Bagāža / papildus bagāža

4 replies [Last post]
sussurs
Offline
Joined: 23/02/2009
Posts: 783
Last seen: 8 hours ago

Varbūt nedaudz haotiski izklausīsies, bet varbūt kāds sapratīs un zinās Grin

Tātad ir nopirktas biļetes caur Expedia lidojumam ar BMI (nesenās kļūdas ietvaros). VIE-LHR-YYZ un atpakaļ EWR-LHR. Interesē atpakaļceļš Ņujorka - Londona. Kā pārdevēju rāda BMI, bet Operated by - Continental Airlines. Atļautā bagāža - 1 gb 20 kg. Tiktāl ok. Bet baigi gribās vēl vienu somu papildus atvest - un tur sākas pigori. BMI tas praktiski nav iespējams (maksa par katru papildus kilogramu oj oj oj), bet Continental piedāvā otru somu (vēl 23 kg) nopirkt par 70 USD.

Jautājums - kuri noteikumi bagāžai attieksies uz manu lidojumu? BMI vai Continental?

becina
Offline
Joined: 17/04/2009
Posts: 294
Last seen: 3 weeks ago

Domāju ,ka būs Continental noteikumi. - tas ,kas ved pāri okeānam. Man bija biļete caur lufthansu sūtīta, bet atpakaļ laikam ar Continental un bija viņu noteikumi

becina

321
Offline
Joined: 25/06/2011
Posts: 2270
Last seen: 2 years ago
Location:

Par manu bagazhu - lidoju no Indijas - ar Aeroflot lidz Kijevai, noKijevas uz Riiigu ar Airbaltic. Lidojums pirkts @ Edreams kaa Indija - Latvija, nevis divi atseviskji lidojumi.

Gribu njemt salonaa 10 kg un nodot ar ap 10 kg, Airbaltic savaa galaa neko necikstees? Cik atceros te lasiits ka noteikumi lauj vest lidz galam pirmajaa lidostaa sakrauto. Tas atiecas arii uz rokas bagazhu?

\m/

orsons21
Offline
Joined: 04/01/2009
Posts: 15264
Last seen: 2 hours ago
Location:

 321- rokas bagāžu jau nu toč neviens pa ceļam Tev neatņems! Air Baltic formāli ir 8 kg, man Rīgā nekad nekas nav svērts (kad lidoju bez lielās bagāžas un eju pa taisno uz drošības kontroli), citās lidostās mēdz svērt, īpaši, ja nav pats iečekojies internetā un ir jāparādās aģentam, bet tu taču Kijevā būsi tranzīta zonā, tur jau vairs neatņems!

Indra
Offline
Joined: 25/01/2011
Posts: 38
Last seen: 5 years ago

sussurs - Tev būs Continental noteikumi, bet ne tāpēc, ka pāri okeānam (tās zonas un "most significant carrier" svarīgi, ja ir vairāki lidojumi), bet gan tāpēc, ka ir operating carrier.

321 - ja Aeroflote Tevi ņem, tad arī airBaltic nevar iebilst, jo Tavā gadījumā Aeroflote veic pirmo starptautisko lidojumu, attiecīgi uz otro reisu darbojas tie paši noteikumi. Vienīgi jārēķinās, ka varbūt Kijevā pie geita būs jāpaskaidro, ar ko pirms tam ielidoji. Bet parasti, ja vien soma nav pārmērīgi liela/neizskatās uzkrītoši smaga, pie geita neviens vairs nepārbauda svaru/izmērus (vismaz neesmu piefiksējusi šādas problēmas KBP).