09.01.2012.
Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic vasaras sezonā palielinās lidojumu skaitu uz Austriju, Vāciju un Šveici, nodrošinot ērtus tranzīta savienojumus caur Ziemeļu tranzītmezglu Rīgā uz un no galamērķiem Skandināvijā, Baltijā, Krievijā un NVS valstīs.
Austrija, Vācija un Šveice ir ļoti nozīmīgi airBaltic tirgi. Palielinot lidojumu skaitu uz Vīni, Minheni un Cīrihi, airBaltic uzlabos piedāvājumu gan vietējiem pasažieriem, gan tiem, kuri ceļo caur Rīgu tranzītā.
Lidojumi (no Ziemeļu tranzītmezgla Rīgā) |
Lidojumu dienas | Uzlabojumu datums | Cena* ekonomiskajā klasē |
Cena* biznesa klasē |
Vīne (Austrija) | 12 lidojumi nedēļā | 25. marts | LVL 55 / EUR 64 | LVL 239 / EUR 339 |
Minhene (Vācija) | 12 lidojumi nedēļā | |||
Cīrihe (Šveice) | katru dienu | |||
* Zemākā pieejamā cena, ieskaitot nodokļus, nodevas un maksu par pakalpojumiem - www.airbaltic.com. |
airBaltic palielinās lidojumu skaitu maršrutā Rīga - Vīne no 7 lidojumiem nedēļā pērn vasaras sezonā uz 12 lidojumiem nedēļā šajā vasaras sezonā. Lidojumi tiks nodrošināti sadarbībā ar aviokompāniju Austrian Airlines. Lidojumu skaits maršrutā Rīga - Cīrihe pieaugs no 6 uz 7 lidojumiem nedēļā. Lidojumu skaits maršrutā Rīga - Minhene pieaugs no 7 uz 12 lidojumiem nedēļā.
Pilna informācija par lidojumu grafikiem ir pieejama uzņēmuma mājas lapā www.airbaltic.com.
airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem. Neatkarīgi no izlidošanas vietas airBaltic piedāvā ērtus savienojumus no sava Ziemeļu tranzītmezgla Rīgā uz galamērķiem aviokompānijas maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, NVS un Tuvajos Austrumos.
Arī uz AMS lidojumi darba dienās būs 2x dienā
Jā, tas jau atkal kārtējais eksperiments, neieteiktu nevienam pirkt biļetes uz ''jaunajiem'' reisiem, tāpat jau pagājušogad bija - papildus vakara reisi vasarā uz Parīzi, Amsterdamu, Londonu un vēl kaut kur, bet kad man bija vakarā jāatgriežas no Parīzes, tad lidojums bija jau atcelts (septembrī), tāpat, kā visi citi otrie reisi no minētajām, pilsētām - rezultātā dabūju palikt pa nakti Parīzē, protams, uz sava rēķina, jo agrāk izlidot nevarēju.
Man gan ir teorija, ka visus šos lidojumus izpildīs Dash8, kas ir gandrīz 2x mazāk kā B733, līdz ar to lai nezaudētu kapacitāti tiks izpildīti reisi 2x. Bez tam iespējams arī extra trafiks sakarā ar labākiem laikiem tranzītam, kas varētu ģenerēt papildus iespējas savienoties tālāk.
Nu nezinu, nezinu, uz AMS, MUC un VIE man rezervācijas sistēma uzrāda divus lidojumus dienā ar B737, turklāt pārsvarā ar 300, kurā ir ap 150 pasažieru vietām. Uz BRU arī divi lidojumi, tikai tur pārsvarā piecsimtais (120 vietas). ļoti gribētos cerēt, ka jaunā AirBaltic vadība būs sakarīgāka un saprātīgāka, bet līdz šim jau nu reisu izziņošana ar sekojošu atcelšanu ir bijusi AirBaltic ikdiena.
Kamēr izdodas nokārtot, lai atcelto reisu vietā izlidina ar citu aviosabiedrību, man nav iebildumu.
Domāju, Juri, ka šajā gadījumā tas nav reāli. Runa ir par otro reisu dienā uz/no attiecīgajām pilsētām - ja to atcels, tad loģiski, ka AirBaltic peidāvās lidot ar savu pirmo reisu tajā pašā dienā, ja tas Tev nederēs, tad varēsi lidot nākamajā dienā, nakšņojot, protams, uz sava rēķina. Alternatīvu taču viņi piedāvās - lido vai nu piecas stundas ātrāk, vai deviņpadsmit stundu vēlāk !