Izskatās, ka viņi bez jebkāda brīdinājumi ir likvidējuši iespēju izvairīties no transakcijas maksas, maksājot ar Baltic Miles Mastercard. Smieklīgākais, ka burtiski pirms trim nedēlām izņēmu to karti, pirms divām veiksmīgi norezervēju lidojumu, bet šodien vairs nekā, summa mazāka nepaliek. Smieklīgi, ka tas ķeksis tur ir palicis, tikai komplektā ar tekstu apmēram ''maksāšu ar Baltic Miles Mastercard, lai saņemtu 1 punktu par katru iztērēto 1.47 EUR''. Kāda gan tam jēga, vienu punktu par iztērēto latu var saņemt pilnīgi visās vietās, kur pieņem kartes! Turklāt viens lats abilst aptuveni 1.42 EUR, nevis 1.47!
Ja Tev tā priekšrocība, ka ar šo karti nav transakcijas maksas, ir ierakstīta kartes līgumā vai kaut kur citur skaidri piefiksēta, tad droši vari vērsties pie bankas, lai atdod pārmaksāto.
Es arī kā reiz aizgāju nokārtot šo Baltic Miles Mastercard, lai nebūtu jāmaksā tā transakcijas maksa. Man liekas, ka līgumā nebija nekas rakstīts, ka ar šo karti nav jāmaksā transakcijas maksa pērkot biļetes, tā kā nez vai tur kaut ko var darīt. Air Baltic kā vienmēr mūs ar kaut ko iepriecina...
Ineteresanti, vai tiešām izmaiņas? Es pēdējo reizi pirku biļeti Airbaltic 29.06.11. un arī daļēji maksāju ar to EUR 20 vaučeru, un tad izmantoju BM Mastercard un transakcijas maksu man bija 0 lati. Vai no 1.jūlija būtu jauni noteikumi?
Biju iegājis Nordea, viņi saka, ka šī "akcija" ir noslēgusies. Viņi par šo faktu neinformējot cilvēkus, jo uzskata, ka tas ir AirBaltic kompetencē. Tagad var turpināt krāt superūpervērtīgos punktus! nez varbūt arī šai "akcijai" reiz pienāks gals?
Šobrīd sanāk, ka nepastāv nekādas iespējas nopirkt bez šīs transakcijas maksas. Cik zinu, jbkura aviokompānija atstāj vismaz kaut kādu iespēju atkratītites no šīs maksas. Bet laikam tie lielie zaudejumi kaut ka tomer jaatpelna.
Tad jau viss skaidrs. Lieki teikt, ka Baltic Miles mājas lapā joprojām stāv rakstīts, ka transakcijas maksa NETIEK piemērota, maksājot ar šo karti!
http://www.balticmiles.com/lv/partners/nordea_lv.html?alltext=1&cat=33
Ja mājas lapā parādās tāds teksts, iesaku vienreiz sodīt Airbaltic par visām blēņām. Mandm būtu jāuzraksta sūdzība uz PTAC, un jāatsaucas uz Negodīgu komercpraksi. Par to Airbaltic vajadzētu piemērot pieklājīgu sodu.
Nu skaidrs, kas par lietu, šodien tieši čekoju cenas un nevarēju saprast, kāpēc nav atlaides ar šo karti. Nekas cits neatliek, kā no tās atteikties, citam tā man nav vajadzīga.
No BM mājas lapas šī ''kļūda'' tagad ir izņemta. Tiešām domāju, ka no kartes prātīgāk atteikties, it īpaši, ņemot vērā Nordea dīvaino karšu politiku (karti nevar piesaistīt pamatkontam, kā, piemēram, Swedbank), jo diez vai punkti par pirkumiem spēj atpelnīt kartes gada maksu. Lai gan, protams, vieta mahinācijām pastāv - var, piemēram, regulāri pirkt AirBaltic biznesa klases biļetes (vai jebkuru citu viegli atgriežamu preci) un pēc kāda laika atdot atpakaļ. Punkti par pirkumu jau būs ieskaitīti.
punktus par biļetēm man liekas ieskaitīja tikai pēc lidojuma veikšanas ,varbūt arī kļūdos
Amber! Punktus BT juudzees ieskaita gan pēc lidojumiem. Bet šie punkti nāk par iztērēto naudu Nordea bankā. Tā pat kā :"Parex" american express kartei. Nopeerc biljeti. Sanjem 0,ciktur % naudas atmaxu + kino biljeti un pēc tam dabū naudu atpakaļ.
