visu domā. Galu galā taču tieši Lufthansa acīmredzami ir ''most significan carrier'' šajā biļetē!
Lufthansas biroju man neizdevās sazvanīt, bet elektroniski Lufthansas RIX darbiniece visu nokārtoja dienas laikā - samainīja lidojumu uz Malaga-Cīrihe-Frankfurte-RIX, pirmo posmu veicot ar Swiss International. Nekādu papildus izdevumu, ceļojums paliek spēkā un ir vēl labāks izlidošanas laiks! Lufthansas serviss priecē