Kā domājiet tā ir pircēju čakarāšanas stratēģija vai nē?
Situācija - pirms kādām 1.5 nedēļām nopērku kaut ko no UK ebay (norādīts, ka prece atrodas UK, ir uz vietas, sola izsūtīt pāris dienu laikā pēc apmaksas). Pēc pāris dienām parādās royal mail tracking numurs, bet nekas nenotiek rāda visu laiku tādu tekstu: Tracking information is not available for this service.
Paiet kāda nedēļa un tirgotājs raksta - sorry, royal mails lēni darbojas, delay in transit (wtf???), rekur tev jauns tracking numurs un pēc 7-10 darba dienām jau nu tiešām būs atsūtīts.
Kaut kā liekas, ka tā tāda čakarēšana - ir izpētījuši, ka konkrētā prece nekur citur Eiropā nav (tikai USA), tiek uzlikta augstāka cena un tirgotājs norāda, ka prece ir UK, bet reāli pats sūta no vvz kurienes (usa?) un kamēr viņam nepienāk, tikmēr nekas, protams, nenotiks.
Kāds nopērk (es) - ar domu, ka vajag iespējami ātri. Un jēga 0, būs tikpat lēni kā no USA.
Royal mail nav jau nekāds ekspress serviss, lai sāktu jau stresot - kaut kad jau pienāks. Uz uzraksts Tracking information is not available for this service. nenozimē, ka sūtījums nekustās, tas nozīmē to, ka izvēlēts tik sūdains serviss, ka nav pieejams trackings, kas gan arī nenozīmē, ka sūtijums neatnāks.
Ja ir tracking numurs, manā izpratnē kaut kam ir jānotiek. Ir man vēl cits sūtījums no ebay.co.uk, tur vispār vāks - nav pat tracking numurs un 1.5 nedēļa jau pagājusi. It kā izsūtīts - pārbaudīt nav pēc kā.
Jāskatas pēc datuma līdz kuram solīja. Ja datums garām, tad vajag ziņot ka neesi saņēmis. Tālāk esot divi varianti - lai atdod naudu vai tomēr mantu. Man gan bija eby.com, bet nedomāju ka tam kāda nozīme.
Kaut kā jau nu aizdomīgi tas pārdevējs sarosījās tieši 1-2 dienas pirms termiņa. Nu labi, pagaidīšu vēl tās viņa vakar minētās "5-10 business day". Smieklīgi, ka rādās, ka sūtījums tiek sadalīts 2 daļās, kas vispār nekādi nav iespējams, jo ir fiziski viena prece.
Es skatītos vai pie trackinga uzrādas korekta informācija un ja nesaprotama, tad tomēr ierosinātu lietu ka preci neesmu laikā saņēmis. Lai pārdevējs taisnojas eBay un pēc nedēļas, ja preces vēl nav, tad saņemu naudu atpakaļ.
Atsūtīja sms, ka viens sūtījums ir pienācis. Laikam gan tas ir tas otrs sūtījums (kas man īpaši "nedeg") - nesaistīts ar šo, kuram vispār nebija tracking numura. Bet nu dīvaini. Ievadot sms saņemtā sūtījuma numuru royal mail lapā arī rāda to pašu " Tracking information is not available for this service ". No tā es secinu, ka diemžēl nevar pēc tāda teksta vispār saprast ir izsūtīts vai nav.
Kat tad tie izsekošanas numuri ir strādājuši? Tā īsti simtprocentīgi nekad.
Atsūtīja sms, ka viens sūtījums ir pienācis. Laikam gan tas ir tas otrs sūtījums (kas man īpaši "nedeg") - nesaistīts ar šo, kuram vispār nebija tracking numura. Bet nu dīvaini. Ievadot sms saņemtā sūtījuma numuru royal mail lapā arī rāda to pašu " Tracking information is not available for this service ". No tā es secinu, ka diemžēl nevar pēc tāda teksta vispār saprast ir izsūtīts vai nav.
Pamēģini iekopēt šeit https://track24.net/
Bieži vien atrod neatrodamus sūtījumus.
Paldies par track24. Tiešām atrada to sūtījumu, kuru jau saņēmu. Bet nu tam otram, kuru gaidu daudz vairāk rāda, ka "visticamāk nav nosūtīts". Pagaidīšu vēl līdz nākamās nedēļas piektdienai un tad sūdzēšos ebay.
Tagad parādījās track24 arī tas otrs sūtījums.
(vakardienas datums) Departure from outward office of exchange
GBLALE
Tad jau būs, cerams. Pēc kādas nedēļas.