Punkti par pirkumiem ienāk gandrīz uzreiz (2-3 dienu laikā, protams, arī par lidojumu biļešu pirkumiem), bet punkti par lidojumu parādās kaut kur nedēļu pēc paša lidojuma.
fantastiska mahinācija. Bet vai tiešām nebūs tā, ka atgriezīs biļešu summu, bet transakcijas maksu gan nē, nu un tad saldo varētu arī nebūt plusā
Ak, jā, pavisam aizmirsu, AirBaltic tiešām neatgriež transakcijas maksu pat biznesa klases biļetēm! Tad nu atliek aviokompānijas vai rezervēšanas sistēmas (piemēram Expedia.com), kas transakcijas maksu nepiemēro ! Bet nu tas jebkurā gadījumā vairāk kā joks. Lai gan pēc LR likumdošanas, jebkuru preci nebojātu iepakojumā var atdot atpakaļ cik tur dienu laikā, tad kāpēc gan ne!
Ieraudzīju, ka BT piedāvā iegādāties savas biļetes 2 un 4 maksājumos/daļās
Dalītie maksājumi
Veicot rezervāciju airBaltic.com, Jums ir iespēja veikt maksājumu vairākās daļās. Dalītie maksājumi ir pieejami, ja ceļojums sastāv tikai no airBaltic izpildītiem lidojumiem.
Maksājumu ir iespējams sadalīt šādi:
Lūdzu, pievērsiet uzmanību savam maksājuma grafikam! Atlikusī maksājuma daļa jāveic saskaņā ar to, citādi rezervācija tiks atcelta bez iespējas to mainīt, un iepriekš samaksātā nauda netiks atlīdzināta.
Lūdzam arīdzan ņemt vērā, ka no Jūsu bankas konta nauda automātiski netiks noskaitīta. Atlikušo daļu ir iespējams apmaksāt, izmantojot sadaļu “Mana rezervācija”.
Jā, esmu dalīto maksājumu izmantojis lidojumam pirms Ziemassvētkiem, kur bija skaidrs, ka paliks biļetes dārgākas, bet pirkšanas brīdī nezināju vai varēšu braukt - vismaz nebūtu pazaudēta visa nauda. Ļoti labi viss strādāja, nekādas slēptās problēmas nebija.
Slēptās problēmas ir, kā jau šeit ceļakājā rakstīja - ja aizmirsti samaksāt kārtējo maksājumu, tad BT biļetes atceļ, un iemaksātā nauda tiek pazaudēta kopā ar biļetēm. Nekādi atgādinājumi par maksājuma termiņa tuvošanos netiek sūtīti.
orsons21 - rokā tēmu nemeklēju, bet man palicis prātā, ka toreiz cilvēks palaida garām to atgādinājumu, ka bija kādas dienas pirms apmaksas epasts, bet neesot bijis tik bieži, cik gribējies.
Paskatījos vecos epastus. Manuprāt, bija ļoti advekvāts teksts biļetes iegādes laikā. Atgādinājumi par maksu nebija, bet parastais airbaltic spams par konkrēto reisu gan. Es gan to dalīto maksu krietni pirms termiņa nomaksāju.
Lūdzu, ņemiet vērā: atlikusī maksājuma daļa jāveic saskaņā ar maksājumu grafiku, citādi rezervācija tiks atcelta bez iespējas to mainīt, un iepriekš samaksātā nauda netiks atlīdzināta. Veikt izmaiņas rezervācijā būs iespējams, kad tā būs pilnībā apmaksāta. Maksājums jāveic, izmantojot sadaļu "Mana rezervācija". Lūdzu, ņemiet vērā, ka nauda no Jūsu konta automātiski noskaitīta netiks. Vairāk informācijas par dalītajiem maksājumiem lasiet airBaltic.com.
Mūsdienās, kad visiem gudrie telefoni ar kalendāriem un simtiem citu iespēju uzlikt atgādinājumu, būtu muļķīgi uzmest lūpu uz BT, ka šie nav pabakstījuši un palūguši samaksāt rēķinu.
protams, protams - tikai BT spamam var uzlikt automātizētu sūtīšanu, bet ne jau šādam būtiskam procesam )
nepatīk neizmanto.
plebeji grib vēl bez% kredītā pirkt un lai mutīti pārdevējs noslauka....
Neesmu mēģinājis, bet man liekas, ka tur tomēr bija kaut kāda pārmaksa, vai tad nē?
Reāli var noderēt tiešām tikai tad, ja ir zināmas aizdomas, ka varētu netikt konkrētajā lidojumā.
Neesmu mēģinājis, bet man liekas, ka tur tomēr bija kaut kāda pārmaksa, vai tad nē?
Reāli var noderēt tiešām tikai tad, ja ir zināmas aizdomas, ka varētu netikt konkrētajā lidojumā.
nu rakstīts kaut vai, ka katram maksājumam transakcijas maksa...
Neesmu mēģinājis, bet man liekas, ka tur tomēr bija kaut kāda pārmaksa, vai tad nē?
Paskatījos rēķinu, tikai parastā transakcijas maksa, nekas cits papildus nebija.
protams, protams - tikai BT spamam var uzlikt automātizētu sūtīšanu, bet ne jau šādam būtiskam procesam )