Uzreiz pie galvenā pārpratumā – tas nenozīmē, ka AA taisās bankrotēt un nepildīt lidojumus… Tas nozīmē, ka viņi tikmēr, kamēr ir šajā statusā, var nemaksāt kreditoriem, restrukturēties, diskutēt ar arodbiedrībām par algu samazināšanu utt. Līdzīgi pēdējo 10 gadu laikā darījušas lielākā daļa ASV aviosabiedrību.
(Lai kāds jurists, baņķieris vai vienkārši zinātājs palabo, ja nepareizi nosaucu šo procedūru latviski.)
Pie mums tas laikam skaitītos Tiesiskās aizsardzības process - pasākumu kopums, lai atjaunotu parādnieka spēju kārtot saistības. Delfos raksts gan ir diezgan maldinošs - to izlasot liekas, ka tiešām bankrots un cauri...
tiko zinas paradas, ka zaudejumus nesoso airBerlin megina nopardot ETIHAD, jo 3TA lielakie Emirates, Etihad un Quatar jutas ierobezoti lidojumos uz Eiropu un labprat palielinatu to sakitu.
American Airlines tomer iet uz grunti un tos laikam parpirk Delta Airlines vai US airways.
Ko isti var darit ar sakratajm judzem, jo diezvai pec parnemsanas bus tas judzes derigas?
Cik lasīju ASV forumos tad laikam DELTA pārpirks. Bet domāju ka AA jūdzes kādu laiku būs vēl izmantojamas. Un AA arī nepazudīs. Vienīgi baidos ka AA jūdzes tiks devalvētas tā pat kā Deltas SkyPeso.
'Uz grunti' nenozīmē to pašu, ko tikt pārpirktam, es pat teiktu, ka tās ir diezgan pretējas lietas.
Loģiskais scenārijs ir tāds, ka tādā gadījumā sakrātās AA judzes pārvērtīsies vai nu par Delta Skymiles, vai US Airways Dividend Miles.