Nu arī man pašai jautājums, kurā interesē reālā situācija iz dzīves. Lidošu uz Berlīni ar AirBaltic kopā ar bērnu, kuram ir 3 gadi. Biju plānojusi paņemt līdz mazos ratus, bet palasot airBaltic noteikumos konstatēju, ka bez maksas ratus var paņemt līdz tikai zīdainim (līdz 2 gadiem). Kādam ir pieredze, ka vecākam bēram ir ņemti rati airBalticā bez maksas?
Re ko man atbildēja,
Labdien,
Bērniem, kas ir 2 gadus veci un vecāki, ratiņu pārvadāšana nav bez maksas.
Ir iespējams samaksāt par nododamo bagāžu bērnam, un, līdzi ņemt ratus.
Ar cieņu/Best regards,
Līga Brokāne
Sales and Service Advisor
Air Baltic Corporation
Paldies, bet sviests jau gan tas ir - bērnu ratiem vajadzētu vispār būt bezmaksas bagāžas vienība (ja protams, bērns ir rezervācijā).
Ryanair ja nodod ratus, tad par to ir jāmaksā.
Ja bērns sēž/guļ ratos, tad bez maksas var doties uz lidmašīnu un tur pie kāpnēm nodot ratus. Attiecīgi pie ielidošanas saņem pie kāpnēm savus ratus. Mēs tā braucām ar 2 gadniekiem.
No 2,9 gadiem iztiekam bez ratiem. Bērns dzīvojas pa atrakcijas parkiem visu dienu un mierīgi var iztikt bez ratiem...
Skaidrs, man tā kā satrauc fakts kā 3gadnieks 2 dienas uz kājām izturēs visas dienas garumā (ikdienā ratus sen vairs neizmantojam).
Nu pag, bet kur problēma iečekot ratus kā parasto bagāžu?
Nav jau tās iečekojamās bagāžas (aviobiļete turp-atpakaļ 26LVL, bagāža, lai paņemtu bērnu ratus 28LVL!!!).
Varu padalīties ar pieredzi – lidojām aprīlī. Bērnam uz to laiku bija tikko palikuši 4 gadi. Bija plānots ari daudz staigāt un zinot savu sīci, sapratu, ka rati var noderēt. Kad rakstīju airBaltic, saņēmu tieši tādu pat atbildi kā Tu. Maksāt par papildus bagāžas vienību negribējās un nolēmām riskēt ar domu, ja neļaus, tad aizstiepsim ratus uz mašīnu, kas bija turpat netālu ilgtermiņa stāvvietā nolikta.
Lidojām 2 pieaugušie un bērns. Bija apmaksāta viena nododamā soma un uz visiem vēl līdzi bija 1 rokas bagāžas soma un neliela mugursoma. Iesēdināju sīko vieglajos ratos un gājām nodot bagāžu. Man pajautāja vai ar ratiem gribu braukt līdz trapam, es atbildēju, ka jā, jo ja nodošu ratus tepat – vai vņi var garantēt, ka tie rati nebūs saliekti un salauzti (jo tie bija vieglie t.s. lietussarga tipa ratiņi) un viss. Neko papildus piemaksāt nelika un jautājumus citus ar vairs neuzdeva. Pie trapa nodevām. Galā (Cīrihē) saņēmām gan uz lentas kopā ar bagāžu. Savukārt atpakaļceļā vispār neko nejautāja (Cīrihes lidostā), uzkāra birku - delivery to aircraft un viss. Iespējams, ja mēs būtu nokrāvušies ar oversized un overweight rokas bagāžas somām, tad tā attieksme varbūt būtu cita. Sazin…
Paldies, es arī, šķiet, pamēģināšu šito triku
Nu es ar mēģināšu, man tik nav iečekojamā bagāža. Ceru, ka tas ir mazsvarīigi.
Ratus obligāti ir jāiečeko. Viņi pieliek birku un tu brauc ar tiem tālāk. Mums Briseles lidostā sanāca tā, ka nezinot to, vajadzēja atgriezties un iečekot ratus. Savādāk nekādu problēmu. Un lai bērns labāk sēž tajos ratos, savādāk uzdos liekus jautājumus.
Pērkot airBaltic biļeti zīdainim, automātiski cenā iekļauj "1 checked-in bag, 10 kg allowed, 1 fully collapsible pushchair". Ar t.s. kulbu arī var iet? Līdz šim citiem pasažieriem ir gadījies redzēt tikai tos ratiņus, kuros bērns sēž, un tie pēc salikšanas daudz vietas neaizņem.
Gribētos kaut kādā veidā paņemt līdzi arī auto sēdeklīti, lai par to nav jāmaksā. Mums ir ratiņi, kuri nāca komplektā ar sēdeklīti, kuru var nofiksēt uz ratiņu konstrukcijas. Domājams, ka ar šādu konstrukciju par auto sēdeklīti piemaksāt neliks, taču ilgstošām pastaigām nebūs diez ko ērti.
Jā, es esmu lidojusi ar kulbu ratiem. Saliekamam jābūt rāmim un pie bagāžas nodošanas jāprasa katrai daļai uzlīme. Es pie vārtiem gan vienmēr visu ietinu vēl plēvē. Sēdeklīti vari ņemt kā 10 kg bagāžu. Esmu arī darījusi tā - ielieku sēdekli kastē, salieku vēl mantas līdz 10 kg un tad kasti nododu.
Manam bērnam nesen palika jau 2 gadi, lidojām tikko no BCN uz Rīgu. Par ratiem neko maksāt nelika, bez problēmām. Barselonas lidostā tagad pat atsevišķa speciāla security ieeja ratiņniekiem, gan bērniem, gan invalīdiem. Iepriekš bija problēma, ka lielie rati nevisai gribēja līst caur skaneri. Tagad ekselenti, turklāt nav nekādas rindas, salīdzinājumā ar kopējo, īpaši pusdienas laikā. Turklāt arī lidmašīnā iekāpt aicināja sākumā pasažierus ar bērniem. Es jau gan biju tāpat patrāpījusies sākumā, bet vienalga patīkami, ka var tā mierīgi, jo reiz sanāca kāpt beigās, nebija vairs īsti kur somas nolikt, nācās kaut kur pa visu salonu meklēt vietu. Vēlāk, ja ko ievajagas, arī jāiet nez kur meklēt.
Ā, un mums sākumā bija 2 rezervācijas, iečekojoties katram sava vieta. Arī bez problēmām salika vienā. Tā ka šoreiz kur piesieties vispār nebija.
Paldies, Li Mei - tā arī darīšu - kulbā ielišu auto sēdeklīti. Ja radīsies problēmas, nesīsim attiecīgo ratiņu daļu uz mašīnu. Jācer, ka atpakaļceļā Milānā problēmu nebūs.
Rīgā var kulbas daļu, kurā ielikts sēdeklītis ieskočot melnajā miskastmaisā un nodot kā 1. daļu, 2.daļa ir riteņi, kas ir legāli, tad uzlipina katrai daļai uzlīmi.
Ja Milāna ir domāta Bergamo, tad tur var rīkoties analogi.